فیلمبرداری زن وشوهر امریکایی از یک بشقاب پرنده

۲۰۱۴-۰۴-۰۶

 روزنامه ایران نوشت:
یک زن و شوهر امریکایی که شبانه شاهد پرواز یک یوفو (بشقاب پرنده) با نور خیره‌کننده‌ای بودند عکس های جالبی از آن گرفته‌اند.

25156516_BG4

25156516_BG1
«ادی» و همسرش «رینر» که شبانه سرگرم پیاده‌روی در منطقه جکسون آلاباما بودند این پرنده مرموز را مشاهده کردند که با نور شدید چراغ‌هایش حدود ۳۰ دقیقه در آسمان پرواز کرده و کم کم از محل دور شده است.در پس زمینه تصاویر حضور یک گوزن نیز که در آن لحظه در منطقه حضور داشت دیده می‌شود و یوفو از بالای سر این حیوان به سرعت گذشته و ناپدید شده است. زوج سالخورده گفته‌اند از این بشقاب پرنده مرموز هنگام پرواز در حاشیه یک منطقه جنگلی فیلمبرداری کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند در نگاه اول نور یوفو به نظر شبیه یک نور شدید چراغ‌های خودرو به نظر می‌رسید که رفته رفته یوفو به خوبی دیده شد.ادی شاتل معتقد است این یوفو می‌تواند یک هواپیمای بدون سرنشین یا یک بشقاب پرنده باشد.

25156516_BG5

25156516_BG2
وی در این باره به خبرنگاران گفت: من و همسرم پس از ضبط فیلم بلافاصله آن را در اختیار مقام‌های منطقه قرار دادیم که لحظه شگفت‌انگیزی را نشان می‌داد. این شیء مرموز دقیقاً شبیه یک یوفو متعلق به موجودات بیگانه بود. در حال حاضر برخی کارشناسان در حال تحقیق روی فیلم و تصاویر گرفته شده هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *