فیلم های دوربین مدار بسته تله پورت مسافر زمان از طریق نور در روز روشن را نشان می دهد

مسافر زمان

براساس ادعاهای عجیب و غریبی که آنلاین شد ، یک مسافر زمان با استفاده از دستگاه تله پورت در دام دوربین فیلم امنیتی افتاد.اثبات فرضیه سفر زمانی موجب عصبانیت در بین نظریه پردازان توطئه آنلاین شده است که این فیلم را “۱۰۰٪ واقعی” خوانده اند.

این فیلم عجیب توسط محققان ماوراء الطبیعه درکانال محبوب Apex TV در YouTube بارگذاری شد. اپکس تلویزیون ادعا کرد که این فیلم توسط یک افسر امنیتی مربوطه که برای یک انبار در پنسیلوانیای ایالات متحده کار می کند ، از طریق ایمیل ارسال شده است.

این افسر امنیتی گفت که او شاهد مسافر زمانی است که از یک وسیله تله پورت خارج از تصور استفاده می کند.

صدای ویدئویی Apex TV می گوید: “او توانست در دوربین امنیتی چیزی عجیب و غریب بگیرد.

آنچه می خواهید ببینید بسیار عجیب است. این را تماشا کنید و خودتان تصمیم بگیرید. ” در این فیلم ، مسافر زمان فرض شده را می توان با پوشیدن هودی تیره در حالی که محوطه نیمکت در پشت انبار را اسکن می کند ، مشاهده کرد. او با توجه به دوربین های مدار بسته ساختمان چیزی را در زمین جستجو می کند.به نظر می رسد این مرد نوعی دستگاه چشمک زن را روی زمین پیدا کرده است که دوربین مدار بسته را با نور کور می کند.بعد از اینکه دستگاه حدود ۲۰ بار چشمک زد ، مرد کاملاً از بین می رود ، و بسیاری از افراد می توانند حدس بزنند که او در زمان سفر کرده یا تله پورت شده است.

مأمور امنیتی که ضبط دوربین مدار بسته را نجات داده است در این ویدئو می گوید: “آنجا است. او رفته است ایناهاش.”برخی از بینندگان تلویزیون Apex که این کلیپ را دیدند ، معتقد بودند که این می تواند شواهدی واقعی از سفر زمانی باشد.

ناتان تورو گفت: “صد درصد واقعی است. این اثبات این است که سفر زمانی واقعی است و دیگر علمی تخیلی نیست. ApexTV حقیقت را به ما می گوید. “

استیسی مک کینون گفت: “تلویزیون اپکس من فیلم های شما را دوست دارم و واقعاً امیدوارم که آنها واقعی باشند زیرا به سفر زمانی ، بیگانگان ، ماوراء بنفش اعتقاد دارم ، حتی معتقدم نوعی پری دریایی وجود دارد.

“اگرچه بخشی از من فکر می کند که آنها جعلی هستند ، بخشی از من نیز فکر می کنم واقعی هستند به دلیل این که جزئیات در آنها زیاد است و این واقعیت که شما باید هویت ها را پنهان کنید چون دولتها وحشی هستند.”

و کیریتو کریگایا گفت: “مطمئناً سفر به زمان است.” اما همه با این فیلم ویدئویی قانع نشدند.

میگوئل رودریگز اظهار داشت: “من صریح و روشن فکر هستم ، اما تا زمانی که فیلم ها به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار نگیرند تردید می کنم.وی افزود: “کلاهبرداری های زیادی در حال پخش است. این فیلم مشکوک به نظر می رسد. “

و مت کراولی گفت: “,ویرایش فیلم آسان است. من از این که آدم های ساده لوح چقدر زیاد هستند شگفت زده شده ام. “

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *