قانون جذب چیست و چگونه می توانیم از آن نتیجه بگیریم؟

قانون جذب

قانون جذب

قانون جذب چیست؟

به عبارت ساده قانون جذب توانایی جذب هر آنچه که ما روی آن تمرکز می کنیم را دارد و قطعا وارد زندگی ما می شود.

در این قانون، با صرف نظر کردن از سن، ملیت یا اعتقاد مذهبی، همه ما مستعد قوانینی هستیم که حاکم بر جهان است، از جمله قانون جذب! این قانون جذب است که از قدرت ذهن استفاده می کند تا آنچه را که در افکار ما وجود دارد را به واقعیت تبدیل کند.

در قانون جذب همه افکار به چیزهایی تبدیل می شوند که به آن بیشتر فکر می کنید، مثلا اگر به غم و احساسات منفی متمرکز شوید این احساس درون شما باقی خواهد ماند مگر به افکار مثبت متمرکز شوید و اهدافی را برای رسیدن به هدف خود داشته باشید، حتما راهی برای دستیابی به آنها پیدا خواهید کرد.

قانون جذب (LOA) اعتقادی است که جهان هستی را ایجاد می کند و آنچه را که اندیشه های شما روی آن متمرکز است، برای شما فراهم می کند. بسیاری اعتقاد دارند که این قانون یک قانون جهانی است که نتایج افکار مثبت همیشه عواقب مثبتی دارند. همین امر در مورد افکار منفی نیز صادق است، همیشه به نتایج بد منجر می شود.

راز قانون جذب چیست؟

قانون جذب یکی از بزرگترین رازهای زندگی است. افراد معدودی کاملاً آگاه هستند که قانون جذب چه تاثیری در زندگی روزمره آن ها دارد. چه ما این کار را آگاهانه و چه ناآگاهانه انجام دهیم، هر ثانیه از وجود هستی ما به عنوان آهنربای انسانی عمل می کند.

متأسفانه، بسیاری از ما هنوز نسبت به پتانسیل هایی که در ذات درونی ما هستند آگاه نیستیم. در نتیجه ممکن است که افکار و احساسات خود را نتوانیم آن طور که لازم است کنترل کنیم. این آگاهی نداشتن افکار اشتباه را به ما منتقل می کند و احساسات و اتفاقات ناخواسته بیشتری را وارد زندگی ما می کند.

با گفتن این موضوع و کشف اینکه قانون جذب در زندگی شماست دلیل بزرگی برای اعتماد به نفس و احساس خوب در درون شماست! هنگامی که قدرت جذب توسط شما درک شد دیگر مخفی نیست. بعلاوه، شما آموخته اید که چگونه به طور مؤثر این موارد را در زندگی روزمره خود انجام دهید.

تاریخچه قانون جذب

فکر جدید از آموزه های فینیاس کیمبی در اوایل قرن ۱۹ رشد یافت. در اوایل زندگی، کیمبی به بیماری سل مبتلا شد. در آن سال طب قابل اطمینان برای سل وجود نداشت برای همین کیمبی سوار بر اسب شد و خاطرنشان کرد که هیجان شدید به طور موقت او را از درد و رنج رهایی می دهد.

این روش برای تسکین درد وی و بهبودی که به ظاهر متعاقب آن بود، فایناس را وادار کرد تا تحقیقاتی را در مورد “ذهن بر بدن” انجام دهد. اگرچه او هرگز از کلمات “قانون جذب” استفاده نکرد ، اما وی در بیانیه ای توضیح داد که این مفهوم را در حوزه سلامت ضبط کرده است.

در سال ۱۸۷۷، اصطلاح “قانون جذب” برای اولین بار در کتابی که توسط اکتشاف کننده روس، هلنا بلاواتسکی نوشته شده بود در زمینه ای که دلالت بر قدرت جذب موجود در بین عناصر روح داشت چاپ و منتشر شد.

صدها سال پیش تصور می شد قانون جذب توسط بودا به انسان تعلیم داده شده است. در قانون جذب “آنچه شما شده اید همان چیزی است که شما فکر کرده اید”همیشه وجود دارد و این اعتقادی است که در قانون جذب کاملاً ذاتی است. با گسترش این مفهوم در فرهنگ غربی اصطلاح “کارما” نیز آمده است، اعتقادی است که در بسیاری از جوامع رواج دارد.

در طول قرن ها، این درک مشترک در بین بسیاری از مردم بوده است که آنچه شما به جهانیان می دهید (چه عصبانیت باشد ، چه خوشبختی ، نفرت یا عشق باشد) درنهایت چیزی است که در پایان می تواند به زندگی شما بازگردد. اصول اصلی قانون جذب را می توان در آموزه های بسیاری از تمدن ها نیز کشف کرد.

 

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

همانطور که قبلاً بحث شد، قانون جذب و ارزش های آن در طول تاریخ زیاد دیده شده است. و بسیاری از زنان و مردان بزرگی که تاثیر خود را بر این جهان گذاشته اند، قانون جذب را یکی از بزرگترین قدرتهای روی زمین نشان داده اند، بسیاری از شاعران ، هنرمندان ، دانشمندان و اندیشمندان بسیار خوبی چون شکسپیر ، بلیک ، امرسون ، نیوتن و بتهوون ، همه این پیام را از طریق بسیاری از آثار خود انتقال می دهند.

چالش برانگیزترین بخش تأیید و پذیرش حقیقت آنچه قانون جذب دارد، این است که بدانید که هر یک از تصمیمات شما در زندگی چه خوب و چه بد ، به تنهایی توسط شما شکل گرفته است. با این حال، هنگامی که واقعاً فهمیدید که کلید اصلی قانون جذب چیست، می توانید با امید و شجاعت در زندگی به جلو پیش بروید و بدانید که شما آزاد هستید که مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس و نگرانی که مدت طولانی شما را عقب نگه داشته آزاد کنید.

علم پشت قانون جذب: واقعیت ، نه داستان

فیزیکدانان کوانتومی طی سالهای اخیر به درک بیشتر در مورد تأثیر باورنکردنی که قدرت ذهن در زندگی ما و به طور کلی در جهان دارد کمک کرده است. هرچه این ایده توسط دانشمندان و متفکران بزرگ کاوش شود، درک بیشتری در مورد نقش ذهن در شکل دهی به زندگی و دنیای اطراف ما به وجود می آید.

از جهان بخواهید آنچه را دوست دارید، نه آنچه را که نمی خواهید.

هر روز، شما درخواست هایی را به جهان و همچنین ذهن ناخودآگاه خود به شکل افکار ارسال می کنید: به معنای واقعی کلمه، هرچه راجع به آن فکر می کنید، درباره آن می خوانید، درباره آن صحبت می کنید دیر یا زود به سمت خودتان برمیگردد، در اکثر مواقع، آنچه ما به آن توجه می کنیم اغلب تصادفی است و عمدی نیست، برای همین شما به سادگی به موقعیت ها پاسخ می دهید.
اعتقاد داشته باشید به آنچه که می خواهید بدست آورید.

این موضوع به معنی حفظ امید به شرایط مثبت است، روز خود را با اطمینان از اینکه شما آینده خود را به دست قدرت هایی که شمابه آن فکر می کنید شروع کنید. این تصمیم گیری است که آنچه شما می خواهید کاملا اتفاق خواهد افتاد. طبق قانون جذب، نظم کامل جهان مشخص شده است، هر آنچه را که وارد زندگیتان می شود و هر آنچه را که تجربه می کنید از قانون جذب است. این کار را از طریق قدرت مغناطیسی افکار شما انجام می دهد.

هر فکر از انرژی تشکیل شده و فرکانس منحصر به فرد خود را دارد. البته از دیرباز مشخص شده است که ماده یا اشیاء جسمی نیز فقط بسته های انرژی در سطح میکروسکوپی و کوانتومی هستند. بنابراین، همانطور که فکر شما به سمت انرژی و فرکانس ها مانند اشیاء و حتی افراد جلب می شود همان چیزها را به سمت شما باز می گرداند.

سلامت روحی و جسمی خود را بهبود بخشید.

ما گاهی اوقات از سلامتی شخصی خود غافل می شویم در حالی که استفاده از قانون جذب صرفاً نمی تواند فقط فکرهایی باشد که هروز در ذهن مما ایجاد می شود، می توان با کارهای روزمره شخصی، تعهد به دوستان و خانواده و زندگی روزمره دامنه وسیعی از مزایا را برای سلامت روحی و جسمی شما ایجاد کند.

آموزش مغز خود برای دید مثبت در همه چیز و امکان رشد روحی و شادی را فراهم می آورد، که به نوبه خود می تواند سلامت جسمی شما را بهبود بخشد. به همین ترتیب وقت گذاشتن برای مراقبت از خود می تواند به مبارزه با طیف وسیعی از بیماری های روانی کمک کند.

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

سلامت روان می تواند بر سلامت جسمی شما تأثیر بگذارد. بنابراین، شما باید هرچه سریع تر سطح استرس خود را کاهش دهید. علاوه بر این، قانون جذب بر این ایده از اعتماد به نفس و ایمان به جهان تمرکز دارد. شما باید تمام احساسات شک و تردید را از خود رها کنید تا از قانون جذب به طور مؤثر استفاده کنید.

داستان قانون جذب و موفقیت

قانون جذب می گوید که هر آنچه را که بر آن متمرکز هستید، وارد زندگی شما می شود. هزاران داستان از مردم وجود دارد که از آن برای دستیابی به موفقیت، معجزات و چیزهایی استفاده می کنند که هرگز ممکن نیست.

یک داستان از فردی آمریکایی درباره قانون جذب که بسیار جذاب است:

وقتی من معلم شیکاگو بودم سالانه ۸۰۰۰ دلار درآمد داشتم، یکی از دوستان قدیمی درباره قانون جذب من را راهنمایی کرد. او به من گفت ، “من می خواهم شما هدفی را تعیین کنید که بسیار بزرگ باشد، در صورت دستیابی به آن، می دانید که دلیل آن این راز است که من به شما می آموزم.
من تصمیم گرفتم که آن سال ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشته باشم. تصویری از قبض ۱۰۰۰۰۰ دلار ایجاد کردم و آن را روی سقف بالاتر از تخت خود آویزان کردم. هر روز صبح تصویر را می دیدم.

من تصور می کردم که ۱۰۰۰۰۰ دلار چطور است؟ هر کاری که من کردم برای رسیدن به آن هدف بود. در پایان سال ، من ۹۷ هزار دلار جمع کرده بودم. این هرگز بدون قانون جذب، و تکنیک های تجسم و مراقبه امکان پذیر نبود. من از آن زمان با استفاده از قانون جذب در زندگی خود فراتر رفته ام.

نقل قول های قانون جذب

در طول تاریخ، بزرگترین معلمان و رهبران معنوی به این حقیقت ساده اشاره داشته اند. این افراد قدرتی را که افکار ما در طول زندگی ما دارند می دانستند. در این قسمت از مقاله ۹ نقل قول قانون جذب برای برخی از الهامات برای شما آورده شده است.

“آینده شما با کاری که امروز انجام می دهید امروزساخته می شود، نه فردا.” – رابرت کیوساکی
“جهان در حال تغییر است.

زندگی ما همان چیزی است که افکار ما آن را می سازند. ” – مارکوس اوریلوس آنتونینوس

“اگر کاری را انجام دهید که همیشه انجام داده اید ، آنچه را همیشه بدست آورده اید، دریافت خواهید کرد.” – آنتونی رابینز

“شما همان چیزی هستید که تمام روز در مورد آن فکر می کنید.” – دکتر رابرت شولر

“همه آنچه ما هستیم نتیجه همان چیزی است که ما فکر کرده ایم.” – بودا

“هنگامی که شما تصمیم می گیرید، جهان توطئه می کند تا آن را عملی کند.” – رالف والدو امرسون

“من اعتراف می کنم که افکار بر بدن تأثیر می گذارند.” – آلبرت انیشتین

“اکنون به طور علمی ثابت شده است که یک فکر مثبت صدها بار قدرتمندتر از یک فکر منفی است.” – مایکل برنارد بکویت

“آنچه ذهن انسان می تواند تصور و باور کند، به همان نیز می تواند برسد.” – ناپلئون هیل

نکاتی درباره قانون برای اجازه دادن به کار در زندگی شما

اکنون که کمی بیشتر در مورد نحوه شرکت در فرایند قانون جذب می دانید ، می توانید مسئولیت همه چیزهایی را که در حال حاضر در مرحله جذب زندگی خود هستید به عهده بگیرید.
اکنون که از نقشی که در ایجاد زندگی خود دارید آگاه هستید ، دیگر نمی توانید آینده خود را بطور تصادفی یا به طور فرضی خلق کنید!

افکار شما خواسته های شما را تعیین می کند

افکار شما قدرتمند است. آنها واقعی و قابل اندازه گیری و انرژی هستند. تک تک فکرهایی که شما دارید بیانگر خواسته های شما به جهان است. افکاری که امروز دارید، احساسی که امروز دارید و اقداماتی که امروز انجام می دهید ، فردا تجربیات شما می شوند. بنابراین ضروری است که شما بیاموزید و فکر کنید و به گونه ای مثبت رفتار کنید که همسو با آنچه در نهایت می خواهید باشید، باشید و در زندگی تجربه کنید.

رویای بزرگ

برای استفاده از قانون جذب رویاها یا دید خود را با کاربردها و احتمالات سانسور نکنید. لازم نیست هر قدمی را که برای رسیدن به اهداف خود بر می دارید بدانید. فقط تصمیم بگیرید آنچه در زندگی می خواهید چیست و بدانید که شما سزاوار آن هستید. باور کنید که می توانید آن را داشته باشید.

از تأییدات مثبت به خود استفاده کنید.

تأییدیه ها به سادگی اعتقادات مثبت شما در مورد خود و زندگی را تأیید می کنند. هر فکری که می کنید و هر کلمه ای که می گویید تصدیق کننده است. افکار و سخنان شما اظهاراتی است از اینکه چه کسی هستید و به چه چیزی فکر می کنید و جهان را چگونه درک می کنید.

تأییدات مثبت و قوی، ابزار قدرتمندی برای تغییر و تحول در خود است و آن ها یک عنصر اصلی در ایجاد زندگی مورد نظر شما هستند. آنها با هدف جایگزین کردن ایده های محدود، باورهای منفی و گفتگوهای خود که در طول سالها انجام داده اید و درونی شده اند با اظهارات مثبتی که ادعا می کند شما چه کسی هستید و چگونه می خواهید زندگی را تجربه کنید، کار می کنند.

برای نتیجه گیری از قانون جذب اهداف خود را مشخص کنید

هیچ محدودیتی در رویاها و اهداف شما وجود ندارد. تمام دنیا آنجاست که فقط شما به آن فکر می کنید، این یک روش الهام بخش است که ممکن است بخواهید آن را نیز امتحان کنید. یک فرایند عالی برای شفاف سازی برخی از اهداف و رویاهای طولانی مدت زندگی شما این است که لیستی از ۱۰۱ اهدافی را که دوست دارید قبل از مرگ به دست بیاورید تهیه کنید – ۱۰۱ کارهایی که دوست دارید انجام دهید ، یا باید داشته باشید.

اقدام مثبت را انجام دهید

با باز کردن ذهن و قلب خود شروع کنید، سعی کنید هرگونه افکار یا احساسات منفی را از بین ببرید. هرگونه شک و تردیدی را از بین ببرید. و سپس هر روز اقداماتی انجام دهید که شما را به سمت هدف و تحقق رویاهایتان سوق دهد. قانون جذب امکانهای نامتناهی و شادی بی نهایت را فراهم می کند که می تواند زندگی شما را از هر طریق تغییر دهد.

قانون جذب مراقبه

 

ما به این زمان و مکان در زندگی خود نیاز داریم تا یادآوری کنیم که واقعاً چه کسی هستیم، چه چیزهایی مهم هستند و حقیقت شخصی ما کجاست. وقت آن است که روح خود را آرام کنیم. می توانید بیاموزید که چگونه به روش های مختلف مراقبه کنید، اما به طور کل، این موارد شامل سادگی و ساکت ماندن برای یک دوره زمانی و تمرکز شما بر روی خودتان است.

اگر تازه به تمرین مدیتیشن بپردازید، افکار شما به هم می خورد و در ابتدا ذهن شما سرگردان خواهد شد. به یاد داشته باشید وقتی چنین اتفاقی افتاد ، خودتان را سخت نگیرید.این فقط بخشی از یادگیری نحوه مراقبه است. اگر قبلاً مدیتیشن نکرده اید، در اینجا ساختار ساده ای از تمرینات که می توانید برای شروع استفاده کنید برای شما آماده کرده ایم.

مکانی آرام پیدا کنید، چشمان خود را ببندید و به کند کردن تنفس خود توجه کنید.

یک کلمه یا عبارت برجسته را تکرار کنید.

تصور کنید که خود را با یک کره نور احاطه کرده اید.

تمرین منظم مراقبه به شما کمک می کند تا ذهن از حواس پرتی و افکار منفی پاک شود. این کار روح را تجدید می کند، بدن را آرام می کند.

قانون جذب در عشق و روابط

اگر می خواهید در زندگی خود عشق ایجاد کنید، پس بر روی عشق متمرکز شوید. عشقی باشید که می خواهید جذب کنید. با دیگران و با خود مهربان تر و بخشنده تر شوید. با ایجاد عشق شما به طور خودکار عشق بیشتری را به زندگی خود جذب خواهید کرد.

به هرچه که می خواهید در زندگی داشته باشید تمرکز کنید و یادتان باشد که از آنچه که قبلاً داشتید سپاسگزار باشید. قدردانی خود نوعی فراوانی است، و فرکانس ارتعاش قدردانی به طور خودکار حتی بیشتر به سمت شما جذب می شود، تا از آن سپاسگذار باشیم.

روی آنچه می خواهید در زندگی تان بدست آورید متمرکزشوید.

به اتومبیل قدیمی و خراب فکر نکنید. درعوض، خود را در حال رانندگی با یک ماشین جدید تصور کنید، این امر بیشتر بر آنچه که می خواهید وارد زندگی خود کنید قرار می دهد. این پیام را به جهان می فرستد که انتظار دارید اتفاقات خوبی رخ دهد!

• ایده این امر این است که آنچه شما در مورد آن فکر می کنید همان چیزی است که شما در زندگی خود می خواهید. بنابراین اگر فکر کنید که “ای کاش یک اتومبیل داشتم که تمام وقت خراب نشود” شما هنوز روی اتومبیل قدیمی خود تمرکز می کنید، نه یک خودروی جدید!

• به عنوان نمونه دیگر مثلا با خودتان فکر کنید که “من برای گرفتن نمره خوب، سخت می آموزم” ، امیدوارم که این ترم را شکست نخورم. “

خواسته های خود را با استفاده از اصطلاحات مثبت علامت بزنید

مهم است که از عباراتی که به کلمات منفی مانند “خیر” یا “نمی توانم” ختم می شود استفاده نکنید و آنچه را که می خواهید بیان کنید، مانند “من نمی خواهم کارم را از دست بدهم” اجتناب کنید. به همین ترتیب، کلماتی را که می خواهید برای جلوگیری از جلب مشکلی ایجاد کنید، درج کنید. به عنوان مثال ، “من نمی خواهم از دست بدهم” کلمه “گمشده” را ارسال می کند، در حالی که “من می خواهم برنده شوم” کلمه “برد” را ارسال می کند پس مثبت تر است. ذهن ناخودآگاه افعال منفی را نمی پذیرد و همینطور قانون جذب هم بر اساس افکار ما خصوصا در ناخودآگاه کار می کند.

رویاهای خود را به حقیقت نزدیک کنید

چشمان خود را ببندید و زندگی خود را به عنوان فیلم زندگی کنید. تصور کنید که کارهای رؤیایی خود را انجام داده، استعدادهای خود را نشان داده و یا به ماشین جدید خود سوار می شوید. این کار را هر روز انجام دهید تا اهداف خود را محکم کنید و آنها را یک قدم به واقعیت نزدیک کنید. همیشه تصور کنید که خودتان موفق هستید. به عنوان مثال، خود را تصور کنید که در محل کار پیشرفت می کنید و فقط به فعالیت های روزانه خود نمی پردازید. شما نمی خواهید فقط شغل را بدست آورید. شما می خواهید در شغل خود کاملا موفق و رو به پیشرفت باشید.

از آنچه قبلاً دارید تشکر کنید

قدردانی از چیزهای خوب در زندگی به شما کمک می کند احساس بهتری نسبت به زندگی خود داشته باشید، و از طرز فکر مثبت شما پشتیبانی می کند. مواردی را که با قدردانی از آنها سپاسگزار هستید، لیست کنید یا آنها را در یک برگه به عنوان سپاسگذاری بنویسید. علاوه بر این، از دیگران بخاطر چیزهای خوبی که به زندگی شما اضافه می کنند تشکر کنید.

به عنوان مثال، قبل از بیرون آمدن از رختخواب، ۳ چیز را برای هر روز سپاسگزار باشید. اینکار به شما کمک می کند تا روز خود را با روحیه خوبی شروع کنید.

حداقل ۵ دقیقه در روز مراقبه کنید تا سطح استرس خود را کاهش دهید

استرس یک قسمت عادی از زندگی است، اما بیش از حد می تواند برای شما زیاد باشد و ریتم زندگی شمارا بهم بزند. استرس های روزانه خود را با یک مدیتیشن کوتاه تسکین دهید که هم ذهن و هم بدن شما را آرام کند. برای یک مراقبه ساده، در یک موقعیت راحت بنشینید و سپس چشمان خود را ببندید. روی تنفس خود تمرکز کنید و بگذارید افکار شما بیایند و بروند. می توانید مراقبه های هدایت شده را بصورت آنلاین یا از طریق برنامه هایی مانند Calm ، Headspace یا Insight Timer پیدا کنید.

نگرانی های خود را با افکار مربوط به، نحوه درست کار کردن جایگزین کنید.

اگر می‌خواهید از قانون جذب نتیجه بگیرید، افکار خود را باید کنترل کنید. نگرانی می تواند باعث شود تا آنچه را که می خواهید از آن اجتناب کنید و به فکر مثبت و هدف خود نرسید. هنگامی که نگرانی ها اتفاق می افتند، آنها را با طرح این سوال که احتمال وقوع آنها چگونه است در ذهن خود به چالش بکشید. سپس در مورد آنچه در گذشته اتفاق افتاده است فکر کنید در زمانی که نگران هستید. در مرحله بعد، فکر کنید که اگر واقعاً افکار نگران کننده شما اتفاق افتاده باشد، بدترین سناریو چه خواهد بود و احتمالاً متوجه خواهید شد که در دراز مدت این نگرانی ها آنقدر که نشان می دهند مهم نیستند.

• برای مثال، بیایید بگوییم نگران هستید که در حین ارائه کلاسی درس دانشگاه خود خجالت بکشید. چقدر احتمال دارد این اتفاق بیفتد که خراب کنید؟ قبلاً اتفاق افتاده است؟ اگر اشتباه کردید، آیا واقعاً مهم است؟ آیا هنوز یک سال بعد به آن فکر می کنید؟ شما احتمالاً متوجه خواهید شد که نگرانی شما واقعاً در حدی که تصور می کنید اهمییت ندارد.

• همچنین به فکر کردن درباره زندگی شما در ۵ یا ۱۰ سال بعد کمک می کند. آیا چیزی که نگران آن هستید حتی در آن زمان وجود دارد؟ احتمالا نه. به عنوان مثال ، شما ممکن است از عدم موفقیت در یک امتحان نگران باشید، اما احتمالاً شما حتی ۵ سال بعد این آزمون را به خاطر نخواهید آورد.

به خودتان فرصت دهید تا یاد بگیرید که چگونه مثبت بمانید زیرا این کار سخت است.

در ابتدا، مثبت نگه داشتن افکار برای شما دشوار خواهد بود.

طبیعی است که افکار منفی به شما بازگردند. با این حال می توانید با رویارویی عمدی با افکار منفی، به خودتان به روی افکار مثبت تمرکز کنیدو سپس آنها را با چیز مثبت جایگزین کنید، با تمرین می توانید با گذشت زمان مثبت تر شوید.

به عنوان مثال، ممکن است درباره خود فکر کنید که “من خیلی سخت کار می کنم، اما به نظر نمی رسد به جایی می رسم.” برای لحظه ای خود را متوقف کنید و به این فکر کنید که چرا این فکر را می کنید. سپس موارد مثبت را که هنگام کار بر روی این هدف تجربه کرده اید، مانند یادگیری چیزهای جدید یا داشتن تجربیات جدید، ذکر کنید. سرانجام انتخاب کنید که چیزی مثبت در اوضاع می بینید. ممکن است به خودتان بگویید ، “من به مرور زمان بهتر می شوم و به پیشرفتم افتخار می کنم.”

برای نتیجه گیری بهتر از قانون جذب تابلوی افکار مثبت را برای زندگی خود درست کنید

کلمات و تصاویر را از یک مجله قیچی کنید، تصاویر را چاپ کنید یا از عکس ها استفاده کنید تا یک کولاژ از آنچه می خواهید در زندگی شما اتفاق بیوفتد ایجاد کنید. کولاژش خود را در فضای اتاق خود جایی که هروز چشمتان به آن بخورد آویزان کنید که هر روز بتوانید آن را ببینید. سپس ، برای الهام بخشیدن به هدف خود، به صفحه اهداف خود نگاه کنید.

به عنوان مثال، ممکن است عکس هایی از خانه ای را که دوست دارید، ماشین مورد علاقه، عنوان شغلی که می خواهید ، و یک زن و شوهر عاشق را درج کنید.

به یاد داشته باشید، تابلوی مورد نظر جادویی نیست، برای به دست آوردن آنچه می خواهید و برای دستیابی به آن باید کاری انجام دهید. قانون جذب صرفا با تصور کردن و خواستن کار نمی‌کند.

هر روز یک کار کوچک انجام دهید تا به هدف خود نزدیک تر شوید

با تعیین هدف شروع کنید تا ۱۵ دقیقه در روز را در پیگیری هدف خود بگذرانید. سپس، راه خود را از همان جا انجام دهید. برای پیگیری پیشرفت خود، لیستی از گامهای کوچکی را که باید در جهت رسیدن به هدف خود بردارید ، تهیه کنید ، سپس هنگام انجام آنها را بررسی کنید. این اقدامات کوچک به شما کمک می کند نتایج بزرگی حاصل کنید.

پاسخگوی اهداف خود در زندگی باشید

انتظارات خود را تعیین کنید و وقتی که آنها را برآورده نمی کنید از خود سوال کنید. سپس بررسی کنید که چرا تلاش کرده اید تا انتظارات خود را برآورده کنید و تصمیم بگیرید که آیا تغییراتی لازم است ایجاد شود یا خیر به همین ترتیب، به خاطر سخت کوشی که در اهداف خود انجام داده اید، به خود پاداش دهید.

به عنوان مثال، بیایید بگوییم که شما یک هدف را در ذهن خود ساخته اید که هر روز یک ساعت کار را برای هدف خود بگذرانید، اما شما فقط در روز اول این کار را دنبال کردید. بپذیرید که شما کار را پشت سر هم و هروز انجام ندادید، شاید روزی ۱۵ دقیقه تلاش کنید تا ببینید آیا می توانید آن هدف را برآورده کنید یا خیر

برای ایجاد انگیزه در خود از گفتگوی مثبت استفاده کنید

طبیعی است که درباره خودتان افکار منفی داشته باشید، اما این افکار می تواند شما را عقب نگه دارد. وقتی خود را به فکر منفی می اندازید، در شما حس منفی ایجاد می شود که به راحتی ازبین نمیرود بنابراین شما باید آن فکر را با یک فکر مثبت جایگزین کنید.

بگذارید بگوییم که خودتان را درگیر فکر “من هرگز در سخنرانی های عمومی خوب نخواهم شد.” می کنید اما با اشاره به اینکه همه افراد در جایی شروع می کنند و با تمرین بهبود می یابند، این فکر را زیر سوال ببرید. پس به خود بگویید ، “من هر وقت این کار را انجام می دهم در صحبت های عمومی بهبود می یابم.”

تشخیص دهید که مقصر تصادفات، بیماری ها یا حوادثی فراتر از کنترل خود نیستید.
هر کس در یک زمان یا زمان دیگری سختی هایی را تجربه می کند که ممکن است شامل از دست دادن شغل ، کنار آمدن با یک مسئله پزشکی یا آسیب دیدگی باشد. وقتی این اتفاقات رخ می دهد خودتان را سرزنش نکنید زیرا برای همه اتفاق می افتد.

بیایید بگوییم شخصی هنگام رانندگی به اتومبیل شما برخورد کرده است. این یک تصادف است، و شما آنرا به خواست خود انجام نداده اید. خود را سرزنش نکنید! هیچ کس حتی بدون استفاده از ابزاری مثل قانون جذب ، نمی تواند زندگی کاملی داشته باشد.

منبع:افکار سبز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *