قانون جذب کائنات برای رسیدن به خواسته های درونی و بیرونی

قانون جذب

قانون جذب

 قانون جذب میگوید هر چه فکر کنی همان می‌شود

۱- قانون علت و معلول

 هر چیز به دلیلی رخ می دهد . برای هر علتی معلولی هست ، و برای هر معلولی علت یا علت های بخصوصی وجود دارد ، چه از آنها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید . چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد .

 ۲- قانون ذهن

 همه ی علت ها و معلول ها ذهنی هستند . افکار شما تبدیل به واقعیت می شوند . افکار شما آفریننده اند . شما تبدیل به همان چیزی می شوید که درباره ی آن بیشتر فکر می کنید .

همیشه درباره ی چیز هایی فکر کنید که واقعا طالب آن هستید و از فکر کردن درباره ی چیزهایی که خواستار آن نیستید اجتناب کنید .

 ۳- قانون عینیت یافتن ذهنیات

دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست . کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه ی خود را در درون خود خلق کنید .

زندگی ایده آل خود را با تمام جزئیات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید .

۴- قانون رابطه ی مستقیم

 زندگی بیرون شما بازتاب زندگی درونی شماست . بین طرز فکر و احساسات درونی شما از یک طرف و عملکرد و تجارب بیرونی شما از طرف دیگر رابطه مستقیم وجود دارد .

 ۵- قانون باور

 هر چیزی را که عمیقا باور داشته باشید برایتان به واقعیت بدل می شود . شما آنچه را که می بینید باور نمی کنید بلکه آن چیزی را می بینید که قبلا به عنوان یک باور انتخاب کرده اید . پس باید :

– باور های محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید .

– آنها را از بین ببرید .

۶- قانون ارزش ها

 نحوه ی عملکرد شما همیشه با زیربنایی ترین ارزش ها و اعتقادات شما هماهنگ است .

آنچه براستی ارزش هایی را که واقعا به آن اعتقاد دارید بیان می کند ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها ، اعمال و انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است .

۷- قانون انگیزه

هر چه می گویید یا انجام می دهید از تمایلات درونی ، خواسته ها و غرایز شما سرچشمه می گیرد . این کار ممکن است بصورت خودآگاه و ناخودآگاه انجام شود.

رمز موفقیت دو چیز است :

– تعیین اهداف و برنامه ریزی برای آنها .

– مشخص کردن انگیزه ها .

 قانون جذب کائنات چطور عمل می کند؟

 در حقیقت عملکرد اصلی قانون جذب کائنات بررسی و هدایت انرژی ها به سمت همدیگه هست. هدایت اتفاقات و نتایج و افرادی به سمت ما که با فکر و احساس ما هم انرژی هستند

خب سوال: چطور من باید انرژی مناسبی ارسال کنم که جهان به من پاسخ مناسبی بده؟ آفرین سوال خوبی بود، جواب با توجه درست.

در واقع به هر موضوعی که توجه میکنیم داریم انرژی همان موضوع رو به جهان ارسال میکنیم و قانون جذب کائنات اتفاقاتی از جنس همان را به سمت ما هدایت میکنه.

 بزارید با مثال پیش بریم که بهتر باشه

تا حالا براتون پیش اومده که به فردی تو ذهنتون فکر کردید، به خاطراتی که باهاش داشتید توجه یا صحبت میکردید، بعد چند لحظه بعدش میبینیدش یا بهتون زنگ میزنه، و خیلی سریع میگید اتفاقات الان داشتم بهت فکر میکردم، اونم از اونطرف میگه: بله، دل به دل راه داره .

قانون جذب کائنات چیست؟

 قانون جذب کائنات میگه که هر در جهان همه چیز از انرژی تشکیل شده، هر چیزی که شما فکرشو بکنید، هرچقدر ریزش بکنید در نهایت به چیزی میرسید به اسم انرژی.

خب همه چیز از انرژی تشکیل شده و قانون جذب کائنات کاری که میکنه اینه که انرژی هایی که شبیه همدیگه هستند رو به سمت هم هدایت میکنه.

قرار نیست ما کار خاصی انجام بدیم، جهان خودش میگرده انرژی های شبیه همه به سمت همدیگه هدایت میکنه

 بزارید براتون مثال بزنم …

فرض کن که یک بادکنک باد شده و یک سنگ بزرگ بردی ۱ متر زیر آب. اگر سنگ و بادکنک رها کنی چی میشه؟ خب طبیعیه که سنگ میره کف استخر و بادکنک میره بالا به سمت هوا.

? فکر میکنم الان بهتر درک کردی که انرژی های شبیه هم به سمت هم هدایت میشند یعنی چی.

خب شاید بگید که خب الان من چطور میتونم ازش استفاده کنم، به چه درد من میخوره؟ صبر کنید قراره به همین پاسخ برسیم.

 بر اساس قانون انرژی ها مشابه، همه ما فکر و احساسی داریم که جنس این دو هم از انرژی هست، یعنی قانون جذب کائنات در خصوص فکر و احساس ماهم عمل میکنه، یعنی میگرده در جهان ببینه چه چیزهایی با فکر و احساس ما هم انرژی هست اون ها رو به سمت ما هدایت میکنه.

نحوه_درخواست_صحیح_از_کائنات

 آنگاه که درخواستی از کائنات دارید دقت کنید که آن را با چه جملاتی منتقل میکنید.

اگر در پی سلامتی هستید سلامتی بخواهید نه عدم بیماری زیرا تمرکز بر عدم بیماری ارتعاش نبودن سلامتی را به کائنات ارسال خواهد کرد و شما بیماری بیشتری جذب خواهید کرد.

 اگر در پی احساس آرامش در محیط خانه یا محل کار خویش هستید ، آرامش را درخواست کنید و نه عدم استرس و نگرانی زیرا تمرکز بر رهایی از استرس خود موجب ایجاد ارتعاشات منفی و جذب اتفاقاتی میشود که آرامش را از شما سلب خواهد کرد.

اگر در پی پول بیشتری هستید از کائنات ثروت و فراوانی را بخواهید و نه رهایی از فقر و کم شدن بدهکاری زیرا با تمرکز بر رهایی از بدهکاری مشکلات مالی بیشتری را جذب خواهید کرد.

 اگر ذهنم بتواند تصورش کند و قلبم باورش مطمئنم به آن خواهم رسید

 قانون جذب میگه :

اگه چیزی رو با تموم وجودت بخوای

و از صمیم قلب ایمان داشته باشی

که بهش میرسی ،

? تمام کائنات و نظم هستی

جوری رقم میخوره که تو به اون برسی !

پس واسه چیزایی که دوسشون داری

کارت دعوت بفرست …

قانون کائنات

 راز قانون جذب در این است که اگر بتوانید درباره ی چیزی که می خواهید بیاندیشید و آن را تبدیل به اندیشه ی حاکم خویش گردانید آن را در زندگی خویش محقق خواهید کرد .

 اندیشه ی غالب یا رفتار روانی یک آهن رباست و قانون این است که هر چیزی مشابه خود را جذب می کند ، در نتیجه ، رفتار روانی به طور مسلم شرایطی را که به طبیعتش مربوط است جذب می کند .

 معتقدان به قانون جذب می گویند که از تصویرسازی ذهنی هرچه بخواهی بدست می آوری . مثلا با تصور یک خانه بزرگ

پاسخ  اگر اینکه شما یک خانه ی بزرگ تصور بکنی و بعد این خلق بشود ، این غلط است . یا شما تصور سازی بکنید که یک ماشین مدل بالا داشته باشید و بعد بدون کار و تلاش و برنامه ریزی به خواسته ات برسی ، این درست نیست . ولی اگر تصویر سازی ذهنی برای امیدواری ، هدفمندی و امید به آینده باشد و همان اثر تلقینی آن باشد ، این قابل قبول است و بزرگان ما در طول تاریخ از این شیوه استفاده می کردند .

 میکل آنژ، گوته ، والدیزنی ، اینها می گفتند که ما برای موفقیت های خودمان همیشه آنها را تصویر  می کردیم . ناپلئون بناپارت می گوید : وقتی من کودک بودم علاقه داشتم که فرمانده ی یک لشکر بزرگ باشم . هر روز می نشستم و تصورمی کردم که فرمانده ی  یک لشکر بزرگ هستم و آنها را هدایت می کردم . انیشتن می گوید : شما می توانید با تصویر ذهنی آینده خودتان را به تصویر بکشید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *