قوانین هستی| ۱۲ قانون اصلی جهان هستی: قانون جذب، کارما، ریتم …

بارش شهابی

جهان هستی

دلیل این را که خیلی افراد از قانون جذب نتیجه نمی گیرند؛ به طور مفصل در این مقاله جداگانه توضیح دادم. اما یکی از این دلایل بی توجهی به سایر قوانین هستی دیگراست.

 

هر آنچه که وجود دارد و اتفاق می‌افتد تنها بر پایه قانون جذب نیست. اگر چیزی را که می خواهیم جذب کنیم، باعث نقض سایر قوانین بشود.

اگر این اتفاق نمی افته پس وجود قانون جذب به این معنا نیست که صد در صد اتفاق های اطراف رو ما جذب می کنیم. برای آشنایی با سایر قوانین هستی ادامه این مقاله را با دقت بخوانید.

آشنایی با قوانین هستی

۱- قانون یگانگی الهی

این قانون، اولین و مهم ترین قانون هستی است. قانون یگانگی الهی به ما کمک می کند که بدانیم ما در دنیایی زندگی می کنیم که هر چیز به هر چیز دیگر متصل است. هر کاری که می کنیم، مثلا فکر کردن و ایمان داشتن، دیگران و حتی جهان پیرامونی ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

۲- قانون ارتعاش از مهم‌ترین قوانین هستی

این قانون جهانی بیان می کند که هر چیزی در جهان حرکت می کند، ارتعاش می کند و در یک الگوی دایره ای سفر می کند. همان قوانین ارتعاشی دنیای فیزیکی به افکارمان، احساساتمان، امیالمان و اراده هایمان در دنیای اتریک نیز اعمال می شود.

هر صدا، چیز، و حتی فکری فرکانس ارتعاشی خود را دارد که برای آن منحصر بفرد است. این قانون دومین قانون از قوانین هستی است که گاهی با قانون جذب اشتباه می‌گیرند.

۳- قانون عمل

قانون عمل باید برای ما اعمال شود به منظور این که اشیا را در جهان متجلی سازیم. از این رو، ما باید مراقب اعمالی که افکار، رویاها، هیجانات و کلمات ما را پشتیبانی می کنند باشیم.

۴- قانون ارتباط

این قانون هستی مشخص می کند که اصول یا قوانین فیزیکی که دنیای فیزیکی را شرح می دهند – انرژی، نور، ارتعاش، و حرکت – قوانین ارتباطی خود در دنیای اتریک را دارند. “همانگونه که در بالاست، درپایین هم هست”

۵- قانون علت و معلول

این قانون جهانی مشخص می کند که هیچ چیزی بطور اتفاقی یا خارج از قوانین هستی اتفاق نمی افتد. هر عملی یک عکس العمل یا پیامد دارد و ما ” آن چه کاشته ایم درو خواهیم کرد”.

این قانون معمولا با کارما به اشتباه گرفته می‌شود. البته تا حدی هم درست است؛ اما کارما تعریفی متفاوت و گسترده تر دارد. به طور خلاصه “از هر دست بدهی، از همان دست خواهی گرفت”

۶- قانون جبران

این قانون هستی قانون علت و معلولی است که به به برکات و فراوانیهایی که برای ما فراهم شده اعمال می گردد. نتایج مشهود کردارهای مابه صورت هدایا، پول، ارثیه ها، دوستی ها و برکات به ما داده می شود.

۷- قانون جذب

قانون جذب نمایش می دهد که چگونه ما اشیا، وقایع و مردمی که وارد زندگیمان می شوند را خلق می کنیم. افکار، احساسات، کلمات و اعمال ما انرژیهایی را ایجاد می کند که در عمل، انرژیهای مشابه را جذب می کند. انرژیهای منفی انرژیهای منفی را جذب می کند و انرژیهای مثبت انرژیهای مثبت را جذب می کند.

 

۸- قانون ارسال دائم انرژی

هشتمین قانون از قوانین هستی که مشخص می کند که همه اشخاص در درون خود قدرت تغییر شرایط زندگی شان را دارند. ارتعاشات بالاتر مصرف گردیده و به ارتعاشات پایین‌تر تبدیل می‌شوند؛ بنابراین هر کدام از ما می‌تواند انرژی‌هایی در زندگیش را با فهمیدن قوانین جهانی و اعمال اصول در جهت تاثیرگذاری، تغییر دهد.

۹- قانون نسبیت

این قانون هستی می کند که هر شخص یک سری از مشکلات ( آزمونهای ورودی) را به منظور تقویت نور درونی اش دریافت می کند. ما باید هر کدام از این آزمونها را به عنوان چالشی در نظر گرفته و متصل به قلبهای خود باقی بمانیم وقتی درگیر حل مشکلات هستیم.

این قانون هستی همچنین ما را آموزش می دهد که مشکلات خود را با مشکلات دیگران مقایسه کرده و هر چیزی را در جای مناسبش قرار دهیم. فرقی نمی کند که وضعیت قرار گرفته در آن را چقدر بد بدانیم، همیشه شخصی هست که در وضعیت بدتری هست. این به کلی نسبی است.

۱۰- قانون قطبیت

این قانون جهانی مشخص می کند که هر چیز در یک زنجیره هست و یک متضاد دارد. ما می توانیم افکار نامطلوب را خاموش نموده و تبدیل نماییم، با تمرکز روی قطب مخالف. این قانون ارتعاشات ذهنی است.

۱۱- قانون ریتم

یکی دیگر از قوانین هستی است و مشخص می سازد که هر چیز با ریتم های معینی ارتعاش نموده و حرکت می کند. این ریتم ها سبب تعیین فصل ها، دورها ها، مراحل توسعه و الگوها می شوند. هر دوره تکرار حهان خدا را بازتاب می کند.

اساتید می دانند چگونه بالاتر از بخشهای منفی یک دوره قرار بگیرند با هرگز بیش از حد هیجان زده نشدن یا اجازه ندادن به افکار منفی که به درون آگاهی آنها رخنه کند.

۱۲- قانون جنسیت

این قانون هستی که مشخص می کند که هر چیز اصول مردانگی( یین) و زنانگی( یانگ) خود را دارد، و اینکه اینها اساس همه آفرینش هستند. یک روحانی باید انرژیهای مردانگی و زنانگی را در درون خود متعادل سازد که بتواند یک استاد شده و یک آفریننده همانند خدایان گردد.

هر کدام از این قوانین هستی، زیر قانون های بسیاری و تکنیک ها آموزش های خاصی دارند. آشنایی کامل با هر کدام نیازمند یه دوره آموزشی کامل است. در مقاله های بعدی درباره قانون جذب واقعی و دلایل نتیجه نگرفتن از قانون جذب و تکینک هایی که برای نتیجه گرفتن از قانون جذب مطرح شده کامل توضیح خواهم داد.

برای گرفتن نتیجه باید قانون جذب و سایر قوانین را به درستی درک کرد و تکنیک های واقعی قانون جذب و سایر قوانین رو به درستی یاد گرفت. مثبت اندیشی و تصویر سازی ذهنی هر چند می تونن خوب باشن اما لزوما چیزی حاصل نمیشه.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *