لوله های ۱۵۰۰۰۰ ساله

لوله های 150000 ساله

آیا این لوله های ۱۵۰۰۰۰ ساله می توانند بالاخره سندی قطعی بر ملاقات بیگانگان از زمین باشند ؟ وقتی مشاهدات و آزمایشات دانشمندان برای توضیح طبیعی به نتیجه نمی رسد ?

در شما غربی چین در استان کینگای در بالای یک کوه بنام بایگونگ، هرمی قرار دارد که در داخل آن لوله هایی قدیمی و فرسوده کشف شده است . این هرم که اکنون بیشتر آن تخریب شده است ، زمانی دارای سه ضلع بوده که در هر ضلع آن یک ورودی وجود داشته است . اکنون فقط یک ضلع آن سالم مانده که ورودی آن به داخل کوه امتداد یافته است .

در داخل تونل امتداد یافته به داخل کوه ، لوله هایی همراه با سنگ های عجیبی دیده می شود . دانشمندان با بررسی این لوله ها متوجه شدند که آن ها به یک دریاچه نمک ختم می شوند . آن ها با انجام یک آزمایش بنام ترمولومینوسنس مشخص کردند که آخرین باری که لوله ها در تحت حرارت شدید قرار گرفته اند ، ۱۵۰۰۰۰ سال قبل بوده است . نکته عجیب تر اینکه آزمایشات برای تعیین عناصر استفاده شده در ساخت لوله نتوانست به نتیجه قطعی و مشخصی برسد . گرچه عناصری مثل فریک اکسید ، سیلیکون دی اکسید در آن ها یافت شد اما ۱۰ درصد جنس لوله از عنصری ناشناخته ساخته شده است . بقدری این یافته برای دانشمندان عجیب بوده است که این لوله ها را ” اشیایی خارج از مکان” نام نهاده اند .

لوله های 150000 ساله

به گفته باستان شناسان این ناحیه شاید برای هزاران سال خالی از سکنه و هر نوع تمدنی بوده است . یکی از زمین شناسان چینی که این یافته ها را مطالعه نموده است ، اظهار داشته است که این کشف عجیب که عملا دانشمندان از توضیح آن عاجز مانده اند این نظریه را به ذهن متبادر می کند که احتمالا نمی تواند کار انسان باشد ، زیرا در ۱۵۰۰۰۰ سال پیش انسان در مرحله غارنشینی اولیه نیز نبوده است ، لذا تنها گزینه برای توضیح این یافته ، این است که توسط موجوداتی خارج از زمین ساخته شده است . در سال ۲۰۰۱ گزارشی از این کشف عجیب در خبرگزاری شین هوا به چاپ رسید . در آن گزارش برخی از دانشمندان و زمین شناسان اذعان نمودند که این لوله ها نشان دهنده ملاقات قطعی بیگانگان از زمین می باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *