ماموریت – مقاله های اتحاد نور

فرشته

اتحاد نور

نقش کارگزار نور
تری وید Tery Wade

کارگزار نور کیست وچه ماموریتی دارد؟ تحولی در جریان است و بشریت در حال تغییر است.

انسانها در همه جای دنیا در حال درک این مسئله هستند که جهان بینی قدیمی دیگر کارایی ندارد و ما نیاز داریم که روش زندگیمان را برای بقا و ماندن تغییر دهیم.

بارها گفته ام که تکامل هرگز متوقف نمی شود، بنابراین اگر یک گونه جانوری از هر نوعی دچار رکود شود، دیگر نمی تواند به زندگی ادامه دهد.

به عبارت ساده تر، یک کارگزار نور کسی است که انتخاب کرده تا واقعیت را با بالا بردن ارتعاش خودش و جهان، تغییر دهد. در واقع مسئله، جزئیات چگونگی رسیدن شما به آن نقطه نیست، بلکه مهم نتیجه است.

خیلی از کارگزاران نور متوجه این مسئله نمی شوند که در مامورتیشان، به اشکال مختلف مثل تصاویر، صداها و دریافت های تله پاتیک به آنها کمک می شود. این مسئله، تفکر را آغاز می کند تا حافظه ها و دانشهای سرکوب شده را به سطح بیاورد. ارتباط بین جسم و ذهن بسیار مهم است به سبب اینکه اگر ذهن شما گسسته باشد، جسم هم دچار اختلال می شود و شما را کاملا از وضعیت تعادل خارج می کند و وقتی از حالت تعادل خارج شوید، هیچ امری آنگونه که باید، روان و جاری نخواهد بود.

اپراتور نور:

به یاد داشته باشید، شما خالق خود هستید و توسط یک منبع بی نهایت هوشمند راهنمایی می شوید و فقط کافی است که توجه کنید.

بسیاری از شما آگاهید که به سمت افراد خاص یا اطلاعات خاصی جذب می شوید، این کشش به دلیل شباهت رزونانس انرژتیک است.

«کارگزاران نور» و «موجودات نوری»، در واقع عبارات جمعی ای برای ارواحی هستند که برای کمک به انتقال سیاره به سطح آگاهی بالاتر و واقعیتی جدیدتر، روی زمین تناسخ کرده اند.

در نهایت همه ما متوجه خواهیم شد که با بالا بردن ارتعاش فردی، از طریق رزونانس انرژتیک، ارتعاش جمعی را نیز افزایش می دهیم.

به مرور زمان انرژیهای ما ترکیب می شوند تا یک انرژی مثبت ایجاد کنند که این انرژی می تواند میدان هولوگرافیک جهانی را تغییر دهد، و بشریت را به سمت یک آگاهی بالاتر سوق دهد، برای خلق یک دنیای بهتر.

 

رزونانس انرژتیک:

درک و تشخیص این موضوع که کارگزاری نور ارتباطی با دین ندارد، بسیار مهم است، چون جنبه های مشابهی بین این دو وجود دارد، مانند آگاهی مسیح، که مورد بحث قرار گرفته است.

کارگزاری نور، به مفهوم «ایمان» ورای انتخاب های دین است.

کارگزاران نور خودشان را مبارزان نور، موجودات نوری، فرشتگان زمینی، بذرهای ستاره‌ای، پلیدیان، سیریان، آرکتوریان، امپات، هیلر و.. معرفی می کنند.

در موارد نادر، پلیدیان ها، سیریان ها، آرکتوریان ها و یا بقیه نژادهای فرازمینی ای هستند که اینجا تناسخ کرده اند و به جسم یک انسان وارد شده اند، مشخصا برای کمک.

به آنها مسافر زمان می گوییم.

این عبارات در واقع جنبه هایی از روح هستند که در درون شما بیدار می شوند تا شما را هدایت کنند و یک درک واضح از اینکه شما چه کسی هستید، اهل کجا هستید، و چه ماموریتی دارید، به شما بدهند.

بسیار خوب، بیایید از نقطه نظری متفاوت به موضوع ۱۴۴۰۰۰ نگاه کنیم.

بر طبق آموزش های پلیدیان ها، یک «روح کرایست»، که بالاترین سطح آگاهی در جهان ما به حساب می آید، شامل ۱۴۴۰۰۰ از جنبه های روح است.

این ۱۴۴۰۰۰ جنبه روح، شما را قادر می سازد تا تناسخ های متعددی را به شکل همزمان در ابعاد و واقعیت های مختلف داشته باشید.

بنابراین، عبارت کرایست Christ یک عنوان است و اگر شما به آن سطح از بیداری دست پیدا کنید، «کرایست» به نام شما اضافه خواهد شد.

زمان؟!

پس، عبارت «کرایست» در حقیقت عنوانی است که به هر روح در طلوع آفرینش اطلاق شد.

برخلاف دین مرسوم که در آن مسیح یا یک موجود خاص پرستیده می شود، هدف کارگزار نور، تبدیل شدن به کرایست یا بوداست، موجودی که در یک سطح بالاتر آگاهی عمل می کند.

پس چیزی که می خواهم عنوان کنم….

اطلاعتی که شما دریافت می کنید و یا توسط جنبه های مختلف روح و ابعاد بالاتر کسب می کنید، شما را هدایت می کنند، این اطلاعات از زندگی های قبلی شما در گذشته و یا زندگی های آینده شما می آیند، به دلیل اینکه زمان فقط در داخل قلمرو فیزیکی خلقت به شکل خطی و پیوسته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *