مدعیان سفر زمان

سفر در زمان

یکی از مباحث بسیار جالب که اخیرا بازار آن داغ شده است بحث سفر_در_زمان است و برخی از افرادی که گاه و بیگاه از آنها فیلمی در یوتیوب منتشر شده و مدعی می شوند که از آینده آمده اند.

نکته جالب توجه در مورد این مدعیان سفر زمان اینست که بیشترشان در این دنیا گیر می کنند و بدلیل اشکالاتی نمی توانند به زمانشان برگردند.

اخیرا یکی از کانال های یوتیوب فیلمی از فردی منتشر نموده است که مدعی شده،از سال ۶۴۹۱ میلادی و از سیاره ای دیگر به گذشته یعنی سال ۲۰۱۸ آمده است و همه چیز بخوبی پیش می رفته که بدلیل اتفاق افتادن پدیده_ماه_بزرگ_خونی(زمانی که ماه قرمز می شود) اشکالاتی در ارتباط با کشتی_فضایی اش پیش آمده و همین امر باعث شده نتواند به سفینه اش برگشته و زمین را ترک کند و به این شکل در زمین گرفتار شده است.

اما یکی از کاربران نکته جالبی را مطرح کرده که دست او را تا حدودی رو نموده است. این کاربر نوشته اگر تو از آینده آمده ای پس باید می توانستی از زمان اتفاق افتادن پدیده ماه بزرگ خونی مطلع باشی و از چنین اتفاقی جلوگیری کنی.

اما در هر حال این مسافر زمان جزئیات جالبی از آینده زمین و انسان ارائه نموده است  .اتفاقات مهمی که قرار است در چند صد سال آینده اتفاق افتد.

او گفته که تا زمانیکه یک تیم جدید از سباره اش نیامده و مشکل را حل ننموده اند او ممکن است چند روز دیگر، چند ماه، سال یا قرن دیگر در زمین بماند.

او که خودش را بعنوان یک باستان_شناس معرفی کرده می گوید آنچه می توانم بگویم اینست که در دهه های آینده فوران های آتشفشانی زمین را در بر خواهد گرفت، مقدار عظیمی از خاکستر به داخل آتمسفر خواهد رفت، بطوریکه سیستم های حمل و نقل هوایی بطور کامل مختل خواهد شد.

او گفته انسان ها برای مدت ها با این معضل زندگی خواهند کرد سپس راه حلی یافته و بر آن غلبه خواهند نمود.

تا سال ۲۵۰۰ زندگی در زمین جریان خواهد داشت اما بعد از آن زمین دیگر جای امنی نخواهد بود. اما جای نگرانی نیست، زیرا انسان با کمک فرازمینی ها موفق به خروج از زمین خواهد شد.

در مریخ پایگاه‌های متعددی ساخته می شود و سیاره سرخ تبدیل به یک مکان ترانزیت خواهد شد.

صدها سیاره با شرایط مناسب برای حیات کشف شده و انتقال انسان ها انجام خواهد.جوامع انسان ها با آنچه امروز می بینم بسیار متفاوت خواهد بود.

بشر به درجه ای از پیشرفت خواهد رسید که اولویت هایش کاملا با امروز متفاوت خواهد بود.او توضیح بیشتری از چگونگی این پیشرفت ها و تغییر اولویت ها ارائه نداده است.

اما بسیاری معتقدند این داستان ها بدون هیچ تردیدی ساختگی هستند و عجیب اینست که همه این مسافران زمان سر از یک اکانت یوتیوب در می آوردند و هیچکدام حاضر نیست مستقیما به یک خبرگزاری مراجعه کرده و اعلام کند از آینده آمده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *