مراحل و نشانه های بیداری روحی و معنوی

کودکان اصلاح‌شده ژنتیکی

بیداری

 

مرحله اول

قبل از ورود به مسیر بیداری روحی، معمولا یک تجربه تلخ یا تکان دهنده روی می دهد. این اتفاق می تواند هر چیزی باشد مانند تجربه های نزدیک به مرگ ، بیماری سخت، ملاقات با جفت روحی یا حتی دریافت انرژی شفابخش ،دیدن صحنه های عجیب، دیدن اتفاقاتی که از قبل انگار دیده ایم و.. به این مرحله شب تاریک روح میگویند.

مرحله دوم

در مرحله دوم بیداری روحی، کم کم متوجه تغییری در ادراکتان خواهید شد و احساسی متفاوت خواهید داشت. همچنین این موضوع روی این مسئله که خودتان را در واقعیت چگونه میبینید و ارزیابی می کنید تاثیر می گذارد و شروع به پرسش در مورد همه چیز می کنید. حالا درباره همه چیز احساس سردرگمی می کنید و در یک حالت ناخوشایند و غیر راحت به سر می برید. به علاوه شروع به توجه، دریافت و تجربه علائم بیداری روحی می کنید. ممکن است اعداد تکرار شونده بخصوص ۱۱۱۱ را بارها و بارها ببینید، وقایع همزمان را تجربه کنید، رویاها، شهود و الهاماتی دریافت کنید، چیزهایی را ببینید و بشنوید که بقیه متوجه آنها نیستند و ممکن است تمایل به انزوا پیدا کنید.

مرحله سوم

مراحل اول و دوم بیداری روحی مربوط به دیدن و حس کردن بودند اما این مرحله ، زمان عمل است. در این مرحله و مرتبه روحی که هستید، میدانید که برای شاد کردن و رضایت خودتان در زندگی چه باید انجام دهید. ولی به دلیل بازی های ذهن و نفس، ممکن است شک کنید و در عدم اطمینان بسر برید. ممکن است بخواهید همه چیز را امتحان کنید و برای ارضای روحی خود به هر جایی سرک بکشید.

به همه در زندگی تان از دوست گرفته تا خانواده ، کار و ارتباطات خود از زوایه ای جدید نگاه خواهید کرد. شروع می کنید تا همه چیز را در جهت رسیدن به هدفتان تغییر دهید. در این مرحله، بسیاری به این سوال معروف میرسند که چرا اینجاییم و تمام سعی و دغدغه شان پیدا کردن هدف اصیل شان در این زندگی است. همچنین احتمالا نیاز پیدا خواهید کرد تا انتخابهای سخت و تصمیم های قاطعانه ای در این دوره بگیرید.

مرحله چهارم

این مرحله زمانی است که همه چیز به آرامی برای شما فروکش می کند و به ثبات میرسد. شما بسیاری تغییرات را ایجاد کرده اید و از روند زندگی خود خشنود هستید. احساس تنهایی و انزوا می کنید اما میدانید که روح شما تصمیمات درستی گرفته است و با تمام وجود حس می کنید و میدانید که در مسیر درستی قرار دارید.

همچنین کم کم منشا تمامی حالات و احساسات منفی خود را کشف می کنید و آنها را شناسایی می نمایید‌، گذشته تان را می پذیرید و درک میکنید که چطور این گذشته شما بوده که از شما شخصی که هم اکنون هستید را ساخته است. بسیاری از باورهایتان را از دست می دهید و آنها را عامل جدایی خود از کل می بینید. تمام آن عقاید و باورهای قدیمی دیگر برای شما مهم نخواهند بود. اکنون شما در جایگاه اصلی خودتان هستید و مسیر خود را زندگی می کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله آخر از بیداری روح ، شما می دانید که در مرتبه روح، چه کسی هستید. می فهمید که به همه چیز متصل هستید و می دانید که واقعیتتان را خودتان خلق می کنید. شما دیگر با احساسات منفی مانند گناه، کنترل، خشم و ترس درگیر نیستید بلکه برعکس، در مسیر درست روشنیدگی زندگی می کنید.

شما در زمان حال زندگی می کنید. همه روزه با صداقت زندگی خواهید کرد و از حقیقت صحبت خواهید کرد. همگان را برادران و خواهران خود خواهید دید و همین گونه هم با آنها رفتار خواهید کرد. در واقع شما در تعادل و هماهنگی کامل با خود برترتان خواهید بود.

اگر میخواهید به یک لایت وکر تبدیل شوید مراجعه کنید به: به یک لایت ورکر یا رزم آور نور تبدیل شوید!چگونه لایت ورکر شویم و لایت ورکر ها چه کار هایی میکنند؟

۳۰ مورد مهم از حالاتی که از نشانه‌‌های بیداری آگاهی روحانی و تغییرات در درون‌ و بیرون‌تان می‌باشند:

۱. معمولا ترجیح میدهید تنها و در سکوت باشید.

۲. رویاهای بیداری زیادی می‌بینید (تجربیات روزمره‌ی مفهومی و دارای پیام‌های مهم شخصی، مثلن یک کلمه از یک رهگذر مسیر زندگی‌تان را تغییر داده است و در مسیر و هدف اصلی قرار گرفته‌اید، این اتفاق نیست.)

۳. الگوی خواب‌تان تغییر کرده است.

۴. بخش زیادی از جامعه را در توهم و ماتریکس‌های ذهنی می‌بینید، حس می‌کنید مانند روح بالغی هستید که توسط روح های نابالغ و بی اعتنای دیگر احاطه شده اید.

۵. شما تمایل زیاد به عشق ورزیدن و کمک کردن به دیگران دارید، بدون توقع و بی قید و شرط

۶. اعداد مشابه و مفهومی زیادی می‌بینید.

۷. شدیدا بدنبال معنای زندگی و خودشناسی هستید.

۸. ناخودآگاه در طول روزمره مراقبه و مدیتیشن انجام می‌دهید، بدون آنکه آشنایی خاصی با آن روش‌ها داشته باشید.

۹. این موضوع را درک کرده‌اید که الگوهای آموزشی و کهنه‌ی قدیمی دیگر بدردتان نمی‌خورد، چون شما وارد یک سطح انرژی و آگاهی بالاتری شده‌اید، بجای پیروی از آداب و رسوم و سنت‌های قدیمی، از شم و شهود درونی خودتان پیروی می کنید، شما به قلب گوش می‌دهید.

۱۰. شما در حال اصلاح نفسانیات و عادت‌های منفی قدیمی خود هستید.

۱۱. رنگ‌ها و مزه‌ها، بوها به نوعی زیباتر و متفاوت‌تری تجربه و حس می‌شوند.

۱۲. در میان مردم مکالماتتان با آن‌ها کمتر شده است، بیشتر تمایل دارید تا گوش دهید بجای اینکه حرف بزنید.

۱۳. تجربیاتتان در رویاها و خواب‌ها تغییر کرده است، شما در رویا قوانین فیزیک را نقض می‌کنید، پرواز میکنید و آگاهانه از جایی به جای دیگر خودتان را منعکس میکنید، شما زندگی‌های گذشته خود را در رویا میبینید و در بیداری آن‌ها به یاد می‌آورید.

۱۴. دانستن اینکه زندگی چیزی بیش از اینی است که مقابل چشمان ماست (ایمان قلبی) من فکر میکنم عده‌ای سال‌ها حقیقت را از دید ما مخفی کرده‌ بودند.

۱۵. چارچوب‌ها و قوانین جامعه دیگر نمی‌توانند شما را کنترل و محدود سازند، زیرا انرژی قدیم دیگر جوابگوی نیازها و میل به تجربیات جدیدتان نیستند، من با اراده‌ی آزاد زندگی می‌کنم.

۱۶. درک می کنید که نظرات مختلف، صرفاً عقاید دیگران هستند و تمایل خود را برای طرفداری یا مخالفت با آنان از دست می دهید، شما یاد گرفتید که خنثی و میانه‌رو باشید.

۱۷. می توانید دنیا را از بالا و متفاوت از دیگران ببینید.

۱۸. میل ناگهانی به تغییر دادن در شغل و حرفه‌تان به شما دست داده است.

۱۹. دیدتان نسبت به گذشته‌تان تغییر کرده است، دیگر خودتان را به خاطر آن‌ها سرزنش نمی‌کنید، زیرا درک کرده‌اید که همان تجربیات باعث پختگی و بیداری آگاهی شما در اکنون شده‌اند، درس‌های گذشته را فرا گرفته‌اید، گذشته را رها کردید، هم‌اکنون خودتان را بخشیده‌اید و در زمان حال زندگی ‌می‌کنید

۲۰. شما طوری رفتار می کنید که گویی در خلق دنیا سهیم بوده اید و همواره سعی می کنید که نظر مردم را نسبت به خداوند و دنیا تغییر دهید و با افرادی که با فریب نظر مردم را منفی نگاه داشته‌اند تا به قلب آن‌ها لطمه وارد کنند، ممکن است گاهی با آن‌ها احساس خصومت کنید

۲۱. احساس میکنید تمامی علوم و مسیر‌ها آگاهی از یک منشا می‌آیند، همه‌ی آن‌ها برای آموزش و گسترش آگاهی ما بودند و هستند، اما بشر همواره از آن‌ها سواستفاده می‌کند.

۲۲. از اینکه دنیا اکنون به این شکل است، ممکن است خسته و غمگین باشید، از اینکه اغلب مردم در خواب بسر می برند، اذهان آنان توسط رسانه های جمعی منحرف شده است و پول، قدرت و طمع، غرور و نفسانیات آنها را به دام انداخته است، و جای عشق را گرفته است، انگار قلب آن‌ها بسته شده است، از اینکه انسان ها راه هماهنگی با یکدیگر، زمین و محیط زیست خود را از دست داده اند و انسانیت و خود حقیقی شان را گم کرده اند

۲۳. شما احساس می‌کنید هر عملی در زندگی بازتاب اعمال خودتان است، در گذشته این درک را در قالب‌های مفاهیمی مثل، احساس گناه، ترس از خدا، تاوان، پرداختن دیون و غیره تجربه کردید، اما‌ هم اکنون می‌دانید همه چیز کارما است

۲۴. شما احساس می‌کنید همه چیز به نوعی اسراری به هم متصل است اما نمیدانید یا نمی‌توانید این موضوع را عنوان کنید یا تجزیه و تحلیل کنید، اما حسش می‌کنید و نشانه‌هایش را می‌بینید.
۲۵. شما دوست دارید اکتشاف‌های اخیرتان را با نزدیکانتان به اشتراک بگذارید زیرا حس می‌کنید این آگاهی نوین زندگی آن‌ها و حتی کل بشریت را تغییر خواهد داد.
۲۶. تمایل به خوردن غذاهای سالم، زنده و هماهنگ با طبیعت بیشتر شده است.
۲۷. شما دیگر کسی یا چیزی را قضاوت نمی‌کنید، بلکه نسبت به مسائل فقط یک مشاهده‌گر هستید.

۲۸. تمایل عمیق برای ارتباط با طبیعت و زندگی با قوانین طبیعت را پیدا کرده‌اید نه با قوانینی که رسانه‌ها یا سیستم‌ها برای شما تعیین کرده‌اند.

۲۹. حیوانات را بسیار بیشتر از قبل دوست دارید و علاقه‌ی زیادی برای برقرار ارتباط با آن‌ها دارید.

۳۰. درک شما از طبیعت و ماهیت زندگی تا حد بسیار زیادی تغییر کرده است، بنظرتان هر چقدر که تا اینجا تلاش کرده اید بیهوده بوده‌ (البته همه‌ی آن‌ها برای شکوفایی شما بودند) و چیزهای مهم و واقعی هستی از نگاه شما پنهان بوده است، اهدافی که تا اینجای زندگی داشتید بنظر پوچ می رسند، کارهایی که تا اکنون انجام می دادید، برنامه ها و امور روزمره تان همگی از چشمتان می افتند، تمام عادت ها و باورها و ارزش های پیشین احتمالا دیگر اهمیتی ندارند، حتی شاید ارتباطتان با بسیاری از نزدیکانتان دیگر برای شما ارزشمند نباشد،

در نهایت، جمع شدن همه ی این تجربیات بر روی هم باعث می شود باعث دگرگونی شما شده است، ممکن است بسیار با خودتان و اطرافیانتان درگیر شوید و بی قرار، آشفته و بهم ریخته و هیجان زده شوید، راهکار این است که آرامش خود را حفظ کنید و اجازه ندهید ضعف بر شما غلبه کند، اینکه در چنین مسیری قرار گرفته اید، حتما دلیل و علتی داشته است، پس نگذارید آشفتگی ها شما را از پا درآورند، بهتر است به دنبال کسانی بگردید که تجربه مشابهی داشته اند. با بیداران معنوی، اساتید معنوی، شاگردان مسیر درون و افرادی که تجارب درونی عمیق داشته اند ارتباط بگیرید و صحبت کنید، کتاب ها و مقالات نوشته شده در این زمینه را مطالعه کنید و بدانید که شما تنها نیستید، از نشانه های رایج از بیداری انرژی معنوی شامل افزایش احساس سرزندگی و انرژی در سطح فیزیکی، فوران انرژی، احساس مورمور شدن و یا الکتریسیته در سراسر بدن، تغییرات در غریزه های جنسی، افزایش آگاهی و هوشیاری، همبستگی و یکی بودن با تمام کیهان میباشد، در ابتدای این نوع بیداری، نشانه های منفی هم میتواند ظهور کند. نشانه هایی همچون تغییر حس و مود، حساسیت شدید جسمی، بی خوابی، از دست دادن اشتها و یا پرخوری و…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *