مراقبه ای برای قوی کردن هاله


هاله ی مغناطیسی دور تا دور بدن مارو احاطه کرده که این هاله هرچقدر قوی تر باشه انرژی ها و ارتعاشات منفی چه از سمت دیگران و چه از سمت محیط کمتر به درون ما راه پیدا میکنن .
در واقع هاله ی مغناطیسی اطراف ما که تحت تاثیر انرژی چاکراهاست باعث فیلتر شدن ارتعاشات منفی میشه و باید همه عزیزان تمرین های هاله محافظتی رو انجام بدن که یک‌نمونشو در این پست میگم‌.
این کار بسیار زیبا است. اگر آن را تکرار کنید از تاثیر آن آگاه میشوید .

 

?مدیتیشن هاله محافظتی?

 


?زمان این مراقبه:
هرشب قبل از خواب و صبح ها اولین کار بعد از بیدار شدن از خواب؛
مدت زمان: چهار تا پنج دقیقه؛
مرحله اول: یک هاله تصور کنید

روی تخت خود بنشینید یا دراز بکشید و یک هاله حفاظتی اطراف بدن خود در نظر بگیرید. این لایه باید چیزی حدود ده تا بیست سانت با بدن فاصله داشته باشد. شکل آن مثل بدن خودتان است و به همان صورت بدن شما را در بر گرفته است و آن را حفاظت می کند بعد در حالی که این حس را در خودتان بوجود آوردید به خواب بروید. فکر کنید این هاله عین یک پتو بدنتان را می پوشاند و باعث می شود تا نگرانی و اضطراب ها راه ورود به جسمتون رو نداشته باشند. با خود اعلام کنید هیچ موجی از بیرون نمی تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. وقتی به خواب رفتید این تصویر در ناخودآگاه شما نقش می بندد و باقی می ماند؛

مرحله دوم: صبح ها

وقتی احساس کردید که کاملاً از خواب بیدار شدید، بدون اینکه چشمانتان را باز کنید فقط همین هاله را در اطراف خود در نظر بگیرید و ببینید که عین یک غلاف حفاظتی شما را دربر گرفته است. این تصور را برای چهار تا پنج دقیقه با خود داشته باشید و بعد از رختخواب بیرون بیایید.

منبع : پیج اینستاگرام chakraha777@

نویسنده : میثم سلگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *