مراقبه معبد شفا

چاکرا

مراقبه

مراقبه معبد شفا 

درمان_با_نور_رنگها_و_اصوات_الهی 

سفر به یک مکان مقدس شفا بخشی معبد شفا

این معبد با میلیونها ذره ی فوتونی نور و رنگ در سطح بالایی انرژی دار شده است. زیباترین معبدی که می توانید تصورش را بکنید.

می توانید ان را مکان ناب و ملکوتی شفا بخشی که در ذهن برتر شما وجود دارد در نظر اورید. عمل تصور کردن این مکان مقدس در گرداگرد خود و قرار دادن خود در معرض نور خالص ان است که فرشتگان شفابخش را قادر می سازد با شما کار کنند.

اکنون زمان ان است که چمنزارهای جزیره ی فرشتگان را ترک کنید و رهسپار معبد شفا شوید. مسیری که در کنار گلزا ری زیبا و وسیع قرار دارد ، از کوه بالا می روید تا به معبدتان برسید. پروانه های بزرگ را بنگرید که از گلی به گلی دیگر به پرواز در می ایند. رایحه ی شیرین یاسهای وحشی را استنشاق کنید

شروع به بالا رفتن از کوه کنید. ممکن است معبد شفای شما در پشت درختان پنهان باشد شاید در جلوی معبد دریاچه ای قرار داشته باشد برخی ان را با گنبدی بزرگ و طلایی و مناره ای باریک و نک تیز با درخشش سفید و طلایی می بینند. ممکن است شما معبدتان را به شکل کاملا متفاوتی تصور کنید.

این معبد شماست ببینید برای شما به چه شکلی است. ممکن است برای نخستین بار که وارد می شوید تجربه ای مهیج از سر بگذرانید یا اصلا هیچ احساس خاصی به شما دست ندهد

 

هر سفری به انجا به تجدید حیات بدن شما می انجامد. معبد شما دارای هفت منزلگاه است که هر قسمت در بر دارنده ی جنبه ی گوناگونی از نور خورشیدی است.

مراقبه_بارش_باران_مهربانی

پاکسازی_خاطرات_منفی_ناخودآگاه

در سکوت و با آرامش کامل در یکی از نشست های مراقبه بنشینید و چشم ها را ببندید دست های خود را بر روی زانوها نگهدارید.

همچنین می توانید دست ها را در حالی که کف دست ها رو به سقف است راحت و رها بر روی زانوها قرار دهید.

با شنیدن آهنگی که در زیر این پست ارسال شده. برای لحظاتی با آگاهی کامل بر روی دم ها و بازدم های طبیعی خود تمرکز کنید و بدون آنکه تغییری در شکل و یا عمق تنفس خود بدهید فقط از جریان طبیعی تنفس خود آگاه باشید.

سپس با استفاده از قدرت تجسم و تخیل خود مجسم کنید که بارانی از جنس مهربانی و عشق بر تمام زندگی و انسان هایی که می شناسید در حال باریدن است .

این باران را بر روی افرادی که موجب آزار شما شده اند نیز ببارانید و مجسم کنید که به محض بارش این باران بر آنها ، تغییراتی شگفت انگیز برایشان رخ می دهد.

این باران را بر روی خاطرات منفی زندگیتان نیز ببارانید و مجسم کنید که با این بارش همه خاطرات و تجربه های منفی زندگی تان به بهترین شکلی تغییر ماهیت داده و لحظاتی دلچسب و شیرین را برایتان رقم زده اند.

در این مراقبه بمانید و این مهر  بی چون و چرا را بر همه جنبه های زندگی تان ببارانید و از احساس زیبایی که تجربه می کنید لذت ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *