مشاهده اشیاء پرنده ناشناس در آسمان فرودگاه دهلی /آماده باش نیروهای امنیتی

۲۰۱۵-۱۰-۲۹

Dehli (2)

دهلی نو- ایرنا- مقامات امنیتی هند اعلام کردند به دنبال دریافت گزارش هایی درخصوص مشاهده اشیاء پرنده ناشناس در داخل و اطراف فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی دهلی نو، واحد های امنیتی این فرودگاه به حالت آماده باش درآمدند.

Dehli (2)

برج کنترل هوایی فرودگاه بین المللی دهلی نو صبح امروز – شنبه – در گزارشی ۰، مشاهده اشیاء ناشناس پرنده در آسمان این فرودگاه را اعلام کرد.
به گفته منابع امنیتی هند، نیروی هوایی این کشور یک بالگرد جنگی را برای شناسایی این اشیاء به پرواز درآورده است اما خلبان این بالگرد نتوانسته است چیزی مشاهده کند.

Dehli (1)

برج کنترل فرودگاه دهلی نو روز پنجشنبه نیز اعلام کرده بود که اشیاء پرنده ناشناس در باند فرودگاه دهلی نو مشاهده شده اما نتوانسته است تصویری از این اشیاء برای اثبات ادعای خود تهیه کند.
همچنین خلبان یکی از پروازها در فرودگاه دهلی نو پنجشنبه شب گفته بود که نور لیزر تابیده شده از منبعی ناشناس باعث مزاحمت وی در زمان بلند شدن از زمین شده و جان صد ها نفر مسافر را به خطر انداخته است.

Dehli (1)
این درحالی است که پلیس دهلی نو استفاده از لیزر را در فرودگاه دهلی نو ممنوع کرده است.
یک مقام رسمی در فرودگاه دهلی نو گفت: روز شنبه برای نخستین بار یک افسر نیروی هوایی هند در برج کنترل هوایی فرودگاه دهلی نو مشاهده سه شیئی ناشناس پرنده را در اطراف فرودگاه دهلی گزارش کرد.
منابع وابسته به دولت هند اعلام کردند:جلسه ای اضطراری با حضور سازمان های اطلاعاتی، نیروی مرکزی امنیت صنعتی، سازمان امنیت پرواز غیر نظامی و پلیس دهلی برای بررسی این موضوع تشکیل شده و نیروی هوایی دهلی نو به حالت آماده باش درآمده است .
مقامات امنیتی مجوز انهدام هرگونه شیئی پرنده بیگانه در صورت مشاهده را صادر کرده است .
حضور مقامات آفریقایی در دهلی نو پس از پایان اجلاس هند و آفریقا سبب نگرانی بیشتر مقامات امنیتی هند از مشاهده این اجسام ناشناس در محدوده هوایی فرودگاه دهلی نو شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *