مشاهده بشقاب‌ پرنده در گوگل Earth

نقشه مشاهدات یوفو در گوگل پلاس

یوفو

یکی از محققان کنجکاو شیء عجیبی را از طریق گوگل Earth در اعماق اقیانوس آرام پیدا کرده و مدعی است که آن بشقاب‌ پرنده است. جزئیات این خبر را در ادامه بخوانید.

امروزه دنیای علم پیشرفت‌های زیادی کرده است و بشر روز به روز در حال تکامل و توسعه دانش خود است. یکی از جالب و در عین حال عجیب‌ترین اتفاقاتی که به تازگی افتاده، دیده شدن بشقاب پرنده‌ای در اعماق آب‌های اقیانوس آرام است. در واقع یکی از محققان از طریق نرم افزار گوگل Earth موفق به مشاهده شیء عجیبی شده که شباهت زیادی با بشقاب‌ پرنده ها دارد.

ماجرای بشقاب‌ پرنده پنهان در اقیانوس آرام چیست؟

از همان نخستین لحظاتی که آدمی از زمین خارج شد و موفق به کاوش سیاره‌های اطراف گردید، به این موضوع نیز اندیشید که آیا جز انسان‌ها، موجودات دیگری نیز در عالم هستی وجود دارند یا خیر؟ فکر حضور موجوداتی غیر از ما در منظومه شمسی و حتی فراتر از آن، باعث شد تا انسان‌ها دست به خیال پردازی بزنند و گاها شواهدی مصنوعی از بیگانگان فاش سازند.

شاید باورتان نشود اما عده زیادی از انسان‌های عادی علاقه شدیدی به اخبار پیرامون یوفوها و اشیای پرنده ناشناس دارند. در این میان عده‌ای از افراد معمولی که سررشته‌ای از دانش نجوم و کیهان شناسی نیز ندارند، مدعی شده‌اند که بشقاب پرنده‌ها را دیده‌اند. گفتنی است که احتمال تماشای چنین چیزی بعید است.

البته گاهی اوقات هم برخی از دانشمندان ادعا کرده‌اند که بشقاب‌ پرنده یا یوفوها وجود دارند و حتی به نظر می‌رسد که وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، مدارک و اسنادی در دست دارد که وجود بیگانگان را در سیاره ما ثابت می‌کنند، اما متاسفانه این اسرار محرمانه به هیچ وجه در معرض دید عموم مردم قرار نخواهند گرفت.

اکنون یکی از محققان مدعی شده که توسط برنامه گوگل Earth توانسته در آب‌های اقیانوس آرام بشقاب پرنده‌ای را ببیند که غرق شده است. اسکات وارینگ، چند روز پیش مشاهدات و نتایج خود را با یکی از مجلات به اشتراک گذاشته بود. به گفته او پس از کمی گشت و گذار در گوگل Earth با این منظره عجیب و غریب روبه‌رو شده است.

از زمانی که برای اولین بار فرضیه وجود بیگانگان مطرح شده، افراد زیادی به آن توجه کرده و در پی اثبات آن بوده‌اند. دانشمندان بسیاری نیز در این خصوص دست به مطالعات جالبی زده و تلاش کرده‌اند با فرمول‌های ریاضی و فیزیک، وجود حیات بیگانگان در سیارات دوردست را اثبات کنند. به همین خاطر هر زمان که فردی شیء ناشناسی را در آسمان می‌بیند سریعا آن را منتسب به بشقاب پرنده‌ها می‌داند.

گفتنی است که برخی افراد معتقدند که بشقاب‌ پرنده ها تا به امروز بارها به زمین سفر کرده‌اند و علت دیدن بشقاب پرنده‌های بسیار نیز همین است. کار به جایی رسیده که عده‌ای فکر می‌کنند هشت پاها به نوعی موجودات فضایی هستند. آنچه اکنون مهم به نظر می‌رسد، داستان جالب و خواندنی وارینگ از مشاهدات خودش است.

یوفو

یوفو

بر اساس گفته‌های وارینگ، این شیء که در اعماق اقیانوس پیدا کرده، دایره‌وار است و در ۴۸۰ مایلی سواحل نازکا قرار گرفته و حدود ۵ مایل عرض دارد. از طرف دیگر وی معتقد است که ارتباطی میان این ساحل با بشقاب پرنده مشاهده شده وجود دارد.

سواحل نازکا و ارتباط آن با بشقاب پرنده

خطوط اسرار آمیز نازکا

در سواحل نازکا خطوط قدیمی وجود دارد که گروهی از تپه نگاره‌های صحرای بزرگ نازکا هستند. عده‌ای از باستان شناسان با اتصال این خطوط به یکدیگر در صدد بودند تا با خدایان آسمان ارتباط برقرار کنند. در این میان عده دیگری از دانشمندان معتقدند که از این خطوط برای رصد اجرام فضایی و کیهان شناسی استفاده می‌شده است. متاسفانه این خطوط بسیار قدیمی هستند و شاید بتوان گفت درک معنای واقعی آنها پس از گذشت هزاران سال کار دشواری است.

به اعتقاد وارینگ، خدایانی که باستان شناسان درصدد برقراری ارتباط با آنها هستند، همان موجودات فضایی هستند. در این خصوص نمی‌توان حرف وارینگ را پذیرفت، زیرا فرضیه او صرفا حدس و گمانی است که می‌زند. با این حال هنوز مدرک و شاهدی مبنی بر اشتباه بودن فرضیه او ارائه نشده و می‌توان آن را تا حدودی پذیرفت.

اثبات وجود بیگانگان فضایی

آقای وارینگ در خصوص آنچه دیده بسیار مصمم و جدی است و معتقد است که شیء ناشناسی که دیده همان بشقاب پرنده است. وی در پستی جداگانه اعلام کرده این دیسک که در انتهای اقیانوس آرام قرار دارد، دال بر حضور بیگانگان فضایی است. قبول داریم که چنین خبری می‌تواند تمامی علاقه‌مندان به بیگانگان فضایی و یوفوها را تحت تأثیر قرار دهد، اما این موضوع اصلا نمی‌تواند شاهد مثال خوب و مستدلی برای این گفته باشد که بیگانگان فضایی مطمئنا وجود دارند.

متاسفانه نمی‌توانیم به قطع یقین بگوییم که گفته‌های وارینگ عین حقیقت است و شیء خوابیده در اقیانوس آرام یک بشقاب پرنده است. احتمال اینکه شیء مذکور یک جسم طبیعی در اعماق اقیانوس باشد بیشتر از این است که بگوییم آن بشقاب‌ پرنده است و باید مدرک متقن و باورپذیری در این مورد ارائه کرد.

گفتنی است که نمی‌توان احتمال وجود موجودات فضایی را به طور مطلق انکار کرد، چرا که ممکن است در این جهان وسیع و پهناور سیاره و کهکشانی مانند سیاره ما وجود داشته باشد و در آن انسان‌ها یا موجودات دیگری در حال زندگی باشند. متاسفانه بشریت همچنان علم فقیری در این خصوص دارد و نمی‌داند که پشت این کیهان لایتناهی واقعا چه چیزی وجود دارد. دانشمندان نیز تا امروز به طور یقینی در این باره اظهار عقیده نکرده‌اند. نظر شما درباره این بشقاب‌ پرنده چیست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *