مشاهده موجودات فرازمینی در شهرستان مُهر

 موجودات فرازمینی

چندی پیش خبر مشاهده موجودات فرازمینی در شهرستان مُهر در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و توجه همه را به خود معطوف ساخت ، گویا اوایل فروردین‌ماه سال جاری شیئی ناشناخته و مرموز در شرق شهر خوزی از توابع بخش وراوی شهرستان مُهر در جنوب فارس رؤیت شده است. اتفاقی عجیب که گویا این بار توسط یک شخص عادی روایت نشده است! بلکه فردی که شیء مذکور را مشاهده کرده ؛ استاد دانشگاه و رئیس شورای شهرستان مُهر است ،چند شاهد در این ماجرا حضور دارند و حتی وی تصاویری هرچند با وضوح کم ، اما مشخص در اختیار دارد. به‌منظور مشخص شدن ابعاد مختلف این ماجرا با دکتر رضا فرامرز نسب عضو شورای شهر خوزی و رئیس شورای اسلامی شهرستان مُهر به گفتگو نشسته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری مُهرستان ؛ دکتر رضا فرامرز نسب رئیس شورای اسلامی شهرستان مُهر که شخصاً این شی را در مزرعه گندم خود مشاهده کرده است ، در این خصوص به خبرنگار مُهرستان گفت: اوایل سال جاری حدود ۷ فروردین ۹۵ و دقیقاً قبل از طلوع آفتاب برادرم (یوسف) که به همراه دو نفر دیگر به‌منظور چرای دام و آبیاری در زمین زراعی حضور داشتند ، تماس گرفتند و خبر از مشاهده شیء پرنده‌ی عجیبی دادند.

وی افزود: در سریع‌ترین زمان ممکن در منطقه مذکور که حدود ۸۰۰ متری کمپ شرکت پایندان و ۶ کیلومتری پالایشگاه گازی پارسیان ؛ بزرگترین پالایشگاه گاز شیرین کشور در شرق شهر خوزی قرارگرفته حاضر شدم ، در حدود ۳۰ متری ما شیئی عجیب و غیرمعمول در ارتفاع نیم متری از سطح زمین به دور خود می‌چرخید.

دکتر فرامرز نسب در تشریح این شی ابراز داشت: اندازه و ابعاد آن حدود ۱ متر ارتفاع و ۴۰ یا ۵۰ سانتیمتر عرض بود و رنگی متمایل به زرد کبود داشت و بر روی آن خطوط مشکی‌رنگ دیده می‌شد و هیچ‌گونه صدایی هم از آن شنیده نمی‌شد.

رئیس شورای شهرستان مُهر خاطرنشان کرد: در ابتدای پیاده شدن از خودرو و در همان فاصله ۳۰ متری با گوشی موبایل عکسی از شیء مذکور گرفتم و درحالی‌که فضایی سنگین همراه با نگرانی بر ما چیره شده بود ، به‌آرامی به آن شیء نزدیک شدیم و تقریباً به فاصله ۲متری آن‌که رسیدیم به‌یک‌باره به‌طرف آسمان اوج گرفت و من نیز باعجله تلفن همراه را بیرون آورده و عکسی از لحظه اوج گرفتن آن گرفتم. در هنگام ارتفاع گرفتن که با سرعتی نسبت زیاد صورت می‌گرفت گویا بر طول آن شیء افزوده‌شده بود.

وی ادامه داد: برادرم که در لحظه فرود آن شیء در آنجا حضورداشته است می‌گوید آن شیء پرنده از آسمان با شیبی تند به سمت مزرعه گندم پایین آمد و پس از طی کردن چند صد متر بر روی مزرعه گندم در همان محلی که بعداً از آن عکس گرفته بودم بر روی زمین معلق ماند.

دکتر فرامرز در پاسخ به این سؤال خبرنگار مُهرستان که ممکن است آن را با یک پرنده اشتباه گرفته باشید ، گفت: جنس آن شیء از پوست ، پر ، پولک و … نبود ، بلکه به نظر جنسی فلزی داشت و دیگر اینکه به‌هیچ‌وجه شبیه هیچ موجود زنده‌ای نبود.

وی در ادامه به ابعاد دیگر این ماجرا اشاره کرد و اذعان داشت: نکته عجیب دیگر اینکه همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید در عکس گرفته‌شده سه‌نقطه نورانی دیده می‌شود ، یکی دقیقاً بر روی شیء مذکور ، یکی در فاصله‌ای حدود یک کیلومتری و دیگری در چندمتری سمت راست آن شیء ؛ و این در حالی است که ما در آن لحظه هیچ نوری به چشم خود ندیدیم و بعداً در عکس متوجه نورها شدیم. حتی در آن چند نقطه هیچ‌چیزی وجود ندارد که نوری از خود تولید و یا منعکس کند.

دکتر رضا فرامرز نسب در پاسخ به سؤال خبرنگار پایگاه خبری مُهرستان که به نظر شما آن شیء پرنده ، چه می توانست باشد ، بیان داشت: هیچ نظر خاصی ندارم! مردم عقیده دارند که موجودات فضایی بوده‌اند ، اما فرضیات مختلفی می تواند وجود داشته باشد ، ممکن است وسیله‌ای جاسوسی بوده باشد که توسط دشمنان به‌منظور جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از منطقه ، مورداستفاده قرارگرفته باشد؛وسیله‌ای با فنّاوری پیشرفته که نه صدایی از خود تولید می‌کند و نه نوری از آن متصاعد می‌شود و قابلیت پرواز خاموش دارد. البته ممکن است تولید نهادهای امنیتی داخلی هم باشد.

لازم به ذکر است شهرستان مُهر در ۳۲۰ کیلومتری جنوب شیراز و در ۳۰ کیلومتری شرق عسلویه استان بوشهر و تمدن بزرگ انرژی پارس جنوبی واقع شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *