مشکلات Pixel 2 و Pixel 2 XL، آنچه باید بدانید !

 

 

google-pixel-2-screen-720x480-c

در ماه گذشته بود که گوگل از دو پرچمدار خود به نام Pixel 2 و Pixel 2 XL رو نمایی کرد و وارد جنگ اسمارت فون ها شد ولی هر کدام از این پرجمدار ها مشکلاتی دارند که ما در اینجا برسی می کنیم با ما همراه باشید .

مشکل کیفیت صفحه نمایش Pixel 2 XL

برخی از افراد با نمایشگر  Pixel 2 XL مشکل جدی دارند. شما می توانید بحث های مفصل را در انجمن XDA Developers ها و انجمن آندروید مرکزی پیدا کنید . شکایت اصلی به نظر می رسد در مورد رنگ، که کمتر پر جنب و جوش از انتظار می رود. ما در بررسی پیکسل ۲ XL اشاره کردیم که روی صفحه نمایش POLED دارای یک رنگ سایه ای است که شما آن به سختی می بینید .

مشکل حالت پرتره برای selfies کار نمی کند

 برخی گزارش از مردم این بود که تلاش برای گرفتن عکس پرتره در حالت عمودی با استفاده از دوربین جلو برای حالت سلفی که نرم افزار سلفی کار نمی کند یا به یک باره از برنامه خارج می شود گوگل این مشکل را با یک آپدیت حل کرد .

اشکال مسائل اتصال بلوتوث

گزارش های بسیاری از مشکلات بلوتوث با تلفن Pixel اصلی از آندروید ۸٫۰ به روز رسانی ها Oreo شده که در اتصال به دستگاه های بلوتوثی با مشکل رو به رو است به عنوان مثال زمانی که گوشی به ماشین متصل است هنگ می کند ؟  دیگران مشکلات مربوط به برنامه های خاص را گزارش می دهند مثلا در دستورات صوتی مشکل دارد .

ما مشکلات و رفع پیکسل ۲ و ایکس ال  را اضافه میکنیم، همانطور که ما آنها را کشف کردیم شما هم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *