معروفترین عکسهای بشقاب پرنده

بشقاب پرنده یا (یوفو) مخفف کلمهUnidentified Flying Object  به معنی جسم پرنده ناشناخته است و اصطلاحاً به اجرام ناشناس پرنده ای گفته میشود که معمولاً  بیضی شکل یا نعلبکی مانند بوده و در آسمان مناطق مختلف دنیا دیده میشوند. در مورد هویت این اجسام اصولاً دو نظر وجود دارد، نظر اول اینکه اینها سفینه های فضایی موجودات غیر زمینی هستند و نظر دوم اینست که این اجسام مجموعه ای از عوامل از جمله شهاب سنگ، بالن هواشناسی، خطای دید، هواپیماهای جاسوسی، و… هستند و به هر حال منشأ زمینی دارند، به عقیده من هر دو نظر درست است ، بسیاری از این اجسام چیزی به جز خطای دید، شهاب سنگ و یا وسایل پرنده ساخته دست بشر نیستند، ولی بدون شک بسیاری از موارد هم نمیتوانند منشأ زمینی داشته باشند چون بسیاری از(یوفو) هایی که گزارش میشوند دارای قابلیت هایی هستند که حتی از لحاظ تئوری هم هیچ وسیله زمینی نمیتواند داشته باشد.همچنین بسیاری از موارد مشاهده (یوفو) همراه با مشاهده موجودات غیر زمینی و حتی ربوده شدن مشاهده کنندگان توسط موجودات غیر زمینی و انتقال آنها به داخل سفینه فضایی و انجام آزمایشات بر روی آنها بوده است. البته در برخی موارد انسانهای ربوده شده در حالت عادی قادر به یاد آوری ربوده شدن خود نبودند و فقط یک بشقاب پرنده یا موجودات فضایی را به یاد می آوردند و تنها  در حالت هیپنوتیزم عمیق جزییات ربوده شدن و آزمایشات انجام شده بر روی خود را به خاطر می آوردند که این خود نشان دهنده صحّت ادعّای آنها و البته نشانه فرا زمینی بودن موجوداتی است که این افراد را ربوده اند. چون دلیلی ندارد که انسانهای زمینی انسانی مثل خود را ربوده، به داخل بشقاب پرنده برده و بر روی او آزمایش انجام دهند چون چنین آزمایشی را به راحتی و بدون دردسر روی زمین هم میتوان انجام داد!در چند بخش آینده تعدادی از موارد معتبر و معروف از مشاهده (یوفو) و برخورد نزدیک با موجودات غیر زمینی را مرور خواهیم کرد و در این بخش عکسهایی از بشقاب پرنده ها که از اواخر قرن نوزدهم تا اواخر قرن بیستم گرفته شده است را مرور میکنیم. البته عکسهای یوفو بسیار زیاد است و اصل بودن بسیاری از آنها هم زیر سوال است و اینها تعدادی از معروفترین موارد است که معمولاً همراه با گواهی شاهدان عینی فراوانی همراه بوده است.

نام این عکس (قدیمیترین عکس یوفوی گرفته شده است). اصل این عکس در سال ۲۰۰۲ در یک حراج اینترنتی به مبلغ ۳۸۵ دلار به آقای(ساموئل م.شرمن) Samuel M.Sherman که رئیس سازمان بین المللی مستقل عکاسی بود فروخته شد. این عکس یک عکس کاملاً اصل بوده و مطمئناً بسیار مشکل بوده است که در آن زمان دستکاری روی عکس شده باشد و البته در آن زمان هیچ جسم پرنده ساخته دست بشر وجود نداشته است.

عکسهای بشقاب پرنده

این عکس در سال ۱۹۲۷ در منطقه (ارگون) «Oregon» گرفته شده است.


عکسهای بشقاب پرنده

 این عکس در سال ۱۹۴۷ در منطقه (زاپلینک) «Czaplinek» لهستان گرفته شده است. عکسهای قدیمی مانند این عکس بسیار مهم هستند چون در آن زمانها دستکاری عکس به راحتی امروزه نبوده است.


عکسهای بشقاب پرنده

 این عکس یکی از معروف ترین عکسهای گرفته شده از بشقاب پرنده ها است که توسط (پائول ترنت) Paul Trent گرفته شده است و همسر او هم شهادت داده است. این عکس اولین بار در یک روزنامه محلی در (مک مینوایل) McMinnville چاپ شد و سپس در مجله زندگی شماره ۲۶ در سال ۱۹۵۰ چاپ شد. این عکس برای بیش از ۵۰ سال به صورت دست نخورده نگهداری شده است.


عکسهای بشقاب پرنده

در سال ۱۹۵۲ یک نگهبان ساحلی در حین انجام وظیفه در اداره هواشناسی پاسگاه نگهبانی ساحلی در شهر (سلم)Salam چهار جسم پرنده درخشان را در آسمان دید. او یکی دیگر از نگهبانان را صدا زد تا اجسام نورانی را ببیند، ولی در این لحظه نورها کمرنگ شده بودند. هنگامی که اجسام نورانی مجدداً پررنگ دیده شدند این نگهبان یک عکس از پشت پنجره اداره از آنها گرفت. این عکس در کتابها ، مجلات و روزنامه های زیادی چاپ شد.


عکسهای بشقاب پرنده

در سال ۱۹۵۲ اجسام ناشناس پرنده ناشناس خود را به رهبران کاخ سفید و پنتاگون هم نشان دادند. در روز ۱۹ جولای ۱۹۵۲ رادارهای فرودگاه ملی واشنگتن و پایگاه هوایی(اندروز) Andrews تعداد زیادی یوفو را نشان دادند تعدادزیادی از مردم هم شاهد این اجسام ناشناس بودند.


عکسهای بشقاب پرنده

 این عکس بشقاب پرنده معروف ایران است که در سال ۱۹۷۸ در آسمان تهران توسط تعداد زیادی مشاهده شد و حتی هواپیماهای جنگی هم برای تعقیب آن جسم ناشناس پرنده فرستاده شدند. این عکس توسط دانش آموز ۱۶ ساله به نام جمشید سعیدپور در تاریخ ۱۳ می ۱۹۷۸ در ساعت ۴ صبح گرفته شده است.


عکسهای بشقاب پرنده

عکس بشقاب پرنده مثلثی شکل معروف بلژیک که توسط تعداد بیشماری مشاهده شده است.


عکسهای بشقاب پرنده

عکس گرفته شده در سال ۱۹۷۲ در ماموریت(آپولو ۱۶)

 عکس شماره: AS16-109-17804 ناسا


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *