معمایِ فرازمینی خاکستری ها – ایا واقعا نژاد خاکستری ها در زمین زندگی کرده اند

خاکستری

بیگانگان

سلام به وب سایت اینفو خوش امد در این مطلب سعی شده است معمایِ فرازمینی خاکستری ها با ارائه اسناد و مدارک علمی و صحبت های اندیشمندان در این حوزه به رمز و راز وجود نژاد فرازمینی پی ببریم امید وارم از ان لذت کامل را ببرید.

 

ایا  موجودات فضایی واقعی اند؟

نقشهای ماقبل تاریخ از موجوداتی خزنده … یک اتفاق شگرف رخ داده چیزی که درک ما رو درباره تاریخ بشر دگرگون می کنه جمجمه هایی غریب و کشیده ، با قدمتی تقریبا ۴٫۰۰۰ ساله … به نظر می رسه که این جمجمه های کشیده ، قومی نیمه انسان و نیمه خارجی بوده اند.

افسانه های باستانی در مورد دیدن این موجودات چه می گویند؟

معمایِ فرازمینی خاکستری ها و افسانه هایی باستانی از موجوداتی خاکستری و کوچک اندام با سرهایی بزرگ و چشمهایی مورّب و بزرگ توصیفات موجودات خاکستری از صدها سال پیش از این وجود داره البته اگر نخواهیم بگیم هزاران سال پیش.

در همه جای زمین شواهد باستانی ، اشاره به میهمانانی غریبه و غیر زمینی دارند این داده ها ثابت می کنند که در سایه این ابهام فرازمینیهای فیزیکی ، در گذشته ای دور به زمین آمده اند.

ایا گذشتگان دور ما با این موجودات دیدار داشته اند ؟

میلیونها نفر در سراسر دنیا بر این باورند که ما در گذشته با موجوداتی فرازمینی ملاقات داشته ایم اگر این موضوع واقعیت داشته باشد چطور؟ آیا “بیگانگان باستانی”حقیقتاً در شکل دادن تاریخمان به ما کمک کرده اند؟

در اینصورت،آیا ممکن است که علم سرانجام پرده از حقایق پنهان معمایِ خاکستریها بردارد؟ (Greys)

“رازول” ، نیو مکزیکو

 

حادثه رازول،نیو مکزیکو،امریکا

اشیاء بجا مانده از سقوط فضاپیمای فرازمینی در رازول

سوم جولای ۱۹۴۷ شعاعی از نور در آسمان پدیدار می شود … و در بیابانی در نزدیکی پایگاه هوایی “رازول” سقوط می کند . دامداری به نام “مک برزل” صدای برخورد را شنیده ، و صبح روز بعد برای سرکشی به آنجا می رود .

او آنچه را که یافت، به مسئولین گزارش کرد لاشه شئ سقوط کرده، به هیچ چیزی که قبلاً دیده شده باشه نبود . و گله دار هم گزارش داده بود که چیزی شبیه به ورقه های فلزی پیدا کرده که وقتی مقداری از آن را برداشته متوجه شده که از جنس مواد عجیبی شبیه مواد انعطاف پذیر هستند.

این همان فلزی است که گله داران در نیومکزیکو پیدا کرده اند .

به یک عبارت دیگری ، اگر مچاله اش می کردید . به شکل اولش برمیگشت این موضوع نشان دهنده احتمال سقوط یک شئ بسیار غریب در رازول بود.

پیدا کردن اسجاد از موجودات بیگانه که در این منطقه سقوط کرده اند.
چهار جسد خارجی هم پیدا شد خارجی بودند، چون شبیه انسان نبودند با استفاده از تابوتهای به دقت مهر و موم شده این اجساد منتقل شد و از نظر پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و بعد هم به مناطق خاص تحقیقاتی ارسال شد.

اینها به عنوان موجود “خاکستری” نامگذاری شدند . با قدی در حدود سه و نیم تا چهار فوت چشمهایی بزرگ و سیاه، و یک شکاف به جای دهان دارای بازوهایی بلند ، و بر اساس توضیحات، بین سه تا پنج انگشت داشتند.

ابتدا، پرسنل ارتش ایالات متحده اعلام کردند که لاشه یک فضاپیمای ناشناخته را یافته اند اما مدتی بعد، این گفته را تکذیب کردند چون ۲۴ ساعت بعد ، ارتش این داستان را کاملاً تغییر داد و گفتند که : با عرض پوزش، ما دچار یک اشتباه بزرگ شدیم.

این فقط یک بالون هواشناسی بوده اما البته هیچ توضیحی در این باره داده نشد که چطور پرسنل آموزش دیده ارتش ، نتونستند فرق بین یک بشقاب پرنده و بالون هواشناسی رو تشخیص بدهند.

چرا ارتش داستان را تغییر داد؟

آیا به این دلیل که آنها چیز دیگری یافته بودند؟چیزی که طبق گفته نظریه پردازان فضانوردان باستانی غیر زمینی بود ؟

کسانی که مدعی حضور در ماجرای سقوط “رازول” بوده اند ، گفته اند که چند جسد غریبه هم پیدا شده این خیلی عجیبه که اونها درباره “موجودات” حرف زده باشند. این رو هم می دونیم که با متصدی کفن و دفن هم تماس گرفته شده و از اونها خواسته شده که تابوتهای کوچکی با خودشان بیاورند.کاملاً معلومه که یک اتفاقی در “رازول” افتاده.

این اتفاق واقعاً چی بوده؟

ما واقعاً نمیدونیم. اما من فکر می کنم که متعلق به دنیای ما نبوده / اینجا یک جورایی مرکز افسانه رازول هست دولت امریکا، که طبق دموکراسی باید از مردم و با مردم و برای مردم باشه ،این موضوع رو پنهان می کنه.

موضوع دومی که تلویحاً در این حکایت دیده میشه سفر فرازمینیها به زمین هست. اما اگر موجودات غریبه به راستی در “رازول” سقوط کرده باشند که هستند و چه می خواهند؟

نوزدهم سپتامبر ۱۹۶۱

طبق گزارش خبرها “بتی” و “بارنی هیل” ، در حال رانندگی شبانه در “نیو همپشایر” بودند که یک بشقاب پرنده به آنها نزدیک شد و بر فراز اتومبیل آنها معلق ماند آنها موجوداتی عجیب را از پنجره های فضاپیما می دیدند و به شکلی اسرار آمیز ، این زوج در گزارش خود، از پاک شدن حافظه شان به مدت دو ساعت و درست بلافاصله پس از این برخورد، سخن گفته اند .

هیچکسی تا به امروز نمیدونه که “بتی” و “بارنی هیل” واقعاً چه دیده بودند اما جزئیات داستان این دو نفر بازتابی از موارد متعدد آدم ربایی غریبه هاست.

وقتی میگم “آدم ربایی غریبه ها ” به خاطر بعضی از اطلاعات داده شده هست ، مثل گم کردن زمان، دیدن موجوداتی که از این فضاپیما بیرون آمده اند و به اونها ملحق شده اند و با اونها برخورد داشته اند در حالیکه انسان هم نبوده اند.

نهایتاً تحت هیپنوتیزم، معلوم شد که از اونها خواسته شده تا از ماشین بیرون بیان بعد اونها رو به داخل فضاپیما برده اند که این قانوناً یک آدم ربایی محسوب میشه بتی” هم اشاره کرده که آدم رباها” در تمام طول مدتی که روی میز دراز کشیده بوده تا آزمایشاتی روی او انجام بشه، صدمه ای به او نزده بودند آزمایشاتی مثل سوزنی که به شکمش وارد کرده بودند. “بارنی” هم درباره تعدادی نمونه برداری پوستی صحبت کرده موجوداتی که “بتی” و “بارنی هیل” اونها رو توصیف کردند . کاملاً با نمونه خاکستریهای کلاسیک جور هست .

خاکستری هایی که انسان هایی را ربودند چه شکل و شمایلی داشته اند و هدف ان ها چه بوده است؟

البته در اندازه و ابعادشون تنوع وجود داره اما همه از یک گونه به نظر می رسند : بدنهایی باریک، سرهایی بزرگ و بیضوی و چشمهایی بزرگ خانواده “هیل” اولین مورد ثبت شده از یک ربایش غریبه در دوران مدرن است اما آخرین آنها نیست.

می توان نشان های بجا مانده ان ها در زمین را برای ما اشکار سازد

از دهه ۱۹۶۰ به بعد تعداد زیادی از گزارشاتی مشابه به ثبت رسیده است مثل “کیم کارلزبرگ” عکاس تبلیغاتی ه در ۱۹۸۸ مدعی ربوده شدن به وسیله غریبه های خاکستری در نیمه های شب شده بود ما در ساحل “پسیفیک پَلی سِیدز” زندگی می کردیم من رفتم کنار پنجره و نوری رو در خط افق دیدم که هیچوقت تا اون زمان ندیده بودم من همه عمرم رو در کنار ساحل زندگی کردم این یه قایق یا یک ستاره نبود فقط همینطور نگاه می کردم و یک دفعه متوجه شدم که این شئ به سرعت به طرف ستاره ها رفت و ناپدید شد…..من هم طبق معمول رفتم خوابیدم

نصف شب بیدار شدم و دیدم که توی تختم نیستم برهنه بودم و فلج شده موجوداتی که من دیدم در حدود سه و نیم فوت قد داشتند برهنه بودند سفید بودند و اصلاً خاکستری نبودند سرهای بزرگی داشتند و چشمهایی کاملاً سیاه داشتند با جثه هایی کوچک.

پایان قسمت اول

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *