کاچینا – معرفی خدایان سرخ پوستان هوپی در دل تاریخ

کاچینا

کاچینا

کاچینا یکی از خدایان بالدار و قدرتمند در میان سرخ پوستان هوپی بوده است و به خدای باران معروف بوده امروزه هم عروسک هایی از او وجود دارد . قوم هوپی بیشتر این خدا را برای بارش باران می پرستیدن.

اشاره به نوشته در مورد اسرار موجودات خاکستری:

بعضی از اونها هم تقریباً عنوان یک نیای بسیار قدرتمند یا نیروی فوق العاده بالا را داشتن واینها موجودات فضایی هستند ترجمه کلمه “کاچینا” خیلی ساده هست این کلمه یعنی معلم کاچیناها بخشی از دنیای روحانی نبودند بلکه در واقع بخشی از دنیای فیزیکی بودند اونها با وسیله ای از آسمان اومدند که به نام هوپیها این وسیله رو به عنوان سپر آتشین موجودات فضایی توصیف می کنند . اینها به زمین می آمدند و در کنار انسانها می ماندند ،به اونها آموزش می دادند علم و دانش می دادند و بعد هم از همون سپرها استفاده می کردند و دوباره به آسمان بر میگشتند.

همان طور که پیش تر گفته شد کاچینا به باور سرخ پوستان هوپی قدرت بسیار بالایی داشته و نظریه پردازان فرازمینی باستانی معتقدن که قطعا اون از فضا به زمین امده و خودش رو خدا معرفی کرده و حال یک سری از توانایی های خودش رو به معرض دید عموم گذاشته.

داستان برخورد مردم با کاچیناها چگونه بوده است

داستان برخورد اونها بسیار جالب توجه هست . از نظر تاریخی ورود این موجودات رو اینگونه نقل می کنند اهالی سرخ پوست این منطقه در رنج فقر و گرسنگی بودند .وضع اونقدر وخیم میشه که از گرسنگی می مردند .

برای همین کاچیناها برای این مردمان دلسوزی میکنند و روزی برای نجات انها خود را به اینان نشان می دهند در اولین برخود قوم هوپی گارد می گیرند و می خواهند با انها بجنگند اما انها به اینان اطمینان خاطر می دهند که برای کمک امده اند . و در زمین شروع به رقص و اواز مخصوص می پردازند نتیجهه این رقص و اواز بارش باران از اسمان بوده است.

و اما کاچیناها چه شدند

زمان رزق و روزی از اسمان زیاد شد این مردمان گمراه شدند و تنبل و برای همین تباه و فساد بینشان زیاد شد نتیجه موجوداتی که بران ها ظاهر شده بودن اتفاق افتاده را نتیجه دخالتشان در امور طبیعی زندگی انسان داشته اند می دانند و برای همین تصمیم می گیرند انها را برای همیشه ترک کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *