مهم ترین مهارت سئو از نظر توسعه دهندگان

مهم ترین مهارت سئو از نظر توسعه دهندگان در یک نظر سنجی مشخص شده است که ما در این مطلب به توضیح و صحبت درباره ی این مهارت می پردازیم.

سئو نیز مانند سایر علم های جهان شامل موارد و توانایی ها و مهارت های زیادی می شود. شما برای آن که بتوانید به عنوان یک سئو کار خوب و با کیفیت ظاهر شوید، باید این مهارت ها را فرا بگیرید. اما ما می خواهیم بدانیم که کدام یک از آن ها اهمیت بیشتری دارند! طبق یک نظرسنجی درباره همین موضوع، کاربران و توسعه دهندگان به موارد مختلفی رای داده اند و ما می خواهیم نتایج این نظر سنجی را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید!

مهم ترین مهارت های سئو

این نظرسنجی توسط سایت SEJ انجام شده است و ما نتایج و نکات مربوط به آن را برای شما هموطنان عزیز آماده کرده ایم. رای کاربران مطابق زیر بوده است:

  • ۴۲ درصد از کاربران تفکر انتقادی ( critical thinking ) را به عنوان مهم ترین مهارت در سئو انتخاب کرده اند.
  • ۳۶ درصد از کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، مهارت تجزیه و تحلیل ( analytics skills ) را برای یک سئو کار مهم تر از سایر مهارت ها دانسته اند.
  • ۱۳ درصد از شرکت کننندگان نیز توانایی و مهارت در نوشتن و صحبت کردن را اصلی ترین توانایی یک سئوکار حرفه ای دانسته اند.
  • ۹ درصد از کاربران هم مهارت های برنامه نویسی و تکنولوژی را به عنوان مهم ترین توانایی برای سئو تشخیص داده اند.

با توجه به آن چه که کاربران در نظرسنجی انتخاب کرده اند، تفکر انتقادی اهمیت بسیاری بالایی در سئو دارد اما شما باید به خاطر داشته باشید که برای موفقیت در سئو و بهینه سازی باید تمامی مهارت های مهم در سئو را بیاموزید و در این میان به مهم ترین مهارت سئو اهمیت بیشتری بدهید. شما برای آن که بهینه سازی سایت را به بهترین شکل انجام دهید باید توانایی هایی از قبیل مهارت های برنامه نویسی، لینک سازی، تنظیم استراتژی محتوا، تسلط بر قوانین و نکات تجربه کاربری و … را داشته باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *