موجودات فرازمینی یا موجودات افسانه ایی!-مقاله جامع در مورد مرلین و موجودات فرازمینی

دهکده ی غول ها
افسانه ها و ارتباط ان ها با موجودات فرازمینی

برسی انچه که ما به انها موجودات افسانه ایی می گفتیم. ایا می توانند واقعی باشند و ریشه فرازمینی داشته باشند

موجودات فرازمینی افسانه های باستانی در مورد موجودات غول پیکر و افسانه ایی که ریشه در داستان های مرتبط با موجودات فرازمینی دارند که پیشتر توضیح داده شد.

ایا مرلین با موجودات فرازمینی ارتباط داشته است

موجودات فرازمینی در میان این داستان ها “مِرلین” رو داریم “مِرلین” خودمون که باهاش از طریق قصه های “شاه آرتور” آشنا هستیم .

داستانهایی درباره “مِرلین” هست که به عنوان مردی وحشی توصیف شده کسی که پرمو و رام نشدنی بوده و در جنگل زندگی می کرده و از نزدیک با دنیای ارواح در ارتباط بوده این موجود رام نشدنی بوده نمیتونسته در جامعه بشری زندگی کنه و ما این ایده رو هم داریم که این موجودات وحشی شبه انسان پیامهای ویژه ای هم برای ما داشته اند.

ایا مرلین موجودی فرازمینی بوده است

موجودات فرازمینی می تونستند پیش بینی کنند به یک شیوه ای با دنیای ارواح مرتبط بوده اند .اما آیا همه این داستانهای مشابهی که در تاریخ و در سراسر دنیا یافت می شوند ، ممکن است ثابت کنند که “پاگنده” چیزی بیش از یک افسانه است؟

و آیا هیچ سندی دال بر اینکه منشاء آنها به جای زمین در آسمانها باشد، وجود دارد؟
شماری از موارد وجود داره که در اونها ،”پاگنده ها” همزمان با مشاهده فعالیت “یو-اف-او ها” دیده شده اند.

مثلاً یک جریان بزرگ از فعالیت “یو-اف-او” در “پنسیلوانیا” و در دهه ۷۰ اتفاق افتاد و مردم خبر از این موجودات بزرگِ سایه وار سنگینی که از جنگل بیرون می آمده اند، داده اند.

در “تگزاس”، جاده ای وجود داره که به صورت محلی “جاده نورِ روح” خوانده می شه اسمش “جاده نور روح” هست چون مردم گویهای عجیبی از نورهای معلق رو در جنگل می بینند.

 

ضمن اون، مردم از مشاهده شمار زیادی از “پاگنده ها ” در همین جنگلها خبر داده اند “پاگنده ها” خیلی باهوش و بسیار بسیار پنهان کار و گوشه گیرند. می تونند در حاشیه زندگی شهری باشند شاید نوعی توانایی فوق طبیعی دارند که ونها اجازه چنین کاری رو می ده، اما اگر اینطور باشه این تواناییها رو از کجا آورده اند؟

ما نمی تونیم این فاکتور رو ندیده بگیریم که “پاگنده” ممکنه یک جور موجود فرازمینی باشه در دهه ۸۰، من تحقیقات زیادی درباره مُثله کردن حیوانات داشتم و یک نامه هم از مردی در “اسنوهامیش” ایالت واشینگتن به دستم رسید

که در دیدن “ساسکواچ” یا “پاگنده” معروف بود :به من گفت که من در املاک پدرم بودم که صدایی شبیه به صدای باد را از بین درختها شنیدم و به همراه حرکت درختها یک بشقاب نقره ای رنگ هم از راه رسید و او یک شعاع نور رو دیده که به زمین تابیده شده در این شعاع نور ، یک هیئت بلند قامت پرموی بَدوی دیده .

نقل شده توسط شاهد عینی:
که می گفت شبیه گوریل بود پایین آمده، و موجود بلند قامت از کنارش عبور کرده به طوری که انگار این آدم اونجا نبوده درست بعد از این، خبر مثله شدن حیوانات ظرف چند روز بعدش منتشر شد .

اگر “پاگنده ها” در زمره موجودات فرازمینی هستند همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی هم به آن معتقدند هدفشان از حضور در این سیاره چیست؟
آیا ممکن است که این مشاهدات جهانی ،بخشی از برنامه مخفیانه آنها باشد که هزاران سال است که جریان دارد؟

ممکنه که “پاگنده” را به اینجا آورده اند تا یه جورایی، اونها رو در کنار مردم عادی قرار بدهند و ببینند چه اتفاقی میفته قصه های زیادی درباره قومی آسمانی وجود داره که از رها کردن این نوع جانوران “پاگنده” در مناطق وحشی خبر میده.

و البته آدم براش سوال پیش میاد که چه چیزی باعث به وجود آمدن این داستانها شده؟

و همین هم دلیل این هست که اینهمه تحقیقات از طرف کسانی انجام میشه که معتقدند “پاگنده” یک حیوانیست که در سیاره دیگری متولد شده یکی از نظریه ها این هست که این موجود به عنوان یک برنامه تحقیقاتی در این سیاره فرود آمده.

یک نظریه دیگر هم این هست که شاید “پاگنده” یک فرم خشن و غیر متمدن از سیاره ای دیگر هست که در دنیایِ ما جا مونده اگر فرازمینیها ، نسلی از موجودات “پاگنده” را طبق نظر تئوریسینهای فضانوردان باستانی و در هزاران سال پیش به وجود آورده باشند.

آیا ممکن است که دلیلی برای پنهان کردنشان از ما داشته باشند؟ شاید پاسخ را بتوان نه در دنیای آشنای خودمان ، بلکه در اعماق زمین یافت .

ساسکواچها

ایا پاگنده ها نمونه بزرگ انسان ها بوده اند و در ارتباط با موجوداتی فرازمینی پدید امده اند

کوههای “سیسکیو” جنوب غرب ایالت “اورگان “در ۱۸۷۴، یک شکارچی به نام “اِلایجا دیویدسن” غاری را کشف کرد که به ۵۰۰ هکتار تونل و غارهای زیر زمینی راه داشت این ساختارهای زیرزمینی معروف به “غارهای اورگان” یکی از نادرترین غارهای دنیا محسوب می شوند.

برخی معتقدند که این دنیای زیرزمینی متعلق به “ساسکواچها” است که طبق گفته سرخپوستان امریکا صدها سال است که در این منطقه وجود دارند برخوردهایی با این موجودات در غارها اتفاق افتاده تعدادی از جستجوگران صدای جیغهای جانور غریبی را شنیده اند.

که از این غارها می آمده و موجوداتی سایه وار و سنگین هم در اونها دیده شده اند.

گر شما یک حیوان بزرگ فیزیکی با قامتی به اندازه ۷ تا ۸ فوت باشید قطعاً همه روز را در شکارِ غذا خواهید بود.

“اما در شب هنگام، با وجود حضور شکارچیان “پاگنده ها ” و شکارچیهای معمولی و حیوانات وحشی اونها ناچارند که مراقب باشند.

بهترین جا برای پنهان شدن هم، زیر زمین هست شاید همین، دلیل دیگریست که ما نمیتونیم اونها رو پیدا کنیم.

شاید به جای گشتن در اطرافمون بهتر باشه که یه نگاهی به زیرِ پامون بندازیم.

این غارهایی که در همه جای دنیا هم پیدا میشه هنوز به طور کامل کشف نشده شاید حتی بشه گفت که فقط درصد بسیار کمی از اونها کشف شده.
چه چیزی می تونه در اونها وجود داشته باشه؟ آیا ممکنه که یک سیستم کامل حیات در اونها پنهان باشه که ما هنوز درباره شون نمی دونیم؟

ماهیهایی وجود دارند که هیچوقت نور ندیده اند حشرات هم در اینجا دیده می شند باید یک امکان بالقوه در ساختار این غارها وجود داشته باشه که “پاگنده” بر اساس اون بتونه به حیاتش ادامه بده.

احتمالاً “پاگنده” هم یکی از فرمهای حیات این مجموعه هست کسی تا حالا “ساسکواچ” را وسط یه بزرگراه ندیده که اینطرف و اونطرف بره اگر ما با یک موجود هوشمند غیر انسانی روبرو هستیم

و همین غیر انسانها بوده اند که این مکانها را برای عملکردشون در این سیاره ساخته اند ، شاید یک سیستم تونل مانند هم در کار باشه و شاید همین بتونه توضیح بده که چرا اونها رو در همه جای “جورجا” “میشیگان”،”پنسیلوانیا” و “کلیفرنیا” می بینیم.

یک چیز دیگری که همیشه درباره “پاگنده” مورد توجه من بوده این بوی تند گوگردی هست که اغلب در زمان برخورد با “پاگنده” حس میشه میدونید که فرم مسیحی “شیطان” و آتش و گوگرد و اینجور بوها، در ارتباط با دنیای زیر زمین یا همان “جهنم” هستند.

پس آیا یک رابطه ای بین نظریه اهریمنهای زیر زمینی یا “لوسیفر” و بویِ گوگرد و همین بو، با “پاگنده ها” وجود داره؟

آیا ممکن است که نسلی از موجودات زیر زمینی بدون اینکه ما بدانیم در زیر پوسته زمین در حال زندگی باشند؟

اگر چنین باشد، آیا ممکن است که “پاگنده” برای هزاران سال در کنارِ ما بوده باشد؟

در افسانه ها یونان ، ما اشاره ای به انسانهای غارنشین داریم موجوداتی پرمو و هیولا مانند که در زیر زمین زندگی می کرده اند …که بعضی وقتها هم به شدت ترسناک می شده اند .

اما بعضی وقتها هم بسیار عاقلانه رفتار می کردند و رفتارهای متنوعی را به بشر یاد می داده اند .

بر اساس افسانه های باستان اعتقاد بر این هست که این انسان غار نشین از آسمان آمده بدیهیست که اونها در جایی پنهان شده اند که برای نیاکانِ ما غیر قابل دسترسی باشه.

می خواسته اند حضورشون رو مخفی کنند داستانهای متعددی وجود داره که از جستجوگرانی حکایت می کنه که وارد این تونلها شده اند و هرگز هم برنگشته اند.

کسانی که این تحقیقات رو انجام داده اند غار پیدا کرده اند، لانه پیدا کرده اند مجموعه ای از علفها رو پیدا کرده اند که رویهم و به روش به خصوصی چیده شده اند .

که نشان می ده موجود بسیار بزرگی رویِ اونها می خوابه و من فکر می کنم که این یک سند خیلی روشنی هست.

یک چیزی وجود داره که این لانه ها و من فکر می کنم که این یک سند خیلی روشنی هست.

یک چیزی وجود داره که این لانه ها یا این توده های علف رو درست می کنه آنچه که از اینها استفاده می کنه احتمالاً در زیر زمین زندگی می کنه.

در سراسر دنیا غارهای اسرار آمیزی وجود داره که همه به هم مربوطند.

در “تبت” و “هندوستان ” و همینطور در امریکای شمالی و جنوبی بعضیها همچنین تا شمال غرب اقیانوس آرام هم ادامه دارند .

مثل کوه “شَستا ” بنابراین ، این می تونه یک ایده جالبی به ما بده که “پاگنده” از زیر زمین و از درون این سیستم تونلهای زیر زمینی حرکت می کنه و این مکانها و سیستم تونلی میتونه به دست فرازمینیها ساخته شده باشه

آیا واقعاً ممکن است که فرازمینیها غارها و تونلهایی را برای پنهان شدن موجودات افسانه ای موسوم به “پاگنده ها” و طبق نظر تئوریسینهای فضانوردان باستانی ایجاد کرده باشند؟

 

در اینصورت آیا ممکن است که این موجودات غیر زمینی هنوز هم همانجا باشند؟

 

آیا “ساسکواچ” یا “پاگنده” می تونه چیزی باشه که در زمین و در زیر پوسته اون زندگی کنه؟ چه رابطه ای بین “ساسکواچ” این موجود غیر انسانی با این سیاره وجود داره؟

این احتمال هم وجود داره که این موجود، در واقع یک موجود غریبه باشه ما نمیدونیم این موجود چقدر هوشمنده ،اما یک نظریه می گه که “پاگنده” در واقع موجود هوشمندتریست و از دسترس انسان دور می مونه و در کوههای سرد زندگی می کنه و منتظر هست تا بشر خودش رو نابود کنه و اون بتونه نسل غالب بشه البته این موجود می تونه حاصل یک دورگه سازی ژنتیکی هم بوده باشه، که به دستِ غریبه هایی به وجود آمده اند که به سیاره ما وارد شده و از “دی-ان-ای” ما استفاده کرده و یک دو رگه ای بین انسان و میمون به وجود آورده اند.

همه این احتمالات هست اما شواهد نشون می ده که این موجود واقعاً یک جایی در مکانی محکم و مطمئن زندگی می کنه که این موضوع، بر اساس شواهد یافت شده، اعم از شاهدان عینی، رد پاها و چیزهای دیگر هست.

آیا ممکن است که تلفیق یک انسان و یک موجود غریبه آیا ممکن است که تلفیق یک انسان و یک موجود غریبه این موجود دورگه عجیب شده باشد؟

همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی مدعی آن هستند؟ شاید تحقیقات بیشتر بر روی راز “پاگنده ” حقیقتی حتی نگران کننده تر را آشکار کند .

روسیه بیست و هشت فوریه ۱۹۲۷ زیست شناس و متخصص ژنتیک ،”ایلیا ایوانف” بیانیه ای جنجال برانگیز را مبنی بر باردار کردن یک میمون ماده با اسپرم انسان صادر نمود.

حاصل عمل، ناموفق بود اما سه سال پس از آن ،”ایوانف” آزمایش خود را به روش دیگری و با استفاده از اسپرم میمون و تخمک انسان انجام داد.

پیش از ثمر دادن آزمایش “ایوانف” دولت اتحاد شوروی “ایوانف” را دستگیر و تبعید نمود آیا این دانشمند خط شکنی خود را به انجام رسانده بود؟

آیا ممکن است که “ایوانف” واقعاً توانسته باشد موجودی دو رگه از “دی-ان-ای” میمون و انسان به وجود آورده باشد؟

“ایلیا ایوانف” به شدت مسخ ایده به وجود آوردن موجود عجیب و غریب نیمه انسان و نیمه شامپانزه شده بود .

اما کاملاً هم متقاعد شده بود که اگر قادر به انجام این کار باشد این یک دخالت در نسل هر دو موجود خواهد بود.

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *