موجود غیر ارگانیک چیست؟

آیا باید با موجودات فضایی ارتباط برقرار کنیم؟
موجودی زنده است که مال بُعد دیگری است، اما به نوعی وارد این جهان شده است. این موجودات در جهانی که از آن می آیند، برای کیهان کاملاً مفید و ضروری هستند.

اما در اینجا، آنها معضل هستند.متخصصان هیپنوتیزم دائماً با این مسایل سر و کار دارند. این معمولاً اولین کاری است که آنها انجام می دهند و من با آنها موافق هستم.

پس از آنکه شما از خودِ برتر شخص اجازه گرفتید، اولین کاری که می کنید بررسی این موضوع است که آیا آن شخص از همین موجودات غیر ارگانیک و یا اشکال فکری مخرب دارد یا نه. تقریباً نیمی از کسانی که من آنها را دیده ام دارای چنین عواملی بوده اند.

منشاء این موجودات غیر ارگانیک غالباً مربوط به روزگاری است که مر-کا-با در آتلانتیس مورد سوء استفاده قرار گرفت و ابعاد شکافته شدند، یعنی حدود ۱۳۰۰۰ سال پیش و در تمام این مدت، غالباً این موجودات غیر ارگانیک با روح خاصی باقی مانده اند.

این موجودات غیر ارگانیک اشکال و حالات بسیاری دارند که برای یک تازه کار بسیار عجیب به نظر می رسند. اغلب شبیه یک مار یا حشره هستند، اما می توانند تقریباً با هر شکلی ظاهر شوند.

معمولاً اشخاصی گرفتار این موجودات غیر ارگانیک می شوند که به دلیل استفاده از مواد مخدر سنگین و یا الکل در برابر آنها آسیب پذیر شده اند، یا اینکه این موجودات هنگام استفادۀ شخص از انرژی جنسی اش، منفذی یافته اند یا اینکه شخص به ترس شدیدی دچار شده و درمانده شده باشد.

لباسهای با کیفیت و ارزان

حالات دیگری نیز وجود دارد، اما اینها سه دلیل عمده ای هستند که من پیدا کرده ام.سال گذشته پس از یک ورکشاپ در مکزیک، مرد جوانی که من او را نمی شناختم پیش من آمد و گفت که به کمک احتیاج دارد.

او گفت که یکسالی است از بسیاری جهات نتوانسته خودش را کنترل کند. او احساس می کرد که روحی درون اوست و از من پرسید که آیا اینطور است یا خیر.

پس از گرفتن اجازه، با خودِ برتر او صحبت کردم و او گفت که تنها یک روح درون او وجود دارد و به شیوۀ معمول من عمل می کند. روح پیش آمد و به زبان انگلیسی، اما با لهجۀ غلیظ ایتالیایی، شروع به حرف زدن کرد.

در درونم زدم زیر خنده، چون نشنیده بودم که روحی لهجۀ ایتالیایی داشته باشد. تقریباً یک ربع با هم صحبت کردیم. سرانجام به من گفت که می رود و چند دقیقه بعد، رفته بود.اطمینان حاصل کنید که تمام پسماندها را از بدن خارج کرده باشید. بسیاری از این موجودات غیر ارگانیک تخم گذاری می کنند یا نوعی پسماند از خود به جا می گذارند.

جای آن را بپرسید یا آن را احساس کرده و بیرون بیاورید و اجازه بدهید با همان موجود به جهانش باز گردد اگر این پسماندها را جا بگذارید . می تواند از آن بیمار شود یا حتی بیماری‌های از همان روح را حفظ کند.

کتاب گل حیات، جلد دوم، ملیچیزدک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *