موفقیت دراموراجتماعی و…

شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی آنلاین

موفقیت دراموراجتماعی

⁣ مهارتِ های لازم برای موفقیت در امور اجتماعی و شغلی:

⁣مهارت نگارش:

⁣⁣نگارش خوب می‌تواند کوه‌ها را جابجا کند.

نوشتن، تفکر شما را تقویت می‌کند. به فرد کمک می‌کند تا در میان مناطق زمانی و جغرافیایی جابجا شود.

نوشتن می‌تواند نمایانگر شما باشد و ارزش ویژه‌ی برند شخص شما را بسازد یا از بین ببرد(زمانی کاری در اداره ای داشتم که انجام نمی شد! یعنی اصلا نامه ام به دست مدیر نمی رسید و اگرهم می رسید مطالعه نمی شد و ظاهرا این مدیر اصلا همین خصلت را دنبال می نموده

! با خود اندیشیدم بایستی کاری کنم که نامه ام ایجاد جذابیت نماید تا مجموعه و مدیر را میخکوب کند تا نتوانند به راحتی از کنار آن عبور نمایند. باخود اندیشیدم …و چون خطاطی می دانستم نامه را با نستعلیق و جوهر سبز نوشته و ارائه کردم ! زمانی که جواب نامه را گرفتم ، امضا و تاییدشده بود و کلی هم به قول شما عشقولانه در کرده بود و کارم انجام شد ،بحدی غیرمنتظره بود این قضیه که تمام اشخاصی که گفته بودند موفق نمی شوید حیرت کرده بودند).

⁣⁣ ⁣هوش هیجانی:

⁣ندانستن اینکه چگونه با دیگران رفتار کنید، و چگونه آنها را مجذوب خود کنید، بدون شک قاتل حرفه‌ی شماست، مهم نیست که چقدر باهوش باشید، لطفا احترام گذاشتن به دیگران را بیاموزید.

کاری کنید که دیگران حس کنند که به آنها بها داده شده است و درک شده‌اند.

⁣⁣⁣⁣⁣ ⁣⁣ارائه‌ی شفاهی:

آیا می‌توانید افکار خود را به یک سخنرانی منسجم ترجمه کنید که ساده، قابل فهم و معنادار باشد؟

آرایشی بهداشتی تراست

این مسئله در مجموع، مرتبط با هنر برقراری ارتباط است و اگر نتوانید به خوبی ارتباط برقرار کنید، به سختی به موفقیت خواهید رسید.

⁣ ⁣⁣⁣توجه به جزئیات:

⁣توجه نکردن به جزئیات، می‌تواند موجب از دست دادن یک حرفه شود. ⁣مواردی مانند ترتیبِ اشتباه، یک مُهرِ اشتباه، عدم پیگیری، آمار و ارقام و محاسبات اشتباه در زمانِ ارائه، کم‌اهمیت به نظر می‌رسند ولی در واقع بسیار مهم هستند و بهترین‌ها این را به خوبی می‌دانند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *