میزان فروش کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ در ژاپن به ۲٫۵ میلیون دستگاه رسید

نینتندو سوئیچ

به گزارش شرکت نینتندو، امروز متوجه شدیم که میزان فروش کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ در کشور ژاپن از ۲٫۵ میلون دستگاه فراتر رفته است.

محبوبیت روز افزون نینتندو سوئیچ در میان بازیکنان و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی در سراسر جهان همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و روز‌به‌روز به میزان فروش این کنسول اضافه می‌شود. ولی اوضاع در کشور ژاپن برای نینتندو سوئیچ کمی غیر عادی بود. چرا که در ابتدای عرضه این کنسول در ژاپن، فروش آن به مقدار بالایی نبود. ولی پس از مدتی روند فروش این کنسول شدت زیادی گرفت و با وجود محدودیت‌های بسیار به حدی رسید که امروز نینتندو اعلام کرد میزان فروش کنسول نینتندو سوئیچ در این کشور به بیش از ۲٫۵ میلیون دستگاه رسیده است.

در ابتدای عرضه این دستگاه، مشکلات ریز و درشت کوچکی در راه وجود داشت ولی با اینحال سوئیچ توانست که با پشت سر گذاشتن این مشکلات و فروش بالا و بسیار قابل توجه خود، به رکورد فروش پلی استیشن ۴ نزدیک و نزدیکتر شود. بر اساس گزارشات و آمارهای منتشر شده از سوی سونی، این کنسول موفق شده است که در ژاپن ۵٫۵ میلیون دستگاه بفروشد. میزانی که کنسول هیبریدی شرکت نینتندو به سرعت در حال رسیدن به آن است و چه بسا که در سال آینده میلادی، میزان فروش نینتندو سوئیچ از دیگر کنسول‌های بازی در ژاپن فروش بیشتری را تجربه کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *