ناگا – معبد اسرار امیز ایا نشانه ای است از موجودات فضایی؟

معبد ناگا

جهان هستی همیشه پیرو دین و ادیان مذهبی گونگاگونی که در اسلام به انها بت پرست خطاب شده است و در ادیان دیگر هم به همین صورت مورد خطاب قرار گرفتن.

 

ایا گذشتگان متوهم بودن یعنی از سر جهل این مجسمه ها و بناها می پرستیدن؟

من فکر نمی کنم انسان های ان دوره هم همانند انسان های امروز اهل تفکر بودن بناهای بینظیری را ساخته اند که هم اکئون باید به حیرت به ان نگریست .

حقیقت را باید از منطق پرسید ایا افرادی که توان ساخت بنا و کشاورزی وشکار و توانایی هایی هنری متعددی داشتن در جهل به این تکه سنگ احترام می گذاشتن و یا این که پشت پرده ی این سنگ ها اسرار ویژه نهفته است اسرار که نباید به طور رسمی فاش می شده من اسم ان اسرار را فرازمینی می گذارم.

قطعا موجودات از فضای خارج از زمین به سیاره ما وارد شدن و خودشون خدایان معرفی کردن و چون گذشتگان تکنولژی مدرن اونها را درک نمی کردن به اونها جادوگر و صاحب نیروهای ماورایی می دیدن خدایان خطاب می کردن.

معبد ناگا نممونه ی موجودات جهش یافته فضایی هست

در هند باستان ،”ناگا” رو داریم موجودی نیمه انسان، نیمه مار نقل شده که مخلوقی از “خدای ویشنو یا کریشنا” بوده اما این خدایان که بوده اند؟ بر اساس نظریه غریبه های باستانی ، این خدایان هیچ چیزی نبودند به جز همان محصولات ژنتیکی فرازمینیها .

“شتی ها”، زیرمجموعه جالبی از سنتهای “هوپی” هستند . اونها هم طبیعتی خزنده دارند چون موجوداتی هستند که بیشتر مایلند زیر زمین زندگی کنند.

حالا وقتی این موضوع رو با حکایات “یو-اف –او ” مقایسه می کنیم، اغلب می بینیم یا میشنویم که بعضی از این خدایان ترجیحاً زیر زمین زندگی میکردند .

موجودات فضایی و توامندی ها انان پیشتر گفته شده است که چگونه می توانند دستکاری ژنتیکی انجام دهند انها شناخت بسیار دقیقتری نسبت به ما در مورد ژنتیک دارند ساخت موجوداتی شبیه به انسان و دارای دست پای فراوان یا حتی بدون دست و پا مثل مارا یا اژدها.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *