نحوه دانلود برنامه های تحریم شده در Google Play

 

Google Play

همان طور که می‌دانیم ، گوگل استفاده از بسیاری از برنامه‌های رایگان و پولی فروشگاه خود را برای بعضی کشورها ، مخصوصاً ایران ، مسدود کرده است . همچنین اگر امتحان کرده باشید حتی با فیلترشکن این محدودیت از بین نمی‌رود یعنی برنامه یا اپ مورد نظر شما در لیست دانلود قرار می گیرد اما هیچ پیشرفتی در دانلود اپ مورد نظر رخ نمی دهد.

با آموزش زیر می توانیم این محدودیت را در ایران بر طرف کنیم :

نکته قابل توجه این است که گوگل نه به آی پی که با آن ابتدا ایمیل خود را ساخته‌اید اهمیتی می‌دهد و نه موقعیت مکانی GPS شما ( بر خلاف چیزی که بسیاری از وبسایت‌ها می‌نویسند ) . بنابراین هیچ نیازی به ساخت ایمیل جدید نیست ؛ فقط کافی است از یکی از دو روش زیر استفاده کنید :

روش اول ، از طریق خود گوشی :

آسان‌ترین روش همین روش است. کافی است فیلترشکن و یا vpn خود را روشن کنید و در تنظیمات ، قسمت اپلیکیشن‌های گوشیPlay Storeکنید و سپس پلی استور را اجرا کنید و برنامه‌ی مورد نظرتان را دانلود کنید.

روش دوم ، از طریق کامپیوتر :

اگر به هر دلیلی در گوشی خود فیلترشکن ندارید اما در کامپیوتر خود دارید ، می‌توانید با استفاده از فیلترشکن به وبسایت https://play.google.com بروید و با ایمیلی که گوشی خود را با آن سینک کرده‌اید ، لاگین کنید . پس از پیدا کردن برنامه مورد نظرتان ، روی installکلیک کرده در پنجره‌ی باز شده گوشی خود را انتخاب کنید و تأیید کنید . پس از این با پیغام این که ‘ این برنامه به زودی روی دستگاه شما نصب خواهد شد ‘ مواجه می‌شوید. حالا اگر به گوشی خود سر بزنید ، می‌بینید که برنامه بدون اینکه فیلترشکن روشن باشد در حال دانلود شدن است ! توجه داشته باشید اگر تنها یک بار برنامه‌ای را شروع به دانلود کنید ، در واقع آن برنامه را با استفاده از ایمیل خود دریافت کرده‌اید و در دستگاه‌های دیگرتان بدون نیاز به هیچ گونه فیلتر شکنی می‌توانید استفاده نمایید!!!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *