نسخه بتای بازی UFC 3 برای کنسول‌ها منتشر شد

بازی UFC 3

EA نسخه بتای بازی UFC 3 را به صورت دیجیتالی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر کرد.

EA چندی قبل بازی UFC 3 را برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ معرفی کرد و در آن زمان تنها تعداد محدودی از خبرنگاران اجازه داشتند تا این بازی را پشت درهای بسته آزمایش کنند، اما اکنون به لطف انتشار نسخه بتای این بازی بر روی ایکس باکس لایو و شبکه پلی استیشن، همه دارندگان کنسول‌های نسل حاضر می‌توانند آن را دانلود کرده و آزمایش کنند.

افرادی که به این ورزش و بازی علاقه دارند توصیه می‌کنیم که هرچه زودتر برای تجربه نسخه بتای بازی UFC 3 اقدام کنید چرا که این نسخه تنها تا ۴ روز دیگر بر روی سرورهای ایکس باکس لایو و شبکه پلی استیشن قرار خواهد داشت و پس از تاریخ مذکور امکان دسترسی از بازیکنان گرفته خواهد شد. در این نسخه تنها ۴ حالت Fight Now ،Online Quick Fight ،Practice Mode و UFC Ultimate Team برای بازیکنان آزاد خواهند بود.

بازیکنان در این نسخه می‌توانند برای اولین بار تغییرات گرافیکی و فیزیک پیشرفته بازی UFC 3 را مشاهده کنند. به لطف استفاده از سیستم ضبط حرکات جدید، استودیوی سازنده قادر بوده است تا حدود ۵ هزار انیمیشن کاملا جدید را به این عنوان اضافه کند تا حرکات آن را بیش از پیش طبیعی و روان جلوه دهد.

ناگفته نماند که بازی UFC 3 در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با خرید نسخه Champions این بازی، آن را ۳ روز زودتر از انتشار رسمی تجربه کنند و به بسیاری از آیتم‌ها و جوایز آن دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *