نماد توییتر x

نماد توییتر X

خود حروف و تمام نمادهای آن در پایه بخشی از هندسه مقدس هستند، اما از آنجایی که ما در یک دنیای وارونه زندگی می کنیم و توسط شیطان کنترل می شود، همه چیز وارونه شده است، و از زمان بابل و مصر باستان، حرف X در غیبت استفاده می شود.

به خصوص در فرقه اوزیریس حرف X نماد عصا (هکا) و شلاق (نخاخا) ازیریس است. عصایی که نشان دهنده وجود شبان گوسفندان است، در حالی که شلاق به عنوان ابزاری برای جدا کردن غلات از پوسته آنها استفاده می شود، نمادی از قدرت حاکم به عنوان شبان گله است.

در غیبت، X انگیزه ای برای آماده شدن برای تحول و هرج و مرج مورد انتظار را فراهم می کند. این علامت مرگ است، X بیست و چهارمین حرف الفبا است: ۲+۴ = ۶

در الفبای یونانی، چی بیست و دومین حرف است و با نماد X نشان داده می شود. در سیستم اعداد یونانی، چی دارای ارزش ۶۰۰ است.

بر اساس عدد شناسی، چی سه گانه یا X سه گانه ۶۰۰۶۰۰۶۰۰ یا عدد جانور ۶۶۶ را در بین شیطان پرستان نشان می دهد که حقیقتاً این رقم شیطانی نیست بلکه مانند هر چیز دیگری به صورت منفی استفاده می شود.

X

در فیلم‌های مستهجن با رتبه X استفاده می‌شود و هیجان‌انگیزترین فیلم‌ها به‌عنوان XXX یا X سه‌گانه به معنای ۶۶۶ ارائه می‌شوند، X نیز مربوط به حرف Samekh (S) در الفبای عبری است که به معنای Ouroborosis ombléme جاودانگی چرخه است و اوروبوروس مار (یا اژدها) است که دم خود را گاز می گیرد و به این ترتیب دایره ای تشکیل می دهد .

ایلان ماسک توییتر را خرید تا پروژه X خود را بسازد، پروژه X مانند برنامه فوق العاده wechat در چین یک فناوری جدید همه جانبه در تلفن همراه با چندین ویژگی است. همچنین یک شبکه اجتماعی برای مشاهده در وب چین و یک وسیله پرداخت با QR است، این برنامه همه چیز را گرد هم می‌آورد: شبکه‌های اجتماعی، بانکداری آنلاین ارزهای دیجیتال، ساخته شده با بلاک چین، فناوری ذخیره و انتقال اطلاعات بدون اختیار مرکزی، دولت چین از این برنامه برای نظارت دائمی استفاده می کند، ایلان ماسک می خواهد دقیقاً همین کار را با پروژه X خود انجام دهد که شامل فیس بوک، واتس اپ، اوبر، پی پال، آمازون، Doctolib و خدمات عمومی و بسیاری دیگر که هنوز در همان برنامه جمع شده اند، این پروژه‌ها علاوه بر ماهواره‌های استارلینک، نقش مهمی در آخرین مرحله طرح نظم نوین جهانی ، پروژه پرتو آبی و نشان جانور هستند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *