نوح مسافر زمان

NOAH ادعا می کند که او یک مسافر زمان حرفه ای است که در سال ۲۰۱۹ گیر افتاده است – یازده سال قبل تر از سالی که به آن تعلق دارد یعنی سال ۲۰۳۰٫

این مرد جوان بیم آن را دارد که درصورتیکه مراقب نباشد ممکن است باعث ایجاد تغییر در نسخه قبلی خودش در این جهان شود و باعث ایجاد پارادوکسی گردد که منجر به تغییر در یک دنیای موازی گردد .

ظاهرا نام واقعی او نوح نمی باشد ، و اصرار دارد که تصویر و صدایش به صورت مخدوش و تغییر یافته منتشر گردد تا از گزند ارگان هایی که ممکن است او را به خاطر آشکار نمودن حقیقت مجازات نمایند در امان باشد .

نوح سال گذشته آزمایش دروغ سنج را با موفقیت پشت سر گذاشته و بر این موضوع تاکید دارد که حقه ای در کار نیست و او واقعا در زمان سفر کرده است .

وی در Sun Online گفته :

زمان طبیعی من در سال ۲۰۳۰ است.” “این سالی است که همه خانواده و دوستانم در آن هستند. به عبارت ساده ، من در طی یک مأموریت در سال ۲۰۱۷ از کار خود اخراج شدم ، به همین دلیل از آن زمان تا اکنون که در سال ۲۰۱۹ هستیم  گیر افتاده ام.

نوح همچنین گفته که او در سال ۲۰۳۰ یک دانش آموز دبیرستانی بوده که و در یک ماموریت مخفی استخدام گردیده و سپس متوجه شده که سفر در زمان از یک واقعیت علمی تخیلی فراتر است و مامورین دولتی او را به عنوان یک مسافر زمان تمام وقت بکار گرفته اند.

در حال حاضر او در سال اشتباهی محصور شده است، و می گوید در سال ۲۰۱۹ خانواده دارد ، آن ها نوح را نمی شناسند و یا ممکن است نسخه آینده او را نشناسند – و دیدار با آنها می تواند یک واکنش زنجیره ای را ایجاد کند که می تواند روند آینده را تغییر دهد یا خود زمان را نابود کند.

اشعه ایکس که نوح می گوید دستگاهی را در دست خود نشان داده است که به او کمک می کند تا سفر کند

نوح می گوید:

 “نسخه قبلی از من در حال حاضر وجود دارد و او در حال حاضر در مدرسه راهنمایی است.”

“من باید از او دور باشم تا از ایجاد پارادوکس خودداری کنم ، زیرا نتایج آن می تواند بسیار بد باشد .”

نوح می گوید که او می تواند حقیقت را بگوید ، با اشعه ایکس که می گوید وسیله ای را در دست خود دارد که به او کمک می کند تا بین دوره های زمانی پرش کند.

او به ما می گوید:

 “این عمل قبل از برگشت به موقع از طریق عمل جراحی کاشته شد. بدون درد بود و این وسیله در واقع به انتقال همه اتم ها در بدن من کمک می کند. من یک دانشمند نیستم بنابراین من همه جزییات را نمی دانم.

اسنپ ​​از آینده؟

در یوتیوب ، او فقط یک قطره در اقیانوسی از مسافران زمان می باشد و همه آن ها داستان های مختلفی برای گفتن و “اثبات” ادعای خود دارند .

مانند نوح ، بسیاری تصمیم می گیرند ناشناس بمانند ، از ترس هرگونه تلافی همبندانی  که ترجیح می دهند اسرار آنها در زیر بندها باشد.

مطالب مرتبط

۸ دیدگاه‌

  1. مهدیE 724 گفت:

    از ارز دیجیتال چیزی نگفته نگفته کدوم بخرین

  2. Nima گفت:

    من نمیدونم چرا نمیخواید باور کنید این کار شدنیه
    و دوست عزیز تصویر سیاه سفیده چطور میگی ک ت ماکرورم هست

  3. Nima گفت:

    دوستان چرا نمیخواید باور کنید ک در اینده بشر میتونه ت زمان سفر کنه
    و دوستان عزیز شما فقط سیاه سفیده چطور میگید ت ماکرورم هست
    هر کس خواست بحث کنه بهم ایمیل بزنه

  4. M گفت:

    اون وسیله که تو دست اونه شبیه به یه وسیله ای که تو ماکروفر هست بود

  5. آرمین قلع چی زاده گفت:

    اگه اجازه بدین من تحقیقات خودمو انجام بدم اگه بخواین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *