نکاتی درمورد بلیط های هواپیمایی ارزان قیمت

شاید اغلب در هنگام سفر با هواپیما به این فکر افتاده باشید که می توانید بلیط ارزان قیمت برای سفرتان پیدا کنید . اما آیا همیشه بلیط های ارزان قیمت خوب هستند ؟ ! جواب سوال خود را در این مقاله بدست آورید

همه ما بهترین پرواز را با پایین ترین هزینه ممکن می خواهیم… اما در اینجا نکاتی را درباره بلیط هواپیما آورده ایم که همه را به خاطر بسپارید… ارزانترین همیشه بهترین نیست. درست است؛ گاهی اوقات ارزانترین بلیط در درازمدت هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت. مقاله زیر را بخوانید تا به نکاتی ارزشمند و اطلاعاتی باارزش از کارشناس مان در رابطه با بلیط هواپیما بدست آورید.

    1. ارزانترین همیشه بهترین نیست :

جو تجاری امروز بسیاری از کمپانیها را مجبور می سازد تا در حالت « لاغر و متوسط » (lean and mean) عمل کنند. که احتمالا بیشتر با هزینه های روزمره نظیر سفر تجاری مشاهده شده است. در حالیکه خواسته ما برای کمک به کمپانی، کاهش دادن هزینه های ضروری برای مسافرت و تفریح با حفظ پایین ترین قیمت ممکن بلیط هواپیما است، واقعیت این است که غالب اوقات ارزانترین بلیط هواپیما ضرورتا حفظ پول برای کمپانی نیست بلکه هزینه ای اضافی می باشد. به طور کلی خطوط هوایی، به ندرت همه قیمتهای خود یا « مجموعه قیمتها» را که برای همه پروازها و همه روزه است را به اشتراک می گذارند. بسیاری از اوقات مسافرین با انتخاب بین کرایه بلیط کامل و پایین ترین قیمت بلیط روبرو می شوند، و نمی دانند که گاهی اوقات حدود ۲۰ مجموعه قیمت برای همان پرواز هم وجود دارد. در بهترین حالت، فقط پایین ترین قیمت در هر لیست قیمتی به مسافر تاجر به عنوان گزینه نشان داده خواهد شد.

    1. ممکن است ارزانترین پروازها مناسب پروازهای مکرر نباشد

درحالیکه بیشتر مسافرین تجاری( و مدام) احساس خوبی درباره انجام دادن کارشان با رزرو پایین ترین قیمت ممکن بلیط دارند، ممکن است به خودشان و کمپانی شان صدمه بزنند. اولین صدمه به خودشان می باشد زیرا بلیطهای ارزان اغلب برای همه پروازهای دائمی نیستند و به مسیر پروازی خاصی بستگی دارد.

    1. ممکن است جرائم پرهزینه ای برای هزینه های پرواز با بلیطهای ارزان وجود داشته باشد

همانند بسیاری از کمپانی ها، مدیران و فروشندگان دائمی، بیشتر مسافرین دائمی این خطوط هستند. بسیاری از اوقات فروشندگان دائمی، دقیقا می دانند که سفر را از دست می دهند اما هنگامیکه عملا می خواهند برگردند، به یک بلیط بی انتها (open-ended) نیاز پیدا می کنند. به این معنی که یک بلیط با کرایه کامل یا حداقل می خرند، و بلیط موجود را با جریمه ۵۷$ یا بیشتر عوض می کنند. هر مجموعه بلیط که توسط خط هوایی پیشنهاد شده است با مجموعه ای از محدودیتهای خودشان و تعداد دفعات خرید بلیط همراه است که ارزان ترین بلیط ممکن نیست ( اما بلیط با کرایه کامل هم نیست)، که این امکان وجود خواهد داشت تا پرواز ان را بدون هیچ گونه جریمه ای عوض کند و گزینه های پروازهای مداوم گران را ارائه می دهد.

    1. بسیاری از اوقات محدودیتهایی در ارزانترین پروازها وجود دارد که هزینه های بیشتری برای چمدانها ، صندلیها و غیره را دربر دارد

بسیاری از وب سایتهای خطوط هوایی برای مشتریانشان این امکان را فراهم می کنند تا یک بلیط و « یک کرایه» بخرند، خریدن بالاترین بلیط با زنگ زدن به شماره سرویس تلفنی برای همان خط هوایی صورت می گیرد. این کار برای مسافرین این امکان را فراهم می کند تا از جریمه های ایجاد شده بخاطر رزرو بلیط از طریق نماینده رزرو اجتناب کنند درحالیکه به انها اعتباری هم برای « امتیاز جایزه مسافت پیموده شده به صورت رزرو انلاین » را می دهند که از طرف خط هوایی ارائه می شود.

عملا، همه اینها به این معنی است که « دانش و آگاهی قدرت است». درک اینکه چه چیزی ارزشمند است برای شما، کلید حفظ بلیط درست برای نیازهایتان است، پول پس انداز شده در بلند مدت برای کمپانی است و تجربیات سفری شما را افزایش می دهد در حالیکه نا امیدی توام با مسافرت هوایی را به حداقل می رساند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *