نیکولا تسلا و سیگنالهای فرا زمینی

نیکولا تسلا اختراعات چشم‌گیر و بسیار پیشرفته‌تری را نسبت به زمان خود داشته است که از جمله آنان می‌توان به اکتشافات پیشگامانه‌ای همچون ارتباطات رادیویی بی‌سیم، موتور، توربین، هلیکوپتر، فلورسنت، لامپ‌های نئون، اشعه X و اژدرهای آبی اشاره کرد. نیکولا تسلا تا زمان مرگش، تعداد ۷۰۰ اختراع از خود بر جای گذاشت.
ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی موضوعی قابل تامل و به عقیده بسیاری از مردم، امکان‌پذیر است. یکی از عجیب‌ترین بخش‌های زندگی نیکولا تسلا لحظه کشف اولین سیگنال‌های رادیویی بیگانه بود! به نقل از کتاب زندگینامه نیکولا تسلا به نوشته تیم اسوارتز، او در حال آزمایش‌ یکی از جدیدترین اختراعات خود بود که ناگهان متوجه انتقال سیگنال‌های رادیویی عجیب و غریبی شد که به عقیده او، منبعی فرازمینی داشتند.
پس از این رویداد، تسلا تصمیم گرفت با حساسیت بیشتری، گیرنده‌های رادیویی قدرتمندی را بسازد تا این سیگنال‌های رادیویی را رمزگشایی نماید. در واقع این رویداد، آغازی بر ارتباط نیکولا تسلا با موجودات فضایی بود!
شنیدن صدای موجودات فضایی نیکولا تسلا را متحیر ساخت! تسلا معتقد بود که بیگانگان در حال صحبت با ما هستند، او با وجود آنکه با زبان ارتباطی آنان نا آشنا بود، کاملا می‌توانست آنان را درک کند. تسلا در یادداشت‌های خود آورده بود که موجودات دیگر سیارات به طور مداوم در حال صحبت با سایر سیاره‌ها همسایه هستند.
اظهارات تسلا بعد از شنیدن سیگنالهای فرازمینی: من هرگز احساسات اولیه خود را ضمن مواجه شدن با این پدیده فراموش نمی‌کنم؛ چرا که در همان مشاهدات اولیه، تصور می‌کردم که عواقبی پیش‌بینی نشده در انتظار مردمان زمین است. کمی بعد به این نتیجه رسیدم که بشریت در آستانه یک دستاورد و اکتشاف بی‌سابقه است. مشاهدات اولیه من بسیار ترسناک بود؛ چرا که در مورد این سیگنال‌ها هیچ چیز به درستی روشن و واضح نبود. این رویداد، برای اولین بار در آزمایشگاه شخصی من و در تاریکی شب اتفاق افتاد. در آن زمان، تصور اینکه سیگنال‌های مذکور به صورت کنترل‌شده و از سوی موجوداتی دیگر باشند، برای من غیرقابل تصور بود.
من با یادداشت‌برداری از این سیگنال‌ها، متوجه بروز تغییراتی در بازه‌های زمانی مختلف شدم، حتی در مواردی نظم و اعداد ریاضی را نیز می‌توان در آنان جستجو کرد؛ اما به هیچ گونه‌ای توسط راهکارهای علمی فعلی قابل بیان نبود. البته من با جریان‌ها و سیگنال‌هایی که توسط خورشید یا زمین تولید می‌شوند آشنایی دارم؛ اطمینان دارم هیچ یک از این‌ها منشا اصلی سیگنال‌های مذکور نیستند .ه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *