هاله انسان چیست و چگونه می توانیم آن را ببینیم؟ هاله شما چه رنگی است؟

هاله

هاله انسان چیست؟

هاله انسان پرتوهای رنگی هستن که مربوط به کالبد‌های انسان می‌باشند. افرادی که می‌توانند بعد اتریک( دومین بعد) رو ببیند می‌توانند هاله انسان‌ها و اشیاء را ببینند.

هاله نسبت به اتریک از یک ماده ظریفتری تشکیل شده و در اطراف بدن یک صدف تخم مرغی شکل پدید می آورد.

هاله تابان از تشعشات و پرتو افشانی هایی از رنگ های درخشان تشکیل شده از مراکز مختلف بدن به مراکز دیگر بدن در حرکت و نوسان و جریان هستند. افراد روشن بین قادر به دیدن هاله هستند و همچنین نجهیزاتی هم برای مشاهده هاله وجود دارد.

هاله

هاله تابان

در بیرون از اتریک چیزی به نام هاله تابان وجود دارد که مانند اتریک از یک منشا الکتریکی و مغناطیسی است. اما بسیار ظریف تر از اتریک است، برای دیدن هاله تابان، ابتدا باید با تمرین قادر به دیدن اتریک شده باشید و تا هنگامی که اتریک را مشاهده نکنید، قادر به دیدن هاله تابان نخواهید بود.

هاله تابان انسان بسیار از اتریک ظریف تر است.

هاله نشان دهنده ی باطن ماست، و می گوید که آیا شخص یک فرد روحانی است، یا یک فرد زمینی معمولی. همچنین هاله وضعیت سلامتی یا مرده و زنده بودن را نیز نشان می دهد. همچنین موفقیت، سرخوردگی، عشق یا نفرت را می توان در یک هاله تابان مشاهده کرد.

هاله تابان قادر است هر فکر و تصمیمی را بر ملا سازد و بر روی رنگ ها و ارتعاشات خود برتر شما منعکس شده و تاثیر بگذارد.

وقتی شخصی به شدت بیمار می شود هاله تابان کم کم شروع به محو شدن می نماید و در برخی موارد پیش از آنکه فرد از دنیا برود محو و ناپدید می شود. گاهی هم پیش می آید که شخصی در سلامتی کامل است و ناگهان کشته می شود، تا چند لحظه پس از مرگ نیز هنوز از هاله تابان برخوردار می باشد.

هاله بینی

اکثر مردم با کمی تمرین قادر خواهند شد اتریک را مشاهده کنند. البته نیاز به صبر و حوصله و تمرین است. بنابراین اگر شما هم می خواهید اتریک و هاله تابان خود را ببینید بایستی تمرین کنید.

بهترین کار این است که از شخصی بخواهید بازوی برهنه اش را در برابر شما قرار دهد. به او بگویید انگشتان دستش را از یکدیگر جدا نگهدارد. طوری که دست این شخص در چند سانتی متری یک زمینه سیاه یا بی رنگ باشد. از گوشه چشم به انگشتان و بازو نگاه کنید، و نه مستقیم.

ظرافت و مهارت خاصی مورد نیاز است. در این حین متوجه یک دود خاکستری آبی می شوید که تا چند سانتی متر گسترش دارد. توجه کنید که اگر فشار زیادی به خود وارد کنید هیچ چیز نمی بینید. انبساط خاطر پیدا کنید و فشار و زحمت بر خود وارد نکنید. با تمرین متوجه می شوید که در کنار دست و انگشتان چیزی وجود دارد.

بزرگترین مشکل در ندیدن هاله در این است که اکثر مردم باور ندارند که می توانند آن را ببینند!!

هاله دارای چندین رنگ متنوع است. طول آن را دایره دید چشم انسان بسط پیدا می کند، و بعد از آن یک لایه درخشان از رنگ زرد یا آبی وجود دارد که حلقه نورانی بالای سر محسوب می شود. در راس آن نورهایی وجود دارد که به عنوان گل نیلوفر شکفته شده شناخته می شود. برای کسانی که قوه روشن بینی دارند می توانند تجلی باز شدن هفت گلبرگ این نیلوفر را ببینند.

هر قدر روحانیت شخصی والاتر باشد این حلقه نورانی زرد تر و روشن تر می شود. اگر فرد دارای افکار مشکوک باشد این قسمت از هاله متمایل به قهوه ای می شود. و حاشیه آن به رنگ سبز متمایل به زرد چرکین در می آید که نشانه نادرستی و دروغگویی است.

رنگ‌های هاله انسان

در هاله انسان رنگهای متفاوتی وجود دارد. رنگ های اساسی و پایه بنا به پیشرفت های هر شخص تغییر می کند.

این تغییرات به سهولت در هاله تابان منعکس می شوند. هر قدر شخصی از نظر معنوی و روحانی بهتر و والاتر شود، رنگهای هاله تابانش بهبود یافته و خوش رنگ تر می گردند.

برعکس اگر از نردبان پیشرفت معنوی پایین بیاید، رنگهای پایه و اصلی تغییر کرده و تیره تر یا کمرنگ تر می شوند. رنگهای اصلی نشان دهنده یک شخص “اولیه” و “خالص” هستند.

رنگهای بیشمار کمرنگ نشان دهنده افکار و تصمیمات و اهداف شخص و نشانگر درجه پیشرفت معنوی او می باشد. هاله تابان دائما با رنگهایی بی نهایت پیچیده در حال نوسان و جنبش و جریان است که از قسمت بالای سر به سمت پایین همچون آبشاری سرازیر می شوند.

هاله قرمز

این رنگ در وضعیت مثبت نشانگر نیروی زیاد روحی است. رهبران خوب دنیا دارای رنگ قرمز روشن در هاله شان هستند. یکی از انشعاب های رنگ قرمز روشن با لبه های زرد روشن در حاشیه، نشانگر فردی است که دوست دارد به دیگران کمک کند. افرادی که مدام در جنگ و ستیز هستند هاله شان متمایل به قهوه ای میشود. نوارهای سرخ روشن و واضح در محل یکی از اعضای بدن به معنای سلامت کامل آن عضو است.

در حالت منفی، حالت کدر و تیره پیدا میکند که نشانه تند خویی است. رنگ سرخ مات حالت هیجانی عصبی است. هر چقدر قرمز کمرنگ تر باشد شخص بی ثبات تر است.

چنین فردی اصلا یک جا بند نمیشود و دائما در حال تحرک است. رنگ قرمز تند مختص افرادی است که خیلی به خود اطمینان دارند. و در حالت افراطی خیلی از خود راضی است. رنگ سرخ متمایل به گل بهی نشانه کم تجربگی است. در افراد بالغ وجود این رنگ به معنی حالتی بچه گانه و نداشتن اعتماد به نفس است.

رنگ جگری مایل به قهوه ای نشان شخصی بدجنس و شرور است.

این رنگ در اطراف اعضای داخلی نشانه بیماری آن عضو است. افرادی با هاله قرمز شفاف بسیار مشتاق و پر انرژی هستند و همواره به دنبال ماجراجویی هستند. شعار آنها این است: هرچیزی را باید یک بار امتحان کنم. این افراد مستعد عصبانیت زودهنگام هستند. اما از طرفی بسیار هم سخاوتمندانه برای دیگران زمان و انرژی میگذارند.

سیستم بدنی این افراد قوی بوده و سلامت خوبی دارند. این افراد خیلی زود از هر چیزی حوصله شان سر می رود و میخواهند کار جدیدی امتحان کنند. اما اگر مصمم باشند هرکاری را با موفقیت به پایان میبرند. انها میتوانند رهبری کنند و از بیان نظراتشان هراس ندارند. ماهیت رقابتی دارند ک دوست دارند اول باشند. تیم ورک خوبی ندارند و دوست ندارند دستورات دیگران را اطاعت کنند. بلکه دوست دارتد خودشان پیشتاز باشند.

هاله نارنجی

نارنجی یک رنگ مثبت و خوب محسوب میشود. مردمی که رنگ نارنجی شفاف در هاله خود دارند افرادی هستند که برای دیگران احترام و توجه زیادی قائل هستند.

آنها افرادی انسان دوست هستند و تا حد امکان سعی دارند به دیگران، خصوصا افراد فقیر کمک برسانند. این افراد خوش قلب، مهربان و صادق هستند. آنها با احساسات مردم همسو بوده و میتوانند درد و رنج آنها را حس کنند. این افراد ممکن است زود کنترل خود را از دست داده و از کوره در بروتد. ولی به راحتی دیگران را می بخشند.

انها تمایل به زندگی شاد و موفقی دارند. اما گاهی کم صبر و عجول هستند. آنها فورا بدون فکر دست به عمل زده و معتقدند در آینده درمورد نتیجه کارهایشان فکر خواهند کرد.

رنگ زرد متمایل به نارنجی به معنی خویشتن داری و تسلط به نفس است.

رنگ نارنجی متمایل به قهوه ای نشانگر فردی است که تنبل بوده و به هیچ چیز اهمیت نمیدهد. همچنین این رنگ نشانگر اختلالات کلیوی میباشد. اگر پرتو در کلیه ها و رنگ طوسی هم به ان اضافه شده باشد به معنی سنگ کلیه است.

رنگ نارنجی با حاشیه های سبز شخصی است که عاشق جر و بحث و ستیزه جویی میباشد. این افراد فقط میتوانند سیاه و سفید را ببینند و فاقد قوه تخیل هستند.

به هر حال رنگ نارنجی شفاف بیانگر فردی است که از معاشرت لذت میبرد و دوست دارد دیگران را خشنود نگه دارد. این افراد سخاوتمند بوده و همیشه بهترین هدیه هارا به دیگران می دهند.

هاله زرد

رنگ زرد طلایی و پررنگ نشان دهنده این است که صاحب آن فردی است بسیار روحانی و از معنویت بالایی برخوردار می باشد.

تمام روحانیون و قدیسین بزرگ تاریخ بشریت دارای حلقه های نورانی زرد پررنگ و طلایی بوده اند که در اطراف سرشان قرار داشت. این افراد همیشه از روحیه مذهبی و روحانی و اخلاقی و سلامتی بسیار خوبی برخوردار هستند.

شخصی رنگ زرد روشن و شادی را در هاله خود دارد بسیار قابل اطمینان و اعتماد است.

فردی که زرد نامطلوبی داشته باشد دارای روحیه ای ترسو است.

رنگ زرد متمایل به قرمز نمایانگر خجالت ذهنی، اخلاقی و فیزیکی است. به همراه این خجالت یک ضعف کامل از نقطه نظر روحانی و معنوی در عقاید و اعتقادات این شخص وجود دارد. این افراد از دینی به دین دیگر می پرند و هیچ ثباتی ندارند.

زرد متمایل به قهوه ای به معنای افکار و اندیشه های ناپاک است.

هر قدر این رنگ قهوه ای بیشتر شود، نشان دهنده ناراحتی های شدید و اختلالات روانی است.

رنگ زرد متمایل به سبز نماد اختلالات کبدی است. شخصی که دارای بیماری دو شخصیتی است دارای هاله هایی است که نیمی از آن زرد متمایل به آبی و نیم دیگرش قهوه ای یا سبز متمایل به زرد است. رنگ زرد خوشرنگ و ناب رنگی است که بیانگر نیت های پاک و سالم است.

این افراد بسیار تحلیل گر، منطقی و باهوش هستند. آنها تمایل دارند در حرفه هایی مثل آموزش و تحصیل از همه برتر باشند، آنها دانشمندان و مخترعان خوبی هستند. این افراد همواره خوشحال هستند و از تنهایی رنج نمی برند. آنها مستعد فشارهای ذهنی هستند و به راحتی دچار استرس می شوند. این افراد در ارتباطات عالی هستند و می توانند مهارت خود را به صورت تک به تک یا در گفتگوی جمعی به نمایش بگذارند.

این افراد مهارت مشاهده خوبی دارند و می توانند شخصیت دیگران را به خوبی بخوانند. آنها درک بالایی دارند. آنها دوستان کم خود را با احتیاط انتخاب می کنند. این افراد در انتخاب های سخت می توانند عقل خود را مقدم بر قلبشان بدانند و تصمیمات خردمندانه بگیرند. برای برخی ها افرادی که هاله زرد دارند ممکن است عجیب و با عقاید غیر معمول به نظر برسند.

یک مشکل عمده این افراد این است که ممکن است نسبت به خودشان و دیگران بیش از حد انتقادی باشند.

هاله سبز

افرادی که هاله سبز دارند بسیار خلاق و سخت کوش هستند. آنها در هر کاری که انجام میدهند به دنبال کمال هستند. بسیار مصمم هستند و اجازه نمیدهند افکار غیرواقعی و خیالی دنیایشان را رنگ کند. خلاقیت آنها به شکل کارهایی مانند باغبانی، آشپزی یا دکوراسیون ظاهر میشود. این افراد دوست دارند محبوب باشند و مورد تحسین قرار بگیرند. آنها در تجارت موفق بوده و ثروت و رفاه زیادی به دست می اورند.

این افراد امنیت، ثبات و تعادل در زندگی را دوست دارند. برای هر کاری به خوبی فکر کرده و برنامه ریزی می کنند. به همین دلیل کمتر مرتکب اشتباهات عجولانه می شوند. این افراد به سلامتی و تغذیه خود خیلی اهمیت میدهند. آنها عاشق طبیعت هستند.

سبز رنگ شفادهی، آموزش و تعلیم و رشد جسمانی است.

پزشکان و اطبای موفق این رنگ را در هاله خود دارند. اگر سبز با کمی آبی مخلوط باشد نشان دهنده موفقیت در کار آموزشی و معلمی است. افرادی که نگران سلامتی و جان مردم و حیوانات میباشند رنگ سبز زیادی در هاله خود دارند.

سبز رنگی است تحت تاثیر سایر رنگ ها قرار میگیرد و در آنها مخلوط می شود. سبز متمایل به زرد نشان فردی است که قابل اطمینان نیست. این افراد با چرب زبانی دیگران را فریب میدهند.

هنگامی که رنگ سبز به آبی متمایل باشد شخص فرد اعتنادی شده و هر چه به رنگ آبی افزوده شود به میزان قابل اطمینان بودن فرد افزوده می شود.

هاله آبی

اغلب اوقات این رنگ به عنوان مظهر دنیای ارواح شناخته می شود. این رنگ نشانگر قابلیت ذهنی است که با حالت روحانیت و معنویت فرق دارد. البته این رنگ باید از درخشندگی لازم برخوردار باشد تا دارای این خصوصیت شود.

هر قدر آبی هاله تابان روشن تر و درخشان تر باشد، به همان اندازه نیز سلامتی و نیروی شخص بیشتر است.

رنگ آبی کمرنگ نشان دهنده شخصی بسیار مردد است که به راحتی قادر به تصمیم گیری نیست. و بایستی به وسیله شخص دیگری به جلو سوق داده شود تا کار مثبتی انجام دهد.

آبی تیره نشانگر شخصی است که از پیشرفت زیادی برخوردار شده است. آبی نشان کسی است که از وظایف و مسئولیت های زندگی اش به خوبی بر می آید و از آنها راضی است. فردی که از انجام کارهایش لذت می برد.

اغلب این رنگ در مبلغان مذهبی دیده می شود، آنها اعتقاد دارند از منشا الهی برای این کار فراخوانی شده اند.

افراد دارای هاله آبی توانایی های ارتباطی قوی دارند، می توانند افکار و ایده های خود را ابراز کنند، بسیار باهوش و شهودی هستند، به راحتی می توانند در شرایط سخت تصمیم گیری کرده و برای دیگران الهام بخش باشند.

آنها هر شرایط ناراحت کننده ای را به صلح و آرامش تبدیل می کنند.

هاله بنفش

افرادی که دارای هاله بنفش هستند عقاید و باورهای مذهبی شدید دارند. توانایی های فرا روانی قوی دارند، و با احساسات و روحیات دیگران همدردی می کنند، و بسیار حالات مرموزی دارند.

آنها ذهن فلسفی، خلاق و شهودی دارند. آنها دوست دارند یاد بگیرند و هرگز دست از کوشش و جستجو برای موضوعات جدید بر نمی دارند. آنها بسیار جذاب و خردمند هستند.

این افراد حلقه دوستان خیلی زیادی ندارند، اما تعداد دوستانی که دارند نزدیک و مورد احترامشان هستند، و بسیار آنها را تحسین می کنند. این افراد گاهی در یافتن شریک وفادار و عاشق بدشانسی می آورند.

افراد دارای هاله بنفش به طبیعت و حیوانات علاقمندند. آنها همچنین می توانند با حیوانات هماهنگ شده و احساسات آنها را درک کنند.

اگر کمی صورتی به این رنگ اضافه شود، نشان دهنده فردی زودرنج است، و یک وضعیت تنزل آور برای فرد ایجاد می کند. افراد دارای هاله بنفش نسبت به اختلالات گوارشی حساس هستند، و باید از خوردن غذاهای پر چرب خودداری کنند.

هاله محافظتی

زمان این مراقبه: هرشب قبل از خواب و صبحها اولین کار بعد از بیدار شدن از خواب

مدت زمان : چهار تا پنج دقیقه

مرحله اول : یک هاله تصور کنید

روی تخت خود بنشینید و یِک هاله حفاظتی اطراف بدن خود در نظر بگیرید. این لایه باید چیزی حدود ده تا بیست سانت با بدن فاصله داشته باشد. شکل آن مثل بدن خودتان است و به همان صورت بدن شما را در بر گرفته است و آن را حفاظت می کند. درست مانند یک غلاف.

بعد در حالی که این حس را در خودتان بوجود آوردید به خواب بروید. فکر کنید این هاله عین یک پتو بدنتان را می پوشاند و باعث می شود تا نگرانی و اضطرابها راهی برای ورود به پیکرتان نداشته باشند. با خود اعلام کنید هیچ موجی از بیرون نمی تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. وقتی به خواب رفتید این تصویر در ناخودآگاه شما نقش می بندد و باقی می ماند.

مرحله دوم : صبحها

وقتی احساس کردید که کاملاً از خواب بیدار شدید، بدون اینکه چشمانتان را باز کنید فقط همین هاله را در اطراف خود در نظر بگیرید و ببینید که عین یک غلاف حفاظتی شما را دربر گرفته است. این تصور را برای چهار تا پنج دقیقه با خود داشته باشید و بعد از رختخواب بیرون بیایید.

مرحله سوم : هر زمانی در طول روز

در هر زمانی از روز که بخاطر آوردید، این غلاف را حس کنید. هر کجا که شد فقط خیلی ریلکس دوباره خود را در درون آن حس کنید. برای تمام ما تخلیه انرژی و خستگی در طول روز اتفاق می افتد چون نمی دانیم که چطور از خودمان محافظت کنیم. دیگران و کسانی که در اطراف ما هستند به وسیله امواج و ارتعاشات مختلفی روی ما تاثیر می گذارند. یکی از کنار شما می گذرد و چیزی (انرژی) را به سوی شما رها می کند.

اگر قرار باشد شما مرتب این انرژی ها را دریافت کرده و آنها روی شما اثر بگذارند دچار مشکل می شوید. مراقبه های مختلف شما را به شدت حساس می کنند. انجام این تمرین شما را بخوبی محافظت می کند. این تمرین را مخصوصا بعد از مراقبه های عمیق انجام دهید تا انرژی خوبی را که در طول مراقبه بدست آوردید حفظ کنید.

منبع:افکار سبز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *