هتل‌ها تا چه زمانی تخفیف دارند؟

هتل‌ها تا چه زمانی تخفیف دارند؟

رزرو هتل برای سکونت در شهر های مختلف، بسیار در دنیای دیجیتال امروز راحت شده است و شما می‌توانید به راحتی هتل خود را از طریق اینترنت انتخاب و رزرو کنید تا یک سفر راحت نیز داشته باشید. یکی از خوبی‌های سایت‌های رزرو هتل، آنلاین بودن و پیگیری ۲۴ ساعته آن هاست و می‌توانید قیمت‌ها را باهم مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه نحوه دریافت تخفیف های مختلف و رزرو هتل را توضیح داده‌ایم.

ایران هتل آنلاین https://www.iranhotelonline.com/ ، معتبرترین وبسایت رزرو هتل در ایران است و شما می‌توانید با مراجعه به آن به راحتی هتل‌های مدنظر خود را رزرو کنید و از تخفیفات آن نیز بهره‌مند شوید.

تخفیف هتل های ایران در بهار ۱۴۰۰

 

تخفیف هتل‌های مشهد

شهر مشهد یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است. مخصوصا به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) مورد توجه گردشگران است. اسکان در مشهد با وجود اقامتگاه‌های مختلفی که در این شهر توریستی وجود دارد بسیار آسان است. هتل‌های مشهد، بهترین میزبان مسافرانی هستند که به قصد زیارت و سیاحت راهی این شهر توریست پذیر می‌شوند.

هتل‌ رفاه‌ مشهد

یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های مشهد هتل رفاه است. هتل رفاه دارای ۴ ستاره می‌باشد. این هتل زیبا دارای امکانات جذابی هم‌چون سونا، جکوزی، استخر و ماساژ و هم‌چنین اتاق بازی‌های رایانه‌ای است.

این هتل زیبا لابی بسیار زیبایی دارد که پذیرای مهمانان خود در بدو ورود می‌باشد و پرسنل مجرب این هتل بی صبرانه منتظر حضور شما عزیزان هستند.

هتل

هتل

اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر تخت خواب‌های شیک و تمیز، تلوزیون صفحه تخت، دستگاه تهویه هوا برای کسانی که دو نفر و یا زوج اتاق‌های دوتخته و برای کسانی که سه نفر هستند، اتاق‌های سه تخته یا به عبارتی تریپل در نظر گرفته می‌شود.

کافه و رستوران این هتل دارای روف‌گاردن، رستوران‌های سنتی و رستوران مرکزی است. منوی این رستوران‌ها غذاهای خوشمزه ایرانی را نیز سرو می‌کند که عبارتند از آبگوشت، حلیم بادمجان و…

فاصله‌ی این هتل زیبا تا حرم ۲۰ دقیقه با پای پیاده و ۱۰ دقیقه با ماشین است.

بخش جذاب این هتل این است که خدمات رایگان نیز برای مهمان‌های خود در نظر گرفته است که این خدمات از قبیل ۱ گیگ اینترنت رایگان یک روزه، می‌تواند دسترسی سریع شما به دهکده جهانی را آسان کند.

هتل‌های دیگر مشهد نیز دارای تخفیف‌های خوبی هستند که ممکن است امکانات رفاهی آن‌ها از هتل رفاه مشهد بیشتر و کمتر باشد که شما می‌توانید با مراجع به سایت‌های رزرو هتل از نظرات و امکانات هتل‌ها باخبر شوید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

تخفیف هتل‌های کیش

اگر شما قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید بهترین گزینه برای رزرو، هتل کوروش کیش است زیرا امکانات این هتل مجلل بسیار بیشتر از بعضی هتل‌های کیش است و تخفیف فوق‌العاده خوبی را برای شما عزیزان گذاشته است. کمی از این ویژگی‌ها عبارتند از اینترنت رایگان در لابی‌ هتل، صندوق امانات، مینی بار، سالن بدنسازی، روم سرویس، تهویه مطبوع و سایر ویژگی‌ها که هرکسی که هتلی رزرو می‌کند، می‌خواهد که داشته باشد.

هتل

هتل

این هتل زیبا اتاق‌هایی روبه دریا دارد که می‌توانید از پنجره منظره خوب دریا را مشاهده کنید و لذت ببرید. اتاق‌هایی روبه جزیره نیز دارد برای کسانی که منظره شهر را دوست دارند اتاق مناسبی است.

هتل کوروش ۵ ستاره را می‌توانید در سایت‌هایی که برای رزرو هتل هستند، رزرو کنید تا از تعطیلات خود نیز لذت ببرید.

هتل‌پارمیس دیگر هتل ۵ ستاره کیش با امکانات رفاهی عالی است. این هتل دارای اتاق جلسات، کافی نت، سالن کنفرانس، لاندری، خدمات اداری و… می‌باشد.

در این هتل نیز مانند هتل کوروش می‌توانید اتاق‌هایی رو به دریا و روبه جزیره را رزرو کنید و از سکونت خود در این هتل‌ها و سفر خود لذت ببرید.

 

تخفیف هتل‌های تهران

هتل پرشین پلازا، با ساختمان سفید و بلندش در یکی از مهم‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده است که می‌توانید با انتخاب آن به دیگر مناطق شهر دسترسی بهتری را داشته باشید. این هتل ۵ ستاره دارای ۹۹ باب اتاق است و در ۱۶ طبقه، اتاق‌های این هتل بسیار شیک و دلباز چیده شده است.

هتل

هتل

امکانات رفاهی و خدماتی این هتل هم‌چون رستوران با منوهای ایرانی، فرنگی و فست فود، تالار پذرایی، استخر، سونا، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد می‌باشد.

اگر شما قصد دارید که شب‌های زیبای تهران را در یکی از شیک‌ترین هتل‌های تهران ببینید حتما یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کنید.

رستوران‌های زیادی دور این هتل وجود دارد که غذاهای خوبی دارند و شما دسترسی خوبی به موزه رضا عباسی برای خرید، تفریح و گشت گذار در تهران دارید که به محل سکونت شما در هتل پرشین پلازا نزدیک است.

هتل آزادی دیگر هتل ۵ ستاره تهران است که در تقاطع اتوبان یادگار امام و شهید چمران واقع شده است. این هتل به عنوان اولین هتل سبز آماده ارائه بهترین خدمات رفاهی و تفریحی به شما می‌باشد.

هتل سبز به هتلی می‌گویند که مطابق با استانداردهای محیط زیستی فعالیت می‌کند و سعی در بهبود مصرف انرژی را دارد.

این هتل در همسایگی مهم‌ترین مراکز تهران واقع شده است. نمایشگاه بین المللی در نزدیکی این هتل قرار دارد و سالن اجلاس سران نیز در همسایگی این هتل واقع شده است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از مراکز تفریحی تهران دیدن کنید برای مثال کوهستان توچال و بام تهران، فرحزاد و درکه. امکانات بسیار زیادی این هتل دارد که در اینجا به بخشی از این امکانات اشاره کردیم.

 

تخفیف هتل‌های شیراز

شهر شیراز یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در فصل بهار بسیار از دیگر فصول دیدنی‌تر است و شهری است که شاعرانی چون حافظ و سعدی در این شهر به خاک سپرده شده‌اند.

هتل پرسپولیس شیراز یکی از بهترین هتل‌های شیراز است و در قلب شیراز و نزدیکی میراث کهن در سال ۸۱ افتتاح شده است. این هتل نیز مانند دیگر هتل‌های ۵ ستاره امکانات خدماتی و رفاهی زیادی دارد رستوران آپادانا با محیط آرام و غذاهای لذیذ در طبقه همکف این هتل واقع شده است. دیگر امکانات این هتل همایش‌ها و مجالس، کافی شاپ لوتوس، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته و… است.

هتل

هتل

اگر هتلی می‌خواهید که به بازار و حمام وکیل، موزه پارس، مسجد نصیر الملک، ارگ کریم خان نزدیک باشد و راه کمی را تا این محل‌ها طی کنید، هتل زندیه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود این هتل دارای امکانات رفاهی زیادی است و پرسنل این هتل منتظر پذیرایی از شما عزیزان می‌باشند.

 

 

در مطالب بالا کمی از هتل‌هایی که تخفیف دارند و همچنین دارای امکانات رفاهی و خدماتی هستند، به شما معرفی شد تا تعطیلات خوبی را در این هتل‌ها سپری کنید. برای راحتی در سفر بهتر است که شما قبل از سفر به شهر مقصد هتل خود را رزرو کنید و بهترین کار این است که از سایت‌های معتبر رزرو کنید تا باخیال راحت‌تری به سفر خود ادامه بدهید.

با عضویت در سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید از تخفیفات ویژه هتل‌ها به صورت اس ام اس یا ایمیل مطلع شوید.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. اردلان شیردل گفت:

    سال گذشته که همراه خانواده به شهر مشهد سفر کردیم در هتل ۴ ستاره رفاه اقامت داشتیم. اتاق های هتل خیلی بزرگ و دلباز بودن و حتی میشه گفت حتی امکانات اتاق ها در حد یک هتل ۵ ستاره بود. کیفیت غذا و رفتار کارکنان هتل مناسب بود و به تمیزی اتاق ها کاملا توجه میشد. فقط گاهی وقتا اینترنت در بعضی از نقاط یکم ضعیف بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *