هفت طبقه یا لایه های نورانی انسان

چاکرا

کالبد

۱⃣-لایه اتری(لایه اول)??

?کالبد اتری حالتی بین ماده وانرژی است از خطوط ظریف انرژی تشکیل شده است که مانند یک شبکه درخشان از پرتوهای سفید و آبی است ساختار شبکه مانند آن در حرکت مداوم است. این لایه حدود ۵ الی ۶ سانتیمتر از بدن وسعت دارد.رنگ لایه اول از آبی روشن تا آبی تیره متغیر است. ساختار این لایه با کالبد فیزیکی یکسان بوده وتمام جزییات وآناتومی بدن را در بر میگیرد.

۲⃣-لایه عاطفی(لایه دوم)??

☑️ساختار آن سیال تر از لایه اتری است و با کالبد فیزیکی یکسان نیست. این لایه بصورت ابرهای رنگین از جنسی ظریف با حرکت سیال و مداوم دیده میشود که نشان دهنده طیف کامل عواطف ماست.فاصله این لایه از کالبد فیزیکی ۵/۲ الی ۵/۷ سانتی متر است.

۳⃣-لایه ذهنی (لایه سوم)??

♨️جنسی ظریف تر از کالبد عاطفی دارد این لایه به صورت نوری به رنگ زرد روشن که اطراف سر و شانه میتابد و اطراف کل بدن وسعت پیدا میکند دیده میشود. حاشیه این لایه ۵/۷تا ۲۰ سانتیمتر از کالبد فیزیکی فاصله دارد، شکل های افکار در این لایه قابل مشاهده اند.

۴⃣-لایه اثیری(لایه چهارم)??

⭕️کالبد اثیری فاقد شکل ثابت است و از ابرهایی از رنگ تشکیل شده است وسعت آن تا فاصله ای حدود ۱۵الی ۳۰ ساتیمتر از کالبد فیزیکی است.این کالبد ما را با بعدهای بالاتری از واقعیت ارتباط میدهند.

۵⃣-لایه کلیشه ای اتری (لایه پنجم)??

?این لایه حاوی طرح کلیشه ای تمام اشکال موجود در سطح فیزیکی است این لایه الگوی کاملی برای لایه اتری است.وسعت آن تا فاصله ۴۵ الی ۶۰ ساتیمتر از کالبد فیزیکی است.

۶⃣-لایه آسمانی(لایه ششم)??

?سطح ششم کالبد آسمانی نام دارد وسعت آن حدود ۶۰ الی ۱۰۵ سانتیمتر از کالبد فیزیکی است در این سطح است که ما وجد و شعف معنوی را تجربه میکنیم از طریق کالبد آسمانی است که ما عشق بدون قید و شرط را میاموزیم. کالبد آسمانی بصورت نوری دیده میشود که از رنگ های روشن و ملایم تشکیل شده است و درخشش و زیبایی دارد این نور درخشش طلایی- نقره ای وکیفیت رنگ به رنگ شونده دارد.

۷⃣-لایه کلیشه ای کالبد(لایه هفتم)??

?وسعت آن حدود ۷۵الی ۱۰۵ ساتیمتر از کالبد فیزیکی است.در بر گیرنده تمام کالبدهای هاله همراه با کالبد فیزیکی است کالبد از رشته های ظریف نور طلایی و نقره ای تشکیل شده که فرم کلی هاله را حفظ میکند.کالبد حاوی یک ساختار شبکه ای طلایی از کالبد فیزیکی و تمام چاکراهاست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *