‘هنگامی که ستاره دنباله دار هالی به دور زمین می چرخد ، جهان در سال ۲۰۶۱ پایان خواهد یافت

مسافر زمان

یک مسافر زمان که در سال ۲۰۶۱ از خلأ عبور کرده ، ادعا می کند که به سال ۲۰۱۸ برگشته است تا به زمینیان درباره یک “فاجعه کیهانی” پیش رو هشدار دهد.

یک فیلم تئوری توطئه عجیب و غریب که در سایت های YouTube بارگذاری شده است حاوی یک پیام هشدار دهنده از یک مسافر زمان نگران است که  ادعا می کند ۴۳ سال از مرگ و ویرانی این سیاره را دیده است.

جف ویلیامز ، که در فیلم با عنوان “مسافر زمان جف ویلیامز” از سال ۲۰۶۱″ آمده است، ادعا می کند ۲۰۶۱ سالی است که قطعه ای کشنده از دنباله دار زندگی کره زمین را تمام می کند ، همانطور که ما می دانیم.

این مرد در این ویدئو می گوید: “سلام ، نام من جف ویلیامز است و من مسافر زمان سال ۲۰۶۱ هستم  به زمان عقب بازگشتم.“در سال ۲۰۶۱ جهان دیگر وجود ندارد. من به عنوان بخشی از یک گروه مخفی ارشد موسوم به Solarity برای اطمینان از پایداری زمان بندی اعزام شدم. “به گفته آقای ویلیامز ، هدف همبستگی این است که مسافران دیگر زمان را از “خراب کردن جدول زمانی فعلی” دور نگه دارد.

این گروه از نگهبانان زمان ادعا می کنند که در طی دهه ها پنهانی بر پرفروش های هالیوود تأثیر گذاشته اند تا پیام خود را منتشر کنند.آقای ویلیامز توضیح می دهد: “به عنوان مثال چند سال پیش ، فیلم سفر با زمان به نام” ۹۵ers: Echoes “منتشر شد.وی گفت: “این فیلم از آنجا  اهمیت دارد که من در سال ۱۹۶۶ متولد شدم و وقتی ۹۵ ساله هستم اگر هنوز زنده ام – که نمی خواهم باشد ، سال ۲۰۶۱ خواهد بود. سالی است که جهان به پایان می رسد.”حالا چرا جهان در سال ۲۰۶۱ به پایان می رسد و چگونه؟ خوب دفعه دیگر که ستاره دنباله دار هالی در حال چرخش است.”و دانشمندان می گویند” اوه نه ، ستاره دنباله دار هالی از بین می رود. این یک چیز قطعی است.

“اما چیزی که آنها نمی دانند این است که این بار که هالی دنباله دار نزدیک می شود ، در حال شکافتن است و یکی از قسمت های بسیار بزرگ دنباله دار خواهد شد ، و من می دانم که دقیقاً کجا قرار خواهد گرفت. باعث یک واقعه فاجعه آمیز  در سیاره زمین است. “که جهان را خاتمه می دهد

به گفته آقای ویلیامز ، قطعه ای از دنباله دار هیولای هیلی در سال ۲۰۶۱ جدا خواهد شد و در دریاچه اری – یکی از پنج دریاچه بزرگ آمریکای شمالی -سقوط می کند.وی می افزاید: “اکنون مکانی که در سال ۲۰۶۱ به آنجا رفتم ، نور خالص است. مثل رفتن به درون یک لامپ بود.وی گفت: “من نمی توانم بیرون  را ببینم و به جز شکل برخی از ساختمانها چیز زیادی را در داخل نور نمی توانم ببینم.”اما آنچه من شنیدم این بود که صدای مردم را شنیدم و آنها با من صحبت می کردند. وقتی برگشتم ،تصویر ذهنی واضحی از آن واقعه دارم و همچنین به من گفته می شود که سرنخ هایی وجود خواهد داشت که به من در طول مسیر زندگی داده می شود. “

همانطور که ادعاهای موجود در این فیلم وحشتناک است ، هیچ مدرکی برای حمایت از آنها به عنوان چیزی بیشتر از توطئه های hogwash وجود ندارد.ستاره دنباله دار هالی هر ۷۶ سال به دور سیاره می چرخد ​​و  در طول سفر خود میلیاردها کیلومتر را در فضا طی میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *