هنگام برخورد با یک بشقاب پرنده چه باید کرد ؟

 بشقاب پرنده

بشقاب پرنده

سال هاست که گزارش های درباره برخورد با اشیای ناشناخته پرنده در سراسر جهان گزارش شده است. یکی از کشور های که چند سالی هست که شاهد گزارش های این چنینی بوده کشور عزیزمان ایران می باشد . در همین راستا مجموعه اقدام های که در زمان برخورد با اشیای نورانی ناشناخته باید اقدام کنید را برای شما دوستان به ترتبیت شرح می دهیم

۱- اولا نهراسیدT در بسیاری از مواقع فرد در هنگام مشاهد چنین اشیای نانشاخته ای به طور ناخوادگاه هیجان زده یا حتی ترسیده می شود به همین خاطر اولین اقدامی که باید در زمان برخورد با این پدیدها انجام دهیم ، حفظ آرامش خود می باشد.

۲- به خاطر بیاورید که بشقاب پرنده یا UFO در اصل اشیای ناشناخته پرنده می باشد. ((ناشناخته )) چیزی است که شما آن را نمی شناسید . بسیاری از چیز هایی که مردم آن ها را بشقاب پرنده تصویر می کنند پس از بررسی ممکن است واقعا ناشناخته نباشد.

۳- مردم غالبا ستارگان درخشان ، سیارات ، ستاره های دنباله دار ، شهاب ها ، ماهواره ها ، هواپیماها و حتی پرندگان را می ببیند ولی فکر می کند چیزی های دیگری غیر از این ها را دیده اند . گاهی وقت ها شرایط غیر عادی هوا چیزهای عادی را در آسمان غیر عادی نشان می دهند.

بنابراین به خاطر بیاورید که بشقاب پرندها احتمالا چیزی نیست که شما را به هراس اندازد . بشقاب پرنده درست آن چیزی است که شما نمی توانید آن را شناسایی کنید حداقل نخستین بار که آن را مشاهد می کنید .

۴- به تهیه عکس و فیلم یا حتی نقاشی و ثبت تاریخ و زمان مشاهد و محل شی مورد نظر بپردازید.

۵- اگر می توانید از فردی دیگر درخواست کنید که شی مورد نظر شما را مشاهد کند و در زمینه تشخیص آن به شما کمک کند .

۶- گاهی اوقات روزنامه ها و برنامه های خبری تلویزیون و رادیو می توانند به شما بگویند که بشقاب پرنده در واقع چه بوده است هنگامی که ماهواره ها سقوط می کند یا رگبار شهابی رخ می دهید روزنامه ها و رادیو های و تلویزیون ها خبر آن را پخش می کنند .

۷- گزارش خود را برای بررسی بیشتر به یکی از مرکز مربوطه ارسال کنید.

توجه داشته باشید :از آنجا که بیشتر گزارش های ثبت شده مربوط به هواپیمای بدون سرنشین ، و همچنین هواپیمای جاسوسی می باشد ، خواهشمنیدم گزارش خود را در کمترین زمان ممکن به مقامات مربوط ارسال کنید.

مرکز دولتی مربوط به بررسی چنین پدیدهای ناشناخته ای در ایران در حال حاظر ” اطلاعات سپاه پاسداران ” می باشد و راه ارتباطی با آن ها از با شماره تماس ۱۱۳ می باشد.

و همچنین شما می توانید گزارش های خود را به اولین مرکز غیر دولتی تخصصی”اینفو “به آدرس infu.ir ارسال کنید و بعد از بررسی گزارش شما توسط تیم مربوطه نتایج را برای شما دوستان ارسال میکنیم . و در صورت مربوط بودن این گزارش به بخش امنیت هوایی کشور آن را در دست رس مقامات مربوطه قرار داده می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *