هواپیمایی که ۳۵ سال گرفتار انحنای زمان شد

 هواپیمای تجاری سانتیاگو ۵۱۳ در سال ۱۹۵۴ از آلمان به هوا برخاست اما در سال ۱۹۸۹ در برزیل فرود آمد! ★ هواپیمای مفقود شده ۵۱۳ فرودگاه را دور زد و با ۹۲ اسکلت در هواپیما در فرودگاه بزمین نشست،
ایا این پدیده علمی تخیلی میباشد؟در اینترنت خیلی کم میتوان در مورد این واقعه شگفت انگیز مطلب یافت غیر از کسانیکه معتقدند این واقعه تیتر خبری روزنامه ها بوده… گزارش اروین فیشر گزارشگر روزنامه با جزئیات در رابطه با این پرواز تائید میشود.
براساس اظهارات مسئولان حمل و نقل برزیل یک هواپیمای تجاری ۵۱۳ سانتیاگو، ۴ سپتامبر ۱۹۵۴ از آلمان به خارج و در مکانی از اقیانوس آتلانتیک ناپدید شد. تصور می شد هواپیما سقوط کرده و همه انها از بین رفته اند.

پرواز ۵۱۳ سانتیاگو، ۳۵ سال بعد دوباره صورت میگیرد ولی اینبار در ۱۲ اکتبر سال ۱۹۸۹ در فرودگاه پورتو الجر برزیل !
در واقع برج کنترل هیچ تماسی با هواپیما نداشته و ظاهرن هواپیما با یک چرخش در محیط فرودگاه روی باند فرود میاید!
رفتن به بازدید هواپیما و سپس باز کردن درب هواپیما توسط واحد پشتیبانی و امنیت فرودگاه شوکه اور بود
زیرا تمام ۸۸ مسافر و ۴ اعضای خدمه در روی صندلی خود اسکلت شده بودند و حتی اسکلت خلبان “کاپیتان میگوئل ویکتور کوری” که هنوز هم ظاهرا فرمان کنترل را در دست داشت. همچنین باید اشاره کرد که موتورهای هواپیما هنوز در حالت عادی روشن بودند !
مقامات از توضیح در مورد ظهور دوباره و پرواز هواپیمای مفقود شده و اظهار نظر در مورد جایی که هواپیما برای ۳۵ سال مفقود بوده ، صرف نظر کردند.
دکتر سلسو اتلو محقق علوم ماورالطبیعه اظهار داشت ” پرواز هواپیمای ۵۱۳ سانتیگو” وارد انحنای زمان شده و هیچ توضیح دیگری ندارد.
دکتر آتلو به نظر نمی رسد توضیحی در مورد اینکه چگونه اسکلت خلبان موفق به فرود هواپیما با خیال راحت شد،داشته باشد.

خطوط هوایی سانتیاگو ظاهرن در سال ۱۹۵۶ از تجارت به کنار رفت و مدیران آن که هنوز زنده اند نمیدانستند تا به قدر کافی در مورد این پرواز توضیح دهند.
به شدت اعتقاد بر اینست که مقامات دولتی این پرونده را خنثی کرده اند،
و آنها شواهد اشکاری دارند که انحنای زمان وجود دارد و آنها نمی خواهند موحب وحشت ما شوند.
گزارش های بسیاری از خلبانان در مورد از دست دادن زمان برای رسیدن به مقصد میباشد که خیلی زودتر از ان حتی ممکن میبوده است.
سوال این است، چه اتفاقی برای پرواز ۵۱۳ افتاده است؟
آیا این واقعه شما را به یاد اخبار فوری
می اندازد ! ؟

‍ ?‍ راز هواپیمای ناپدید شده ای که بعد از بیش از سه دهه به زمین سقوط کرد!

در سال ۱۹۵۰ هواپیمایی که از آلمان به برزیل مسیر می پیمود ، در چند صد کیلومتر مانده به برزیل بطور ناگهانی از مدار خارج و مرموزانه ناپدید شد و ۳۵ سال بعد در ۱۲ اکتبر ۱۹۸۵ در اطراف برزیل سقوط کرد و بشدت دچار صدمه به بدنه شد اما غیرقابل توصیف اینکه بعد از سقوط شدیدش هرگز حتی از یک ناحیه نیز دچار حریق نشد!  در حالی که تمامی سرنشینان آن مرده و به اسکلت تبدیل شده بودند .. در سال ۱۹۸۹ تیم دانشمندان فضا و همچنین علوم هوایی بعد از سه سال و تیم تحقیق ، نظریه خود را بطور عمومی و علنی در اختیار جامعه و تمامی اخبار و روزنامه ها (مانند تصویر روزنامه در این پست ) قرار دادند و ابراز کردند که با تحلیل های علمی فراوان به احتمالات بسیار ویژه و بالا این هواپیما وارد تونل زمان شده و یا به نوعی به وسیله ی قدرتی عجیب از ابعاد زمین به ابعادی دیگر برده شده !
حادثه ی هواپیمای سال ۱۹۵۰ آلمان به برزیل همچنان تا به امروز از بزرگترین رازهای هوایی تاریخ بشر است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *