هیتلر و ارتباط بسیار سری با فرازمینی ها

هیتلر و نظریه های هوربیگر

فلای تراپ :

نام مکانی است که دانشمندان نازی در آن ، سعی در ساخت ماشین زمان کرده بودند ، اسم آن ماشین ، ناقوس زمان یا (بل) بود.

این مکان توسط نیروهای (اس اس) هیتلر محافظت میشد و مدیر این پروژه ، فرمانده ارشد (اس اس) ، ژنرال هانس کاملر بود.

فلای تراپ در منطقه سیلسیا واقع در مرز لهستان ، چک و آلمان امروزی ، و امروزه نیز با حداقل آسیب در جای خود باقی ست.

پس از نزدیکی به پایان جنگ جهانی دوم، به دلیل خاص بودن این پروژه ، تمام دانشمندانی که به نحوی با پروژه (bell) ارتباط داشتند یا نحوه عملکرد آن را دیده بودند و از راز عظیم این پروژه آگاهی داشتند توسط نیروهای SS تیرباران شدند!!

ناقوس زمان

ناقوس زمان ( bell )

نام ماشین زمانی است که توسط دانشمندان نازی ساخته شد، این ناقوس ۲ متر عرض و حدودا ۴ و نیم متر  ارتفاع داشت

اما در اواخر جنگ دوم جهانی ، زمانی که سربازان آمریکایی به ونسلز حمله کردند ، ژنرال هانس کاملر، مدیر پروژه (بل)  طبق اسناد و شواهد همراه با ناقوس ناپدید شدند..

و پس از چند سال در سال ۱۹۶۵ در ککسبورگ آمریکا ، یک شئ فوق العاده عجیب و با شباهت فوق العاده بالا ناقوس سقوط کرد که طبق مشاهده ی شاهدین سریعا توسط نیروی ارتش آمریکا مخفی گردید.بر روی قسمت پایینی این شی فلزی بزرگ نیز نوشته هایی وجود داشته است.

  براستی ارتش فوق العاده عظیم هیتلر (که حال آمریکا و انگلستان به عنوان دو  قدرت بزرگ   برای لاپوشانی  قدرت های عجیبی که هیتلر به آن دست پیدا کرده بود  به دروغ  ارتشش را  شکست خورده می نامند) 

در نزدیک به صدسال قبل به چه حجم از علم دست پیدا کرده بود؟!!

آیا سفر بین ابعادی در زمان با این ناقوس صورت گرفته ؟؟

با چه علمی ؟!!!    به کمک چه نیرویی این علم به آنان داده شده بود ؟!!

آیا می توان بر اساس شواهد و مستندات بسیار زیاد به یقین  رسید که این همان ناقوس نازی بوده است؟

اسرار عظیم ارتش نازی  که بسیاری از مهندسین برجسته ی و فعالین ممتاز آن بطور مرموزی در حوالی پایانی جنگ جهانی دوم ناپدید شدند ، چه می تواند باشد ؟!!

کتاب «شکار نقطه صفر جاذبه» نوشته ی سال ۲۰۰۲ نیک کوک تنها منبع انگلیسی زبانی است که اطلاعاتی درمورد این دستگاه فوق سری، عجیب و پیچیده و تجربیات مرگباری که در حواشی این تکنولوژی رخ داده است و همچنین نحوه حراست سختگیرانه ای که نیروهای SS برای مخفی نگاه داشتن آن اعمال می نمودند، ارائه می دهد.

 

بنا به اطلاعاتی که نیک کوک از منابع آلمانی و چک دریافت کرده، موارد زیر از توانمندی های برجسته ماشین Bell به شمار می رفته است:

۱- بنا به گزارشات،ماشین Bell یک شئ تمام فلزی مدور با قطری برابر ۲٫۷ متر و ارتفاعی بین ۳٫۵ تا ۴٫۵ متر بوده است.

۲- شکل ظاهری آن شبیه به ناقوس (Bell) بوده است که نام رمزی آلمانی (die Glocke) آن نیز از همین شباهت اقتباس شده است.

۳- این ماشین شامل دو سیلندر بوده که در جهت خلاف یکدیگر به گردش در می آمدند و درون سیلندرها از یک مایع بنفش و شبیه به جیوه (فلز مایع) که با سرعتی بالا در چرخش بوده پر شده بود.مایع بنفش رنگ توسط آلمانی ها اختراع و Xerum 525 نامگذاری شده بود.

۴- مایع Xerum 525 ظاهرا بسیار رادیواکتیو بوده و با رنگی بنفش ، در درون سیلندرهایی با ضخامت  ۳۰ سانتیمتر جای می گرفته است.

۵- ماشین Bell در زمان بکار افتادن، نیروی الکتریکی زیادی را می طلبید.

۶- در هنگام کار فقط می شد آنرا بین یک تا دو دقیقه روشن نگاه داشت چراکه پس از این مدت شروع به ساتع کردن امواج مضر رادیواکتیو و یا نوعی میدان الکترومغناطیسی قدرتمند یا شاید نوعی ناشناخته از انرژی می نمود.

_تعدادی دانشمند در زمان اولین آزمایش این ماشین جان سپردند.

– آزمایشات متعاقب بر روی گیاهان و حیوانات نشان می داد که این ماشین در هنگام فعالیت تاثیری از خود بجای می گذاشت که باعث سیاه و لزج شدنِ بافت زنده آنهم بدون هیچ اثری از فساد طبیعی می شد که در مدتی بین چند دقیقه تا چند ساعت بوقوع می پیوست.

 

_تکنسین هایی که در هنگام این آزمایشات در اطراف ماشین حضور داشتند گزارش داده اند که در زمانی که تحت تاثیر ماشین قرار گرفته اند، در دهانشان مزه آهن احساس می کردند.

_اتاقی که ماشین Bell برای آزمایش در آن قرار داده شده بود با سرامیک و پوششی از روکش لاستیک محافظت می شد اما پس از انجام هر تست تمامی روکش لاستیکی سوخته و می بایست تعویض می شد.

_به موازات نزدیکی ایام به پایان جنگ جهانی دوم، تمامی دانشمندانی که به نحوی با ماشین Bell سر و کار داشته و یا شاهد عملکرد آن بودند، توسط نیروهای SS بطور مخوفی به قتل رسیدند.

_پس از خاتمه ی جنگ، ماشین Bell از محل اختفای اولیه اش یعنی سیلِسیا جابجا شده و هرگز مشخص نگردید که به کدام مقصد حمل گردید.

(سیلسیا نام یک منطقه تاریخی است که در مرز لهستان، چک و آلمان امروزی واقع شده است.) ماشین Bell به همراه ژنرال کاملِر (سرپرست پروژه Bell) از صحنه تاریخ محو و دیگر صحبتی از آنان به میان نیامد. این باور همچنان پا برجاست که ماشین Bell و ژنرال کاملر بوسیله زیردریایی U-Boat به پایگاهی در خارج سرزمین رایش منتقل گردیده اند.

مصاحبه با جیم مارس

لیندا مولتون : یکی از جذاب ترین بخشها در کتاب آخر شما (ظهور رایش چهارم) به قسمت سوم کتاب باز می گردد که عنوان آن “”سلاحهای اعجاب آور نازی ها”” می باشد. در صفحه ۸۷ نوشته اید: «سفر زمان توسط نازیها ایده ی دهشتناکی است که به نظر مضحکانه می رسد اما دانش آن وجود داشته و ماشین Bell  نیز همینطور»

توضیح دهید که ماشین Bell چه نقشی برای هیتلر و حزب نازی ایفا می نمود و ربط آن به سفر زمان چیست؟

جیم مارس: همچنان دانشمندان امروزی در تلاشند که ماشین Bell را شبیه سازی کنند. به این ماشین اصطلاحا زنگ می گفتند چراکه شکل ظاهری آن به زنگ یا ناقوس کلیسا شبیه بوده است. این شئ دارای دو دهلیز بیرونی و درونی بوده و دو میدان الکترومغناطیسی دوار نیز درون آن ایجاد می شده است. سپس یکی از میدانها را در جهت حرکت عقربه ساعت و میدان دیگر را در خلاف مسیر عقربه ساعت به گردش در می آوردند. بدین ترتیب قدرت و بازدهیِ این سیستمِ مولدِ انرژی را افزایش می دادند. وقتی همه این مراحل انجام می گرفت، عملکرد و خاصیتی غیر متعارف از ماشین برون می زده است.

 

هر گیاهی که در اطراف ماشین Bell قرار می گرفت یا به سرعت رشد نموده و شکوفه می زد و یا ضایع شده و می مرد

انسانها نیز در مجاورت این ماشین با خطر مرگ مواجه بودند. این موضوع مرا به یاد ماجراهایی می اندازد که در آمریکا (سالهای ۱۹۴۲-۱۹۴۳) اتفاق افتاد، مثل آزمایش بدنام Philadelphia Experiment که طی آن با ایجاد یک میدان مغناطیسی بسیار قوی، مواد سازنده هر چیزی دچار دگرگونی گشته و سپس متلاشی می شد، حتی انسان.

آیا ماشین Bell یک فن آوریِ فرازمینی بوده است؟

لیندا مولتون : با در نظر گرفتن این حقیقت که امروز من و شما و دیگران در برابر آماج اطلاعاتی قرار گرفته ایم که ادعای کلنل فیلیپ جی.کورسو (کارشناس علوم طبیعی در ارتش آمریکا) مبنی بر وجود حیات فرازمینی را بیشتر به اثبات می رساند، آیا شما باور دارید که شواهد و مستندات مستدلی وجود دارد که نشان دهد آلمان در زمان جنگ جهانی دوم از کمکهای فرازمینیان بهره می برده، خواه در مورد ساخت ماشینBell و یا در هر مورد دیگری؟ یا با گفتاری دیگر آیا این ماشین های تحقیقاتی بدعتا توسط فرازمینیان به آلمانها داده شده و آنان این تجهیزات را در زیرِ زمین در منطقه پینموند مخفی نمودند و در نهایت نیز همین امر موجبات ترقی تکنولوژیک را برای رایش هیتلر فراهم آورده است؟

 جیم مارس : این سئوال فوق العاده ای ست، که من سعی کرده ام در کتاب آخرم «ظهور رایش چهارم» بدان بپردازم.

آنچه که امروز من و دیگر محققان نتیجه گیری کرده ایم حاکی از آنست که در اوایل دهه ۱۹۲۰، موج جدیدی از تمایل مردم به روحانیتی غیرطبیعی در آلمان بروز نمود همانگونه که در آمریکا نیز حرکت مشابهی شکل گرفته بود. و ما امروز شواهد و مستنداتی در دست داریم که هیتلر را به این حرکت ها متصل می کند، فعالیت های وسیع و مرموزی به نام  Vril یا Thule  ..

طی آنچه که در روزهای نخستین برگزاری مراسم شان (Remote Viewing) رخ می داده است (در دهه ۱۹۲۰) آنان می توانستند ارتباطی را با هوش غیر زمینی برقرار نمایند، و این ملاقاتها به آنان سرنخ هایی داده – اگر نگوییم که کل دانش مستقیما منتقل شده- که نشان از فن آوری بالا و پیچیده ای داشته که از حد توانمندی دول متفق در روزهای جنگ جهانی دوم خارج بوده است. این یکی از نکات کلیدی است که توضیح می دهد چرا و چگونه نازی ها پس از جنگ جهانی دوم به حیات خود بطور فوق اسرار آمیزی ادامه داده اند.

 

لیندا مولتون : آیا شما مدرکی در دست دارید که بتواند با قدرت اثبات کند که ماشین Bell براستی یک تکنولوژی فرازمینی بوده که توسط انسان نماهایی بلند قد، چشم آبی ساخته شده !؟

جیم مارس: من فکر می کنم که این یک حدس باشد، اما حدسی بسیار قوی است که بر پایه برخی اطلاعات موثق بنا شده است. جای هیچ پرسشی نیست که هیتلر بعنوان یک فرد کوتاه قد با موهای تیره قطعا هیچ شباهتی به آن اَبَرانسانِ آریایی که خود تعریف کرده بود، نداشته است. اما با این وجود، هیتلر و هواداران SS او، ایده ی برتری آلمانیهای آریایی تبارِ بلند قد  را با قدرت جا انداختند. سئوال اینجاست که این ایده از کجا آمده است؟

بنابراین من فکر می کنم اینکه این قدرت ها و اسرار فوق العاده غیرطبیعی از پس برقراری ارتباط با نوعی هوش غیر زمینی ای  بدست آمده، نظریه ای کاملا صحیح است..

لیندا مولتون: آیا ماشین Bell که آلمانها در پینِموند مخفی نگاه داشته بودند مثالی است از وجود فن آوری بیولوژیک فرازمینی؟

 

جیم مارس: فن آوری فرازمینی، درست است. تفاوت در این میان اینجاست که فرضیه فرازمینیانِ قد بلند صرفا متشکل است از مجموعه ای از نقل و قول ها ولی مستندات کافی برای اثبات وجودشان در اینکه به این شمایل (بلند قامت) بودند در اختیار نیست اما وقتی صحبت به ماشین Bell می رسد، دیگر اینگونه نیست چراکه امروز شاهدانی در قید حیات اند که خودشان مستقیما در پروژه Bell سهیم بوده و آنچه دیده اند را شرح می دهند. 

کماکان بازمانده تجهیزات و امکاناتی که برای آزمایش این ماشین ساخته شده بود، قابل بازدید و بررسی است. حداقل ویرانه ای در سیلسیا باقی مانده است که کاملا حقیقت دارد. همه آنها هنوز وجود دارند. پس بنابراین مدارک و مستندات خوبی برای اثبات وجود ماشین Bell و فن آوری پیچیده آن وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *