وجود شهرهائی بر روی ماه و مریخ!

فعالیتهای معقول از تمدن فرازمینیها نشان می دهد که آنان بطور غیر منتظره ای به ما نزدیک هستند با این حال ذهنیت انسانها برای فهم این مساله آمادگی ندارد. در حال حاظر ظاهر شدن این موجودات هوشمند در روی کره زمین کاملا اثبات شده است و اینک شاید بسیار تعجب برانگیز باشد که بگوئیم حضور موجودات موجودات فضایی در نزدیکترین جای کره زمین یعنی در کره ماه و سیاره مریخ نیز می باشد. هزاران عکس و ویدیو از فضاپیمای Apollos و ایستگاه فضایی  Clementine نشان داد که بسیاری از نقاط و شواهد در سطح ماه در نزدیکی این شهرها از آثار فعالیتهای انجام شده خبر میدهد. با این کشف بزرگ که توسط سازمان فضائی ناسا انجام گرفت فوراً بعنوان محرمانه طبقه بندی گردیده و سرپوشی برآن گذاشته شد تا این اخبار به بیرون درج پیدا نکند.. اینک ما از لحاظ روانی آماده نیستیم تا به درستی این مسائل را باور کنیم به مانند این است که رابینسون کروزوئه برای اولین بار پا برهنه بر روی شن و ماسه های آمریکا راه رفت به گمان اینکه به جزیزه ای کوچکتر وارد شده است غافل از اینکه بعدها این پا نهادن اسرار دیگری را از دل این قاره پهناور برملا ساخت.در ادامه چندین تصویر از این کشفیات را که چندین سال است جزو اسرار محرمانه بوده اند مشاهده می کنید.. خودتان قضاوت کنید ! (آیا واقعا اینها طبیعیند یا ساخته فرازمینی ها و یا … ساخته دست ابرقدرتها؟!! نویسنده)

740566_dIV8oEya

به گزارش روزنامه روسیه ای Vecherny ولگوگراد بسیار باور نکردنی است که حتی ممکن است در حال حاضر این موجودات در جایگاهشان از اصول اجتماعی پیروی می کنند. دانشمندان ناسا و مهندسین شرکت دراکتشافات مریخ و ماه نتایج این اکتشافات خود را در جلسه مطبوعاتی در واشنگتن در باشگاه ملی مطبوعات در ۲۱ مارس سال ۱۹۹۶ منتشر کرده بودند، اما با این حال متاسفانه آمریکا سرپوشی برای این کشف بسیار بزرگ گذاشته بود و آن را بعنوان اسناد سری طبقه بندی کرده بود.

این برای اولین بار است که انسان ساختارها و اشیائی را در ماه کشف میکند. دانشمندان با احتیاط در مورد این اجسام صحبت میکنن آنها همیشه به این نکته همواره اشاره داشته اند که شاید این شهرها و اشیاء توسط انسان ساخته شده است…!!!

در این جلسه همچنین گفته شده است که با توجه به عکسها و فیلمها احتمال اینکه اتحاد جماهیر شوروی سابق به ساخت این شهرها برای فعالیتهای سری و محرمانه خود اقدام نموده اند نیز اشاره گردیده است.

هزاران عکس و ویدیو از فضاپیمای Apollos و ایستگاه فضایی  Clementine نشان داد که بسیاری از نقاط و شواهد در سطح ماه در نزدیکی این شهرها از آثار فعالیتهای انجام شده خبر میدهد.

تمام  فیلمهای ویدیویی و عکسهای ایالات متحد که توسط فضانوردان آپولو برداشته شده بودند در این جلسه نشان داده شد و مردم به شدت شگفت زده شده بودند و سوالی که مطرح شد این بود که چرا این اسناد در همان اوایل اکتشاف برای مردم رونمائی نگردید؟ متخصصان ناسا در جواب اعلام کردند که پیش بینی می شد که واکنش مردم به این یافته ها سخت باشد که واقعاً موجوداتی در روی کره ماه و مریخ زندگی می کردند یا نه هنوز هم وجود دارند!!؟ علاوه بر این پیش بینی می شد که عکس العمل مردم به این یافته ها حتی فراتر از این مسائل هم کشیده شود. متخصص مطالعات قمری ناسا ریچارد هوگلند میگوید که هنوز هم سعی بر آن داریم که عکسهای اصلی را بازگردانی کنیم چراکه در این عکسهای کپی شواهدی از روتوش وجود دارد که برای چه دولت بسیاری از شواهد را در عکسها و فیلمها روتوش کاری کرده است!!

برخی از محققان می گویند که فرض را بر این بنا نهید که در بیرون از محیط زمین از کره ماه و مریخ بعنوان ایستگاه یا ترمینالی برای فعالیتهایی استفاده گردیده است چرا که همین فرض و پیشنهاد توسط افسانه ها و اسطوره ها از ملیتهای مختلف از سیاره ما تائید گردیده است.

در این بررسی از گنبدهای بزرگ در زیرزمینهای عظیم ، تونلهای متعدد نیز یاد گردیده است. ذکر این نکته نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که هنوز هم دانشمندان در چگونگی ظاهر شدن ماه و اصول خودگردانی به اطراف زمین نیز با همدیگر اتفاق نظر دارند.

برخی از اشیاء روی سطح ماه در اثر تشکلهای طبیعی زمین شناسی ماه تقریباً نابود گردیده است، اما با این همه این اشیاء و شهرها و دیگر یافته ها در قسمتی از منطقه Rima در ماه که آپولو ۱۵ فرود آمد اولین اکتشافات در محاصره دیوار بلندی قرار داشت . هم اینک این اکتشافات به ۴۴ منطقه در ماه افزایش یافته است.

ناسا در مرکز موسسه پروازهای فضائی گودارد و هوستون در حال تحقیق این مناطق اسرار آمیز می باشد که یکی از این مناطق که در نزدیکی دهانه Tiho  در سطح ماه می باشد این منطقه بصورت تراس شکل می باشد و ورودی این جایگاه بصورت تونلی است که در اثر فرآیندهای طبیعی زمین شناسی تقریباً مسدود گردیده است بنا به شواهد این جایگاه و جایگاههای مشابه به این منطقه بسیار شبیه به معادن گچ می باشد.

گنبد شفاف مطرح شده در دهانه لبه بالایی در نزدیکی دهانه کوپرنیک نیز کشف گردید این گنبد غیر معمول است. فضانوردان آپلو ۱۰ از جسمی عکسبرداری کرده اند که حدوداً ۱۶۱۰ متر (یک مایل) ارتفاع دارد که سایه ای که در سطح ماه ایجاد میکند به ۱۴ کیلومتر نیز میرسد. این جسم یا قلعه بنظر میرسد از واحدهای چند استوانه ای تشکیل شده است.

در جلسه مطبوعاتی که در آن بسیاری از دانشمندان ناسا حضور داشتند هنگامی که ریچارد هوگلند برای بار دوم درخواست فیلمها و عکسها را کرد آن عکسها از لیست تصاویر ساخته شده توسط آپلو-۱۰ خدمه ناپدید گردیده بود. هنگامی که خدمه آپلو ۱۲ در سطح ماه فرود آمدند اجسام هرمی شکل با فرودهای نیمه شفاف را مشاهده نمودند که فقط چند متر از سطح ماه معلق در هوا بودند که تمام رنگهای رنگین کمان نیز از کناره های آنها دیده می شد به گفته محققان در سازه های باستانی این سازه های کره ماه تا حدی شبیه به سازه هایی که در روی زمین بعد از تخریب بوجود می آید شباهت دارد. این مخروبه ها از اهرام شفاف، گنبدها و غیره تشکیل یافته است در حال حاضر ناسا سرگرم مطالعه روی این مناطق است عده ای از زمین شناسان و دانشمندان پس از مطالعه عکسها از این شهرهای قمری و دیگر اشیاء غیر عادی گفتند که این می تواند از تشکلهای طبیعی  ماه باشد اما بایستی اعتراف کرد که آنها کاملا مصنوعی هستند بخصوص گنبد و اهرام.

پس فعالیت معقول از تمدن فرازمینیها نشان می دهد که اینان بطور غیر منتظره ای بما نزدیکترند اما اینک ما از لحاظ روانی آماده نیستیم تا به درستی این مسائل را باور کنیم به مانند این است که رابینسون کروزوئه برای اولین بار پا برهنه بر روی شن و ماسه های آمریکا راه رفت به گمان اینکه به جزیزه ای کوچکتر وارد شده است غافل از اینکه بعدها این پا نهادن اسرار دیگری را از دل این قاره پهناور برملا ساخت.

740566_oThMWxQp

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *