وحدانیت هیگز و سفر در زمان – ایا موجودات فضایی خاکستری در زمان سفر کرده اند

بوزون هیگز

بوزون هیگز

ایا می شود در زمان سفر کرد ؟ علم ایا دری تازه به روی ما باز کرده است؟

 

ذره ای که اعتقاد بر این است که می تواند به بُعدی دیگر، وارد شود ، در زمان جلو و عقب برود ، و در آینده یا گذشته، ظاهر شود.

به عبارت دیگر، سفر زمان را ممکن کند ما در یک جهان سه بُعدی زندگی می کنیم .

و گاهی “زمان” را هم به عنوان بُعد چهارم به حساب می آورند اما یک تئوری در فیزیک به نام “تئوری ریسمان” بیان می کنه که ابعاد بسیار دیگری هم وجود دارند و در کل به ۱۱ بُعد می رسند.

اما این ابعاد، برای ما قابل دسترسی نیستند . ما اونها رو نمی بینیم .

این ابعاد، خیلی کوچک هستند ، ذره ای هستند کوچکتر از ذرات درون یک اتم و اگر شما بتونید به شکلی وارد این ابعاد دیگر بشید ، می تونند کلاً شما رو به جای دیگری ببرند.

آیا ممکن است ابعاد دیگری که ما حتی هنوز قادر به درک آنها هم نیستیم، وجود داشته باشند؟

در اینصورت آیا ممکن است که موجودات پیشرفته ای از کهکشانهایی دیگر پیش از این، از “ذرات الهی” استفاده کرده باشند تا به زمین بیایند؟

همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی هم مدعی آن هستند؟

ﺷﺘﺎﺏ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺫﺭﺍﺕ

ﺷﺘﺎﺏ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺫﺭﺍﺕ

شتاب دهنده هایدرونی در ژنو

ایا می توان با این شتاب دهنده فرضیه سفر در زمان را معنا کرد؟

اگر شما یک عکس از ،”هادرن کولایدر” را درست روی گاهشمار “ازتکها” منطبق کنید یک تشابه دقیق بین این دو خواهید داشت گاهشمار “ازتکها” به عنوان معبری به کیهان شناخته می شده .

“هادرن کولایدر” هم چیزی شبیه همان هست چون ما می خواهیم با این ماشین به اسرار جهان دست پیدا کنیم.من با دیدن یک حکاکی مربوط به زمانهای بسیار دور حیرت کردم وقتی اون رو با “هادرن کولایدر” امروز مقایسه می کنید.

می بینید که شباهت بسیار غریبی بین اونها وجود داره.آیا این فقط یک تصادفه؟ من اینطور فکر نمی کنم.

آیا بشر باستان، حقیقتاً با مسافران زمان ارتباط داشته است؟و آیا بشر در آستانه کشف همان توانایی خارق العاده است؟ شاید بتوان شواهد بیشتری را یافت شواهدی از اینکه غریبه های باستانی نه از یک کهکشان دور بلکه از آینده خودِ ما به اینجا رسیده اند.

از زمان رسوایی رویداد “یو-اف-او” در ۱۹۴۷ در “رازول” نیومکزیکو هزاران گزارش از مشاهده فرازمینی ها و حتی برخوردهای مستقیمی در رابطه با آدم ربایی غریبه ها رسیده است.

ماجرای پر رمز و راز رازول نیومکزیکو

حادثه رازول،نیو مکزیکو،امریکا

رازول

این موجودات که با سرهایی بزرگ و اندامی کوچک توصیف شده اند طبق قول محققین ممکن است موجودات غریبه ای باشند که برخی آنها را “خاکستریها” نامگذاری کرده اند .

این غریبه ها تفاوت چندانی با ما ندارند سر و دست و بازو دارند دو پا و دو چشم و بینی و دهانی ابتدایی دارند طبق توصیفات ، قطعاً شبیه به ما هستند.

یا اینکه خیلی خیلی مفهوم علمی تخیلی از آنچیزی هستند که نقش واقعی بشر در ازلیت است .

اگر نگاهی به فرازمینی های توصیف شده یا همان خاکستریها داشته باشید که مربوط به حادثه “رازول” هستند ، خواهید دید که فرم اونها از بسیاری لحاظ، تداعی کننده این هست که بازتاب دهنده یا پیش بینی از آن شکلی خواهد بود که ما در آینده در صورتی که به نسلی فضانورد تبدیل بشیم خواهیم داشت.

حادثه “رازول” در نیومکزیکو در حقیقت تصادفاً در حدود تولد “ایزیس” الهه مصری اتفاق افتاد. ایا حقیقتا ماجرای رازول نیومکزیکو را می توان با ایزیس اتفاقی باشد

بنابراین آدم شک میکنه که نکنه این اجساد غریبه که گفته شده در حادثه “رازول” به دست آمده و دارای بدنی لاغر،و سرهایی بزرگ هستند نوعی موجود غریبه و مسافر زمان نباشند.

آیا ممکن است موجوداتی که اعتقاد بر این است که در “رازول” کشف شدند ، از ستاره شباهنگ به اینجا آمده باشند؟درست مثل “ایزیس” الهه مصری و همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی هم به آن معتقدند؟و آیا ممکن است که این سفرها را با تکنولوژی پیشرفته فضا – زمان انجام داده باشند؟

من فکر می کنم که کاملاً ممکن هست که ثابت بشه این میهمانهای غریبه همان هستند که ما فکر می کنیم و شاید از یک فرم مخصوص انتقال استفاده می کنند .

یا شاید هم از ابزار نیروی محرکه برای رسیدن به سرعت نور بهره می برند آنچه که ما میدونیم این هست که فیزیک سیاره ما یعنی همان فیزیک کوانتوم و فرضیه ریسمان خیلی جلوتر از اون چیزی رفته که در قرن پیش بوده و میشه گفت که هیچ محدودیت ریاضی برای سفر زمان و رفتن به آینده و گذشته وجود نداره و به محض اینکه شما می فهمید که فیزیک پذیرفته است که هیچ محدودیتی وجود نداره، تنها مطلب باقیمانده این خواهد بود که ما چطور به این کار نائل بشیم سفر زمان ، همان “دور نَوَردیست” میتونیم از هرجایی روی زمین ظرف یک میلیونیم ثانیه جابجا بشیم .

این موضوع همه سفرها رو دگرگون می کنه و در همان زمان هم میشه با هر تمدن دیگری ارتباط برقرار کرد حتی تمدنهایی از سیارات دیگر اما این موجودات غیر زمینی که “خاکستری” نامیده می شوند، که هستند؟

آیا ممکن است که آنها نه از فضا بلکه از آینده یا از گذشته آمده باشند؟
آیا ممکن است که آنها انسانهای مسافر زمان باشند؟ تئوریهای مختلفی درباره اینکه “خاکستریها” چه هستند وجود داره داستانهایی وجود داره درباره اینکه اینها موجوداتی هستند.

که از دوران قدیم وجود داشته اند و هنوز هم هستند البته داستانهای دیگری هم از برخورد با اونها وجود داره ،و با احتساب این برخوردها گفته شده که “خاکستریها” در واقع خودِ ما هستیم که از آینده آمده ایم و اینها در واقع به گذشته سفر می کنند چون به نوعی، ما به صورت ژنتیک خودمان این وضعیت را به وجود آورده ایم .

تا “خاکستریها” دیگه قادر به زاد و ولد نباشند و از همین رو ناچار به بازگشت به زمانِ ما و به نوعی اصلاح شرایط هستند .مردم در دهه ۶۰ و ۷۰ در این فکر بودند که بشر در ۱۰۰۰ سال یا ۲۰۰۰ سال آینده چه شکلی خواهد بود.

و این ایده وجود داره که ما به دانش بیشتری نیاز داریم بنابراین اندازه مغزمان را افزایش خواهیم داد و ابزارهایی خواهیم داشت که به جایِ ما همه کارهای فیزیکی را انجام می دهند.

کارهایی که ما الان با دست انجام میدیم در واقع ما موجوداتی ساکن خواهیم شد و اگر به مفاهیم اولیه از آینده نسل بشر دقت کنید .

به نوعی شبیه همین غریبه های “خاکستری” یا همان فضاییهای “رازول” خواهیم بود من به سفر زمان اعتقاد دارم معقتدم که هیچ چیز برای ما در آینده غیر ممکن نخواهد بود .

حتی اگر فکر کنید که این واقعاً دیوانگیست اما این امر اتفاق خواهد افتاد هر چیزی را که انسان بتونه بهش فکر کنه یا محاسبه کنه یا حتی خیال کنه، یک روزی به واقعیت می پیونده بعضی وقتها از خودم می پرسم که نکنه این “یو-اف-او“ها مسافر زمان نباشند؟

شاید مردم خودِ ما از آینده باشند با توجه به پیشرفتهای علمی ما تنها در همین قرن اخیر آیا ممکن است که انسانهای آینده راهی برای سفر زمان یافته باشند؟ همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی به آن معتقدند؟

آیا آنها در واقع، همان میهمانانی هستند که در طول تاریخ از آنها یاد شده است؟

یا اینکه غریبه هایی غیر زمینی هستند که قادر به سفر به فضا و زمان، با هم هستند؟ شاید پاسخ را بتوان نه در اینجا و اکنون بلکه در جایی دیگر و در زمانی دیگر یافت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *