پرفروش‎ترین گوشی‌های سامسونگ در سه رده پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی

موبایل

موبایل

در دنیای گوشی‌های اندرویدی، سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه این مطلب، قصد داریم تا بهترین گوشی‌های این شرکت در سه رده پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی را با هم بررسی کنیم.

بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ

سامسونگ گلکسی A32

گوشی A32 با نمایشگر ۶٫۴ اینچ از نوع سوپر امولد و مجهز به چیپ‌ست مدیاتک Helio G80  با حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایت یک گوشی میان‌رده اقتصادی با دوربین‌های چهارگانه‌ای است که نیاز تصویربرداری ابتدایی شما را به خوبی پاسخ می‌دهد. گفتنی است A32 مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که برای مدت طولانی شما را همراهی می‌کند.

گلکسی A12

این موبایل ۶٫۵ اینچی با رزولوشن HD و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و تراشه Helio P35 یکی دیگر از گوشی‌های خوب سامسونگ در میان گوشی های اقتصادی است که در دو مدل رم ۴ و ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش می‌رسد.

موبایل

موبایل

سامسونگ گلکسی A02s

A02s یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدارگون ۴۵۰ است که تقریبا دو برابر قوی‌تر از A02 و A01 است.

البته این گوشی نقاط ضعف خاص خود را دارد؛ ولی با توجه به قیمتش، به خوبی می‌توان از آن‌ها چشم‌ پوشید.

 

بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از اینترنت ۵G دست کمی از یک گوشی پرچمدار ندارد. این موبایل ۶٫۵ اینچی دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که تجربه بصری روان‌تر و زیباتری را برای کاربر می‌آفریند.

البته از آنجا که با یک گوشی میان‌رده طرفیم، باید از برخی ویژگی‌ها دل کند؛ برای مثال، S20 FE بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد و شارژ آن نیز به اندازه مدل‌های پرچمدار سریع نیست؛ ولی در مجموع می‌توان آن را جزء بهترین گوشی ‌های اقتصادی سامسونگ به حساب آورد.

موبایل

موبایل

گلکسی A52

این گوشی ۶٫۵ اینچی با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز و پشتیبانی از اینترنت ۵G و تراشه قدرتمند Snapdragon 720G انقلابی اساسی در میان گوشی‌های میان‌رده به پا کرده است.

این گوشی مجهز به دوربین قوی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری (با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی) و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. همین‌هاست که باعث می‌شود تا A52 را جزء بهترین‌های سامسونگ به حساب آوریم.

گلکسی M31

M31 با باتری قوی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهترین نماینده این شعار«کیفیت در ازای قیمت ارزان» است.

قدرت پردازشی بالا، سیستم‌عامل قابل ارتقا به اندروید ۱۱، نمایشگر بسیار با کیفیت، دوربین قابل‌قبول در کنار قیمت بسیار مناسب، همگی جزء نکاتی است که این گوشی را تا این حد برجسته ساخته است.

بهترین گوشی‌های پرچمدار

گلکسی S21 ultra

بی‌شک S21 ultra سامسونگ، جزء بهترین گوشی این شرکت است. این گوشی که از قلم S pen پشتیبانی می‌کند دارای نمایشگری فوق‌العاده با نرخ به‌روزرسانی متغیر ۱۰ الی ۱۲۰ هرتز است که تجربه بصری دلچسب برای کاربر فراهم می‌آورد.

یکی دیگر از ویژگی بارز این گوشی، علاوه بر سنسور اصلی، دوربین بی‌نظیر ۱۰۸ مگاپیکسلی و رم ۱۶ گیگابایتی است  و تراشه قدرتمند اسنپدارگون آن است.

 

دیگر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با ویژگی‌های خارق‌العاده:

  • گلکسی S21
  • گلکسی نوت ۲۰

در این مطلب برای شما گوشی های اقتصادی، میان رده و همچنین گوشی های پرچمدار سامسونگ را معرفی کرده ایم که با توجه به بودجه و نیاز خود بتوانید از میان آنها گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *