پرونده بشقاب پرنده فرودگاه اوهر امریکا

ساعت ۱۶ روز ۷ نوامبر ۲۰۰۶=فرودگاه بین المللی اوهر

چند خلبان و تعدادی کارکنان یونایتد ایرلانز قسم میخورند که یک بشقاب پرنده را دیدن در حین پرواز ! گزارشات احساسی و پر سرو صدایی در مورد دیده شدن این اشیا به دست رسیده و هنوزم میرسه ! در اینترنت به قدری عکس و فیلم موجود هست مخصوصا در ویدئو های یوتیوب که دیگه جدا کردن واقعیت از فیک بودن سخت شده ! در این صورت گروهی از متخصصین با استفاده از معیارهای پژوهشی  و علمی سخت گیرانه در حال بررسی شواهد مرتبط با این پدیده هستند

بشقاب پرنده فرودگاه اوهر امریکا

روزنامه نگاره با تجربه ای به نام “لزلی کینگ ” از همین افراد متخصص هست که ده ساله روی موضوع بشقاب پرنده ها مطالعه دارد . وی که فردی معتبر هستش میگوید == همیشه دنبال شواهد معتبر مثل رادار ها عکس ها و شواهد فیزیکی که در ازمایشگاه مورد بررسی قرار میگیرد هستم ! نه شواهد ناشی از توطئه در اینترنت !
وی باز هم ادامه میدهد :در ژانویه سال ۲۰۰۷ ماجرای شگفت انگیزی که در صفحه اول شیکاگو تریبیون چاپ شده بود توجه من به خودش جلب کرد ..تعدادی از کارکنان خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز جسم بشقاب مانندی رو دیده بودن که بر فرازاین ترمینال هوایی در حال مانور و پرواز هستش . تعدادی زیاد از خلبانان کارکنان و مردم عادی ان را در ساعت ۴ بعد از ظهر ان روز به وظوح دیدن !
با توجه به گزارشات اندازه اون جسم ۱۷ تا ۲۷ متر تخمین زده شد و اون جسم نزدیک به ۵ دقیقه بالای فرودگاه مانور میداده ! و به سرعت بعدش لایه ابری که بالای سرش بود رو سوراخ میکنه و ازش رد میشه عین یه چشم به هم زدن افراد شاهد افرادی معتبر و اموزش دیده و حرفه ای بودن و توضیحی برای این جسم نداشتن !
چند ماه بعد یه نوار ضبط شده به دست این خانوم متخصص میرسه تا بررسی بشه شامل یه گزارش هرگز شنیده نشده یکی از سرپرست های برج مراقبت است صدای نوار ضبط شده = سلام چه کاری میتونم براتون انجام بدم ؟
ببخشید من دیو هستم و که بالای چارلی ۱۷ یک بشقاب پرنده پرواز میکرده ولی اون گفت که نعشه ام ! ولی من نه نعشه ام نه مست ! یک نفر ازش عکس گرفته و اگر شما اونجا دیدینش اطلاع بدید

این نوار نشون میده حتما موردی وجود داشته تا به اینجا تا اونجا مثه شوخی برخورد شده بود با این موضوع اژانس هوانوردی فدرال دو ماه پس از این موضوع یه توضیح سر سری و عیب دار رو ارائه میده تا افکار عمومی رو مثلا اروم کرده باشه  و بنا به گفته این اژانس چیزی که مردم دیدن انعکاس نور بوده ! اونم از سطح پایینی ابر میگن نورهای فرودگاه وقتی به ابر برخورد میکنه جلوه های نوری عجیبی رو درست میکنه ولی مشکل اینجاست که در اون ساعت چراغ های فرودگاه هنوز روشن نشوده بودن ! دومین دلیل رو میارن که مثلا مشکل به پدیده اب و هوایی بوده تا مساله رو پوشش بدن و رد کنن !!! در چنین شرایطی که ابر به این حالت بخواد در بیاد باید دومای هوا زیر صفر باشه که این گونه نبود و دمای هوا در اون روز ۵۰ فارنهایت بوده !

به هر شکل بهانه های زیادی اوردند که قانع کننده نبودد و بیشتر مسخره به نظر میومد  حادثه فرودگاه اوهیر و واکنش اژانس هوایی فدرال امریکا با چنین قضیه ای نمونه خوبی از نحوه مواجهه دولت امریکا با موارد بشقاب پرنده هست باز با این حال دولت امریکا سعی میکرده با روی باز گزارشات رو در دهه های اخیر بشنوه و ثبت کنه و ضخصا وارد تحقیق بشه و در عموم لاپوشی کند !

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *