پروژه اسرارآمیز مونتاک ؛ سفر در زمان

پروژه فیلادلفیا یا رنگین کمان یکی از آزمایشات مخفی آمریکا در سال هزار و نهصد و چهل و سه بود این آزمایش به طرز وحشتناکی پایان یافت و بعدها به شکل اسرارآمیز با پروژه مونتاک پیوند خورد و پای انسان های عصر آینده و گذشته و بیگانگان فضایی را به میان کشید .
قبل از جهانی دوم آمریکا دست به آزمایشاتی زد برای نامرئی شدن کشتی ها و هواپیماها . به طوریکه در زمان جنگ سرد و تنش بین آمریکا با روسیه قدیم ، رادارهای شوروی قادر به ردیابی آین وسایل نباشند و کل جرم ناپدید شود و نتوان آن را بمباران کرد . این آزمایشات تحت نظر نیکولا تسلا و جان ون نیومن در مساحتی بیش از پنج هکتار در بندر فیلادلفیا و نظارت سی صد تن دانشمندان یهودی و آلمانی شروع به کار کرد که انیشتن نیز در میان آن ها بود. در آزمایشات اولیه دستگاه های بسیار عجیب ساخت تسلا قادر بود وسایلی چون میز و صندلی را نامریی کرده وسپس آن ها را برگرداند .
بعدا تصمیم گرفتند آین آزمایش را روی تعدادی گوسفند و بز انجام دهند .حیوانات را در قفس روی کشتی گذاشته و آن ها را نامریی کردند. وقتی ظاهر شدند چند حیوان گم شده بودند و روی خیلی از آن ها آثار سوختگی به چشم میخورد. قرار بود تا تکمیل این پروژه هیچ تست انسانی صورت نگیرد .اما نهایتا در آگوست هزار و نهصد و چهل و سه کشتی یو اس اس با تمامی خدمه اش مورد آزمایش قرار گرفتند. خدمه هیچ یک اطلاعی نداشتند . کشتی به مدت چهار ساعت ناپدید شد و دوباره ظاهر گشت . شاهدان گزارش کزدند در این مدت یک هاله سبز تمامی کشتی را احاطه کرده بود.
بعد از ظاهر شدن کشتی خدمه به طرز وحشتناکی لابلای دیوارها در حال جان دادن و ذوب شدن بودند. تعدادی دیوانه شده بودند . بقیه مرده بودند و چند ملوان که زنده مانده بودند در عرض چند هفته جلو چشم حاضران یا بخار شدند یا به بعد دیگری انتقال یافتند. دو بازمانده در این کشتی به نام های دانکن و بیلک که دو محقق و فیزیکدان و از دوستان جان فون نیومن بودند از کشتی بیرون پریدند و با قایقی که تسلا از قبل در اختیار آن ها قرار داده بود به چهل سال بعد سفر کردند. آن ها گفتند وقتی ما را از آب گرفتند پیش نیومن بردند . او پیر شده بود و گفت ما چهل سال است منتظر شما هستیم . آن ها اخیرا در نیویورک زندگی میکنند و در مصاحبه هایی که کردند گفتند سفر در زمان را می توانند ثابت کنند . آن ها گفته اند که یک بار دیگر هم به مریخ رفته اند تا تونل های زیرزمینی و شهرهای متروک آنجا را مورد بررسی قرار دهند. به گفته آن ها مریخ هزاران است که متروک شده و خالی از سکنه است با آب و هوای قابل تنفس .

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. مومو گفت:

    متن رو خودتون خوندین نوشتین در زمان جنگ جهانی دوم و در خلال جنگ سرد این دوتا یه فاصله زمانی ده پونزده ساله دارن حداقل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *