پروژه سفر در زمان مونتاک

خلاصه از Pryamids از Montauk و کشف در Conciouness  توسط پرستون نیکولز و پیتر ماه (ح) ۱۹۹۵   (آسمان ها کتاب ها ، جعبه ۷۶۹ ، Westbury ، نیویورک ۱۱۵۹۰

پروژه Montauk : در زمان آزمایش در ماه ژوئن از زندان آزاد شد و l992 را ایجاد کرده است از فتنه و نمایش داده شد برای کسب اطلاعات بیشتر از زمانی که بهم زدن. Montauk Revisited : ماجراهای Synchronicity در پی پاسخ به سوال بسیاری از کسانی که به پایان رسید تا پرسش ها و ارائه سناریو حتی بیش از استادانه درست شده است که بر ما که در آستانه پنهان کردن و ارتباط آن با مدارس عمده ای از رمز و راز زمین را ترک کردند. کتاب سوم در مجموعه ای Montauk ، اهرام از Montauk : کشف در آگاهی رأی عمیق تر به پدیده های روان از Montauk می دهد و بینش startling به ساخت و ساز و از درام جهان. این مقدمه طراحی شده است آشنا کردن خواننده اولین بار است که به عنوان جدید است و همچنین به کسانی که reorient دفعات بازدید : دو اولین کتاب.

منشاء Proiect Montauk قدمت تا ۱۹۴۳ هنگامی که ناپدیدی رادار روی Eldridge تبادل نظر تحقیق می شد. به عنوان Eldridridge در نیروی دریایی فیلادلفیا در محوطه مستقر بود ، اتفاقات مربوط به کشتی را که معمولا به عنوان اشاره شده است : «آزمایش فیلادلفیا». هدف از این آزمایش این بود که کشتی غیر قابل کشف به رادار و در حالی که بود که به دست ، کاملا غیر منتظره و شدید از عوارض وجود نداشت. کشتی به چشم غیر مسلح نامرئی شد شد و از زمان و مکان برداشته تا ما آن را بدانند! هر چند این شرایط دستیابی به موفقیت قابل توجه در تکنولوژی شد ، آن را یک فاجعه بود به افرادی که درگیر. ملوانان حمل و نقل شده است از این بعد بود و در بازگشت statc از disorientation کامل روانی و وحشت. حتی برخی از آنان را در تاق نما از کشتی خود را کاشته بودند. کسانی که جان سالم به عنوان «روحی نا مناسب» و یا در غیر این صورت ، بیاعتبار و امور مربوط به کل کردن پوشیده شده بود ، مرخص شدند. پس از جنگ ، تحت پژوهش ادامه سرپرستی دکتر جان فون نویمان که از جنبه های فنی آزمایش فیلادلفیا به کارگردانی کرده است. سفارشات جدید او بودند تا دریابید که چه چیزی ساخته شده ذهن انسان تیک تیک و چرا مردم نمی تواند به پدیده های interdimensional موضوع بدون فاجعه. گسترده مطالعه عوامل انسانی در آزمایشگاه ملی بروکهاون ، در لانگ آیلند ، نیویورک آغاز شد. آن را به عنوان پروژه فینیکس شناخته شده بود.

فون نویمان بود ، نه تنها مخترع کامپیوتر مدرن و نابغه ریاضی را در حق خود ، او توانست در منابع زیادی از مجتمع های نظامی صنعتی است که شامل پایگاه داده گسترده ای از rescarch نازی روانی که متفقین پس از خریداری به حال قرعه کشی جنگ جهانی دوم. سابقه و هدف آن را در برابر این موضوع که فون نویمان به فناوری چند کامپیوتر با تجهیزات پیشرفته رادیویی در تلاش برای پیوند ذهن مردم را با ماشین آلات ، اقدام شد. با گذشت زمان ، تلاش های خود را کاملا موفق بودند. پس از سال ها آزمایشات تجربی ، افکار بشر ، در نهایت می توان با گیرنده های رادیویی کریستال esouteric دریافت می گردد و relayed را به یک کامپیوتر که می تواند افکار در شرایط بیت اطلاعات ذخیره کنند. این الگوی فکری می تواند در روی صفحه کامپیوتر نشان داده و خارج در تکه کاغذی چاپ تبدیل شود. این اصول و تکنیک های توسعه یافته بودند تا ذهن ماشین های مجازی ساخته شده بود خواندن تقویت شد. در همان زمان ، فن آوری را توسعه داده شد که روانی می تواند تصور می کردند که می تواند منتقل کردن یک کامپیوتر و به طور بالقوه تحت تاثیر قرار ذهن دیگر انسان فکر می کنم. UItimately ، پروژه ققنوس به دست آمده که چگونه فهم برتر از توابع ذهن و بالقوه گمراه کننده برای کنترل ذهن به دست آورد. گزارش کامل را به کنگره ساخته شده است که به نوبه خود دستور داد پروژه منحل می شود ، در گذشته در بخشی از ترس داشتن ذهن خود را کنترل می شود.

نگرانی های خصوصی کمک کرد که به منظور توسعه پروژه انجام پیروی نمی کنند و از کنگره به دنبال دیکته کردن به از راه بدر کردن militarv با این عقیده که از این تکنولوژی می تواند در جنگ مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل ذهن دشمن. گروه های مخفی با توجه به منابع مالی و عمیق نوعی کراوات نظامی تصمیم گرفتند که آنها تسهیلات تحقیقاتی جدید در کمپ قهرمان derelic نیروی هوایی ایستگاه در نقطه ای ایجاد Montauk. نیویورک. این locale چون جای بزرگی سیج آنتن رادار که گسیل فرکانس در حدود ۴۰۰-۴۲۵ مگا هرتز تصادفا همان باند مورد استفاده برای وارد آگاهی از ذهن انسان انتخاب شد. ln ’۶۰sاواخر ، فعالیت مجدد از کمپ قهرمان آغاز شد با وجود هیچ کمک مالی از ارتش. By1972 ، پروژه Montauk بود به طور کامل با آزمایش ذهن کنترل می شود پس از جریان عظیم انسان ها ، حیوان ها و فرم های دیگری از آگاهی را به عهده گرفته است که پنداشته می شد وجود داشته باشد.

در طول سالها ، محققان Montauk مکمل خود تکنیک های کنترل ذهن و همچنان به سوراخ کردن بیشتر را به دور می رسد از پتانسیل انسانی است. با توسعه abililies روانی افراد مختلف ، آن را در نهایت به نقطه ای که می تواند افکار ‹sروانی تقویت شده با سخت افزار است کردم و توهم می تواند هر دو تجلی subjectively و objectively. این شامل ایجاد مجازی از ماده. تمامی این موارد در تاریخ چیزی است که ما را «انسان عادی تجربه» اما بی نظیر بود که مردم فرار پروژه Montauk نبودند در مورد به متوقف شود. رسیدن به چنین افرادی حتی بیشتر را به قلمرو های فوق العاده. پس از آن که یک روانی می تواند ماده آشکار ، آن است که می تواند در زمان های مختلف ظاهر شود ، بسته به چه روانی تفکر بود مشاهده شد ، کشف شد. بنابراین ، چه اتفاقی می افتد اگر اندیشه روانی یک کتاب ، اما فکر آن ظاهر می شود دیروز؟ این خط از این تفکر و آزمایش ها که منجر به این عقیده که یک نفر می تواند خم زمان خود بود. بعد از سالها تحقیق تجربی ، پورتال وقت با آزمایش های گسترده و ظالمانه باز می شد انجام داد. پروژه Montauk سرانجام ، آمد تا اوج غریب و عجیب با گرداب زمان باز بودن بازگشت و تا ۱۹۴۳ آزمایش فیلادلفیا اصلی.

هیچ یک از این اطلاعات می آمده به جز پرستون B. نیکولز ، نابغه الکترونیکی که در یک روز کشف کرد که او قربانی بی خبر از آزمایش های نور بود. کار برای پیمانکار طولانی دفاع در جزیره ، جنگ پرستون تحقیق در مورد ارتباط افکار با یکدیگر در psychics و متوجه شد که امواج رادیویی مداوم در حال منتقل شدند که مردم مسدود شده بود او بود کار با. به عنوان یک رادیو و کارشناس الکترونیک ، پرستون پیش بینی سیگنال های رادیویی به طور مستقیم به Montauk نیروی هوایی ایستگاه و شروع به تحقیقات مفصلی است که بیش از یک دهه به طول انجامید. او به دست آورد بسیاری از تجهیزات که در طول پروژه Montauk مورد استفاده قرار گرفت و برای ترسانیدن او را کشف کرد که بسیاری از مردم از Montauk به یاد او کار وجود دارد. آن را به نقطه اوج رسید زمانی که همسر پسر عموی او اصرار داشت که او در Montauk شده بود. دو مرد تقریبا به بیش از ضربات مشاجره پرستون که او هرگز در Montauk شده بود آمد. مدت کوتاهی پس از این استدلال ، پرستون شروع به گرفتن glimmers از زندگی او که قبلا می شده است آگاه نیست. پس از صحبت با بسیاری از دانشمندان و مهندسان مختلف بود که نوعی ارتباط با پروژه Montauk ، پرستون توانست به آنچه با هم قرار داده شده بود رخ داده است. به نوعی ، او در دو خط جداگانه زمان جان سالم به در کرده بود. در یکی ، او در Montauk کار می کرد ؛ از سوی دیگر ، او در مکان های مختلف کار کرده است.

اکتشافات پرستون هنگامی که مردی عجیب به نام کامرون دانکن در توسط او در سال ۱۹۸۵ ظاهر شد تأیید شد. دانکن به حال استعداد غیر طبیعی برای تحقیقات روانی و در نهایت ادعا کرد که در این زمینه که توسط NSA (آژانس امنیت ملی) آموزش داده شده است. بدون نام بردن از ordeal خود را با Montauk ، پرستون دانکن انجام گرفت به Montauk و به کشف است که او می دانست که طرح بندی کامل پایه و خاطر کار وجود دارد شگفت زده شده است. دانکن به اصل مطلب در نظر گرفته شد آزمایش های روانی در زمان سفر استفاده می شود و همچنین به یاد داشتن روی تبادل نظر شده است Eldridge اصلی در طی آزمایش فیلادلفیا با برادرش ادوارد (در حال حاضر به عنوان Bielek آل به رسمیت شناخته شده).

با توجه به حساب های هر دو پرستون و دانکن ، پروژه Montauk به اوج خود رسید در تاریخ ۱۲ اوت ۱۹۸۳٫ کامل عیار پورتال زمان به طور کامل عملکرد بود ، اما چیز از کنترل خارج شد و به نام دانکن با هم گروهی از مردم ، و تصمیم گرفت تا تصادف پروژه می باشد. در حالی که نشسته در صندلی Montauk (دستگاه متصل به گیرنده های رادیویی رمزی studded با افکار کریستال که خبر از انتقال دهنده غول) ، دانکن جانور غول از ناخودآگاه او است که به معنای واقعی کلمه نابود پروژه unleashed. افرادی که مشغول به کار بودند بر اساس آن به طور ناگهانی رها شده. هوا و شفت ورودی به تأسیسات زیرزمینی بزرگ در زیر پایه بودند subsequent14 – پر شده با سیمان. کامل شرایط کمالالملک در پشت تمام این رمز و راز باقی می ماند تا به امروز.

هر چند ویدیو غیر مجاز به طور گسترده ای توزیع شده بود در مورد این داستان و چند سخنرانی در پروژه Montauk داده شده بود ، هیچ کتاب forthconing در مورد این موضوع بود. نویسندگان های مختلف برای انجام وظیفه تلاش کرده بودم که یا ذهنی بودند برای مقابله با موضوع و یا ناتوان کردن وحشت زده شدند و یا یکی از راه های دیگر. علم را برای یکی از تهیه کننده یا خبرنگار نیویورک تایمز آغاز این پروژه حمایت می کردن اما وقتی او را به تعجب خود را کشف کرد که پروژه Montauk بود در واقع کاملا واقعی است.

من بر پرستون آمد در حالی که تحقیق در مورد سیستم صوتی استادانه درست شده و اختراع شده بود او به زودی در بر داشت خودم را به یک داستان دیدنی و جذاب آن است که حداقل داستان علم بهتر از همیشه شنیده می شد گوش دادن. پس از چند ماه ، تصمیم گرفتم به نوشتن انجام پروژه Montauk : تجربیات را در زمان. این کتاب بدون مشورت با هر کسی به غیر از پرستون نوشته شده بود (می خواستند که برای محافظت از منابع خود را). به جای انجام هزینه و زمان مصرفی مورد نیاز تحقیقات ، استراتژی من بود برای بدست آوردن اطلاعات را به همان سرعتی که ممکن است و استفاده از کتاب به جمع آوری سرنخ های دیگر که در نهایت تایید کردن یا اثبات وجود این داستان های باور نکردنی.

به عنوان پروژه Montauk تحقیق بیشتر و رویدادهای منتشر شد ادامه داد که در حقیقت ایجاد خواهد که در پشت سناریوی واقعی اطلاعات وحشی پرستون بود صحبت کردن در مورد وجود نداشت. این در Montauk Revisited chronicled شد. اما تماشایی از همه این است که کشف corroborations پروژه Montauk بود inextricably به occultist بدنام ترین در تمام دوران : Aleister Crowley ، اغلب به عنوان «wickedest انسان در جهان توصیف شده مرتبط بود». بنا به گزارش ها ، Crowley خود را از عمل جنسی magick استفاده کرده بودند به منظور دستکاری در زمان خود و ارتباط با نهادها و disembodied سفر interdimensionally. حتی پیشنهاد شد که در طبیعت interdimensional از آزمایش فیلادلفیا می توانست بیان شده است به بیرون از عملیات جادویی Crowley است.

اثبات Thc startling انجمن Crowley ‹sدر طی یک دوره زمانی طولانی توسعه یافته است ، اما این کشف آغاز شد را در شکل بسیار ، اولین مکالمه من با پرستون وقتی که به نظر می رسید ، او به بروز دادن خارج از آبی است که او را به ساحر Aleister Crowley متصل شد. در زندگی قبلی ، وی معتقد است که هر دو hirnself و دانکن پرستون و مارکوس ویلسون ، بود شده بود. این برادران دوقلو بودند و از اولین سازندگان ابزارهای علمی در بریتانیا بوده است. علاوه بر این به دوستان در حال از خانواده Aleister Crowley ‹s، آنها نیز در کسب و کار سرمایه گذاری مشترک با آنها را به حال تلاش کرده اند.

تمامی موارد بالا می خواهم یک داستان بیشتر وحشی صدا ، بنابراین من به hegan برای هر منبع به Wilsons در کتاب های مختلف Aleister Crowley ‹sنگاهی. هیچ تبدیل کردن. surprisc به من چه ، من کشف کرد که نه تنها به حال Crowley تعداد بازدید Montauk (در سال ۱۹۱۸) اما او را به عنوان «دانکن کامرون» در زندگینامه خودنوشت او ذکر کرده بود. بعد از این ، موارد متعددی از synchronicity بین کامرون و خانواده Crowley ، (این در Montauk Revisited شده اند کشف شد ولی من هنوز می تواند هر گونه ارجاع به برادران ویلسون را پیدا کند.

معنای این synchronicities مختلف (بین کامرون و نام Crowley) آغاز شد توضیح داد که وقتی من در مورد زنی که خودش را به نام «یافت نشد کامرون». او هم شاید معروف ترین به دلیل داشتن جک پارسونز ، برای اولین بار در جهان سوخت جامد موشک ، دانشمند و شاگرد Crowley از ازدواج شده است. با هم ، آنها در فعالیت interdimensional شناخته شده به عنوان کاری Babalon شرکت کرده بود (که شامل قانون تشریفاتی magick جنس و توسط برخی از عمل به عنوان بزرگترین thc جادویی قرن مورد ستایش قرار داد شده است).

از طریق یک سری بیشتر از من می synchronicitiesn باور نکردنی به کالیفرنیای جنوبی در کسب و کار دیگر پرواز و دیدار با یکی از دوستان کامرون را کاملا توسط «تصادف». درحال به تعجب من است که او در کالیفرنیا زندگی می کردند ، من خودم به زودی در بر داشت در مورد آزمایش فیلادلفیا tellingher ، پروژه Montauk ، و Crowley / ارتباط کامرون. جای تعجب بسیار به من ، او به من اطلاع داد که نام واقعی او نبود در کامرون همه. این ویلسون بود!

لیتر ، در حال حاضر آشکار شد که پرستون ‹ثانیه در مورد داستان بودن ویلسون نمی تواند و نه می تواند با تخفیف کلی اعتبار خود را محروم کرده باشد. شاید مهم تر از آن نشان داد که برخی از مطابقت بسیار عجیب بود که در محل کار باید با interdimensionality انجام دهد.

من می خواهم نامه ای شگفت آور چند ماه بعد دریافت خواهید کرد که به صورت نزدیک با توجه به اینکه یا نه برادران ویلسون به حال وجود داشته است. آن را از یک مردی به نام Amado Crowley که ادعا کرد که فرزند نامشروع از Aleister Crowley شد. نه تنها پدر او صحبت کردن در مورد برادران ویلسون او به یاد داشته باشید. اما او نیز ارائه شده است که سرنخ نشان داد که شانس خود را ahout دروغ گفتن از نسب او صفر شد.

Amado نه تنها در تایید وجود برادران ویلسون ، او تماشایی از محل نگهداری حساب پدرش داد در تاریخ ۱۲ اوت ، ۱۹۴۳ (روز بعد از آزمایش فیلادلفیا). Aleister مراسم جادویی در مردان کارگردانی شده بود – Tol – Cornwall در انگلستان که در آن بزرگ شیرینی بی شیرینی راک سبک میسازد درست در آب است. با توجه به Amado ، Aleister او را را از طریق سوراخ در سنگ که بر روی ان یک خط از آب قرار دهید خشن فرار از سواحل انگلستان به لانگ آیلند ، نیویورک.

در بیشتر قسمتها ، این است که در آن کتاب Montauk Revisited به پایان می رسد.

اکتشافات شگفت انگیز است که نشان داد که پرستون کردن قید نشده بود و او را که خط کلی او را از استدلال معتبر بود ساخته شد. این چیزی است که این کتاب را به منظور انجام شده است. علاوه بر اینها ، نشان داد که نیروهای که تجلی پروژه Montaok عمیق در اسرار امیز بودند مستحکمتر میکند.

در حالی که آشکار بود Montauk Revisited جذاب ؛ وب فتنه است که در برخی جهات بی نظیر است ، آیا conclucions بسیاری از تحویل نهایی نیست. اما حتی اگر ما حلق آویز در لبه صندلی خود را با پرسش های بسیاری بدون جواب Ieft بودند ، آیا کتاب انجام کاری بسیار مهم است. این ما را به آستانه ushered خیلی از مدارس راز ، آن راز که از زمانی که در سازمان های بسیار قدیم timt exsisted کرده و به دنبال تنظیم آگاهی ما و آزادی شخصی. در این زمان یعنی که ما برای باز کردن درب به کتاب کنونی ما این است : اهرام از Montauk : کشف در آگاهی.

montauk

ین گزارش بیش از ۹ ساعت پس از مصاحبه های تصویری ، مصاحبه ها یادداشت های شخصی و فردی ، ساخته شد. آن را در قالب سوال باز پاسخ ساخت یافته است ، بدون در نظر گرفتن که میپرسد پرسش و پاسخ است که ؛ این قالب نیز اجازه می دهد تا از درج اطلاعات دیگر در قسمت بعد از گزارش در س همان باز و ذخیره کنید. داده است باتوجه به عدم اثبات و یا تایید ، اما گزارش شده است که به عنوان دریافت کرد. این گزارش حاوی اطلاعات مربوط به شرح زیر است : پروژه فیلادلفیا ، پروژه و یا رنگین کمان ، فونیکس پروژه ها ۱-۳ ، ریشه Radiosonde و اتصالات با کار ویلهلم رایش ، دولت برنامه های کنترل آب و هوا و برنامه های مخفی ، Montauk گوزن ماده کنترل پروژه ، قتل عمدی هزار نفر از کودکان آمریکایی در تحقیقات کنترل ذهن و زمان آزمایش های تونل ، پروژه های دولت وقت تونل ، راه و روش های عملیاتی ، چگونه نیکولا تسلا و فون نویمان کمک به این پروژه ها ، بند «شهادت» ، کنترل ذهن توسط امضای فردی ، فنی و راه برای تولید holograms سیاره و اثرات Matreiya ، توضیح پشت حلقه زمان بسته است ، دولت اسلامی و همچنین طرح های سلول و اردوگاه های کار برده ، Dreamscan پروژه ، پروژه ماه اسکن ، هوابرد آزمایشگاه ابزار دقیق ، پروژه مخرب ذهن ، بیگانه از گروه های شناخته شده به عنوان Kondrashkin و تعامل خود را با دولت ایالات متحده برنامه های کنترل ذهن ، و گروه دوم Kamogol جیزه ، Sirians منفی ، اتحاد جماهیر شوروی تسلیحات عددی ، شکارچی manipulations گروه ، ۶th ریشه نژادی برداشت ها ، ارتباط افکار با یکدیگر تولید مواد مخدر و استفاده از آنها و سرکوب ، FAA و زمان صفر ژنراتور ، اسپین آف های فنی از پروژه فیلادلفیا ، اتحادیه بین المللی هوا و فضا ، مقطع ایمپلنت از دستگاه ، ویلهلم رایش و کنترل ذهن ، Reichian Orgastic برنامه نویسی نوع و استفاده از آن توسط دولت ایالات متحده و Sirians ، سای – سپاه ، روح بیگانه بازرگانی ، Montauk و بیگانگان را از روی سیستم قلب عقرب ، Leverons ، گروه الوهیم ، نیروی دریایی آمریکا و مدت زمان پروژه تونل ، دولت ایالات متحده و خاکستریها ، حمایت از زندگی الکترونیکی ، سیستم های از Humanoids خزنده ، توده ها زندگی جدید را بیش از قطب و ارتباط آنها با شیوع بیماری آنفولانزای سالانه مانند بیماری ، ایدز و فورت Dietrick ، (NSA) قطار Maglev و ایالات متحده آمریکا شبکه تونل زیرزمینی ، ژن های گم شده بشر ، فضاپیماها و خارجی بایگانی فنی زیر هرم جیزه به خاک سپرده ، آینده جدید پول ، «سیاه نجابت» ، نوردیک و مس بر اساس سیستم های خون انسان و فیزیولوژی ، تکنولوژی شبیه سازی و توسعه انسان مصنوعی و جایگزین برنامه های سیاسی ، اوضاع شرق میانه ، آگاهی کنگره آمریکا از مواد مخدر و برنامه های بیگانه ، مگابایت ، ارتش ایالات متحده و نیروهای هلیکوپتر سیاه و سفید ، دولت موبایل تکنولوژی اختلال در ذهن ، ماهیت و اهداف و گروه شکارچی ، تغییر شکل تراکم چهارم انسان از تبار شما ، تغییرات زمین شناسی ، Sirian تکنولوژی کنترل ذهن ، و در ادامه ، همراه با تصاویر gleaned از شهود با حافظه عکاسی و بسیاری از شجاعت. این اطلاعات تکمیلی است که در فصل ۷ (ماتریس سوم).
مصاحبه ها
از کجا می خواهید را شروع کنم؟
شروع میکنم با پروژه فونیکس.
این پروژه ای است که خارج از پروژه فیلادلفیا تکامل بود. آن پروژه ای است که نیروی دریایی انجام شد در ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ در تلاش برای ساخت کشتی های نامرئی. آنها انداخت سوئیچ یکی از پر حادثه در روز و کشتی رفت و به hyperspace. آنها به حال همه گونه مشکلات را با مردم در قایق. این موفقیت بزرگی بود و همچنین یک شکست بزرگ — سپس آنها آنجا را shelved. در اطراف یدلایمخیرات ۱۹۴۷ آن را به دوباره تصمیم گرفته شد ، پروژه ها و فعال کردن آن را با دکتر جان فون نویمان و همکارانش خود را به آزمایشگاه ملی بروکهاون ، منتقل شد. خارج از ققنوس من آمد تکنولوژی مخفیکاری ، که من نمی توانم به دلیل صحبت در مورد کار من است. همچنین تولید انواع اسباب بازی های پر انرژی کمی شبیه radiosonde.
radiosonde چیست؟
خب ، در ظاهر همه آن را یک جعبه کوچک سفید که به یک بادکنک وصل و بالاتر را در داخل جو فرستاده شده است. دولت گفت : افرادی که درگیر آن جمع آوری اطلاعات آب و هوا. این وسیله دارای یک نوع بسیار غیر معمول از مدولاسیون پالس. در اکثر موارد ، استفاده از آنها چپگرد (موج پیوسته) نوسان ساز سیگنال و پالس. این معلوم شد که بسیار کارآمد تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی etheric. من خیلی به تازگی آغاز شده جمع آوری radiosondes. من هرگز شاهد یک گیرنده. متوجه شدم که نام آنها در آزمایشگاه ملی بروکهاون طراحی شده بودند. شروع کردم به صحبت کردن با مردم در بروکهاون و فرار را به نجیب زاده بازنشسته استفاده می شود که برای کار کردن وجود دارد. او به من گفت که در اصل طراحی شده توسط ویلهلم رایش انجام شد. که رنگ پریده علاقه من. داستان می رود که در حدود یدلایمخیرات ۱۹۴۷ ویلهلم رایش دست دولت ایالات متحده هوا دستگاه کنترل ، یک دستگاه که انجام DOR – busting. رایش معتقد بودند که اگر او می تواند مقدار DOR که طوفان خواهد بود بنابراین نه خشونت کاهش می یابد. (DOR نتیجه انرژی orgone که به تماس با یک منبع رادیو اکتیو محصور شده است. تولید این کشنده Orgone انرژی — DOR — که زندگی را تهدید کرد. همچنین در جو را از طریق فرایند تولید می شود. دولت خبر تا آنجا ، به درون دستگاه طوفان و انجام آن را کاهش شدت طوفان. دولت آن را دوست ، و آنها شروع فاز دیگری از پروژه ققنوس در آنجا طراحی این radiosondes «» آغاز شده و راه اندازی آنها را در تعداد زیادی ، شاید ۲۰۰ – ۵۰۰ در روز در رادیو این چیزها به حال در مورد طیف وسیعی از ۱oo مایل. اگر آنها استفاده می شود تا بسیاری از آنها ، یکی که فکر می کنند که برای آنها گیرنده خواهد بود محل مشترک من استفاده می شود گردآورنده از گیرنده های رادیویی. من در بیش از ۱۰۰ مجموعه شخصی من داشته باشد. من یک گیرنده radiosonde ورود : هرگز. من از آنها شنیده ، اما من آنها را ندیده.
فرکانس ها استفاده می شود چه هستند؟
فرکانس ها مورد استفاده قرار می ۴۰۳ مگاهرتز و ۱۶۸۰ مگاهرتز. آنها دو فرکانس استفاده می شود متفاوت است.
آنها هر دو در در همان زمان؟
شماره یک یا دیگری در هر زمان یکی از مورد استفاده قرار گرفت. آنهایی قبلا مورد استفاده قرار ۴۰۳ مگاهرتز به اضافه یا منهای ۲ مگاهرتز. آنهایی بعدا مورد استفاده قرار یدلایمخیرات ۱۶۸۰ مگاهرتز ، به علاوه یا منهای ۶ مگاهرتز. مقاومت گرمایی «» در آنها طلا ، نقره ، پلاتین و ایریدیوم در آن بود. رایش مورد استفاده قرار حسگر است که طلا و نقره در آنها بود. عنصر رطوبت یک بشقاب پلاستیکی با نقره در اطراف لبه و خطوط رسانا در سراسر صفحه رفتن است. آنها ترکیبی بسیار غیر عادی از مواد شیمیایی در این صفحه قرار داده است. بر خلاف اغلب humistors ، مقاومت در برابر رفت تا به آن رطوبت کردم.
چه کنیم theorizing در این مرحله این است که مقاومت گرمایی «» (سنجش درجه حرارت) میله مانند یک آنتن عمل می DOR – خارج از فاز. «سنسور رطوبت» عمل به عنوان آنتن برای orgone ؛ سنسور فشار اساسا آنچه آنها تماس بگیرید گزینه بشکهای است ، که یک سوئیچ فشار دوچرخه سواری حساس است. دستگاه DOR و نابود خواهد ساخت تا orgone. فرستنده شامل دو اسیلاتورهای که یکی از آنها را در بسامد حامل اجرا (۴۰۳ یا ۱۶۸۰) و یک دوم است که ۷ مگاهرتز نوسان ساز قلاب به شبکه از نوسان ساز حامل بود. نتیجه ۷ مگاهرتز نوسان ساز که نبض و خاموش شد.
چگونه همه این ها مربوط به آنچه که قرار بود در این پروژه ها با سایر زبان ها؟
دولت نمی تواند به این آب و هوا عمومی دستگاه های کنترل قرار گرفتند. چیزی که ما در واقع در اینجا شاهد تکوین از آنچه پروژه Montauk شد ، که ترکیبی از کار ویلهلم رایش و آزمایش فیلادلفیا بود. دو پروژه جدا شد و در بهار سال ققنوس یکی وجود دارد. شما به حال جنبه ناپدیدی و شما به حال توسعه کنترل آب و هوا ویلهلم رایش است. در انتهای پروژه فونیکس ، با استفاده از برخی از مفاهیم ویلهلم رایش و برخی از طرح های انتقال استفاده می شود از radiosonde «» پروژه ، آنها متوجه شد که شما می توانید از ترکیب این دو با عوامل و استفاده از آنها را برای ذهن کنترل کنید. محافل دولت را از من می گویند «دگرگونی خلق و خوی» ، اما کنترل ذهن آن چیزی است که انجام این idiots.
این چیزی است که پروژه Montauk بود؟
شماره یک ققنوس. پس از محافل سیاسی درباره آن متوجه آنها می خواستند آن را تعطیل کردهاند. افرادی که در حال اجرا بود آن را به نظامی رفت و پیشنهاد کرد که می توانند آن را به «نفوذ افکار دشمن در استفاده از». عاشق ایده های نظامی ، و اجازه دهید قدیمی Montauk پایگاه نیروی هوایی استفاده از آنها. در میان ترجمه های درخواست تجهیزات قدیمی عاقل واحد رادار ، بود که در پایه بود. باز تعطیل شد و همه چیز را خاموش حراج گذاشته شد. گروه سپس در آزمایشگاه ها از بروکهاون ، منتقل شد. آغاز شد که آنچه ما تماس ققنوس دو. آنها صرف ده سال اول ، از حدود ۱۹۶۹ تا حدود سال ۱۹۷۹ ، تحقیق در مورد کنترل ذهن خالص است. آنها را با در نظر گرفتن خروجی رادار بصیر آغاز شده ، modulating موج ویژه ای است که رایش به حال آنها را از فرایند کنترل آب و هوا نشان داد ، و در ترکیب با چیزی که متوجه از کار آزمایش فیلادلفیا. آنها در مورد ۴۰۶ مگاهرتز منتقل می شود. آن را در اطراف هاپ فرکانس ها و تغییر در فاز. آنها استفاده می شود که در آن مفهوم amplidine شما نبض بسیاری از مراحل – مدوله. BRF بود از چرخه ۱۰ تا ۷۵۰ چرخه. پهنای تپش می تواند هر کجا از ۱۰ به ۷۵ms متنوع است. فرکانس ۴۰۶MHz از مرکز اقامت تولید شده بود تابع نوع کم می باشد که از صفر تابع زمان اشاره شد.
هر زیر و بم وجود داشت دیگر در این؟
فرکانس بود رقص بر روی آن وجود دارد.
بنابراین ققنوس دو در سال ۱۹۶۹ آغاز شده؟

بله ، در دوره ۱۹۶۹ – ۱۹۷۱٫ ققنوس یکی رفت ۱۹۴۸ – ۱۹۶۸٫ بخش اول این پروژه کنترل ذهن بود را به فرد بوده و به آنها در این باره ۲۵۰ فوت دور از آنتن. رادار بصیر به حال اوج قدرت پالس.۵ مگاوات. آنتن به حال بدست آوردن از ۳۰db. این بدان معناست که قدرت موثر تابش حداقل gigawatt. این اسمی بود gigawatt. آیا می توانید تصور کنید آنچه را که برای مردم انجام دهید؟ من فکر می کنم این افراد را شگفت انگیز آن هنوز هم در اینجا. این کار را انجام میدهد مانند سوختگی از مغز ، ایجاد آسیب عصبی ، زخم ریه ها از گرما ، و غیره آنها این کار را با تعداد زیادی از مردم قرار گرفتند و محاکمه و بازماندگان چند وجود دارد.
از کجا می کنید آیا آنها داوطلب برای این؟
آنها فقط گرفتن بودند تهی کردن مردم کوچه و خیابان و پرتاب آنها در مقابل پرتو رادار. که در نوع مهمل است که دولت دوست دارد انجام است.
چه کسی مسئول این پروژه در این زمان بود؟
دکتر جان فون نویمان و جک Pruett.
هر آژانس خاصی؟
مطمئن نیستم چه آژانس شد. در حال حاضر ، کسی کردم فکر روشن می کنند که مطالب به طور مستقیم در راستای بدست آوردن بوق از آنتن. چرا اینک و در نتیجه آنها خود را بدون سوزاندن مردم تا شدم. آنها متوجه مختلفی که توسط مدولاسیون فاز و فرکانس رقص و pulsing از مراحل مختلف که می توانند تاثیرات عمیقی بر ذهن افراد داشته باشند.
چند نفر از مردم در این نصب کار کرده اید؟
درباره ۳۰٫
چه کسی مجاز ، آنان را از پایه استفاده کنید؟
نیروی هوایی و نیروی دریایی. این پروژه مشترک بود. هر دو نیروی دریایی و پرسنل نیروی هوایی بودند درگیر وجود دارد. در حال حاضر نسخه هایی از سفارشات برای پرسنل نیروی هوایی.
چه داستان برای پوشش پایه بود؟
آنها به حال هیچ. این پایگاه متروک شد.
آن را به فراموشی سپرده شد. بیش از آن به عنوان مازاد در اطراف یدلایمخیرات ۱۹۶۹ یا ۱۹۷۰ تا GSA تبدیل شده بود که همه آنها تعطیل عاقل سیستم های رادار.
غیر از آن «در وجود» بهره برداری رسید. آن پوشش کامل بود.
جایی که آنها می بود بودجه؟
این کاملا خصوصی بود.
شرکت های بزرگ؟
آیا از این شرکت ها در اصل نمی آمدند ، اگر چه در مراحل بعد بود. پول اصلی آمد که از سوی دولت نازی ها.
این ققنوس جدید می باشد؟
نه ، این ققنوس دو و سه. در سال ۱۹۴۴ نیروهای نظامی آمریکایی که قطار رفت و از طریق یک تونل راه آهن فرانسه حامل ۱۰ میلیارد دلار در طلا که نازی ها بودند در بر داشت وجود داشته است. آن ۱۰ میلیارد دلار در یدلایمخیرات ۱۹۴۴ قیمت از ۲۰ دلار در هر اونس بود. نام قطار در تونل باد بود. این ۵۱ سرباز کشته شده آمریکایی است. طلا تبدیل شده تا ده سال بعد در Montauk. این بوده است تأیید شده است. که پول برای تامین مالی پروژه را برای سالهای زیادی را به عنوان ارزش طلا مورد استفاده قرار گرفت ÙØ رفت. آنها صرف شده و همه آن را از پول بوده است. که زمانی که آنها در ITT tapped ، که از آن تامین میشود. ITT توسط کروپ در آلمان متعلق بود. از نظر پرسنل ، که بسیاری از غیر نظامیان و دانشمندان وجود دارد همه به استثنای ‹sنازی ها بودند که از آلمان هر دو قبل و بعد از پایان جنگ آمد. پروژه تحت نظارت دولت ایالات متحده. جامعه اطلاعاتی می دانستم چه در رفتن و تحت نظارت سازمان سیا همه چیز بود ، آیا به عنوان سازمان های دولتی دیگر هوش. حوزه بازیکن که در واقع بر اساس عمل بود کوچک ، بین ۳۰ و ۵۰٫ بودجه به طور کامل خصوصی شده است. پس از سال ۱۹۸۳ ، سناتور Goldwater نشد در مورد آن آغاز شده و تحقیقات. او نتوانست پیدا کردن هر کدام از بودجه دولت ردیابی. Pruett متافیزیکی کارگردان این پروژه شد. او به نیروی هوایی بود. پس از او سمت چپ دکتر هرمان C. Untermann در زمان بیش از. آنها به یک متخصص الکترونیک بود ، دکتر Mathew E. Zerrett ، که بیش از آلمان آمد و در سال ۱۹۴۶ با Werhner فون براون. احتمالا به همین دلیل است که آنها بر سر پول و فرار است که آنها به حال از تعداد ۲۵ پایگاه در سرتاسر ایالات متحده برای پشتیبانی از. آخرین پایگاه های تعطیل یدلایمخیرات ۱۹۸۳ اوت ۱۲٫ پایه در Montauk ، جایی که تمام ایستگاه های صفر کردم وقت خود را از مرجع ، تعطیل و دو تن دیگر پایگاه های باقی مانده با آن پایین رفت.
چه در مورد برخی از عوارض ذهن؟
از چه من از برنامه فراخوان ، همانگونه که بخشی از آن بود ، من به میدان ذهن کنترل قرار گرفت که من در ابتدا به برنامه نمی رفت و (به خاطر آنها مرا می خواستند در ابتدا توانایی های حساس برای من) اما بعد. من به indoctrination از نیروهای جوان اختصاص داده شده است. indoctrination اول معلوم شد که یک فاجعه. من به آنها گفتم من هر چیزی به کار با این برنامه می خواهم نیست ، و آنها به من در مقابل پرتو این ذهن قرار دهید ، و آیا انجام آن را به من صدمه بزند. در نهایت ، کسی گفت : «مسدود کردن آن را ، او رفتن به دادن آن به» و آنان آن را مسدود کردن. صداها خیلی بیشتر به طور جدی آسیب دیده بودند از من بود. اثرات بودند به طور کلی واقعا بد است. این می تواند به مغز تان را سوزاند. چنین افرادی به بیرون بروید و انتخاب کنید بچه ها که سن آنها بین ۱۲ و ۱۶ خیابان خاموش…
که جایی که بسیاری از کودکان آمریکایی ناپدید رفت؟
ما آنها برآورد ۱۰،۰۰۰ کردن بچه های آمریکایی در خیابان گرفت و آورده آنها را به Montauk ، نیوجرسی. تعداد کل افرادی را که آنها کشیده کردن خیابانها برای ۲۵ ایستگاه بود درباره ۲۵۰،۰۰۰٫ چه رخنه کردن در برنامه های واقعی در همه این شرایط را از بچه ها هنوز رمز و راز. ما هنوز پاسخ دانند. ما می دانیم که آنها به طور کامل برای چیزی برنامه ریزی شده بودند. آنها به برنامه نویسی تبدیل شده بود که در نهایت «انسانی» با استفاده از روشهای پیشرفته الکترونیکی قرار گرفتند. برنامه نویسی اصلی Reichian در طبیعت بود و بیشتر فیزیکی. بعد آنها مشغول به کار است که استفاده از تکنیکهای برنامه نویسی کامپیوتر و الکترونیکی با روش های Reichian که در زمان بسیار سریع بود و عوارض جانبی کم است.
آیا شما هیچکدام از مردم که در حال حاضر از طریق این آگاه بوده است؟
من به مردم در طول سال اجرا شود. است خیلی خاص زمینه الگوی هویت شما می توانید تشخیص حساس هستند اگر شما به اندازه کافی وجود دارد. شما می توانید کسی است که از طریق برنامه Montauk «پنج مایل دور شده است» نقطه. آن متمایز و متفاوت باشد در راه آن است که دستکاری شده. من خال خال بیش از دوازده نفر در جزیره لانگ ، جدید منطقه نیویورک.
چه در مورد فون نویمان؟
او هنوز زنده بود تا ۱۹۸۹٫ او به یک مشکل را با دولت و همچنین مشکلات دیگری از قبیل تقسیم شخصیت در سال ۱۹۷۷ اجرا شود ، زمانی که او به عنوان مدیر و مشاور استعفا شد. دولت گفت هر کس او در سال ۱۹۵۶ درگذشت. دولتی است که هنوز هم با او تعامل.
به هر یک از افراد داده شده Montauk مواد مخدر سایکو مدار؟
من فکر نمی کنم تا…
آنها یکی از مواد مخدر استفاده می شود که در ارتباط با برنامه نویسی رایش مورد استفاده قرار گرفت تا او را بیشتر پذیرا. من نام آن را به خاطر ندارد. اثر مواد مخدر بود که آن را به شما خواهد «شاخی به عنوان جهنم» شدن.
همچنین euphoric در همان زمان؟
همچنین euphoric ، بله.
آیا او به خاطر برخوردار شدن از این تغییر دهنده صندلی از بیگانگان؟
نمونه آمدند از بیگانگان. فراتر از آن ما نامشخص است. این صندلی بود اساسا تقویت کننده ذهن. دولت که افراد دوره دیده در صندلی بنشینند و تولید thoughtforms ، خواهد بود که تقویت شده و منتقل می شود. آنها می توانند سیگنال را منتقل می شود و مردم در قبل از دولت ارگاسم که در آنها به برنامه نویسی پذیرا باشد. این کار بسیار خوبی برخوردار است و قابلیت های دیگر را در بر داشت. آنها دریافتند که می تواند در زمان کار کند. آنها به حال psychically فرد آموزش دیده در صندلی بنشینند و تولید thoughtform از گردبادی که متصل یدلایمخیرات ۱۹۴۷ و ۱۹۸۱٫ این دقیقا همان کاری را کردم — یک تونل زمان می تواند آنها را از طریق راه رفتن. بود یک سری از تلویزیون را در یک زمان تصویر کشیده است که این مفهوم نسبتا دقیق وجود دارد. این بود برخی از قابلیت های پیش از آن. آنها شروع به جلو و عقب رفتن در زمان. که در آخرین مرحله از پروژه ققنوس بود.
چه زمانی این ماشین زمان می رود؟
در حدود ۱۹۷۹ یا ۱۹۸۰ آن را به طور کامل عملیاتی شد. این فرستنده به حال انرژی کافی برای پیچ و تاب زمان و مکان. فردی در صندلی می توانست عملکرد گردبادی که در تولید به دلیل آنها نتوانستند به توانایی فنی لازم نیست که. اکنون می توانید آن را مکانیکی می شود تولید کردند. آنها متوجه چیزهای دیگر. آنها به حال این موضوع در برخی از صندلی موجود فکر می کنم ، و آن موجود را جامه عمل بخود پوشیدن. آنها فردی در صندلی به حال از همه حیوانات در نقطه Montauk شارژ به شهر فکر می کنم ، و این دقیقا همان کاری رخ داده است. آنها تقریبا به حال به دست گرفتن قدرت ایجاد می شود. مشکل این بود که آنها به حال آنچه که ایجاد شده فقط تا زمانی که تقویت کننده ذهن باقی ماندند در. جایی میان قدرت بود gigawatts و terrawatts. قدرت فوق العاده. گرداب می تواند قطر از حدود پنج مایل داشته باشد.
آیا می توانید توضیح این نگاه چه می خواهم؟
می خواهم به دنبال آن به یک تونل مارپیچ عجیب و غریب است که تا پایین طول کل آن روشن شد. شما که شروع به تحقیق در این چیزی راه برود و سپس به طور ناگهانی به شما می باشد را از آن کشیدند. آیا شما را از طریق آن راه رفتن نه به عنوان چنین. شما می شد بیشتر یا کمتر ، آن را از طریق رو. شما می تواند در هر کجای زمان و مکان.
چیزهایی را می تواند به شما بازگشت؟
بله.
آیا تا بحال به هر چیزی آورده؟
بله.
ممکن است توضیحات خود را در تونل به شما ادامه دهید؟
بله. دیوار جامد بودند اما fluted. تونل بود ، اما راست نمی شد نوع شکل در بطری بازکن.
اگر کسی قدرت را خاموش کرده ، ممکن است در قسمت زمان و فضا گیر خواهد بود؟
بله. شما گیر می شود وجود دارد.
آیا بسیاری از بچه های پایین تونل ‹آنها ارسال کنیم؟
بله ، ولی ما نمی دانیم که چه اهداف آنها قرار گرفتند. آنها از دست رفته بسیاری از کودکان و نوجوانان.
از آنجایی که یک حلقه دور زمان بین با این حال شما خود را در گذشته دور را از طریق این حال به آینده رفت وجود دارد ، همه چیز ثابت است؟
بله.
یکی از چیزهایی که اولین آنها ارسال شده است استخدام به جلو بود به حدود ۶۰۳۰ AD. این روند همیشه به همان نقطه. جایی در شهرستان رها شده که در آن مجسمه طلا جامد وجود داشته است. وقتی که آنها آمدند به آنها آنچه که خواسته شده بود را دیدم. این که آیا آنها انتظار برای یافتن پاسخ های مختلف از فردی به فرد نیست. آنها را به گرداب نگاه و اطمینان حاصل کنید که محیط زندگی قبل از خبر حمایت مردم است. آنها در زمان نمونه.
آیا آینده بالقوه است که مردم می توانستند به آن ارسال می شود؟
وقتی که شما این شماره را ارتباط با آینده است که به خط تبدیل به نقطه ی ثابت دارند.
آیا می توانم حال حاضر خود را عوض ارسال شده توسط کسی که به گذشته؟
بله. شما همچنین می توانید با فرستادن کسی که حاضر به آینده را تغییر دهید. تحت شرایط خاصی. دولتی است که با استفاده از ماشین آلات موجود ، زمان برای رفتن به جلو در خط زمان Montauk.
آیا شما اعلام کرد که در حال حاضر موجود نمی تواند تغییر کند چرا که زمان را از طریق حلقه های آینده و گذشته برقرار؟
بله. این بدان معناست که هر کس هر چه انجام شده است بین نقطه بسیار افراطی در گذشته و آینده آنها را انجام خواهد داد برای همیشه.
furthest کسی است که در آینده سفر چیست؟
۱۰،۰۰۰ AD.
بنابراین همه چیز در ۱۰٫۰۰۰AD قفل شده است و تا زمانی است؟
بله. این واقعیت خواب مانند است. هیچ کس با برداشت تا در آینده ملموس فراتر از یدلایمخیرات ۲۰۱۲ AD. است یک دیوار وجود دارد بسیار ناگهانی با چیزی در طرف دیگر وجود دارد.
Prophecies از تغییرات صحبت می کنند و سپس در اطراف زمین.
عجیب است ، نه؟
آیا می توانم دو ساعت خود را به آینده و دیدار با خود شما پروژه؟
بله ، ولی خود را بسیار خطرناک است. کسی که راه رفته را به خارج از تونل فاز با کسی که می آید از انتهای دیگر. آیا این اتفاق می افتد. نتیجه این است که فرد تنها incinerates.
آیا او هرگز به شما بدهد در مورد سلاح های شما را به هر چیزی فرار منفی؟
آنها نمی مجبور به انجام این کار. گرداب می تواند مرتب به دنبال شخص ، به طوری که آنها را میتوانید آنها را در پشت در رفت و اگر هر چیزی اشتباه است. آنها می تواند آنها را در یک بیننده را ببینید.
از همین رو آنها به دست کار پورتال زمان. در یک مقطع به حال آنها وضعیت آنها بود که در آن هیولا «از نوع شناسه مخلوق» را از طریق آمد و رفت و همه را به وحشت استفاده میکند. آنها بسته فرستنده خاموش. موجودی خوردند افراد و تجهیزات. آنها مجبور به بازگشت و تعطیل واحد در فیلادلفیا به منظور مسدود کردن دستگاه در آینده به طوری که آنها می توانند این جانور در سال ۱۹۸۳ متوقف شود. این بود در تاریخ ۱۲،۱۹۸۳٫ گرداب بر روی یدلایمخیرات ۱۹۴۳ اوت ۱۲ تست قفل شده است و با تشکیل یک حلقه. همه این اتفاق افتاده چون کسی که فکر در ذهن اپراتور در صندلی کاشته برای تولید این مخلوق. این تلاش برای خرابکاری در این پروژه بود. بسیاری از مردم فکر پروژه خیلی دور رفته بود. زمانی که من برای آنها بین ۱۹۷۱ و ۱۹۸۳ ۱ مشغول به کار آنقدر خسته بود که من خانه از محل کار دریافت کنید. اما چیزی که آنها را انجام دهیم این است که وقتی ماموریت من بود بیش از آنها مرا به نقطه بازگشت به میلی ثانیه قبل از من را ترک کردند. آن را از یک منظر است که من هرگز به سمت چپ ظاهر می شود. البته ، پس از توقف کار من وجود دارد ، که همه متوقف شده است. آیا دلیل است که همه این چیزها اتفاق افتاده است؟
اگر شما برگردید به پایان آزمایش فیلادلفیا از آن را ، که شروع کسب و کار تمام شد ، می توان از راه دیدن است که چیزی که یک نیروی بالاتری از نوعی که در تنظیمات که کل آن نام وجود داشته است maneuvered بود… . است زیرا که هرگز از آن راه رخ داده بود ، مگر دو خرما ۴۰ سال به جز مبهم کردن همزمان بین دو آزمایش : این پروژه به عنوان آزمایش فیلادلفیا ، پروژه و یا رنگین کمان ، در سال ۱۹۴۳ و پروژه Montauk در سال ۱۹۸۳ شناخته شده است.
اگر من ممکن است چیزی در اینجا بطور معترضه گفتن. نقطه است حدود دو سوم از راه تونل زمان پایین که در آن کسی است که از رفتن را از طریق تونل وجود دارد میبیند بزرگ «ضربت». آگاهی فرد را برگ خودشان را. می باشد تمایل به دیدن چیزهایی در صورت گسترده تر وجود دارد. من مطمئن هستم بعضی از هوش وجود داشت وجود دارد. در نگاهی به تجربیات من ، من مطمئن هستم بعضی از هوش وجود داشت وجود دارد. من یک مشکل با به رسمیت شناختن آن را داشته باشد. اما چیزی که آنها سعی داشتند تا در Montauk انجام شد به ایجاد ثبات در فرایند ادراک را که بر صورت خارجی دادن از بدن اتفاق می افتد. آنها سعی داشتند تا آشکار است که به دلایلی. ما نمی دانیم که چه چیزی هدف آنان بود.
چه نقش بیگانگان در این که کل آن ، به غیر از نمونه اولیه صندلی آمپلی فایر روان بود؟
خواهد بود که بخش دیگری از این است که ما به نمی کردم نشده است.
بیایید نگاهی به آنچه در آزمایش فیلادلفیا را به لحاظ فنی شدم. این چیزی بود که شروع شده تمام این اتفاق می افتد. در ابتدا شروع به بازگشت در ۱۹۳۰ در شیکاگو به همراه سه نفر. دکتر جان Hutchinson پدر ، که دین از دانشگاه شیکاگو ، Nickola تسلا بود ، و دکتر Kurtenaur ، که فیزیکدان اتریشی است که در هیات در دانشگاه بود.
آنها تصمیم به انجام کاری با حدس و گمان در مورد مفهوم چیزها و افراد نامرئی می شود. در مورد این مطلب برای چندین سال مورد بحث قرار گرفته بود. آنها به هم و برخی تحقیقات در دانشگاه شیکاگو در حدود ۱۹۳۱ یا ۱۹۳۲ بود. در سال ۱۹۳۳ ، مؤسسهی مطالعات پیشرفته در پرینستون تشکیل شده بود و این پروژه وجود دارد در سال ۱۹۳۴ منتقل خواهد شد. یکی از این افراد در هیات در موسسه دکتر جان اریش فون نویمان ، که قرار بود از بوداپست مجارستان شد. او مدرک خود را در شیمی در سال ۱۹۲۵ و دکتری خود را کردم در ریاضیات در سال ۱۹۲۶٫ او در اروپا در حدود چهار سال آموخته و منتقل شده به ایالات متحده است. او در سطح تحصیلات تکمیلی به مدت سه سال آموزش داده و برای پیوستن به موسسه دعوت شده بود.
افراد دیگری که در موسسه شامل آلبرت انشتین ، که در آلمان در سال ۱۹۳۰ ترک کرد. او به موسسه فناوری کالیفرنیا برای سه سال رفتم و آنجا تدریس می شود و سپس به موسسه بر اساس دعوت نامه و پذیرش آنها شد. بسیاری از افراد دیگر نشان داد تا در آنجا به عنوان گذشت زمان در. پروژه در مورد یدلایمخیرات ۱۹۳۶ گسترش یافته است. در این فاصله ، تسلا مدیر پروژه منصوب شد. او یکی از دوستان رئیس جمهور فرانکلین روزولت ، که تسلا در سال ۱۹۱۷ ملاقات کرد زمانی که FDR وزیر نیروی دریایی بود. تسلا که در آن زمان خواسته شده بود به انجام این کار برای دولت برای تلاش های جنگی ، که او. او پذیرفته شده و مدیر پروژه ناپدیدی شد تا او در سال ۱۹۴۲ استعفا داد. در سال ۱۹۳۶ ، پس از مطالعه فشرده ، آنها تصمیم گرفتند که از آزمون های اولیه به کار خود. آنها به دست برخی از ناپدیدی بخشی. نیروی دریایی و هر کس دیگری به ادامه کار تشویق کرد ، و نیروی دریایی برای پول تحقیق می شوند.
دانشمندان شد آمدن به ایالات متحده آمریکا از آلمان تا سال ۱۹۳۹ ، هنگام جنگ با آلمان آغاز شد.
در سال ۱۹۴۰ ، پس از تحقیق با استفاده از روش تسلا ، آنها تصمیم گرفتند آنها را برای تست کامل در بروکلین نیروی دریایی محوطه آماده بودند. آنها یک کشتی کوچک و یک کشتی مناقصه ها و مزایده در هر طرف بود. یکی از کشتی را قدرت و از سوی دیگر عرضه درایو برای کویل. آنها به کشتی های تست کابل های tendered شد. ایده این بود که اگر چیزی را اشتباه رفت و آنها می توانند کابل و یا برش کشتی نزول آزمون. همه چیز کار می کرد و موفقیت پروژه اعلام شد.
نکته مهم در مورد آزمون یدلایمخیرات ۱۹۴۰ این است که هیچ کس در هیئت مدیره خودرو آزمون وجود داشته است. بود به شدت اجرا خشک ، بدون مردم. این به این دلیل بعد از آنچه رخ داده مهم است.
افراد دیگری که در هیئت مدیره آمد. توماس براون T. پروژه به دلیل از تجربه و تخصص خود را در اثر electrogravity پیوست. او وظیفه حل مشکل از معادن آلمان مغناطیسی که تحت تاثیر قرار بود نیروهای متفقین حمل و نقل و تلاش های نیروی دریایی. این منجر به یک پروژه موازی که درگیر استفاده از degaussing کویل و کابل را به منفجر شدن معادن در فاصله از کشتی.
نیروی دریایی چندین نفر می خواستند به نگه داشتن چشم در آزمون. که این است که چگونه درگیر شدم. نگهداری تفسیر فنی. بگذارید با ذکر Nickola تسلا.
در سال ۱۸۷۹ پدرش درگذشت و اولین سال خود را در دانشگاه به پایان رسید. او به ایالات متحده در سال ۱۸۸۴ بود. او بصیرت فوق العاده حسی. او پیشینه ایده آل شود. قبل از آمدن به ایالات متحده او رابرت اوپنهایمر ، که بعدها با توسعه بمب اتمی کار می کرد ، و دکتر دیوید هیلبرت ، ریاضیدان که ابداع معادلات هیلبرت برای فضایی که توصیف فضا یا چند واقعیت های متعدد ریاضی شناخته شده بود. این معادلات برای فضای چند بسیار مهم تبدیل شد در پروژه می باشد. دکتر فون نویمان هیلبرت در سال ۱۹۲۷ ملاقات کرد و حفظ بسیاری از آنچه او آموخته است. با این تصور ، فون نویمان توسعه سیستم های جدید دیگر از ریاضیات. فون نویمان به عنوان یکی از برجسته ترین ریاضیدانان این قرن در نظر گرفته شد. بعضی فکر می کنم وی از اینشتین بهتر بود. یکی دیگر از ریاضی مربوط میشود به دکتر جان لوینسون ، که در سال ۱۹۱۲ متولد شد. او در سال ۱۹۷۶ درگذشت. او سه کتاب در زمینه ریاضیات منتشر شده است. هیچ سابقه لوینسون دیگر خود را در هر جایی که من می توانم پیدا کردن وجود دارد. لوینسون توسعه به اصطلاح لوینسون معادلات ساعت. با وجود این همه پشت سر آنها ، به حال گروه تمام آنها مورد نیاز برای ادامه پروژه را با.
پس از آزمایش موفقیت آمیز یدلایمخیرات ۱۹۴۰ ، نیروی دریایی تصمیم گرفت تا پروژه را بودجه نا محدود و به طبقه بندی پروژه می باشد. در یدلایمخیرات ۱۹۴۱ دسامبر ۵ من در سان فرانسیسکو بود و دولت آمد و گفت من که جنگ با ژاپن را ظرف ۷۲ ساعت شروع و نیست که آنها مرا مورد نیاز به آنها کمک کند. در یدلایمخیرات ۱۹۴۲ ژانویه تا من در موسسه مطالعات پیشرفته به پایان رسید. تسلا کشتی و خدمه به او داده شد برای تست کامل اندازه. تسلا کردم کشتی جنگی. تسلا و فون نویمان در انجام برخی از کارها را قبول ندارند. تسلا اصرار داشت که آنها به زودی مشکل خیلی شدید با پرسنل. تسلا می خواست زمان بیشتری را ، اما نمی توانست نیروی دریایی به توافق برسند. تسلا ساخته شده اطلاعیه ها ، تناوبی در اواخر دهه ۱۹۳۰ و اوایل دهه ۱۹۴۰ درباره ما تماس با خود را با خاموش گونه های زمین. او در تماس با خارج ، که توافق کرده اند که مشکل را با مردم وجود داشت بود. تصمیم گرفت که به خرابکاری در این آزمون ۱۹۴۲ در تلاش برای متوقف کردن پروژه می باشد. او د – کوک تجهیزات پس هیچ چیزی به کار خود پرداخت. آزمون شکست خورده است. تسلا تبدیل شده و سپس پروژه را به فون نویمان یدلایمخیرات ۱۹۴۲ مارس و چپ در پروژه می باشد.
فون نویمان را به نیروی دریایی رفت و درخواست وقت برای تحصیل مشکل برای تعیین چه اشتباه رفته بود. فون نویمان تصمیم به ایجاد تغییرات در برخی از تجهیزات. او تصمیم میگیرد که او یک کشتی ویژه ای است که از زمین تا طراحی شد نیاز دارید. Eldridge انتخاب شد. تجهیزات به کشتی ساخته شده بود. همه آنها از تجهیزات در کشتی قرار داده است. یدلایمخیرات ۱۹۴۲ اکتبر وارد شده اند. آنها ۳۳ داوطلب برای خدمه ، که پس از فارغ التحصیلی در دسامبر ۱۹۴۲ وارد انتخاب شده است. ما هنوز هم یک عکس از کلاس.
پس از کشتی از کار drydock بود آغاز شد. در ماه مه ۱۹۴۳ ، فون نویمان نصب ژنراتور سوم. هرگز آن را همزمان با دو نفر دیگر. این خارج از کنترل رفت و یک روز و zapped یکی از مردان است. فون نویمان بیرون کشیده ژنراتور سوم (نصب شده به دلیل تسلا فون نویمان از مشکل احتمالی با مردم قانع شده بودند) و رفت و برگشت به طرح اصلی. در اواسط ژوئن ، آزمایش های دریا کشتی بود. در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۱۹۴۳ ، آنها به حال تست. کشتی بین رادار و optically نامرئی. آنها کشف کردند افراد بسیار disoriented. خدمه نیروی دریایی کشیده خاموش و مشورت فون نویمان ، که درخواست زمان بیشتری دوباره آن را از نیروی دریایی. نیروی دریایی ، پس از مشورت با بالاتر یو پی اس ، اعلام کرد که قطره مرده بود در تاریخ ۱۲th of August ، ۱۹۴۳٫ فون نویمان ، ابراز نگرانی او بود که زمان کافی نیست.
نیروی دریایی تصمیم گرفت که آن را می خواستم ناپدیدی رادار و نوری نیست ناپدیدی. تجهیزات دوباره توسط فون نویمان تغییر یافتهاست. August 12th وارد شده اند. ما چیزهایی می دانستند نه حق شد. تست آغاز شد و حدود یک دقیقه همه همه چیز درستی بود. رئوس مطالب کشتی می تواند در آب دیده می شود. بود و ناگهان از فلاش وجود ندارد آبی و کشتی به طور کامل ناپدید شدند. هیچ ارتباطی رادیویی ممکن شد. آن رفته بود. در حدود سه ساعت از آن آمد بازگشت. یکی از masts شکسته بود. برخی از پرسنل تا حدی در عرشه فولاد بود گنجانده شده است. صداها محو شدند در داخل و خارج. برخی به طور کامل ناپدید شدند. بسیاری از مجنون بود. خدمه نیروی دریایی استخراج شده و با به حرکت در چهار روز از جلسات تصمیم گرفت از آنچه راجع به مشکل انجام دهد. آنها تصمیم گرفته می شود وجود دارد یک آزمون دیگری در ادامه با اجرای خشک بدون پرسنل. انجام آنها با استفاده از اجرای خشک حدود ۱۰۰۰ متر از کابل متصل به یک کشتی. در اواخر اکتبر ۱۹۴۳ آزمون رخ داده است. کشتی ناپدید شد در حدود ۲۰ دقیقه است. وقتی که بازگشت ، که آنها پیدا تجهیزات گم شده. کابینت دو فرستنده و یک ژنراتور گم شده بود. کابینه با صفر وقت ژنراتور مرجع دست نخورده بود. در آن جا ، محروم کشتی نیروی دریایی و پروژه متوقف شد. Eldridge خدمت در بیش از جنگ و در پایان جنگ به یونان روشن شد.
نکته مهم این است که دو تست شد که دقیقا ۴۰ سال به جز به روز وجود داشت. این ۴۰ سال جدایی در hyperspace شد. در حال حاضر ، زمین خود را تا به biorhythm که قله در یک چرخه ۲۰ ساله در تاریخ ۱۲th. این «تنها» اتفاق افتاد ، اوج و لینک اتصال را از طریق زمینه های زمین برای دو آزمایش های ارائه شده به زندان کردن در hyperspace. عابر پیاده در تلاش هستند به وسیلهی اگر آنها در طول این قله اتفاق می افتد.
کشتی به hyperspace کشیده شد. ما داخل کشتی شد و می دانست چیزی drastically اشتباه بود با تست. ما سعی در مسدود کردن آن را نخواهد داد اما تعطیل کردن. ما را در عرشه زد و بیش از jumped سمت کشتی. ما jumped اما تا دریا در تونل زمان که در Montauk ، لانگ آیلند در تاریخ به پایان رسید ۱۲th ، ۱۹۸۳ پایان یافت. در شب. ما خیلی به سرعت و به پایین پله ها گرفته شده ، جایی که فون نویمان ما استقبال نشد. او با ما انتظار می رود. این بیت از یک شوک بود. ما فقط در سال ۱۹۴۳ شده بود و در حال حاضر ما در سال ۱۹۸۳ بودند در نظر فون نویمان به عنوان یک پیرمرد. او گفت که توقیف hyperspace وجود داشت و بود که ما از رفتن به عقب و مسدود کردن ژنراتورها در کشتی و یا شکاف hyperspace را نگه دارید و احتمالا افزایش قورت دادن سیاره. او منتظر بودند ۴۰ سال برای ما می رسند.
Montauk ما خبر بازگشت و ما تجهیزات مربوطه را با محورهای smashed. کشتی را به نقطه اولیه خود بازگشت و در فاصله حدود سه ساعت بعد ، در زمان. از در یدلایمخیرات ۱۹۴۳ ، فون نویمان نمی دانست چه رخ داده است. او در سال ۱۹۴۳ تجهیزات زودتر بار بود که در آن او دمیده شده کامل ماشین زمان. آلمانی ها همچنین در مورد سفر به زمان کار بودند ، و به حال آن را در سال ۱۹۴۵ کار درست قبل از پایان جنگ. این همه موضوع ثبت شده است.
پس از نیروی دریایی تصمیم به تعطیل کردن پروژه در سال ۱۹۴۳ ، فون نویمان در پروژه بمب اتمی در لوس آلاموس ، کار فرستاده شده است که تا آن زمان بیش بود. در سال ۱۹۴۷ شد تغییرات عمده ای در وزارت دفاع وجود دارد. کسی که در ساختار جدید تصمیم به حفاری تا پروژه فیلادلفیا تا ببینیم آیا آنها می توانند دریابید که چه چیزی را اشتباه رفت. آنها خواسته فون نویمان را به «نگاهی دیگر نگاه» در پروژه می باشد. او موافقت کرد.
یکی دیگر از ماده وجود دارد. با شروع در باره August 6th 1943 ، بیش از کامپیوتر Eldridge در حدود شش روز ظاهر شد. آنها وجود دارد که در طول امتحان قرار گرفتند. به دنبال یکی از کامپیوتر تا به hyperspace با Eldridge sucked شد و آن را در تأسیسات زیرزمینی در Montauk در سال ۱۹۸۳ به پایان رسید. این دستگاه شامل یک شارژ کردن وجود دارد که برخی بیگانگان ساخته شده ما را به عقب برویم و برای نصب بر روی آنها ، همانطور که نمی خواست انسان به آن داشته باشد. ما نمی دانیم که آنها قرار گرفتند. Pruett در مورد تهاجم بیگانه نگران بود.
همچنین ، فون نویمان که توسط دولت خواسته شد به کمک می آیند و در سؤال از UFO در سال ۱۹۴۷ در آزتک سقوط. تصادف در یکی دیگر از آزتک ها حدود یک سال بعد رخ داده است. تصادف اولین خاکستریها و هیچ کدام بر روی آن جان سالم به در کرده بود. حداقل یک تصادف جان سالم به مستاجر دوم. سیستم های رادار غیر عمدی آورده پایین مهارت. رادار عمدا پس از آن مورد استفاده قرار گرفت تا بیگانگان کردم عاقلانه به آن. مستاجر از سقوط دوم شد خاکستری نیست ، و فون نویمان کردم که با آن صحبت کنید. فون نویمان آن چه خواسته به مشکلات ناپدیدی پاسخ می تواند باشد. او متوجه شدند که او مجبور بود به عقب برویم و انجام مشق شب خود را در متافیزیک. ماهیت مشکل این بود که پرسنل در کشتی بودند را به مرجع zerotime از کشتی نمی قفل شده است. انسان به طور معمول به عنوان مرجع زمان به نقطه قفل شده است و مفهوم ، صفر مرجع زمان است. زمان قفل جریان فردی به فرد اجازه می دهد تا در synch با سیستم تعامل امکان پذیر است بنابراین جریان.
قفل ساعت هستند شکننده است. همه قدرت از پروژه مختل زمان قفل از مردم در عرشه در کشتی. هنگامی که به کشتی در زمان آمد ، مردم نمی آمد آیا بازگشت به همان مرجع.
فون نویمان متوجه شدم که او یک کامپیوتر مورد نیاز ، و همچنین برخی از دانش متافیزیک به منظور قادر به قفل مرجع زمان مردم را به مرجع زمان از کشتی. او در سال ۱۹۵۰ برای کامپیوتر هدف ساخته شده است. این بود که در سال ۱۹۵۲ آماده نصب خواهد شد و آزمون در سال ۱۹۵۳ انجام شد که موفقیت آمیز بود. آنها نمی رفتن نه شناور شدن به فضا بود که آن را بیش از. در این مرحله ، نیروی دریایی لغو پروژه رنگینکمان و تغییر نام را به پروژه سیمرغ.
مقدار زیادی از اثرات منفی این پروژه رنگین کمان بود. برخی از آن منجر به کنترل ذهن برنامه های تحقیقاتی در این پروژه فونیکس. پژوهش ناپدیدی تکنولوژی تولید برخی از مخفیکاری و همچنین دیگر پروژه های بسیار طبقه بندی شده.
در سال ۱۹۸۳ ، آنها تصمیم به اعمال کنترل ذهن به همه شرکت کنندگان در این پروژه ها در تلاش برای سرپوش گذاشتن به آنها. آنها نیز شده است به حال کار بر روی یک پروژه : رگرسیون سن. در حال حاضر ، تسلا بازگشت در ۱۹۴۰ به توسعه تجهیزات است که می تواند از اعضای خدمه کمک آنها پس از زمان از دست رفته به دنبال قفل شده بود. دولت آن را به برنامه های توسعه یافته سن رگرسیون. این رگرسیون سن فیزیکی بود. شخص را برای خود حفظ حافظه آنها از سن بود.
نظریه تسلا بود که اگر شما در زمان زمان فردی – قفل و منتقل شد به جلو در آن زمان از شما را حذف پیری. این چیزی است که رخ داده است. بین ۳۰ و ۶۰ روز زمان برای بدن به تغییر کامل به مرجع زمان جدید است.
در حال حاضر ، برخی از این نام در فیلم تبدیل شده به نام آزمایش فیلادلفیا ، که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. دولت کردم که دستور توقیف نمایش در ایالات متحده آمریکا به مدت دو سال. آن را در سال ۱۹۸۶ لغو شد و آن را در نوار بود. من تو را دیدم این فیلم در سال ۱۹۸۸ ، کمک کرده و آن را بازگشت برخی از حافظه من در مورد این.
اولیه هر گونه نظر در مورد electromagnetics؟
خوب ، هستند بسیاری از جنبه های جالب است. است توضیح داده شده توسط اکثر نظریه وجود دارد. این میدان مغناطیسی فقط از propagates در ۰٫۴ propagates میدان الکترومغناطیسی با سرعت در میدان الکتریکی نیست (با توجه به معادلات Maxwells) propagates در ارزش گذاری از ج – بی نهایت ، که بدان معنی است که آن را در سراسر جهان propagates بلافاصله. اگر کسانی شما را در درک روابط اساسی و چگونه آنها با انرژی بالاتر نظم و زمینه ها مانند زمینه های تانسور سولیتون و در هم بافتن ، سپس شما می توانید متوجه چگونگی هارد antigravity کار خواهند کرد. این یک واقعیت است که نظریه میدان واحد انیشتین توسط به پایان رسید و با توجه به دولت ایالات متحده است. آنها آن را دارند و آنها نمی خواهند کسی به آنها اطلاع داشته باشند. از آن هرگز برای عموم منتشر شد و در هر کتاب. این نوع از دانش به عنوان یک روش کنترل و بین دولت ها استفاده می شود. این مایه تاسف است. دولت قرار است به «برای مردم و توسط مردم». این چیزی است که آن را در قانون اساسی می گوید. می خواستم بدانم وقتی که زمان آخرین دفعات بازدید : رئیس جمهور قانون اساسی؟
آن را خیلی دوست دارند بیشتر افرادی که درگیر هستند در پنهان کاری از دانشمندان وجود دارد به نظر می رسد. کجا هستند همه این افراد؟
هستند عوامل دولتی و سازمان های که در همه جا با نگه داشتن راز چیز نگران هستند وجود دارد. این روزها ، پنهان کاری است به برنامه های کاربردی از سخت افزار استفاده از سخت افزار خود. آن مانند آن را در نبود ۱۹۵۰ ‹s. به عنوان مثال ، بسته بندی راهنمایی برای موشک Minuteman جدید اکس که برای نیروی هوایی توسط نورثروپ توسعه داده شد طبقه بندی نشده است. هیچ طبقه بندی در مدار وجود دارد و آن چنان دقیق بود که این می تواند به یک موشک را رها و آن را پایین دودکش پشته. از برنامه های کاربردی که قادر بود ، طبقهبندی میشوند.
نمی باشد. بسیاری از این باشد که در باز سمت چپ برای منحرف کردن آنچه که واقعا در رفتن؟
البته.
ظرفیت ناوگان گرانش پیشه وری ایالات متحده چیست؟
من نمی دانم. من می دانم که آنها کاملا ساخته شده تعدادی از آنها را.
قابلیت های این مهارت ها چه هستند؟
خوب ، هنگامی که فضانوردان ما برای اولین بار در ماه فرود آمد آنها در سال ۱۹۶۹ توسط ناوگان دیسک نشسته روی لبه دهانه استقبال قرار گرفتند. فضانوردان خواسته مافوق خود را در صورتی که در مورد این دیسک دانستند. آنها «گفته شد بله» ، که آنها دیسکهای آمریکا شدند. فضانوردان در عصبانی می شد به عنوان مردان روابط عمومی توسط دولت استفاده می شود.
چرا پول خرج زیادی بمب افکن مخفیکاری در زمانی که آنها از این تکنولوژی گرانش را برای سالهای زیادی بود؟
خوب ، این هواپیما ترکیبی از دو جنبه برای ناپدیدی. یکی از جنبه های مربوط به ساخت و ساز و پوشش اعمال شده به سطح. جنبه دیگر مربوط به نوع بسته ناپدیدی الکترونیکی است که نتیجه کار انجام شده در آزمایش فیلادلفیا سال پیش بود. همچنین ، حرکت دزدکی دارای سیستم درایو ثانویه است که بسیار پیشرفته و اجازه می دهد تا آن را به پرواز در فضا. معاون ناسا پذیرفت که این آمد راست خارج از تکنولوژی بیگانه. او این را به اعتراف عمومی است.
او؟
بله.
که از نظر ظاهری و موقعیت دولت جالب است با توجه به تکنولوژی های مخفیانه.
می شکند پنهان کاری در برنامه های دولت است که با شروع به نشان وجود دارد. بیشتر و بیشتر مردم اخذ کاملا با فعالیت های دولت و نگرش disgusted و آنها شروع به صحبت کنید.
شاید فاش کردن عمدی آن است.
این می تواند عمدی. حتی محمدجعفر – ۱۲ در سال ۱۹۸۴ بود برای شکستن در مورد برخی اطلاعات به عموم در مورد همکاران و کامپیوتر. آنها تصمیم خود را در آن زمان آن را آزاد کند. جان کندی خواستار آن شدند که آنها آن را در عرض یک سال ساخته شد. او همچنین خواستار آن شدند که سازمان سیا خارج شدن از تجارت مواد مخدر. آنها او را به قتل.
آیا شما یافت نشد به مقاومت در برابر هر آنچه شما شده است با بیرون آمدن؟
شماره نیروی دریایی آرام نگه می دارد ، اما من گوش rumblings زیرزمینی که آنها قطعا در مورد آن خشنود نیست. به اصطلاح.. بند مربوط به شهادت «با این نسخهها کار به نفع من. آنها میدانند که من می دانم چرا که می توانند من دست نزنید. اگر این کار را می دانند که وجود خواهد داشت که مشکلات واقعی در زمان و فضا به دلیل آن است. وجود دارد که دو نفر از ما که در برگزاری برخی از عوامل ثبات و اگر چیزی برای هر کدام از ما انجام می شود ، می تواند وجود داشته باشد در پاره hyperspace. واقعیت کل سیستم تغییر خواهد کرد. من به شما به عنوان یکی بدهید به آنچه که آن را به احتمال زیاد تغییر جهت به حدس زد : ما برنده جنگ جهانی دوم توسط یک حاشیه باریک. فن آوری آلمان راه از ما جلوتر بود و اگر جنگ دیگری در ۳۰ روز آلمانی ها آن را می برد رفته بود. آنها در تولید سلاح های فوق العاده است که آنها آماده بودند تا استفاده کرده است. آنها پس از جنگ به پیروزی نزدیک که چرچیل و FDR واقعا درباره آن نگران بودند و اگر نوبت کاری سیستم ، می تواند به واقعیت موازی که در آن آلمانی ها برنده جنگ تغییر مکان.
به همین دلیل است که دولت جرات نمی کند کشتن یا از شما؟
محفوظ است. به خاطر آنچه که ما در درگیر شدند ، ممکن است سیستم تمام واقعیت ما را بخطر انداختن.
آیا می توانید توضیح دهید که چگونه با این نسخهها کار زمان حلقه بسته؟
خوب ، یکی از مشکلاتی که تا به توسعه این است که هنگامی که شما در طول زمان به شما نمی توانم بیایم بازگشت به نقطه دقیق مبدا سفر می کند. این موضوع باید دیرتر از زمانی که شما را ترک کردند. اگر شما بودند تا دوباره به نقطه دقیق که در آن به شما کردن شما را در همان نقطه دو بار در طول عمر خود را خواهد گرفت و خواهد بود وجود دارد یک مشکل بسیار جدی است.
آیا حافظه من در مورد بعضی از تاریخهای درگیر با توسعه کنترل ذهن الکترونیکی در ایالات متحده آمریکا نیروی تازه دادن به شما؟
آزمایش های کنترل ذهن در مورد یدلایمخیرات ۱۹۶۹ Montauk منتقل شدند. مرحله سخت افزار از برخی از آزمایش های بعد شروع کرد در مورد ۱۹۷۵ ؛ به ایجاد تغییر در تجهیزات فرستنده سلوی بود در مورد یدلایمخیرات ۱۹۷۳ دستور داد.
ITT پیمانکار اصلی و فرعی و بخشهایی از قرارداد قرارداد خارج شد. بسیاری از قراردادها به شرکت های در لانگ آیلند اهدا شد.
پس چه بود در واقع آنها ثابت کنیم که می تواند آنها را هنگامی که آزمایش قرار گرفتند بیش از؟
اما چیزی که آنها اساسا ثابت کرد که میتوانستند انجام دهند این بود که آنها می توانند یک فرد که آنها به حال امضا «» برای کنترل. این طرح که به فرد منحصر به فرد است می تواند به برنامه کامپیوتری برای انتقال دهنده قرار گیرند. دستور دوم طول موج می شود منتقل کرده است که میرایی و پایین تاثیر می گذارد که ذهن افراد به طور مستقیم. می تواند وجود داشته باشد فرمان را به هر چیزی متمرکز در فرد. هنگامی که یک دستگاهی است که این اصل در یک مقیاس گسترده ای مصور ساخته شد. پیام ذهنی خارج قرار گرفت که اگر کسی شنیده پیام آنها را به تماس شماره تلفن خاص. بیش از ۶۰۰ تماس گرفت از سراسر ساحل شرق تمام راه را به پایین فلوریدا می شود. کار می کند.
که جالب است. یک شخص که به تماس های خود را پروردگار Mattreya که می گوید که او مسیح را به زمین بازگشت ؛ که هنگامی که لینک را با فشار های بین المللی او خواهد شد یک پیام وابسته به دورهم اندیشی به کل سیاره را به زبان خود ارسال و آنها را از آن بشنوند وجود دارد. آنها همچنین اتفاق یک تصویر بصری دریافت خواهید کرد. بنابراین.. آنها که فن آوری؟
بله. فقط امضا indivdual وجود ندارد. ‹sامضا نژادی وجود دارد و همچنین سیگنال جهانی برای نژاد بشر است. دولت استفاده از هر سه نفر به مقصد خاص. آنها همچنین پیام های انجام شده در گروه هدف یک گروه خاص نژادی یا قومی. که رایج است. در بوستون و نیویورک بودند انجام آزمایش های کنترل در حالت «» در شهرستانها. انتقال تصویر مورد استفاده قرار دیگر وجود داشته باشد ، اما نشانی از تکنولوژی.
آیا افراد درک کردن هدف ها چه هستند دریافت تا فکر خود را؟
بله.
آیا دفاع در برابر که؟
بله و نه. از لحاظ تئوری نه. این همان چیزی است که دولت بستگی دارد. عملا در صحبت کردن ، آنها می توانند هر کس نمی کنید ، چرا که برخی از این افراد به طور طبیعی مقاوم هستند ، بسته به سطح توسعه آنها از روحی و روانی. شاید ۵ ٪ از جمعیت را به این نشانه ها پاسخ ندهید. اگر آنها دریافت ۹۵ ٪ پوشش ، آنها امر اهمیتی نمی دهند که حدود ۵ ٪. این چیزی است که آنها جوخه های ضد شورش و اردوگاه های کار اجباری برای. هیچ دفاعی مگر اینکه شما می توانید با آن سیگنال تداخل وجود دارد. برخی از افراد فقط انجام واکنش نمی شوند.
بنابراین انتقال سیگنال فکر می کردند؟
هنوز دقیقا. اگر شما از EEG گذاشته شد ، شما را الگوی خاصی از پاسخ های الکتریکی نمایشگاه. این می تواند ثبت و آنها را به شما منحصر به فرد هستند. می توان آن را ضبط و ذخیره شده و تکرار در کامپیوتر است. اگر آنها بتوانند خود را آرانای / طرح ام دی ان ای آنها بیش از حد دارید؟ — برای زندگی تکرار.
شما در مورد اردوگاه های کار اجباری ذکر شده؟
بله. آنها در سراسر ایالات متحده است. سه در آریزونا به تنهایی وجود دارد.
از همین رو آنها می تواند ما را به نقطه کنترل که در آن ما تنها دست خواهید بیش از اسلحه ما چیست؟
این چیزی است که آنها امیدواریم. این در مورد نحوه موثر این تجهیزات می شود ، چگونه به خوبی نصب شده است ، در همه جا ، یا نه و اینکه آیا مردم می توانند در این stuff از سر و گوش آب و رندر بستگی دارد آن را باطل قبل از آن زمان فرا میرسد.
چگونه در مورد ایده تقابل وجدان اخلاقی و آنچه که می گوید شما فرمان ذهنی انجام دهید؟
شما این اختیار نداشته باشد ، می بایست مانند آن را می گوید که راه اندازی تجهیزات است — اگر شما آگاه نیست به اندازه کافی برای ساختن یک اتصال آن است که فکر شما نیست. این کار نفی نمی انتخاب ، آن را تنها در impluse قوی یا دستور نهاد. کسانی که پاسخ داده شده توسط تلفنی که شماره نداشت فکر آنچه رفت و سر خود را از طریق. بعضی از این نیازی به پیش شرط الگوی پاسخ.
امکان انجام این کار آنها را بیش از رسانه ها ، مانند تلویزیون و رادیو؟
البته.
شما پیشنهاد دولت به فساد absoulte.
کاملا صحیح. فساد برنامه ریزی شده.
با استفاده از این نوع تکنولوژی ، چرا که نیاز به اردوگاه های کار اجباری؟
از آنجا که همواره وجود دارد افرادی را که به مقاوم است.
من فکر می کنم که آنها به آنها ، آنها را نابود قفل کردن. گام اول اردوگاه های کار ، جایی که شما می توانید آنها را راحت تر هندل ، سپس شما می توانید آنها را کلا حذف شده است. شما نمی برو پایین همه خیابانها تیرباران کردن. هنگامی که شما در اردوگاه های کار هستید ، از شما درهم شکستن روحی. آنها کارشناسان در آن.
ما فکر می کنیم آنها در حمل و نقل guillotines وجود دارد برای افرادی که کار منطبق نیست. آنها به دنبال یک نیروی کار برده. این چیزی است که منابع انسانی در حدود ۴۰۷۹ که در کنگره در حال حاضر. این باعث بوجود آمدن یک نیروی کار برده در نظام زندان ، که متعلق به بخش خصوصی خواهد بود. ایالات متحده خواهد هزینه زندان خصوصی در جهت قرار دادن زندانی خود را در آنجا پرداخت.
بله.
چه هستند برخی از پروژه های دیگر که مربوط به ظرفیت عملیاتی در درون جناح ایالات متحده دولت و شرکت های بزرگ برای اداره و کنترل جمعیت؟
خوب بین ۱۹۷۷ و ۱۹۷۸ یک پروژه به نام Dreamscan آمد در خط. در سال ۱۹۷۹ ، متوقف شد. هدف از این پروژه به دست آوردن توانایی های فنی را وارد کنید تا به ذهن افراد در حالت خواب و باعث مرگ او. بود یک فیلم به نام Dreamscape که نشان داد آنچه که کشف آنها میتوانستند انجام دهند وجود دارد. این پروژه توسط دولت مخفی شده است را اجرا و مدیریت توسط NSA. هدف از این پروژه بود که برای ترور به معنی پنهانی ارائه می کنند. رئیس جمهور کارتر در مورد آن را در بر داشت و آن را به حال متوقف شده است. سخت افزاری است و هنوز دست نخورده در انبار. شده اند وجود دارد تلاش برای آن قرار دادم در بازگشت خط به عملیات های اطلاعاتی مختلف ، که برخی از آنها به درگیری در گفت و operatives Ŧ.
چه چیز دیگری؟
در حدود سال ۱۹۸۷ ، یک پروژه به نام Moonscan آغاز شده است. آن را به یدلایمخیرات ۱۹۸۹ به طول انجامید و موقعیت تجهیزات کنترل ذهن در ماه برای استفاده در جمعیت زمین شرکت کنید. فناوری اطلاعات ، مانند دیگران ، تا به ارتباط واضح به فعالیت های منفی بیگانگان.
چه کسی پخش میشد که یکی؟
آن توسط سازمان مدیریت بود به نام هوابرد ساز آزمایشگاهها (AIL) ، که از پروژه های دیگر در زیر بال خود را پنهان کرده بود. در آن زمان ، AIL توسط شرکت Eaton را اداره میکرد. در حال حاضر توسط وزارت دفاع در سال ۱۹۸۸ به عنوان اداره می شود. سه شاخه از AIL : پنهان ، تجاری ، و دفاع وجود دارد.
هر گونه برنامه ها کنترل ذهن دیگر که شما می توانید اشاره؟
پروژهای به نام Mindwreaker که فلج ذهن اجازه می دهد وجود دارد. بیگانگان به شدت با آن پروژه شرکت داشته اند. آن تولید سلاح های عصبی چند که بعضی از آنها در مورد استفاده قرار می ب – ۱ بمب افکن ، که نیز حاوی مقدار زیادی از فن آوری خارجی. در زمان های مختلف گونه های بیگانه آمده و خارج از AIL رفت. یک گروه بود به نام کودکستانی گروه ، که برای کوتاه Kondrashkin وجود نداشت. آنها دارای پوست رنگ پریده بود که ته رنگ کمی مایل به سبز و تقریبا هیچ مو. نگاه انسانی آنها ، و به حال خود را به سفید پوست و wigs بپوشند. آنها شده اند و گهگاه با پروژه های مخفیانه از سال ۱۹۴۰ درگیر است.
از کجا تا به AIL واقع شده است؟
اصل سنت قضایی در نیویورک ، در Farmingdale ، گوزن پارک و لانگ آیلند.
وضعیت فعلی AIL چیست؟
خب.. پروژه های در جریان قرار گرفتند و هشت در AIL که همچنین باید با گسترش تسلیحات در برابر بیگانگان انجام وجود دارد. در سال ۱۹۸۹ گروه جبار را کشف و تخریب این پروژه ها. فقط می توانید آن را به عهده گرفت AIL می شود که هنوز هم در مناطق دیگر توابع.
چه می رود در پژوهش های دیگر در لانگ آیلند؟
پژوهش در تسلیحات عددی مانند است که نابود چلنجر.
من فکر کردم چلنجر توسط روس ها با استفاده از سلاح های عددی نابود شد؟
شماره روس ها بود کار نیست که. چیز عجیب و غریب با حوادث تا آنجا که به روس ها بودند نگران آن بود که کشتی های آنها در مورد ۱۵۰ مایل در دریا بیرون کشیده قبل از آن رخ داده است. آنها علت مستقیم ، که سلاح عددی که آنها سعی داشتند تا در مدار زمین قرار داده و آزمون نداشت. انباشته شدن این اتهام در حالی که چلنجر که قرار بود تا از طریق اتمسفر و روشن خود را در. این چیزی است که نابود چلنجر. ممکن است عمدی بوده اند.
چه قدرت نهایی در پشت پروژه های ققنوس چه بود؟
در نهایت ، کل آن توسط گروه شکارچی دستکاری شده است. انتظار آن بود که می تواند کنترل ذهن به بیش از توده مردم در سال ۱۹۹۰ — بدون یدلایمخیرات ۱۹۹۴ و یا دیرتر از یدلایمخیرات ۱۹۹۵ را استفاده کنید. آنها همچنین در کارهای ژنتیکی است که در آن آنها را تغییر دهید. اسپرم و تخمک انسان را تا سر حد خواهد شد که همه فرزندان دورگه با ویژگی های جدید تولید کند. انسان ها ایجاد خواهد شد و ماته کودکان مبتلا به ژنتیک بیگانه. که یک قدم فراتر از سناریو ربودن متوسط است. هستند چیزهای دیگر اتفاق می افتد با نژاد بشر وجود دارد.
چگونه؟
از آنجایی که اجزای سازنده یدلایمخیرات ۱۹۴۷ ، وجود داشته اند از نژاد ۶th incarnating بر روی این سیاره. ۵th نژاد آریایی بود. ۶th نژاد انسان ها هستند ۱۰۰ ٪ وابسته به دورهم اندیشی — دولت های مخفی و گروه شکارچی از آنها به عنوان یک تهدید می بیند. آنها آگاه شده ام از آن را از سال ۱۹۴۲٫
نبود در مورد فیلم وجود دارد که چیزی شبیه به سال قبل؟
بله. من به نام به یاد داشته باشید ، بلکه آن را در سال ۱۹۸۲ بود. در این فیلم ، دارویی است که بچه ها ساخته شده که ۱۰۰ ٪ وابسته به دورهم اندیشی شد وجود دارد. این نوع از چیزی است در واقع رخ داده است. شد یک شرکت کانادایی بود که تولید مواد مخدر که معلوم شد فقط برای انجام وجود دارد که. این بود بین ۱۹۴۶ و ۱۹۴۷٫ آن را از بازار بلافاصله حذف شد ، اگر چه استفاده از آن ادامه دارد بخش خصوصی. در این فیلم ، دولت به حال راهی برای استفاده از electromagnetics به منفجر شدن افراد سر به خلاص شدن از شر آنها.
نظر می رسد که چیزی که در آنها mught توسعه Montauk.
این کار ، آن را نمی کند؟
وضعیت فعلی را با بیگانگان چیست؟
مخلوط شده و تا حدودی اشتباه می شود. شده است وجود دارد رفتن زیادی در سراسر کره زمین. در ماه سپتامبر و یدلایمخیرات ۱۹۹۰ اکتبر یک گروه فضایی از برخی از ابعاد دیگری که در تلاش برای حمله کردن وجود دارد این سیاره بود. پایین همه آنها در زمان صفر و زمان و ژنراتور در سراسر کشور است. FAA به ویژه تحت تاثیر قرار گرفت. گروه سرکش شده توسط گونه های دیگر متوقف شد. برای سال های بسیاری ، برخی از جناح از گروه شکارچی در گرو یک حلقه از ماهواره های بیگانه را که توابع حفظ زندگی. کسانی که در نوامبر سال ۱۹۹۰ گروه همان محو شدند.
بنابراین نیروهای مثبت هستند از نور وجود دارد که به دنبال موازنه منفی این فعالیت ها توسط گروه شکارچی وجود دارد؟
بله. من در هستم آزادی نیست که به شما بگوید هویت خود را.
آیا فکر می کنید که این گروه به کسانی که پرواز بیش از سیلوهای نظامی هسته ای و فوری مربوط به کلاهک های غیر عملی است؟
من نمی دانم اگر آنها شرکت داشته اند ، اگر چه من نتوانستم بپرسید. جدول کلمات متقاطع هسته ای چیز دیگری که در سطح فرهنگی است. ایده از جنگ اتمی ، مدت زمان طولانی مدتها پیش توسط همه قدرت های بزرگ بر روی زمین حذف شده است. تهدید هسته ای و زمستان این واقعیت است که شما می توانید دستگاه های دو هسته ای منفجر نشده بیش از حد نزدیک هم در زمان آنها را مانع از انجام آن. من فکر می کنم بسیاری از مردم آگاه باشید که همان نیروهایی است که کنترل امروز ایالات متحد است که در پشتیبانی از نیروهای همان buildup از آلمان نازی و اتحاد جماهیر شوروی و جنگ جهانی دوم برای تنظیم و ویتنام. عمومی بوده است به دروغ در زمینه های بسیاری را از اوایل دهه ۱۹۳۰ است که آنها نمی دانند چه خبر است. اکثر مردم هنوز هم فکر می کنم که کنگره و رئیس جمهور اجرای کشور و آنها که حقوق اساسی.
چگونه در مورد برخی از فن آوری جالب اسپین آف از آزمایش فیلادلفیا؟
خوب ، هستند بسیاری از آنها را در استفاده توسط سازمان سیا و NSA ، و همچنین سایر شرکت ها و سازمان های دولتی وجود دارد. یک واحد قابل حمل است که می تواند فرد نامرئی رندر وجود دارد. NSA شناخته شده است به استفاده از آن بر اساس نسبتا منظم. همچنین بر اساس پژوهش سازمان UFO اعتقاد بر این است که مخفیانه به آنها داشته باشد؟
و آنچه که خواهد بود؟
خوب ، خود را فوق العاده محرمانه سازمان بین المللی است که توسط تمام دولت های عمده تمویل شده است. انجام این پژوهش در زمینه بیگانگان و فن آوری خارجی ، عملیات coverup ، و همچنین نشانی از جاسوسی. گروه منفی گرا در نظر گرفته شده است و به هیچ ویژگی مثبت در رابطه با انسان های دیگر. است به نام اتحاد بین المللی هوا و فضا.
چگونه آن را در سلسله مراتب فرماندهی و کنترل مناسب؟
آن را به وصل شده محمدجعفر – ۱۲ ، اعتقاد بر این است که به توسط کیسینجر در این زمان وجود داشته باشد به رهبری. همچنین به چیفس ستاد مشترک و رئیس جمهور متصل می شود. واحد AIL نوع نیز به گروه محمدجعفر متصل می شود.
من شنیدم یک نوار از رابرت گدا ، به عنوان مثال : گرم و دانشمند و سایر افرادی است که نشان می دهد که بالاترین سطح ترخیص کالا از گمرک فوق العاده است. این است که آن را؟
نیز وجود دارد سیاه ترخیص کالا از گمرک قرار دارد.
ایمپلنت ها چه با کسانی که در حوزه های اندکی که درگیر است؟
کسانی که دستگاه ها در حدود اندازه ۳mm. آنها نامیده می شود. SBMCD ، یا کروی مانیتورینگ زیستی و دستگاه های کنترل. آنها نمایندگی پردازنده organically افزایش synaptid شده توسط پوزیترون جریان کوچک است که کنترل و یا mimics توابع درون سیستم عصبی انسان را با خرد است که رله عمل مغز و یا الگوهای تکراری تحولات دائمی هسته سلول.
داستان واقعی پشت ویلهلم رایش چیست؟
اغلب افراد مبتلا به کار Reichs درخشان با bions آشنا هستند ، تغییر آب و هوا ، biopathy سرطان و وسایل دیگر. کار Reichs تا به مورد علاقه برای برخی از زمان به آژانس امنیت ملی شده است ، و آن را شامل این واقعیت است که زمانی که یک فرد الکترونیکی از پیش در حفظ دولت orgastic در سیستم عصبی خود را ، نزد دروازه ذهن باز برای کنترل ذهن را نگه دارید . این سری ترین کار او است ، تا آنجا که برنامه های درگیر هستند. تماس با Reichs با گونه های بیگانه ، اکتشافها ، خود را در مورد انرژی زندگی و سرطان ، و ذهن کنترل برنامه های کاربردی برخی از دلایلی که او کشته شد. این دانش با دانش های دیگر ترکیب شد ، که برخی از آن بیگانه در طبیعت ، و یا یکپارچه را به کار در پروژه های Montauk و پس از آن مخفیانه به درون واژگون سازی کردن مردم ایالات متحده و جهان تحت شکارچی مبتنی بر سیستم.
برخی از راه آنها قرار داده مردم را به این دولت چه کسانی هستند؟
خب ، آیا این دستگاه وجود دارد. هر مرکز روانی آنها را به همراه دارد. برای مرد ، آنها الکترودهای متصل به پنج نقطه در بدن (آنچه شما می توانید یکی از آن نقاط می باشد) و روشن دستگاه در حدس زد. این فرد می سازد برنامه نویسی واقعا آسان است. بی راهه است ، اما انسانی بسیار بیشتری نسبت به درمان electroshock قدیمی. چیزی است که از این وسیله برای کنترل استفاده می شود به جای در راه است که ممکن است فرد بهره مند شوند.
چه در مورد آزمایش فیلادلفیا را به بیگانگان مرتبط؟
آزمایش فیلادلفیا در عمل بیگانه نبوده ، تا چنین است ، اما آنچه که مجموعه ای به بالا بود تاریخ ، یدلایمخیرات ۱۹۴۳ اوت ۱۲ ، به دلیل آن بود که به پروژه سیمرغ باشد در یدلایمخیرات ۱۹۸۳ اوت ۱۲ بسته شده است. تاریخ های نفوذ بیگانه برپا شد به منظور ایجاد سوراخ در سال ۴۰ در hyperspace که از طریق آن تعداد زیادی از نیرنگ بیگانه می تواند این بعد را وارد کنید. این کار می کرد ، اما چندان دوام نیافت به اندازه کافی در اختیار بیگانگان سود حداکثر سناریو. سفارش برای تاریخ از یک مرد در کاخ سفید بود که در جنبه های خاصی از کارگردانی پروژه است.
این مرد یکی از کودکستانی گروه شد و به رهبری چه پسی – پارسیان نامیده شد. این مداخله خارجی شده است. این را تهاجم اصلی از کهکشان های مختلف برنامه ریزی شد.
چگونه در مورد انواع دیگر از بیگانگان که در شرکت داشته اند؟
بسیاری از دیگر گروه های بیگانه در اطراف ، از جمله آنهایی که خود را در hyperspace بود sucked حمل ، ناظران از آنچه که قرار بود در تاریخ است ، نه شرکت کنندگان قرار گرفتند. فراتر از این واقعیت آشکار است که رعایت آنها برای خود بودند ، اطلاعات کافی برای تعیین اینکه آیا آنها را برای هر کس دیگر مشاهده شد وجود دارد.
چه در مورد کشتی بیگانه ، دوباره ، که در زیر زمین Montauk به دام افتاده بود؟
من قسمتی از گروه که منحل شد. چه درگیر است این است که شما باید دریابید که چگونه همه چیز را با هم می رود. شما باید برای خواندن دفترچه های راهنمای خود را… شد هفت کارکنان آن کشتی وجود دارد ؛ چهار نفر از آنها را نمی توانست با ما صحبت کند. در نهایت ، سه تن از آنها بود ، و ما زبان خود را یاد گرفته و deciphered کتابچه های راهنمای خود در مورد ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری از کشتی…
آنها خاکستریها نیست؟
آنها در مورد شماره ۶ فوت ۵ اینچ بلند قد بودند. آنها اساسا انسان در ظاهر شدند. آنها دارای پوست چرمی تیره. آنها مو نداشت. از کجا از آنها به ما مطمئن شدند نمی آمد. ما حتی نمی دانند که چرا آنها وجود دارد ، شاید به جز آزمون در یدلایمخیرات ۱۹۴۳ اوت ۱۲ کنترل نمود. هنگامی که کشتی در سال ۱۹۸۳ ظاهر شد زیرزمینی ، ما در ابتدا به عنوان نگران بودند که آیا به این کشتی به نمایندگی نوعی انسان نقطه «» برای تهاجم به نوعی.
هر نوع اسلحه وجود داشته است که در داخل هواپیما؟
هنوز که من به یاد داشته باشید. کشتی زیادی از دستگاه های عجیب بر روی آن کرده بود. ما زمان زیادی را صرف نظر stuff. ما در زمان خاموش بخشی از پانل کنترل ، تجهیزات و ارتباطات است. ما تصمیم خود را لمس نیروگاه اصلی چون ما فکر ممکن است منفجر کردن اگر ما با آن fooled. ما در سمت چپ واحد پردازش مواد غذایی سالم. کشتی درایو سیستم قرار گرفتند حذف خواهند شد. بسیاری از کشتی محروم شد پایین سمت راست به پوسته. این راه است که باقی مانده بود.
چرا که تهاجم آنها مشکوک؟
Idon’t دانند ، به جز وجود داشته اند که از گروه های بسیاری را در طول سال ها تلاش به این سیاره هجوم. یکی از شگفتی های همین دلیل آنها می خواهند با توپ و گل این فن آوری عقب مانده خود را خسته.
جان لیر نشان می دهد که نژاد بشر را نشان استخر ژن.
این یکی از امکان خوبی است. یکی دیگر ، و من این را از منابع من نمی توانم در این لحظه ای آشکار است که اکثر آنها به دنبال عناصر خاکی کمیاب است برخی از آنها ظاهرا در جای دیگر نمی توانید پیدا کنید.
رابرت جذامی ذکر است که کتاب شامل تاریخچه زمین را گرفته و آن را که گفت که انسان ها را به عنوان ظروف.. برای نفس ارجاع شده بودند «و روح است که می تواند در معامله می شود چیزی مثل یک سیستم داد و ستد کالا.
بیگانگان هستند آن را انجام تمام زمان.
آنها معامله در نفس؟
بله. آنها با ما shuffling در اطراف ما بودند مثل گاو به آنها.
املاک. چه چیزی شما را از مفهوم فکر می کنم که به عنوان به انسان اعمال؟
خب ، آن به ذکر است که نژادهای مختلف در نظر انسان ها در بعضی از روش های مشابه به آن. چه این جسم و یا روح است که در نظر گرفته مال ، من نمی دانم. به نظر می رسد که آنها نگران بیشتری را با بدن ، ژنتیک و توانایی های ذهن انسان است. توانایی های ذهن انسان است ، عملا نا محدود. fascinates که برخی از گونه ها.
کسانی که بیگانگان بودند که در آن کشتی. از آنها چه شد؟
خارج از هفت ، چهار بود و سه بحث نیست آیا صحبت کردن با ما. به دنبال یکی از گروه بود که به بحث ما نبود معلوم ، کاپیتان کشتی. او در نهایت به قتل سه که به بحث ما بود. چهار بیگانگان باقی مانده را به «عمق یخ» قرار داده شده توسط افرادی که در حال اجرا در زیر زمین Montauk شد. من هیچ تصوری آنچه که با سه تن دیگر از اجساد بود.
چه اتفاقی افتاد؟ به سادگی؟
هنوز وجود دارد ، تا آنجا که من اطلاع دارم. این یک رنگی و طلا در مورد بشقاب شصت پا در قطر شد. آن را به حال متورم شدن در هر دو بالا و پایین.
در یکی از آثار لیندا Moulton هاو ‹sورود آنها به حال از این نوع نوشتن بیگانه. بودند تا بحال قادر به تعیین زبان آنها استفاده می شود؟
آنها با استفاده از زبان بود که ظاهرا از خاکستریها. نماد که خاکستریها استفاده زیادی نماد همان کمیسیون سه جانبه استفاده می شده است.
چقدر بزرگ است زیرزمینی در Montauk؟
آن بسیار بزرگ است. آن را برای گسترش مایل ، به خصوص ۵th 6th و سطوح. تقریبا همه از آن در اواخر دهه ۱۹۲۰ و اوایل ۱۹۳۰ ساخته شد. ما را به یکی از مردانی که یکی از پیمانکاران که از آن ساخته شده بود صحبت کردیم. آن را در دستور دولت بلافاصله پس از افسردگی ساخته شده بود آغاز شده است. آن را در شش سطح ساخته شده است. آنها پوشش داده شده بالا با بیش از زمین است. آن شناخته شده به صورت محلی به عنوان «تپه». پایه آن بزرگ باشد. ممکن است هنوز وجود داشته باشد بعضی از استفاده از آن. بسیاری از آن تعطیل است. تا به قدرت شده است در مدت دو سال در حال حاضر ، تک فاز ۲۲۰ ولت. آسانسور مورد استفاده قرار فرار در سه فاز ۴۴۰ ولت ، و در نه است که تبدیل شده است ، احتمالا به خاطر آنها گذارند همه با دهانه های اصلی و شفت آسانسور با بتن می باشد.
چگونه بسیاری از گونه های مختلف شما را از بیگانگان آگاه هستند؟
خوب ، خاکستریها نیست بخشی از Montauk شد. با توافق آنها رفت و هرگز وجود ندارد. از گروه های بودند که بخشی از آن را داشتند ، مانند گروه که نام خود را Leverons وجود دارد. بودند کسانی که از قلب عقرب شدند که ناظران تنها وجود دارد. آنها مانند انسان ها مراقبت می کند. بودند از اعضای گروه شکارچی وجود دارد گاهی اوقات وجود دارد. کودکستانی به حال برخی از گروه ارتباط با محل ، اما من شخصا هر کدام از آنها را دیدم هرگز وجود ندارد. در نهایت ، قرار گرفتند که ساکنان کشتی که شد اسیر وجود دارد. کنفدراسیون شکارچی شامل بسیاری از گروهها ، از جمله Leverons.
گروه شکارچی است ظاهرا در جنگ با یک گروه به نام الوهیم. آیا می توان گفت که درست است؟
بله. این اتفاق می افتد. گروه الوهیم نژاد بسیار قدیمی است ، شاید قدیمی ترین در جهان. حداقل خود ما از قدیمی ترین دانند.
آیا گونه خاصی است که بزرگ ترین کنترل بیشتری بر روی انسانها؟
گروه شکارچی. آنها weasels در زمینه دستکاری که همه ، از جمله خاکستریها. گروه شکارچی شامل گونه های مختلف خزنده.
بود صفر ژنراتور زمان از منابع بیگانه؟
شماره تسلا ساخته صفر ژنراتور وقت در سال ۱۹۲۰ است. آن ارائه شده بسیار اساسی مرجع زمان است که در واقع به مرکز کهکشان ما بسته شده است. به همین دلیل است که اسمش را زمان صفر ژنراتور. قفل به تجهیزات است که تنها راه شما می توانید برخی از این تابع مولد بالاتر به کار دریافت کنید.
بیگانگان استفاده از کریستالهای کاملا بیتی.
بله. کریستال می تواند ذخیره و زیر و بم کردن مقدار زیادی از انرژی هستند. شد کریستال در کشتی بیگانه است که تا در Montauk به پایان رسید که در حدود ۱۸ اینچ طولانی بود وجود دارد. جناح دیگر از گروه بیگانه ظاهر شد در یکی از تونل سمت خارج تونل اصلی و اسیر زمان چند تن از ما ، و نه اجازه خواهد مگر اینکه یکی از ما به ما رفت و برگشت و کریستال کردم که برای آنها. ما در هیچ. مشکل شد این است که ما در تونل زمان بیش از حد طولانی شد ، چرا که مراجع زمان مرد با من بود حل شده ، و او را به سن در مورد نرخ شروع به روز شده در هر ساعت. طی سه روز او مرده بود.
برخی از روش های دولت در سفر مدت زمان لازم برای تبدیل شد چه هستند؟
نیروی دریایی بود و توانایی استفاده از تکنولوژی زمان سفر از حدود سال ۱۹۷۰ و توانایی کامل عملیاتی در سال ۱۹۷۳ توسعه یافته. آنها متوجه انجام آزمایش جایی که آنها سعی در به عقب برویم و کشتن پدر مرد به مقصد به رئیس جدید یک دولت جهانی. آنها متوجه قتل پدرش را ، اما ، تفاوتی. آنها نمی فهمند و چرا از آن انجام کار نمی کند. رابرت جذامی بود ابراز مفهوم آن زمان است quantitized یا compartmentalized است و شما نمی توانید آنچه را که تغییر شرایط را از قبل در گذشته رخ داده است.
آیا در را با نیروی دریایی دولت سری گره خورده است؟
عناصر کوچک در نیروی دریایی هستند ، اما نیروی دریایی به طور کلی نمی باشد.
در نتیجه در دهه ۱۹۷۰ بودند در برابر آنچه که قرار بود در محاکمه و راه آن را متوقف کند؟
بله. در Montauk که ما در حال تغییر گذشته موفق بود ، بنابراین من می دانم آن را می تواند انجام شود ، اما طول می کشد تا مقدار زیادی از قدرت و بیش از فقط یک ماشین زمان است ، اما من نه به آن را دریافت خواهید نمود.
بنابراین کسی که خواهد بود که رئیس یک دولت جهانی می باشد در اطراف راه رفتن است و نه پدر؟
از لحاظ تئوری درست است ،
چگونه میتوان این پسر را به وجود بیاید؟
که یک سوال بسیار خوبی است. که یکی دیگر از پارادوکس زمان است.
بود این شخص قبلا در وجود آنها قبل از رفت و برگشت و به قتل پدرش؟
بله. آنها تصور که او ناپدید می شوند و بس به وجود داشته باشد.
آیا می دانید که این فرد است؟
شماره نه نام.
آیا یک جهان در طول عمر دولت علاقه مند؟ مثل همه این برنامه به نظر می رسد بر اساس یک در دراز مدت می شود. همچنین می خواهم آن را که بیش از حد طولانی قبل از آن در کنترل می تواند واقعا بدست اوردن سود به نظر می رسد.
هنگامی که شما را به سطح ذهنی warped از رهبران جهان که توسط گروه شکارچی گرفتن کنترل می شوند ، شما واقعا نمی دانند چه اهداف خود را دارند. آنها کاملا وابسته به تکنولوژی خاص ، از جمله زمان ماشین های که در شکاف ۴۰ سال زمان را به همراه پسوند ماتریس در زمان دیگری می رود که ۲۰ سال لنگر می شوند. ماشین زمان در حال تکنولوژی است که منشاء آن را در اینجا طی مدت زمانی که بر اساس هستند ، و از آنچه که من تا سال ۲۰۰۳ آنها بطور ناگهانی و خواهید دید که ماشین های زمان خود را دیگر تابع را درک کنید.
چرا؟
از آنجا که آنها در اساس چیزی است که اساسا مصنوعی ایجاد شده بود قرار گرفتند — شکاف در زمان. تابع در شکاف بنا شده است. سپس پشت خود را به تابلو نقاشی.
آیا هیچکدام از آنها ساخته شده در برنامه های بتن شکاف را که ممکن است ناپدید می شوند که بر اساس شکاف کند؟
من نمی دانم. من نمی توانم صحبت می کنند برای دولت تمام.
آیا هیچ شکارچی بر اساس جدول زمانی که در این؟
خوب ، Orions که راه خود را از انجام کارهایی.
آیا در این شکاف وابسته به آنها باشد؟
خیر ، اما خاکستریها بر روی آن هستند تا حدودی وابسته به داشتن آن را مورد استفاده قرار گرفتن در اینجا اعداد بزرگ است. گروه شکارچی خود را در تعداد زیادی اینجا نیست.
آنها اجازه دهید دیگران انجام کار کثیف برای آنها؟
بله.
آیا هیچ احساس خاص چه چیزهایی مانند مخفی در درون دولت با توجه به گروه از بیگانگان هستند به شما می شود؟
خوب ، آنها وحشت زده به خلاص شدن از شر خاکستریها. من نمی دانم اگر آنها هر گونه که وحشت زده بیشتر ، چرا که من می دانم که Orions هستند اساسا ، رفته به جز پاک کردن ترکیب ، که سیستم های زندگی خود را حمایت از.
پشتیبانی از حیات کلی برای نفر دیگر توسط یک گروه دیگر خارجی در یدلایمخیرات ۱۹۹۰ نوامبر ویران شد. آنها نمی توانند بدون پشتیبانی وجود دارد در اینجا از حلقه های الکترونیکی ماهواره آنها قرار داده تا سنین قبل وجود دارد. تقریبا تمام آنها را بسته بندی شده به بالا و سمت چپ.
ماهیت پشتیبانی الکترونیکی چیست؟
آنها می توانند ارتعاشات این سیاره ماند. خاکستریها آن را دوست دارم چرا که این سیاره بسیار بسیار شبیه به سیاره خانه خودشان را دارند.
چگونه این همه مربوط به طرز تفکر که آنها اجرام ستاره مانند است که به این سیستم با یک دسته reptilians بر روی آن. آیا سیستم های زندگی خود را الکترونیکی پشتیبانی از آنها را؟
بله. آنها می توانند جایگزین ماهواره. آنها همچنین ممکن است قبل از بازگشت طولانی باشد.
شما چه که سناریو ، جایی که پر از اجرام ستاره مانند reptilians شکارچی ، یا دراکو است ، از آمدن به اینجا؟
خب ، ما نظارت سیگنال های آینده از اجرام ستاره مانند. آنها در سال های آینده در حدود ۲۵MHZ با دوازده حامل جدا spaced 50KHz. reptilians شکارچی گروه که دوازده chakras ، ممکن است که چیزی برای انجام با آن.
سپس این می تواند بخشی از سیگنال های الکترونیکی است که حتی ممکن است نماینده ماتریس زندگی خود معاش الکترونیکی؟
بله.
این نیز ممکن است لازم باشد به راه اندازی فرستنده های خودمان را که با آن نوع از تجلی تداخل الکترومغناطیسی.
بله.
چگونه در مورد ژنتیک شکارچی؟
بسیار است که به انسان ها مشابه بود. برای مدت زمان طولانی آنها امیدوارند به دو رگه. این آیا به درستی کار نمی کند. که یکی از مسائل جانبی از Montauk پروژه ققنوس بود ، برای یافتن راه از دو رگه. آنها هرگز به طور کامل مشکلات را حل کند.
پس این است که در آن مفهوم چگالی دوازدهم که در بیاید؟
بله. احتمالا. اما چیزی که آنها امیدوار بودند آیا می توان آنها را در دو رگه انسان و Orions موفق به حمله خاموش آنها که در آن بیش از دو رگه های انسانیت را و از بین بردن انسان ها را نمی خواستم شد. در این لحظه ، شکارچی روح را به بدن پیوندی حرکت و آن را کامل خواهد بود. چنین افرادی به پشتیبانی از سیستم های الکترونیکی لازم نیست برای زنده ماندن در اینجا ، که متشکل از ۱۲ ماهواره.
پس چگونه این جهان را تحت تأثیر قرار دهد دولت قصد دارد ، اکنون که گروهی شکارچی به طور موقت در رفته؟
این تغییرات چهار چوب از سیستمی است که تا یک دولت جهانی حمایت. از طرف آنها حمایت شد و انتظار می رود حمایت از گروه شکارچی. با Orions خارج از تصویر ، آنها در خود هستند.
چگونه در مورد خاکستریها؟
در اطراف آنها در حال اجرا در محافل. آنها احتمالا با کار های ژنتیک و آدم ربایی ادامه دارد اما آنها فاقد همه جهت جز آنچه که قبلا تاسیس.
آدمربایی های اخیر از زن در سیاتل در یدلایمخیرات ۱۹۹۰ دسامبر ۳ وجود داشت که در آن افراد بودند که نگاه انسان وجود دارد. آنها به آنها گفت ، با این حال ، آنها بودند که واقعا بشر و اجازه داد آنها را به شکل واقعی آنها را ببینید. این گونه خزنده نوع آنها به حال دیده هرگز قبل از تغییر یافتهاست. آنها خواسته شده سوالات abductees درباره تجارب خود را با خاکستریها. زن تصور کردم که humanoids خزنده تصور می کردند که خاکستریها شد رفتن به دور در تعاملات خود را با انسان ها و آنها که به دنبال آن بودند. هر گونه نظر؟
هیچ اطلاعاتی در آن یکی.
خب ، از آنجایی که آنها را به افراط گری در رفتار به دنبال شدند ، که احتمالا گروه فرع است و نه چیزی برای انجام با دراکو شد.
آنها احتمالا گروه انشعاب شد. بدست من تصور که تمام کنفدراسیون شکارچی شر است. است یک گروه در داخل کنفدراسیون شکارچی هم وجود دارد که تابع به عنوان نوع overseers و آنها ظاهرا کاملا در مورد آنچه انجام می دهند این خاکستریها ناراحت است ، اما ظاهرا کار زیادی نیست که آنها قادر بودهاند تا در مورد انجام آن وجود دارد. قلب اساسی کنفدراسیون شکارچی که ما با آن آشنا تبدیل شده است کاملا بد و خود محور.
آنها اساسا مایل به بیش از زمین می برد؟
بله. آنها می خواهند زمین را به دلیل تمایل خود را برای این سیاره به عنوان پایه چوب بست. آنها همچنین تمایل آب و مواد معدنی باشد. موفقیت شده است که تنها بخشی از برنامه پرورش خود را متقاطع وجود دارد. دورگه های چند که جان سالم به در. آنها اساسا نگاه بشر اما ژنتیک شکارچی درون آنها را.
چه خبر است در واشنگتن در حال حاضر؟
آنها تا eyeballs خود را در مشکلات. در نظر آنها چیزی را با حسین در شرق میانه را به عنوان حداقل از نگرانی های خود را.
چه هستند آنها با ابراز نگرانی؟
آنها مبتلا به ایدز و دیگر ، مشکلات بیماری است که در آمدن به زمین را از فضا نگران هستند. در حال حاضر وجود دارد دو ابر عظیمی از amoeba مانند موجودات بیش از مناطق قطبی از زمین است. این نام که به صورت دوره بیش از ده سال گذشته نشان داده شده. ناسا در حال کار بر روی این. هر بار که آنها تشخیص داده شده ایم ، انواع بیماری های عجیب تاول زدن. آنها چگونه می توانند زنده بماند و می شود در فضا ندارد. آنها بسیار است که نگران است. وضعیت ایدز تا کنون پیشرفته آن است که در نظر گرفته می شود یک فاجعه.
چگونه می توانم به شما گزاف گویی که در برابر این واقعیت است که ایدز در فورت Detrick ، مریلند ساخته شده است؟ آیا بیگانگان که در نهایت پشت سر هم؟
من نمی دانم. بسیار ممکن است. آن را در دستور سازمان بهداشت جهانی سرچشمه گرفته است. من فرض کنید که شما باید برگردید و ببینید که چه کسی مسئول این طرح شیطانی در داخل که به ایجاد یک ویروس که سیستم ایمنی بدن انسان را نابود شد. آنها متوجه است که زمانی که آن را خیلی دوست دیوانه جهش است و هیچ راهی برای تولید واکسن برای آن وجود دارد از زندان آزاد شد. نشانی از دولت را راهی برای درمان آن را ، اما آنها در انجام این کار بر اساس انتخابی زیبا. درمان شامل electromagnetics. هم وجود دارد به معنای دیگر است که کشف شده است ، اما دولت آیا می خواهید جهان خارج نیست آن را داشته باشد. آن بخشی از برنامه کاهش جمعیت.
که ایده آن است؟
ظاهرا از آن تصمیم گیری رسیده است که توسط دولت مخفی شد. تصمیم نهایی در کاخ سفید در سال ۱۹۷۲ بر اساس نشست رهبران جهان تحت نیکسون ساخته شده است. دوست معدن یادداشت کردم که از آن. او هم اکنون در زندان به سر ، و از او در مورد آن صحبت کردیم ، هیچ دولتی حق در سال ۱۹۷۴٫ او گفت که آنها به حال ملاقات و توافق کرده اند که این سیاره بود که overpopulated و آن را به حال می شود کاهش می یابد. تصمیم گرفت به منظور کاهش جمعیت از ۵ میلیارد ، که در آن زمان بود ، به ۱ میلیارد دلار تا سال ۲۰۰۰٫ آنها به استفاده از هر و همه به معنی این کار. آنها باور داشتند که زمین تنها می تواند دسته ۱ میلیارد جمعیت. مشکل بود که چگونه آنها را به منهدم کردن ۸۰ ٪ از جمعیت جهان در ۳۰ سال بود. آنها تغییر شکل می شود ۲ میلیارد دلار سال ۲۰۰۰ است ، اما چیزی ایدز رفتن به مراقبت از بخش خوب است که برای آنها. آخرین آمار بیرون آمدن از واشنگتن نشان می دهد که ایران در حال حاضر به عنوان خوب به عنوان محکوم به فنا. در ده سال دیگر ، ۷۵ درصد از آفریقا خواهد شد مرده است.
شده اند وجود دارد به چهره های اخیر نشان می دهد که ۹۲ ٪ از تمام نوزادان متولد شده در آفریقای امروزی را ویروس.
بله. در هند ، نرخ ۵۱ درصد می باشد.
به نظر می رسد فوق العاده برای ایجاد دولت وظیفه نشناس به چیزی است که می تواند مردم و گرفتن انجام این کار به آنها.
خوب ، آن را undesirables «» که اولین ویروس داده شده بود.
آنها باید شناخته شده که که این چیزی که قرار بود به خارج شدن از دست.
آنها نمی دانستند که که قرار بود رخ دهد. همچنین figured این بود که آن را مجموعه ای جوان تاثیر می گذارد ، اول کسانی که در آنها ، بیشتر.
اگر آنها را در زمان مسافرت و می دانیم که تغییرات ژئوفیزیکی برای مراقبت از بخش عظیمی از جمعیت جهان را به خود میگیرد ، چرا که آنها زحمت دادن به آن انجام دهید؟ به خصوص دلیل این که شما یک دسته از ۵۰ سال مردان به داشتن ۳۰ سال صبر کنید.
من نمی دانم. بدیهی است که آیا آنها فکر نکنید.
و یا اینکه بود آنها بودند که در نهایت مسئولیتی ندارد. تنها کسانی که هیچ چیزی در دراز مدت به سود بیگانگان خواهد بود ، بنابراین باید آن را بیشتر نشان می دهد که در نهایت منفی وجود دارد خارج از سیاره که نیروهای مسئول. بیگانگان در مورد تغییرات دانند.
چگونه با آنها گسترش ویروس در ابتدا؟
از طریق inoculations سازمان بهداشت جهانی که با این ویروس آلوده شدند. این برنامه برای اولین بار در افریقای سیاه در سال ۱۹۷۴ با inoculations آبله بود. پس از آن به برزیل و دیگر کشورهای اسپانیایی زبان رفت و انجام آن وجود دارد. در سال ۱۹۷۸ ، آنها laced گاما گلوبولین برای Hepititus واکسن ب به دلیل جمعیت همجنس باز بزرگ ترین مصرف کننده بود. به همین دلیل آن را نشان داد تا برای اولین بار در ایالات متحده در سال جمعیت همجنسگرا و چرا آن را به بیماری می شود ادعا کرد همجنس گرا بود. ممکن است هیچ چیز بیشتر از حقیقت ، اما آن چیزی Evangelists در زمان به سرعت بود ، اعلام کرد که بیماری ایدز بود «نفرین خدایان در تاریخ همجنس گرا». آیا نگران نباشید مردم درباره آن بودند که همجنسگرا نیست. کسانی که برنامه ریزی شده این حق در توانایی های ویروس را برای تغییر دادن شکل نیست.
باید کسی گرفته شده را با طرز فکر واقعا احمقانه به انجام این کار.
چه نوع از اختلالات با هر کدام از این ظاهر amoeba مانند ابرها ظاهر شد؟
اختلالات تنفسی. آن را در منطقه جدید نیویورک شناسایی شده است و در سواحل غرب رفتند. جزئیات این اندک ، اما آنها در نظر آن را یک مشکل عمده. این سیندروم در نظام انسان به طور مستقیم. همچنین این مکانیزم در پشت حملات آنفولانزا در سال ۱۹۱۶ و ۱۹۱۷ که به قتل افراد بسیاری را.
ممکن است که لایه ازن به عمد تحت تاثیر قرار بود به منظور این اجازه را از طریق نفوذ به آمد؟
من نمی دانم. گلخانه ای تحت تاثیر قرار گرفتن است به دلیل برگزاری آن است.
آیا هر گونه خاص از آن بیگانه آنها را به نفع اگر زمین خشکیده و بیابانی تبدیل شد؟
بله. گونه reptilians ممکن است کاندیدا های خوب است.
کجا باید از خاکستریها در ابتدا آمده اند؟
از خارج از زمان ما / زنجیره فضا. نشانی از دولت کاملا نمی دانند که که که که در آن است ، چرا که آنها بسیاری از اطلاعات خود را در مورد آنها اعتماد ندارند.
آیا Pleiadians استفاده از آمپلی فایر گرانش را بریزید زمان و مکان؟
شماره آنها به سیستم درایو hyperspacial. آنها آن را به همان روشی نمی کنند. آنها به جای استفاده از سرعت تاشو.
آیا او نمی تواند برای انسان سودمند است؟
نشده اند دعوت می شود کمک کند. آنها همچنین به سیاست زمین ، دستورالعمل بی نهایت بزرگ ، و سیاست های خود حساس است. آن پایین می آید به این واقعیت که در آن شما دخالت نمی رسد »خواسته است. حتی هنگامی که از شما خواسته است ، محدود به آنچه شما میتوانید انجام دهید وجود دارد.
آیا می توانم آنها خواسته می شود؟
خب ، در مورد جایی که به شما دخالت بر اساس یک جرم داشته باشد ، می خواهم در پاسخ به تاخت و تاز شکارچی ، you’re با سابقه تمام بشریت درگیر شدن هستند. ما باید برای دیدن.
من فکر می کنم که تنها خواهد بود امیدواریم که به آگاهی تمامی سیاره در مجموع ، بالا ببرد.
محفوظ است. همچنین مشکلات دیگری وجود دارد. دولت کار می کرد از یک قرارداد با خاکستریها چند وقت پیش است و برخی از فن آوری است. سلاح های توسعه یافته اند. آنها در حال حاضر دارای یک موشک است که حداقل از محدوده عملیاتی من در رابطه با نور است. ما می توانیم هر فضاپیما فراتر از منظومه شمسی رسید.
من تو را دیدم مختصری در اخبار جایی که تکنولوژی جنگ های ستاره است که در اطراف در فضا تبدیل به آمار پایین سیارات. می شود آنها را در واقع می شود در درجه اول به عنوان دفاع در برابر تاخت و تاز بیگانه سیاره استفاده می شود؟
بله. دستوراتی از واشنگتن به نظر می رسد نکته ای برای این واقعیت است که دولت می خواهد مخفی هیچ بیگانگان در اینجا در همه تداخل با برنامه های خود. آنها مشکل با خاکستریها حل نیست.
چگونه می توانم بیگانگان اشاره به مفاهیم دینی؟
تا جایی که من اطلاع دارم ، هیچ کدام از آنها به هر گونه مذهب و به این ترتیب. آنها تصدیق یک منبع الهی در جهان. خاکستریها اشاره به جهان به عنوان یک ذهن داشته باشند.
پیش بینی خود را برای آینده بشر چه گونه است؟
آن زنده خواهد ماند.
چرا شد آن را در یک زمان به ذکر است که ۲۰۱۱ سال گذشته بود که می توانند هر چیزی ملموس را ببیند؟
آن را در تقویم مایان ۲۰۱۱-۲۰۱۳ ذکر شده این بود که مانع از نوعی بود. Psychics گفته اند که مانع ‹در اطراف یدلایمخیرات ۲۰۱۳ است که آنها نمی تواند از طریق وجود دارد.
این بدان معنی نیست چیزی فراتر از آن وجود دارد.
شماره می باشد. فقط از نظر مسدود شده است. حتی به دستگاه های زمان. هستند بسیاری از مردم بدانم که آیا می رود برای حفظ کنترل بر بشریت فراتر از یدلایمخیرات ۲۰۱۳ وجود دارد.
به نظر می رسد quickening آگاهی در حال حاضر وجود دارد که ما شروع به به تراکم چهارم بروید.
محفوظ است. به نظر می رسد برخی از شواهد دال بر این وجود ندارد.
آیا می دانید که در ورودی های جاری را به Montauk هستند؟
خیر ، اما من می دانم آنها وجود دارد. آخرین دفعه دو نفر رفتند خارج وجود دارد که به دنبال آنها ربوده شدند. آنها خارج شدند knocked الکترونیکی و زیرزمینی گرفته شده خود را به دیگری که در آن امکان تنظیمات روانی روی آنها ساخته شد. آنها به نقطه بازگردانده شدند ، اما یکی از آنها برگردانده نمی شد دقیقا در همان زمان به عنوان دیگر. بود در مورد فاصله ۲ دوم و یکی که در حال حاضر شاهد آن بود وجود دارد. آنها می دانستند که بلافاصله چیزی غلط بود. آنها اخطار داده شد. سیستم زیرزمینی است هنوز هم در عمل. سه ورودی AIL نزدیکی وجود دارد. آنها سه گیاهان در منطقه Farmingdale. بروکهاون آزمایشگاه ملی را ورود به سیستم. نیز وجود دارد اتصال به Newark ITT ساختمان شرکت. از آنجا که بخشیده و می رود به این امکانات ITT در Nutley. نیز وجود دارد که می رود از تونل Newark به رایت پترسون AFB.
آیا از آن استفاده میکنند قطار Maglev در این تونل؟
بله. است بسیار گسترده شبکه تونل تحت ایالات متحده وجود دارد. چیزهای جالب این است که هنگامی که شما در گذشته گرفتن سیستم برنامه نویسی در ورودی آسانسور و گرفتن را به زیر زمین ، هیچ کس هر گونه سوال می پرسد. آنها فرض شما اتفاق وجود داشته باشد ، مگر آن که شما آن را به واضح است که شما با عمل خود و یا ظاهر نمی شوند.
چرا سن انسان ها؟
دو ژن های گم شده از کروموزوم انسانی وجود دارد. یکی از آنها کنترل فرآیند پیری ، بنابراین سن انسان است. به همین خاطر ، هنگامی که سلول ها در بدن آنها به سلول در مقایسه با پدر و مادر هستند ، و نه یک الگوی استاد را که در ژن ها وجود داشته باشد ، بنابراین تکراری نمی باشد دقیقا همان زمان است کپی شوند. بنابراین سن انسان ها به تدریج.
وجود داشته است بحث برخی از چرخه های biorhythm از زمین. آیا می توانید توضیح دهید که دوباره؟
چرخه های انسان به خوبی شناخته شده است. پس از آن تا سال ۱۹۸۳ شناخته نشده بود پس از Montauk رفتم پایین که زمین تا به چرخه. این اتفاقی کشف شد. پس از تجزیه و تحلیل آن بود خارج شد که چهار چرخه های اساسی درگیر وجود دارد. این چهار چرخه های رسیدن به حداکثر اوج خود را هر ۲۰ سال است. این همیشه در تاریخ ۱۲th of آگوست است.
پس قله بعدی در سال ۲۰۰۳ خواهد شد؟
بله.
آیا چرخه biorhythm از انسان ها و کسانی که از بهم پیوستن سیاره ‹؟
معلوم نیست به هم گیر کردن.
آیا شما تصور می Milleneum فیلم؟ چه کاری می تواند به شما در مورد مفاهیم توصیف می گویند وجود دارد؟
بله. آن را به خوبی انجام شد. این تلاش برای توضیح برخی از آدم ربایی بود. این ایده بحث انگیز است. به اندازه کافی عجیب ، آنها نتوانستند چیزی است که واقعا در دنور در اطراف جای یدلایمخیرات ۱۹۶۵ را پوشش نمی دهد. جت بود در آینده در رویکرد نهایی در روز روشن ، بدون آب و هوای بد و به طور کامل از صفحه رادار محو شده. این بود هرگز یافت نشد. بدون ردیابی. سال بعد ، در توسان ، آشنا شدم پسر مردی که معاون رئیس جمهور هواپیمایی متحده شد. من او را در مورد آن پرسید. او گفت ، «چگونه شما را در مورد آن بشنوند؟». من گفتم : من آن را در روزنامه ها خوانده و سپس آن را hushed شد. او گفت :.. شما بهتر بود باور آن را «من از او پرسید که آیا هر کسی می دانستند آنچه رخ داده به آن ، و او گفت که آنها به حال هیچ تصوری. بدون اتلاف ، هیچ چیز بود. وجود دارد که هیچ راهی از آن می توانست مانند وجود دارد که اتفاق افتاده است.- اما این. ایده ها در هزاره بودند در طول خط بیشتر از چیزی که آنها را در پروژه توسعه ققنوس.
آیا تونل در زیر اهرام؟
است تونل تحت جیزه وجود دارد. هیچ کس نمیداند که آن را یا چگونه ساخته شد.
چگونه در مورد فضا پیما و یا هر چیز دیگری که می خواهم؟
اکسپدیشن به عنوان یک نتیجه از اطلاعات سوار شده بود جمع شدند پشت در ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ در مورد یک محفظه مخفی زیر هرم. آنها تجهیزات را در سالهای بعد ساخته شده و رفت و در پایین دست به این هرم در بر داشت و درب های فلزی ۵۰۰ فوت در زیر پایه هرم. آنها درهای دیگر در بر داشت. درب های صوتی کد استفاده می شود. آنها دریافتند یک اتاق با دیسک ضبط بیش از ۳۰،۰۰۰ و تجهیزات خارجی. آنها عکس های ساخته شده از دیسک با مادون قرمز فیلم. دولت مصر اجازه نخواهد داد آنان را از هر نوع. دیسک deciphered شد. آنها شرح ظهور و سقوط تمدن ها در فضا دوباره بیش از ۱۰۰،۰۰۰ سال است. این گروه ساخته شده است این اتاق را ضبط و سپس بر روی این هرم ساخته شده است. هیچ UFO وجود نداشت ، اما بسیاری از تجهیزات در سه سطح ذخیره شده بود. آنها بیش از دیسکهای ضبط ۲،۷۰۰ عکس. بنا به تماس با نیروی هوایی ، این دیسکها نشسته در امنیت در Kirtland AFB در نیومکزیکو. آنها عمومی می خواهید این اطلاعات را بدانید.
چگونه دولت در گاو mutilations مداخله کنند؟
دانشمندان بشر ، با مطالعات طول عمر با استفاده از adrenalyn نقش دارند. آنها را توسعه adrenlyn دگرگون شوند ، و مواد مخدر به نام cordrazine ، cortropinex ، formazine و hyronalix. همه از آنها را بر پایه adrenalyn. تنها راه برای بدست آوردن quantitites زیادی از adrenalyn است که آنها را از گاو کنید. برخی از مواد آنها را توسعه توسعه روانی تاثیر بگذارد. داروهای دیگر دارای خواص فیزیکی ترمیم. گاو برای بیگانگان استفاده از مواد بیولوژیک نیز هست. آنها استفاده از مواد را در برنامه خود را اصلاح و برای ساخت و ساز از افراد cloned.
آیا می دانید که بانک فدرال قصد دارد مسئله پول جدید می باشد؟
من نمی دانم. شده اند وجود دارد تاریخهای چند که آمده و رفته است. هنگامی که آنها تمام پول بی ارزش فعلی خواهد شد.
طرح این است که به تاریخ ، اطلاعیه کوتاه که مردم باید پول قدیمی خود را در نوبت جدید. البته ، شما باید برای آن حساب ، به ویژه از آنجا که هم اکنون برای شما غیر قانونی به ۳،۰۰۰ $ و یا بیشتر در مورد شخص خود. آن آمدن.
آیا ممکن است در نظر دولت مخفی رایش چهارم؟
دشوار برای گفتن دارد. فهم من از آن است که دولت های مخفی با نازی ها اما نه در ارتباط با بانکداران جهان ، پول های قدیمی و چه چیزی به نام نجابت «سیاه». این آبی خون از اروپا شد. در واقع آنها بود که خون آبی و آن را بر اساس هموگلوبین بود اما نه بر اساس مس. آنها نیمه انسان شدند. هنوز وجود دارد و در این روز ، برخی از گونه های جانوری در جنوب امریکا که مس بر اساس سیستم های خون است. بود مشکل مبتلا به هموفیلی وجود دارد ، و به دلیل intermarrying نیست. مشکل این بود که آنها شروع به ازدواج با مس در خارج از سیستم مبتنی بر خون می شود. هموگلوبین و سیستم های مس را مخلوط نیست. که جایی که بر علیه قوانین ازدواج commoners سرچشمه گرفته است.
در این باره چه مصنوعی انسان ها؟
شبیه سازی انسانی در دانشگاه یوتا در سالت لیک سیتی در سال ۱۹۷۷ توسعه داده شد. اولین آنها این در تلویزیون به عنوان بخشی از یک سری پخش شد. آنها به حال کلون بشر ادعایی که در تلویزیون بودند مصاحبه. آیا این بحث نه چندان خوب. آنها نشان داد که اصل انسانی و کلون. تمام کلون بود که موفقیت آمیز نبود. آن را در زمان ۱۴ ماه به تولید کلون انسان بالغ به طور کامل در مخزن. این سری دو بخشی بود. قسمت دوم سری به دلایل روشن ، بدون پخش شد. منابع سازمان سیا را تایید کرد که آن را در دانشگاه یوتا آغاز شده است. دولت تسهیلات برای ازدیاد می گردد. یکی از اولین بار بود در منطقه کوه هود ساخته شده ، در حدود شصت مایلی شرق از پورتلند ، اورگان. آنها امکانات دیگر در نقاط دیگر. محل پایدار باید زمینه های وابسته به جاذبه زمین و دیگر خواص ویژه و یا شبیه سازی فرایند به درستی کار نمی کند داشته باشند. آنها می توانند سریع تر آنها را در حال حاضر به تکثیر. آنها به ازدیاد می گردد از همه چهره های اصلی دولت. این تا حدی به دلایل امنیتی. همچنین ایجاد شرایط برای کسی که می افتد خارج از نفع ، آنها کلون کردن و کشتن فرد اصلی. این نوع از چیزی ظاهرا با بعضی از فرکانس رخ می دهد.
شده اند وجود دارد که برخی از اتهامات مطرح شده توسط کارتر و ریگان بود جایگزین شد.
بله. من شنیده ام که ، ولی من هیچ اطلاعاتی را که می گوید که آن رخ داده است. ریگان نگاه بیتی funny پس از اقدام به ترور او ، به ویژه پس از خروج از بیمارستان آمدند.

این مرکز در مورد شبیه سازی در پورتلند کنجکاو است. به گزارش وجود داشت مردم در سال ۱۹۶۰ و یا ۷۰ در مورد دیدن تصویر spitting هیتلر وجود ندارد؟
بله. کنجکاو است. هر گونه که ما می توانیم ارتباط برقرار نشده است ، اما هر چیزی امکان پذیر است. هیتلر می توانست به عنوان فوت کرد تا اواخر سال ۱۹۸۴٫ من شایعاتی شنیدم که او برتر از مدیر پروژه ققنوس بود ، ولی برای کسانی که شایعات مورد توجه قرار گرفته به هر گونه شایستگی توسط اکثر مردم. Eichmann ظاهرا در یکی از نقطه درگیر بود تا اسرائیل به او شده بود. بسیاری از دانشمندان سطح بالا نازی ها شرکت داشته اند. بود مردی به نام Huntermann که دیپلم از مدیر پروژه وجود دارد. ما تعجب اگر کسی بالاتر از او وجود داشته است. بود — وجود مجموعه کاملی از نازی ها خالص در بالای صفحه. آلمانی ها همچنین در کار با خاکستریها و شبیه سازی فرآیندهای شرکت داشته اند.
آیا آنها نازی ها هنوز هم چیزهایی در حال اجرا؟
Idon’t آنچه آنها ممکن است این ارتباطات امروز. من دوستانی که می گویند دو چیز مخالف. یکی می گوید که نازی ها مسئول هستند و از سوی دیگر می گوید که دانشمندان یهودی در اتهام شده است. برخی افراد دیگر می گویند آن را محمدجواد – ۱۲٫ را انتخاب کنید. من فکر می کنم که اکنون همه را درگیر.
واقعا در مورد دوگانگی از آلمانی ها و یهودیان جالب است. اخیرا ، ما را دریافت اطلاعاتی می شود که این دو گروه از موجودیت ها در اصل از یک منبع را در جایی ، وجود دارد و آنها را به این سیاره ممنوع شد به کار کردن تفاوت است. آنها ظاهرا همیشه به دنبال نابود کردن هر یک از دیگر… و هنوز هم آن را در انجام بسیاری از سطوح. هر کس دیگری فقط به حاضر بودن و با آن کنار بیاید ، من حدس زد. آن را فقط به یک ظرف غذا می افزاید. جهت گیری هر دو گروه به نظر می رسد بار منفی در جهت خدمت به خود به جای دیگران گرا می باشد. شده اند وجود دارد گفت : کارهایی که اخیرا توسط abductees که نشان می دهد که آنها به مشترک نازی گرفته بودند ، پایگاه بیگانه بودند به حال در صلیب های شکسته ، دیوار. این بود ظرف دو سال گذشته.
آیا شما به یاد داشته باشید رینهولد داستان اشمیت؟ او تاجر است که در نیوجرسی زندگی می کردند در سال ۱۹۵۰ بود. من در نهایت کردم یک کپی از کتاب خود. او اصرار داشت که یک بار هنگامی که او به خانه رانندگی از محل کار ، مشکلی با ماشین او رفتم و دیدم. او که توسط کسی که نزدیک شد و روی نعلبکی گرفته شده است. تمام کارکنان با لباس سیاه و سفید لباس پوشیده بودند و صحبت در آلمان است. او را به آن ظاهر آنها ممکن است مانند نازی ها. او در این باره مطمئن نیستم اما فکر می کردند قرار گرفتند. آنها او را برداشت تا با توافق پس از آن چندین بار. او شروع به صحبت کردن در مورد آن و او به حال بازدید از ماموران حکومتی که به او گفت خفه شو. او اصرار داشت. او تا برداشت شد و قرار به درمان در یک بیمارستان روانی برای حدود چهار ماه می باشد. وقتی او آمد از او یک مرد تغییر داده شد. او چندی بعد فوت کرد. تا او را به بیمارستان روانی رفتم ، او داستان زندگی او را در مصر بود. این تقریبا یدلایمخیرات ۱۹۵۶ تغییر یافتهاست. مطمئن نیستم. او یک تاجر برجسته بود. این یک داستان پر شور در آن زمان بود.
جالب است که شما باید بر اساس مس خون قبل از ذکر. آیا نمی Nordics درگیر با آن؟
بله. اگرچه Nordics شبیه انسان هستند و انسان ها به خارج تقریبا یکسان. تفاوت های ظریف در فیزیولوژی نوردیک بیگانه وجود دارد ، و بسیاری از آنها را در شرایط زندگی است که بر اساس آنها تا آنها رشد کرده اید سیاره بسیار گرم و خشک ، و دارای محتوای کم اکسیژن در جو است. آنها به ریه ظرفیت بزرگتر از انسان داشته باشد و مس بر اساس خون در حمل اکسیژن به منظور مؤثرتر. سرپوش چشم های داخلی محافظت می شوند و می توانند به آنها اجازه می دهد تا به محدوده ماورای بنفش از طیف را ببینید. آنها فقط ۲۸ دندان ، همانطور که عدم وجود یک جفت پشت دندان مولر. سر خود هستند بیش از انسان است. مورد مغز است.۲ میلی متر ضخیم تر و سخت تر استخوان است. مغز همانند مغز انسان ، تا آنجا که ساختار و اندازه مربوط می شود ، به جز منطقه midbrain ، جایی که عبارتند از توابع اجازه می دهد که مهارت های وابسته به دورهم اندیشی و telekinetic وجود دارد. آن را توضیح می دهد که قدرت های psionic از Nordics. آنها به طور متوسط حدود ۲ متر در ارتفاع. زن در مورد ۱٫۷ متر است. آنها غدد عرق ندارند. رطوبت به پوست اجازه می دهد تا از هوا و همچنین رطوبت به نفوذ کشیده شود. ضربان قلب در حدود ۲۴۲ ضربه در دقیقه ، و ۸۰ به طور متوسط فشار خون سیستولیک و دیاستولیک ۴۰ است. آنها به شدت متسع عروق خونی. قلب واقع شده است که در آن کبد انسان خواهد بود. غضروف که از قلب انسان حفاظت از گسترش ۳٫۵cm پایین بیشتر در شمال اروپا به منظور حفاظت از این ساختار. سلول های خون در مقایسه با سلول های مقعر انسان دو سو بر امده است. کلیه توابع نوع تنها اجازه می دهد حدود نیمی از مایع مصرف می شود دفع. استراحت است به آشکارا به سیستم قرار داده است. ادرار با مواد معدنی ضخیم است و به نظر می رسد در رنگ و بافت به نفت خام تازه پمپ. می گه با تمام گلوله های خشک رطوبت حذف خواهند شد. بزرگسال نوردیک می توانید مقدار adrenalyn در بدن خود را کنترل می کنند. نه آنان و نه غده صنوبری. زنان شمال اروپا قادر به از بودن در هر زمان آغشته ، اما مرد از اشباع قادر به حدود یک بار در سال است. مدت دوره نهفتگی یا کمون three to پنج ماه است.
چه در مورد Sirians؟
خب ، ما در حال پیدا کردن که آنها ظاهرا در فعالیت های نیمه تاریک با abductees همراه با خاکستریها و عناصر نظامی آمریکا و نیروهای اطلاعاتی شرکت کنید. ما در پیدا کردن برنامه نویسی است که در حال حاضر به عنوان رایش از یدلایمخیرات ۱۹۹۰ دسامبر در abductees استفاده می شود. این نتیجه مستقیم از کار در Montauk است. Sirians معمولا حدود ۶ تا ½ پا بلند ، مو بور توضیح برش های بسیار کوتاه ، و آبی چشم که چشم گربه مردمک عمودی. آنها منفی گرا می باشد. من مشغول به کار در این مورد که در آن سال ۲۱ زن قدیمی تا به حال در تماس با آنها ، آخرین باری که در دسامبر ۱۹۹۰٫ افراد حاضر همیاران کوتاه کمی بودند که استفاده از خاکستریها ؛ آنهایی که پوشیدن روپوش دار cloaks. خاکستری بودند ازدیاد می گردد ، خاکستریها بلند ، وجود دارد. Sirians و پرسنل نظامی ایالات متحده بعضی از توضیحات. سینه زن به حال او و سایر اعضای بدن قلاب شده تا برخی از دستگاه که قبل از او را در حفظ دولت orgastic در حالی که آنها میله inculcation با چراغ های قرمز و آبی مورد استفاده در برنامه نویسی کمک. وقتی که از کاری که دوست ندارم ، آنها خود را خارج از بدن خود می چسبد و او در این جعبه سیاه و سفید ، که در آن است وحشتناک تنهایی و انزوا وجود دارد. او واقعا خراب شد وقتی که او که بود توصیف کرد و گفت که او نمی خواست آنها را پشت خود را در جعبه برای قرار دادن آنها او را گفت : بدیهی است که اگر بیش از حد او صحبت کرده بودند به به انجام این کار. در سمت سبکتر ، او نیز به حال در تماس با گروه های مثبت است. شده است وجود دارد برخی از این بحث که آیا این Sirians منفی بخشی از Kamagol گروه دوم که ساخته شده زیر اتاق سوابق Gizeh ، اما ثابت نشده است. Sirians منفی در نظر گرفته است بخشی از گروه شکارچی است که بازی سلطه / بازی کنترل کنید.
آیا به اهمیت برخی از چراغ های قرمز و آبی در نوار inculcation؟
چراغ در نوار از فرکانسهای خاص می شوند. Pulsing از این نور اغلب با الگوهای صوتی به همراه عملا reprogram ذهن فردی است. این نوع فعالیت بوده است برای رفتن به ده ها هزار سال است. چرا شما فکر می کنم که بر اساس گروه های شکارچی که شاهد جامعه اقتصادی امروز استفاده از آبی و قرمز در چراغ های ماشین پلیس؟ خاطرات بسیار restimulative و بسیاری از مردم به خاک سپرده اند آن جلسات را که از طریق برنامه های مختلف خود زندگی می کند رخ داد. در نتیجه ترس و واکنش منفی عاطفی است. به نظر می رسد که در طول ۴۰ سال گذشته وجود داشته است که بسیاری از مردم شده اند incarnating بودند که در یک طرف یا دیگری در آلمان نازی ، و ما در پیدا کردن بسیاری از abductees که خاطراتی از خاکستریها در این دوره. گاهی آنها پیدا کنید که آنها برای مقابله با موجودات یکسان آنها با دیگر در طول عمر برخورد. البته ، ما می دانیم که آدم ربایی نیز دنبال الگوهای چند نسل. این همه روابط اش را با هم.
شده اند وجود دارد که برخی گفته اند که هیتلر را به چیز ها را در شرایط را از نژاد آریایی و متصل بود همکاران است. پشت این داستان چیست؟
خوب ، هیتلر صرف زمان زیادی را در کتابخانه ها قبل از مادرش فوت کرد ، و او که نژاد سفید که قرار بود به خارج شدن از وجود و تحقیق در anoth فشرده ۷۵ سال متقاعد شد. او تصمیم میگیرد که او خواهد بود و مدافع از نژاد آریایی. این بازگشت قبل از جنگ جهانی اول بود. وی همچنین در ارتباط بود به این پروتکل بزرگان صهیون مطلع شدند ، جایی که در پروتکل ۲۴th آن را می گوید که نژاد سفید خواهد شد توسط ژنتیکی بین ازدواج نابود شوند. او می خواست برای متوقف کردن روند. او در متافیزیک علاقه مند شد. دارک ساید درگیری آغاز شد پس از کشمکش با peyote قبل از جنگ جهانی اول و درگیری خود را با جامعه Thule ، که به Aleister Crowley و سفارش از طلوع طلایی در انگلستان در ارتباط بود. هیتلر نیز به تصویب رسید فکر مبارزه با کمونیست ها ، کمونیست ها بودند چرا که تنها در مورد به بیش از آلمان آماده شود. بودند خاکستریها در اطراف تعداد زیادی وجود ندارد اما آنها وجود دارد. آلمانی ها با تکنولوژی بیگانه درگیر شد. آنها دارای یک نسخه با درایو الکترومغناطیسی. آنها هواپیمای جت در سال ۱۹۴۳ بود. آنها دارای سلاح های هسته ای ، اما هیتلر آنها را استفاده نمی کنند. ذهن پژوهش شاهد بود ادامه دارد.
از برگشت به ایران حال حاضر روز ، نظر شما در مورد این عقیده که دولت عربستان سعودی است که توسط ایالات متحده bankrupted که فکر می کنم؟
خب ، گروه راکفلر عربستان سعودی ۳۰ سال یادداشت بازگشت فروخته شده در سال ۱۹۶۰٫ آنها به دلیل آمدن. عربستان سعودی قصد خارج شدن از کابوس کاغذ بازی خواهد کرد به طوری که آنها تمام پول خود را از دست دادن نیست. بانک راکفلر شد رفتن به اعلام ورشکستگی ، به همین دلیل عربستان سعودی گفت که آنها تمام سرمایه گذاری های خود را از کنار ایالات متحده و فروپاشی اقتصاد کاملا. ایالات متحده و حمایت کردن است که به همین دلیل است که همه بخشش بدهی ها از کسب و کار در رفتن وجود دارد. بوته آن را با اقتدار انجام شد. عربستان سعودی راضی بودند. در حال حاضر ، مشکل با عراق شکل میگیرد. اسرائیل را رد برای انجام معاملات آنها در مورد خروج از بانک منطقه غرب ساخته شده است. حسین است و گفت که اگر ایالات متحده می تواند اسرائیل را به انجام این کار را برای فلسطینی ها ، سپس او را خالی از سکنه کردن کویت را متقاعد کنم. که تمام شرق میانه وضعیت defuse. 15th January تاریخ مهلت آشکار است. افراد در دولت وجود دارد که از حسین crazier. همانطور که از اوایل دسامبر ۱۹۹۰ ، یک قرارداد از قبل وجود دارد با فلور شرکت ساخت و ساز به منظور بازسازی و کویت ، بنابراین خود را به هر حال ممکن است رخ دهد.
آیا عراق به دستگاه های هسته ای؟
مطمئن نیستم. آنها برای سرقت وسایل ماشه کاملا در حالی که قبل از دولت خارج نشد و در مورد آن آغاز شده جایگزین غیر آنهایی عملکردی است. اعتقاد بر این است که آنها انجام دهد. عراقی ها نیز گفت : به دستگاه هایی که به حال منشاء خود را در آلمان نازی ، مانند بمب هوا سوخت ، که شما را «روشن هوا به آتش» و خفه میکنند ، سربازان آمریکایی است. یک نگرانی که او نیز استفاده از سلاح های شیمیایی وجود دارد. ایالات متحده از سلاح های شیمیایی در کره و ویتنام استفاده می شود. اگر عراق از آنها استفاده می کند ، ایالات متحده با نیروی ویران کننده پاسخ می دهند. این امر می تواند زمان خوبی برای دولت های مخفی به خارج کردن دیسک خود رابجای دیگری جا زدن و گونه های بیگانه در تلاش برای ساکت کردن زمین. هنگامی که ایالات متحده برنده جنگ ، آن مشکلات بالقوه برای سال تولید کند.
آن را به عنوان تنها گزینه دیده می شود. آنها می توانند در این راه تحمیل شبه مذهبی در تلاش برای متحد کردن گروه های مذهبی که در «جنگ مقدس هستند» تلاش می کند. در هر صورت ، با حضور.. تکنولوژی ظاهرا خوشدل «آیا اتحاد صلح آمیز است. علت حضور» فن آوری آشکار نحس «آیا چیزی مشابه به همین دست ، اما با اتحاد منفی بر اساس ترس است. مجددا وجود دارد جنبه های دیگری به حالات وسط شرق. یکی از جنبه های آن است که شرق میانه نشان می تاخیر مزاحم را به دولت مخفی است که توسط عراق باعث شده است. این تاخیر می تواند انواع خاصی از برنامه های تاثیر گذار باشد. یکی دیگر از جنبه های آن است که از ایالات متحده اساسا کنترل سیاره ، این همه شم برای عموم مردم است — نگه داشتن انسان ها تنگ کردن ، در ترس ، گلو و در هر یک از افراد دیگر می تواند از آنچه که در نهایت شکارچی بر اساس دستور کار منعکس شود. این موضوع که رکورد پرواز دیسک را در همه جنگ ها و درگیری های دیده شده است.
چگونه در مورد کنگره؟ آیا آنها از چیزهای بیگانه و مواد مخدر که قرار است در تاریخ آگاه است؟
برخی از آنها هستند ، اما آنها چرخش سر خود به دلیل آنها می خواهند به دوران بازنشستگی را جمع آوری کنند. آنها فقط امیدوارند دولت خواهد شد که حلال آنها به آن نقطه دریافت کنید. است تردیدی نیست که همانطور که ما وارد سال ۱۹۹۱ ، بسیاری از برنامه های تسریع خواهد کرد و بسیاری از دست خواهد اجباری وجود ندارد.
آیا این افراد را در سیاه و سفید از ساکنان کره زمین؟
گروه خارج از جهان یکی است. آنها نظارت بر شرایط در این سیاره. آنها موجودات فیزیکی نیست ، بلکه آنها می توانند تبدیل به ماده جامد.
آیا هلیکوپتر سیاه و سفید برای انجام هر چیزی که با مگابایت؟
شماره آنها توسط ارتش اداره میشوند. این گروه فوق سری که پایگاه در سراسر ایالات متحده است. آنها در نزدیکی Sedona. آنها یکی در کانکتیکات و در نیوآرک. هلیکوپتر هیچ نشانه گذاری هستند و برای انجام عملیات مربوط به قاچاق مواد مخدر ، mutilations و امنیت برای انجام عملیات مرتبط با بیگانه و پروژه استفاده می شود. بدیهی است که همه آن را غیر قانونی به عنوان دوزخ ، و آنها اخذ شده است برداشته و به همراه آن به مدت ۴۰ سال است.
چه در مورد برنامه نویسی نیمه خوداگاه اتفاق می افتد که با تلویزیون؟
FCC «حکم» سال پیش بود که غیرقانونی است ، اما آن را هرگز متوقف شود. شما پیدا کنید آن را بیشتر رایج است در تلویزیون کابلی. در حال استفاده وجود دارد. تهویه نیمه خوداگاه در تمام شبکه های کابلی. آنها استفاده از آن را به تأکید بر عناصر متفاوت از آنچه شما با دیدن اطراف شما خواهد شد. مردم در نهایت می شود brainwashed و نادان بمانند.
برخی از قابلیت های آنها چه هستند؟
دولت جمهوری اسلامی تا کامیون که در اطراف درایو که قطع کامل توانایی ذهن است. آنها را قبل از استفاده از آن برای کشتن انسان و در خانه خود در پانزده دقیقه. همه طول می کشد تا چهار هلیکوپتر در پرواز پشت سر هم به لحاظ ذهنی کاملا خراب شهرستان اگر آنها را در غلاف آنها است. غلاف هستند حاصل از پروژه ققنوس. آنها می توانند کنترل حالت سنگین و بیش از یک شهرستان تولید کند. آنها با رفتن به مناطق فراتر از الکترومغناطیسی. آنها در تلاش برای افزایش ، سطح استرس در جامعه. این است راز Bechtel بود که کابل کشی در زیر شهر های عمده گردید چند سال پیش ، این ادعا که آن را برای دیگران «و آنها را نمی توانست آشکار گذاشته می شد در آن حال هیچ چیزی برای انجام با تلفن و برق ، و یا تلویزیون کابلی.
احتمال دیگر این است که چه به عنوان علت مرگ پدر یکی از جهانی دولت قادر به تولید dematerialization از رهبر آینده یک جهان دولت؟
این تناقض ظاهری بهتر می توان توضیح داد که این راه : افرادی که رفت و برگشت و تلاش برای کشتن پدر موفق شدند ، اما پسر هنوز هم زندگی می کردند. این همه پارادوکس پدربزرگ) موجود است. حقیقت این است که آنها مانع از تولد رهبر جهانی یکی از دولت در جریان زمان موجود که در آن شخص به دنیا آمد ، اما در یک موازی جایی که او در وهله اول وجود داشت هرگز نیست. قبل از آن وجود داشته و پس از تلاش برای کشتن پدر ؛ زمان جریان موازی نیز وجود دارد که در آن آلمانی ها بطور علنی برنده جنگ جهانی دوم. هستند متفاوت وجود دارد ، اما دنیاهای موازی وابسته و کهکشانات ، هر یک با داشتن تعداد بی شماری از جریانهای مربوط به سازمان های فردی است. این جریان هستند در نهایت به عنوان الگوهای مختلف و نتایج را برای موجودیت همان بسته به سطح برای بیان موجودیت در هر زمان یکی از ابراز شود. همه اشخاص واگرا بخشی از یک واقعیت است که همه با استقبال از وحدت. تمام آهنگ های متنوع بالقوه وجود دارد به عنوان یک نیروی مرکزی متحد. آهنگ های موازی که در کهکشان ما وجود داشته باشد ، که بسته به یکی از آنها می شود ، برای پیامد نهایی برای موجودیت فردی ، تعیین و این می تواند تغییر کند.
ماهیت واقعی و هدف از گروه شکارچی چیست؟
در واقع ، هدف از گروه شکارچی اسارت و فتح است. هدف آنها این است که برخی از افراد کردهاید که در طنین خود را با مجموعه خود ارتعاش و ارتعاش آنها را دستکاری کنند. است به نام آنتروپی یک مفهوم معنوی و روحانی ، که ظاهرا باعث فروپاشی آنها را به تجربه ثابت حافظه خود را از مجتمع های اجتماعی وجود دارد. آنها پیروی از یک قانون را رعایت خواهد شد ، اما با توجه به رایگان خدمت به خود است. کسانی که در این سیاره enslaved سپس پخش نگرش و فلسفه است که خدمت به خود است. این افراد ، تبدیل به نخبگان «». از طریق نخبگان ، آغاز می شود تلاش برای ایجاد یک شرط به موجب آن باقی مانده توسط اشخاص سیاره اراده آزاد خود را enslaved است.
که به نظر می رسد مانند آنچه که اتفاق می افتد در این سیاره در حال حاضر ، به ویژه در ایالات متحده است.
بله.
چرا آنها نه تنها در پایین با استفاده از زور به جای پشت درب آمد ، آن را به عنوان بودند؟
خب ، آنها می توانند. جمعی فرود خواهد از دست دادن قطبش به علت تخلف در اراده آزاد از سیاره ایجاد کنید. اگر این سیاره را فتح شدند و سپس بخشی از امپراتوری ، اراده آزاد و سپس reestablished خواهد شد. نحوه ای که آنها انجام می دهند آن را از گروه شکارچی مشخصه است — به دیگران کار کثیف خود را برای آنها ، از جمله انسان است. به این ترتیب ، abridgement از اراده آزاد است نه چندان آشکار است. آیا این وضعیت هنگامی که موافقتنامه های بیگانه با گونه های مختلف ساخته شده بودند ، نمی کنند. آیا این موضوع که توافق نامه را با گروه بندی های انسان ساخته شد که آیا مایل از آگاهی توده نمایندگی نبود. واقعیت های فنی توافق اجازه داده که بسیاری از اقدامات منفی قطبی شده بود. گروه شکارچی را هدف قرار منابعی در فرهنگ ها و تمدن قبل از تبدیل شدن آنها به حافظه های پیچیده اجتماعی است.
چه معنی می کند که جامعه با حافظه های اجتماعی؟
خب ، اجتماعی پیچیده متشکل از سازمان های فردی پیچیده اجتماعی ، زمانی که حافظه آن adopts و یا به دنبال یکی از جهت گیری در جهت خاص می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، حافظه گروه بود که به افراد در دسترس نیست می شود شناخته شده است. استفاده از حافظه های پیچیده اجتماعی فقدان نسبی اعوجاج است.
چه قطبش برای موجودیت فرد چیست؟
به طور کلی ، اشخاص می توانند کم و یا بدون ایجاد دو قطب داشته باشد ، دو قطب مثبت یا دو قطب منفی است. موجودیت مثبت قطبی خواهد شد embodying مسیر خدمت به دیگران را انتخاب کنید. نهاد انتخاب قطبش منفی را در خدمت به خود تمرکز کنید. قطبش منفی شامل عناصر کنترل و سرکوب. به عنوان مثال ، موجودیت منفی قطبی که جدایی از کنترل و بیش از دیگران با استفاده های جنسی و به دنبال ایده از قدرت به عنوان یک پایان. موجودیت منفی گرا خواهد شد برای جدایی از حداکثر و کنترل بر همه موسسات که آن را میبیند تا خود را نسبت به دیگر بودن برنامه است.
آیا همه انسان ها ، به عنوان مثال ، هر یک از عبارات سایر زبان ها؟
خب ، بله. مؤسسات و نهادهای سرانجام مسئله پی خواهند برد که اقدامات خود را در selves دیگر در واقع به خود انجام می شود ، از آگاهی های موجود در هر یک از موجودیت تنوع در همین است. جدا شدگی وجود داشته باشد اجازه می دهد تا از حداکثر توان تمایز و ایجاد.
بسیاری از مردم شده اند بحث در مورد این عقیده که ما می رویم به تراکم چهارم. معنی این حرف چیست؟
اساسا دیگر ارزش گذاری کلی ویبراتوری. همچنین به تحقق است که یکی از خالق جدا نیست مرتبط است. که این نوع از طیف است که توسط مسیحیان به عنوان دومین «نامیده می شده است آینده است». دوم آمدن ایالت می شود ، است و نه یک فرد رسند و ایجاد سلسله مراتب قدرت.
هنگامی که از این باید تکمیل شود؟
خوب ، اشخاص در این سیاره باید در تلاش برای متقارن کردن شرایط را از آنچه به آنها excites هیچ بعد از سال ۱۹۹۳ ، یا آن را سخت تر خواهد شد برای انجام چنین کاری کنند. قطبش می تواند مثبت یا منفی است. به طور کلی ، چهارم چگالی بسیار بیشتر کامل از زندگی است. مؤسسات و نهادهای هنوز هم باید برای وسایل نقلیه فیزیکی خود اهمیت میدهند. همچنین چگالی که در آن محبت ، درک و عشق بیشتر غالب هستند. تبدیل کامل به تراکم چهارم را میان سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۳ رخ می دهد.
جالب است که با توجه به ریاضیات توسط استاد اعظم پشت سر من ، همه چیز می رود برنده تمام پولها در حدود ۲۰۱۲٫
بله. هیچ چیز همان خواهد بود بر روی زمین. این تغییر در حال حاضر. چیزی که ما از دیدن است اساسا از مرگ از راه تراکم سوم زندگی است.
آیا سطح تراکم اشاره به قطبش؟
موجودیت می تواند منفی قطبی شده و در سال چهارم چگالی ، اما مبارزه شدید به خاطر توسعه از توابع وابسته به دورهم اندیشی. اگر قرار است که در آن چگالی چهارم اشخاص منفی ایجاد یک ساختار قدرت وجود نداشته باشد ، است استفاده بیشتری از مفهوم کنترل ذهن در جهت حفظ ساختار منفی از تبدیل به جهت گیری مثبت وجود دارد.
چه در مورد آینده تغییرات زمین شناسی؟ چگونه است که همه مربوط به از این؟
تراکم چهارم طیف ارتعاش است. زمان / زنجیره فضا قرار داده تا به زمین و سیستم ستاره که به آن نوع ارتعاش. به همین علت در realignments الکترومغناطیسی را در داخل بدن از زمین. انرژی ها و فرم های اندیشه جمعی از جمعیت نیز الگوهای انرژی سیاره مزاحم. تغییرات زمین شناسی همراه انتقال بین تراکم. در این مرحله بود که ما در ۲۰ سال گذشته ، در پایان چرخه ، که ۷۵،۰۰۰ سال به طول انجامید است.
هر چیزی بیشتر در مورد تراکم چهارم؟
اکثریت گروه شکارچی است از تراکم چهارم. برخی از آنها به طور مثبت به سوی خدمت به دیگران گرا است ، اما اغلب آن را با وضعیت کنونی نگران هستند ، منفی قطبی و بازی بازی سلطه. مؤسسات و نهادهای زیر را بر روی زمین یا اصلا وجود ندارد هر گونه مذهب و دین در تمام خواهد شد به تراکم چهارم حرکت اگر که آنها هم که ارتعاش. مؤسسات و نهادهای نیست در لرزش خواهد چهارمین تراکم چگالی در ارتعاش سوم باقی می ماند و به حرکت به نقاط دیگر چگالی سوم به زندگی را افزایش می دهد تا خود را در سطح ارتعاش و polarizes در زمان با چرخه تراکم جنبش ادامه خواهد داد. قطبش می تواند مثبت یا منفی است.
چگونه ایده خود بالاتر مربوط به تراکم؟
در شرایط موجود به عنوان perceiving را از طریق ساختار زمان خطی ، خود بالاتر وجود دارد در تراکم ششم و توابع در اشخاص «آینده». یکی از جنبه های جالب توجه این است که از آن موجودیت است که خود perceiving بالاتر تظاهر است در واقع یک فرم توسط فکر materialized «بالاتر از خود» خود. مؤسسات و نهادهای در این شرایط را در واقع مجموعه متشکل از آنچه آنها درک می شود ذهن «،» بدن «و» روح «. این مجتمع می تواند در درون اشخاص منفرد یا گروه های رخ می دهد ، با توجه به فضای خاص / شرایط زمان خود بالاتر است. که خود ، که با وجود دارد ، درک کاملی از انباشت تجربه است که موجودیت و در یک نقطه ، متوجه موجودیت خود پایین تر و بالاتر از خود آنها هستند نه واقعا «به طور همزمان وجود دارد» ؛ عملکرد خود ارتباط برقرار بالاتر از و موقعیت در حال توسعه ، که معادل به خطی «آینده» از موجودیت ، آن گونه که توسط نهاد در این حالت تصور. بدیهی است ، و شرایط فرهنگی کشور را تشویق می کند توسعه ناتوان از ذهن که در آن پایین تر «از خود» در کنترل و بالاتر «از خود «رسیده است بسیار کم و یا کاملا نادیده گرفته است. هیچ سنتز است که انرژی ماتریس هوشمند به جریان صحیح اجازه وجود دارد.
چگونه ایالات فرهنگی ذهن سازماندهی شده اند؟ چگونه نیازهای گروه شکارچی و المسلمین آنها را پر کنید؟
خوب ، شروع با عامل اول از شناسایی بدن است. جامعه ترویج مفهوم «شما بدن خود را» ، که منجر به ترس ، به ویژه در مورد «مرگ» ترس ، که در سال است با ایده های فیزیکی درد گره خورده است. ترکیب این با آموزه های مذهبی و ایدئولوژی های مختلف فرهنگی ، و شما زمین بسیار مناسبی برای دستکاری. نیز وجود دارد جهت ارتقاء هویت با شخصیت و نفسانی. فرهنگی نفسانی است به حالت ارتجاعی به شرط آن است ، تشویق شده توسط رسانه ها و ادبیات را به تمرکز بر عناصر امنیتی ، حس و قدرت. در چنین شرایطی ، افراد در واقع disemboweled و کور. از لحاظ فعالیت های فرهنگی ، افراد را در موقعیت قرار داده می شوند که آنها را صرف بیشتر وقت خود را برای مقابله با «حفظ خود» ، «ارضاء نفس» ، و «خود تعریفی». این توابع در واقع نیمکره چپ موجود است. ساختار نفسانی اغلب به «selves تقاضا می شود با مشتقات جزئی» ، ساخت حتی مشکل بدتر است. چه چیزی مفقود شده ، عشق به حقیقت ، زندگی است ، و خالق است که ما همه بخشی از. ایده این است و با تبدیل «حفظ جان» را به حق عمل ، ارضاء نفس «را به حق احساس ، و» خود تعریفی «را به فکر حق. این احتمال در شکارچی نه بر اساس فرهنگ ما است که در آن اقامت اگر عناصر گم شده است معرفی شده است. چه شما کمک خواهد کرد را به شما معرفی شده است quickening از رزونانس ارتعاشی که ما را به حرکت چهارم چگالی ، و آنچه ما در اطراف ما شاهد نومیدی از نیروهای منفی را به آنها و کنترل و موقعیت برای محکم نگاه داشتن است. برنامه های خارجی هستند فراتر از اعمال نفوذ دولت مخفی ، و در این زمان آنها بسیار نگران باشید. به همین دلیل ذهن تکنولوژی کنترل شده است توسعه و اجرا — مطمئن شوید که از آنها می تواند تلاش و حفظ کنترل جمعیت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *