پسر بچه ای در سوریه که محل دفن و قاتلش را شناسایی نمود

مورد عجیب پسر بچه ای در سوریه که محل دفن و قاتلش را شناسایی نمود. آیا مورد او می تواند دلیلی بر تولد مجدد باشد؟ آیا این ماجرا واقعیت داشته است؟

در ناحیه ای از سوریه بنام بلندی های جولان پسر بچه سه ساله ای به والدینش گفت که به قتل رسیده است. در ابتدا هیچ کس به حرف هایش توجهی نمی کرد. روزی با والدینش در یک جمع خانوادگی با حضور چندین ریش سفید روستا با اصرار از آنها خواست تا جایی که دفن شده است را به آنها نشان دهد. وقتی آنها با اصرار او مواجه شدند،تصمیم گرفتند تا آنجا را بررسی کنند در بین اعضای مسن تر، فردی بنام دکتر الای لش، که در غزه مسئول تاسیس یک سیستم درمانی دولتی است بود.او شاهد تمام این قضایا بود و به همراه روستاییان برای حفر جاییکه پسربچه ادعا می کرد دفن شده رفت.

آن ها آنجا را حفر کرده و با یک اسکلت روبرو شدند و عجیب آنکه بر روی جسد یک علامت ایکس دیده می شد،مشابه آن نشان بر روی سر بچه نیز وجود داشت، پسر بچه گفت که او با یک تبر به قتل رسیده است و جاییکه تبر مدفون شده بود را نیز نشان داد و روستاییان آن را نیز یافتند. او سپس گفت که در یک روستای مجاور زندگی می کرده است و نام قبلی اش را نیز گفت،ریش سفیدان به روستایی که گفته بود رفتند و جویای فردی که می گفت شدند.اهالی آن روستا گفتند که آن مرد در آنجا زندگی می کرده اما از چهار سال قبل ناپدید شده و از آنزمان هیچ اثری از او یافت نشده است.

اما قسمت عجیب ماجرا جایی بود که او قاتلش را معرفی کرد.انها بلافاصله آن مرد را یافتند و بدون اینکه چیزی به او بگویند او را با پسر بچه روبرو کردند.وقتی پسر شروع به گفتن ماجرا و جزئیات قتل نمود، رنگ مرد سفید شد و دست و پاچه گردید و شروع به تناقض گویی نمود.ماجرا به پلیس کشید و وقتی او را به محل حادثه بردند او به قتل اعتراف نمود.آیا واقعا این ماجرا می تواند دلیلی بر تولد مجدد باشد؟

گزارشاتی بسیاری وجود دارد که برخی انسان ها زندگی قبلی شان را بخاطر آورده اند. البته علم این موضوع را بدلیل نبود شواهد کافی رد می کند.اما بهرحال موضوعاتی در این دنیا وجود دارند که بدون جواب هستند و علم نمی تواند توضیحی در موردشان ارائه نماید . اما بررسی ماجرا و تعیین صحت یا نادرستی آن.

ماجرایی که خواندید همانطور که گفته شد دارای یک شاهد معتبر بنام دکتر الای لش بوده است، البته این شخص را کسی بدرستی نمی شناسد، اما این ماجرا اساسا توسط چه کسی گزارش شده است؟ با جستجویی که در اینترنت نمودم، دریافتم که در ماه می ۲۰۱۴،سایتی بنام TheEpochTimes.com این ماجرا را از کتاب یک روانکاو آلمانی بنام تروتز هاردو با نام ” بچه هایی که زندگی قبلی داشته اند” روایت نموده است، ماجرایی که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما صحت آن در هاله ای از ابهام قرار دارد……

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *