پنتاگون و یازده سپتامبر ، کسی اینطرفا لاشه ای از هواپیمای ۷۷ بوئینگ امریکن ندیده؟

پنتاگون و یازده سپتامبر

در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ هواپیمای شماره ۷۷ امریکن به قسمتی از پنتاگون برخورد کرد ، ساختمانی که در واقع می توان گفت محافظت شده ترین ساختمان در دنیا می باشد . اما نکته عجیب در این رابطه این است که با وجود ده ها دوربین که در آن جا نصب بودند حتی یک تصویر که برخورد هواپیما یا خود هواپیما را نشان دهد وجود ندارد . تنها جیزی که از ان حادثه منتشر شده یک کلیپی است که در ان فقط انفجار و اتش دیده می شود همین و دیگر نه اثری از هواپیما است و نه چیز دیگری .

اما روایت رسمی از حادثه به این صورت است که هانی حنجور رباینده هواپیما با هواپیمای امریکن ۷۷ یک چرخش ۲۷۰ درجه زده و بطرف پنتاگون دایو می زند البته در سر راهش با ۵ پست فشار قوی برق نیز برخورد می کند و پس از برخورد با پنتاگون یک سوراخ ۱۶ پایی را ایجاد می کند . اما در این رابطه باید گفته شود که بسیاری از خلبانان هواپیماهای مسافربری در این زمینه ابراز تردید نموده اند که چنان مانورهایی با آن سرعت تقریبا غیر ممکن است و از عهده آنان ساخته نیست حال چگونه یک فرد که خلبان هم نبوده و فقط چند دوره آموزشی گذرانده موفق به چنین کار سختی شده است .

اما جالب اینجاست که همان روز اف بی آی تمام دوربین های مداربسته در اطراف پنتاگون را که مربوط به سازمان ها و شرکت های دیگر بوده است را ضبط نموده است . چند روز بعد آنها یک ویدیو از سانحه منتشر کردند که فقط یک گوی اتش را در بخش جنوبی پنتاگون نشان می دهد بطوری که شما نمی توانید هیج بخشی از هواپیما را ببینید . نکته دیگر این است که تقریبا تمام شاهدان عادی اعتراف کردند که آن ها هواپیمایی را دیده اند که از طرف شمال به طرف پنتاگون می امده که اگر چنین باشد پس چگونه با پست های فشار قوی برخورد کرده است زیرا از قسمت شمال این امکان وجود ندارد . از این گذشته هیچ گونه قطعاتی نیز از آن هواپیمای بزرگ در محل حادثه برجای نمانده است . بسیاری بر این باورند که اگر فیلم های توقیف شده از دوربین های مدار بسته توسط اف بی آی منتشر شود تمام ابعاد قضیه روشن خواهد شد .

اما چرا این فیلم ها تا این تاریخ که بیش از ۱۶ سال از ماجرا می گذرد منتشر نشده است؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *