پورشه ۴۰۰R گانترورکس، در ۲۵ دستگاه تولید خواهد شد

 

مدل سفارشی پورشه ۴۰۰R گانترورکس با قدرت ۴۰۰ اسب بخار، در تعداد محدود ۲۵ دستگاه با قیمت پایه ۵۲۵ هزار دلار تولید خواهد شد.

اواخر تابستان سال گذشته بود که شرکت آمریکایی گانترورکس (Gunther Werks) از پروژه‌ی جالب تیونینگ و بازسازی پورشه ۹۱۱ کد ۹۹۳ در قالب نمونه‌ی سفارشی ۴۰۰R رونمایی کرد. حالا پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه، مقامات این شرکت از تولید این خودروی خاص در تعداد محدود خبر داده‌اند.

Porsche 400R Gunther Werks / پورشه

تیم مهندسی گانترورکس در کالیفرنیای جنوبی آمریکا، ۲۵ دستگاه پورشه ۴۰۰R را تولید خواهند کرد. مشتریان این مدل سفارشی یا باید یک دستگاه پورشه ۹۱۱ کد ۹۹۳ را در اختیار متخصصان گانترورکس قرار دهند، یا شرکت با هزینه‌ی اضافه این مدل را از بازار جهانی دست دوم پیدا کند. تمام ۲۵ دستگاه تولیدی از ۴۰۰R با انواع آپشن‌های متنوع از رنگ بدنه تا رنگ دوخت‌ روکش‌های چرمی کابین و صندلی‌ها عرضه خواهند شد. البته در حال حاضر گانترورکس سه سفارش ۴۰۰R دریافت کرده است که باید در سه ماسه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ به مشتریان تحویل دهد.

پیتر نم، بنیان‌گذار گانترورکس گفت:

آزمایش‌های نهایی پیش تولید تمام شده است و برای تحویل مدل ۴۰۰R به مشتریان بسیار هیجان‌زده هستیم. دقیقاً مانند کت و شلوار سفارشی، هر دستگاه از ۴۰۰R کاملاً مطابق سلیقه مشتری ساخته خواهد شد. از کابین و تزئینات بدنه تا تنظیمات سیستم تعلیق همه برای رفع نیاز هر مشتری طراحی خواهند شد.


Porsche 400R Gunther Werks / پورشه


پورشه ۴۰۰R گانترورکس محور عقب و مجهز به گیربکس ۶ سرعته دستی، از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ۴ لیتری، با قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۷ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. مهندسان گانترورکس پیشرانه‌ی استاندارد ۶ سیلندر خطی ۳.۶ لیتری پورشه ۹۱۱ را کنار گذاشته‌اند و با افزایش حجم، ۱۳۰ اسب بخار قدرت بیشتر به ۴۰۰R تقدیم کرده‌اند. این پیشرانه‌ی ۴ لیتری با نهایت دور موتور ۷۸۰۰ دور بر دقیقه، توسط برند راث‌اسپرت ریسینگ (Rothsport Racing) طراحی شده است تا در کنار سیستم اگزوز سبک‌وزن از جنس فولاد ضدزنگ و دو سراگزوز سفارشی گانترورکس، ۴۰۰R صدای منحصربه‌فرد خود را داشته باشد.

Porsche 400R Gunther Werks / پورشه

در کنار پیشرانه‌ی جدید و قدرتمندتر، آخرین پورشه‌ی هواخنک در بخش بدنه نیز به‌روز رسانی شده است. کیت بدنه‌ی عریض با سپرهای جلو و عقب، گلگیرها و سقف فیبرکربن به‌راحتی جلب توجه می‌کند. فنربندی و کویل‌اور برند KW Clubsport در کنار سیستم هیدرولیک کف ۴۰۰R را تا جای ممکن به سطح زمین و تایرهای پهن ۳۱۵ آن نزدیک کرده است.

پورشه ۴۰۰R گانترورکس با قیمت پایه ۵۲۵ هزار دلار فروخته خواهد که در صورت تهیه‌ی ۹۱۱ کد ۹۹۳ توسط گانترورکس، قیمت این مدل به مبلغ پایه اضافه می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *