چاکرا ستاره زمین


چاکرا ستاره زمین (earth star chakra) :

این چاکرا دارای رنگ قهوه ای میباشد تقریبا بیست سانت پایینتر از پاهای ما قرار دارد و از لحاظ ساختار تقریبا شبیه به بقیه چاکراهاست.
عزیزان این چاکرا پایه ترین نقطه تمام سیستم چاکراها و بدن انرژیکی است.
نه تنها سبب اتصال ما به زمین می شود بلکه به نوعی می تواند ارتباط جهانی با انسانهای دیگر را ایجاد کند و محدود به مسائل مادی نمی شود.
نگهدارنده اطلاعات کارمیک ما می باشد
ارتباط دهنده بدن انرژی با جهان فیزیکی
دور کردن بهتر انرژی های منفی که در طی روز به سراغ شما می آیند.
همچنین از دزدان انرژی ما رو محفوظ میکنه
می توانید انرژی های منفی و زائد خود را راحت تر به زمین انتقال دهید و هم انرژی های حیاتی مفید را از طریق آن از زمین دریافت کنید.
دوستان به صوت سطحی از طریقه مدیتیشن با این چاکرا میگم ولی در آینده کاملتر میگم ?
تصور کنید طنابی از نور وارد سر شما شده و از هفت چاکرای اصلی عبور می کند و انرژی در فاصله بیست سانتی زیر شما چرخش پیدا می کند و سپس به صورت خطی وارد لایه های زمین می شود و به مرکز کره زمین می رسد. تصور کنید اگر زلزله هم بیاید نمی تواند شما را از زمین جدا کند چون شدیدا به مرکز آن توسط طناب انرژی متصل هستید.
از راه های دیگر باز کردن و تقویت این چاکرا، پیاده روی با پای برهنه در طبیعت است. البته این کار باید با آگاهی صورت شود و احساس کنید واقعا بین شما و زمین، انرژی تبادل می شود.
روش دیگر باز کردن چاکرای زمینی انجام مدیتیشن درخت است. یعنی تصور کنید ریشه هایی از پاهای شما به سمت زمین و تا عمق حدودا ۲۰ سانتی متری در آمده اند و حتی می توانید امتداد ریشه ها را تا مرکز حس کنید
منبع : پیج اینستاگرام chakraha777@

نویسنده : میثم سلگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *