چطور سایت خود را بروز و زیبا نگه داریم ؟

آموزش آپدیت و زنده نگهداشتن سایت را با هم یاد بگیریم

مدیران عزیز این بار تصمیم دارم کمی از تجربیات خودم از سایت هایی که قبلا مدیریت می کردم رو بگم براتون. تصمیم گرفتم در رابطه با اهمیت بروز نگه داشتن سایت براتون صحبت بکنم و اینکه بعضی از نکات هستند که واقعا عملی کردن آن طوفان می کند! با من همراه باشید.

بروز کردن ظاهر سایت

قرار گرفتن در جاهای زیبا برای همه ی ما خوش آیند است و چه خوب است اگر محیط سایت خود که خانه مخاطبانتان است نیز، همینطور باشد پس سعی کنیم به طور مثال ظاهر سایت و زیبایی سایت را به حد اکثر برسانیم و از تمام توانایی های خودمان استفاده کنیم تا یک سایت شکیل طراحی کنیم به طور مثال ترفندهای جدید CSS را یاد بگیریم. و از افکت های کاربردی CSS استفاده کنیم.

طراحی سایت را مینیمال Minimal کنیم

طراحی مینیمال (حداقل) یعنی چه ؟ معنی آن اینست که در طراحی باید از حداقل رنگ استفاده کنیم و قسمت های مختلف سایت را ساده طراحی کنیم. البته بعضی وقت ها ساده طراحی کردن هم خیلی خوب نیست و صفحه سایت به کمی رنگ و امکانات نیازمند است ولی در حال حاضر این سبک مد شده است ! و خود من هم قالب سایت ها را مینیمال طراحی می کنم.

افزون بخش جدید به سایت

بخش هایی مثل نظرسنجی سایت،پنجره پاپ آپ، ویدیو معرفی سایت، اضافه کردن بلوک های متفاوت و هر چیزی که به امکانات و زیبایی سایت کمک کند، می تواند سایت شما را زنده نگه دارد.

گذاشتن جایزه برای کاربران سایت

بعضی وقت ها گذاشتن جایزه یا راه اندازی قرعه کشی در سایت و تخفیفات برای خدمات و محصولات سایت می تواند به بروز بودن سایت کمک کند و کاربران را نیز خوشحال کند.

پاسخ دادن به همه کامنت ها

پاسخ دادن به همه کامنت ها و نظرات کاربران می تواند دلگرمی خوبی برای آن ها باشد، البته همیشه نویسندگان مطالب و وبلاگ ها همیشه از این انتقاد دارند که چرا کامنت نمی گذارند ؟ و اینکه بعد از استفاده از مطالب به راحتی صفحه را می بندند بدون آنکه بازخوردی از آن ها منتشر شود ! پس خواهشم از شما می خواهم که این فرهنگ خوب را در خودمان داشته باشیم و همیشه به مسائل مختلف واکنش نشان دهیم.

عوض کردن عکس های سایت

عوض کردن اسلاید شو و تصاویر قدیمی سایت یکی از تغییرات کوچک سایت است که با این حرکت نیز تغییرات خوبی را انجام داده ایم.

راه اندازی بلاگ سایت

اگر هنوز بلاگ خود را برای سایت راه اندازی نکرده اید در سر فرصت آن را به سایت خود اضافه کنید. این کار باعث می شود مطالب مورد علاقه خود را به خدمات سایت خود اضافه نموده و از واکتش های کاربران به مطالب بلاگ با خبر شوید و این خود یک لذت خوب را برای ادامه فعالیت هایتان می دهد.

ایمیل مارکتینگ

آیا می دانید اسم سایت شما با توجه به تنوع و سرگرمی های زیاد دیگر جایی در مغز ما انسان ها ندارد ؟ مگر اینکه واقعا برند سازی ما برای این کار قوی باشد و آنقدر اسم سایت خود را به کاربران یاداور کنیم که زمیمه ذهنشان شود! پس من ایمل مارکتینگ را به شما پیشنهاد می کنم که کمی به این موضوع ربط دارد. شما با ارسال ایمیل می توانید کاربران خود را از جدیدترین مطالب سایت آگاه سازید و بروز بودن سایت را با این روش به مخاطبانتان نشان دهید.

امیدوارم این مقاله در بروز نگه داشتن سایتتان به شما کمک کرده باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *