چطور یک عطر خوب بخریم؟

تشخیص عطر اصل از فیک

عطر

 

راهنمای خرید بهترین عطر و ادکلن

یک ادکلن خوب فواید بی شماری از جذابیت بیشتر شما گرفته تا احساس استرس و اعتماد به نفس کمتری را به شما می دهد. بنابراین برای خرید عطر و ادکلن باید مواردی را رعایت کنید که در ادامه به آن می پردازیم.

ما می دانیم که لباس پوشیدن اعتماد به نفس شما را بالا می برد. شما فقط وقتی خوب به نظر می رسید احساس بهتری دارید. استفاده از ادکلن این احساس را افزایش می دهد.

 

با خشک شدن نت ها، رایحه تغییر می کند و اجازه می دهد تا رایحه تکامل یابد و بهتر شود. به طور معمول، علامت یک عطر با کیفیت پایین این است که در طول زندگی خود یکنواخت باقی بماند. اگرچه همیشه اینطور نیست …

 

عطرهای خطی و غیر خطی

برخی از رایحه ها از اسپری اولیه تا قبل از شستشوی آن باقی می مانند. این عطرها را، عطرهای خطی می نامند. سایر موارد که غیرخطی نامیده می شوند، با گذشت زمان رایحه های آن تغییر خواهند کرد و از بین می روند.

 

دو نوع عطر: طراحی شده و لوکس و دستساز

عطرهای طراحی شده، همان چیزی هستند که در بیشتر فروشگاه ها خواهید دید. این عطرها که توسط شرکت هایی مانند آرمانی، شانل، باربری و سایر مارک های طراح ساخته شده اند. این عطرها به صورت انبوه تولید می شوند و برای مصرف انبوه ساخته شده اند. آنها برای مخاطبان زیادی ساخته شده اند و به طور معمول ایمن تر هستند (به این معنی که از واکنش های شدید دور می مانند). آنها همچنین تمایل دارند که از مواد ارزان تری ساخته شوند تا در هزینه ها صرفه جویی کرده و تولید زیاد را امکان پذیر کنند.

 

عطرهای لوکس و دست ساز و کمیاب، از مواد گران قیمت / با کیفیت بالاتر (معمولاً) ساخته می شوند. اینها عطرهایی هستند که توسط هنرمندان این صنعت ساخته شده اند و برای مشتری برگزیده تری که می خواهد چیزی متمایز و جسورانه یا منحصر به فرد بپوشد، ساخته شده اند.

 

این عطرها همیشه جذابیت جهانی عطرهای طراحی شده را نخواهند داشت. در عوض، آنها می پذیرند که همه از رایحه های جسورانه ی آنها خوششان نخواهد آمد. علاقه مندان به عطر که می خواهند مرزها را کنترل کنند، آنها را جستجو می کنند. قیمت آنها معمولاً خیلی زیاد است.

 

قیمت گذاری: قیمت عطرها

پول بیشتر لزوماً به معنای بهتر بودن عطر نیست. برخی از رایحه های محبوب ۱۰۰ سال گذشته فرمول های نسبتاً ارزان قیمت بودند. می توان مواد اولیه گران قیمت را مخلوط کرد و در نهایت با یک شیشه عطر بدبو روبرو شوید.

 

یکی از بزرگترین محرک های قیمت، میزان کنسانتره یا روغن عطر است که در آن قرار می گیرد. اگرچه، اغلب هزینه ای که برای عطر پرداخت می کنید، هزینه بازاریابی و هزینه ی مربوط به آن برند است تا هزینه ی مواد اولیه ی تشکیل شده از عطر.

 

برندهای بزرگ عطرهایی را تولید می کنند که بخشی از آن علم و بخشی مربوط به بازاریابی است. آنها نسبت به همه عطرهایشان حس آشنایی دارند.

 

نحوه انتخاب و خرید عطر / ادکلن مناسب

مطالعات علمی نشان می دهد که یک مرد می تواند به طور طبیعی ادکلنی را انتخاب کند که با رایحه طبیعی بدن او بهترین ترکیب را داشته باشد.

 

بگذارید این نکته را تأکید کنم: شما بهترین شخصی هستید برای تعیین اینکه کدام رایحه مناسب شماست.

 

اجازه ندهید دیگران برای شما انتخاب کنند – دلیلی وجود دارد که عطر و ادکلن های هدیه سال ها بدون استفاده باقی می مانند. اما از نظرات دیگران برای تصمیم خود استفاده کنید. اما اگر چند نفر به شما بگویند عطری که انتخاب کردید نامناسب است، بهتر است چیز دیگری را امتحان کنید.

 

کورکورانه خرید نکنید، این زمانی است که ادکلن را به توصیه شخصی و بدون اینکه خودتان امتحان کنید خریداری می کنید.

 

بهترین روش برای یافتن رایحه جدید این است که آزمایش کنید آیا بوی عطر، در طول یک روز روی بدن شما باقی می ماند یا خیر. (مطلب پیشنهادی: چگونه بوی عطر را ماندگار کنیم؟)

 

فروشگاه های بزرگ برای این منظور عالی هستند، فقط اطمینان حاصل کنید که تا گذشت زمان برای بهتر و ثابت شدن بوی عطر خرید نمی کنید. حداکثر ۴ عطر را می توانید بلافاصله استشمام کنید. اما برای تست روی دست از ۲ رایحه بیشتر استفاده نکنید و روی هر دست یک عطر بزنید.

 

• روی هر مچ دست یک عطر اسپری کنید (و اگر از آرنج استفاده می کنید از ۴ نوع عطر).

• استفاده از کارت هایی که فروشگاه بزرگ برای بوی ادکلن ارائه می دهد خودداری کنید. آنها به شما این امکان را می دهند که فقط نت های بالا را بویید و نه اینکه این بو روی بدن شما چطور است.
میخوای گوشی بخری؟از دیجی‌کالا زیر قیمت بخر !!(بجنب تا تموم نشده-محدود)

کارمند هستی درآمد نداری؟بایادگیری ارز دیجیتال ماهی ۱۰میلیون پول دربیار

• بین بوییدن هر عطر و ادکلن، قهوه بو کنید تا بوهای داخل بینی شما از بین بروند و راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

• سعی کنید همه نت ها را بو کنید. همانطور که توضیح دادیم می توانید انتظار داشته باشید که رایحه طی چند ساعت آینده تغییر کند.

 

• در فروشگاه بزرگ قدم بزنید و در فواصل مختلف رایحه های معطر را استشمام کنید. در تلفن یا ژورنال خود یادداشت کنید که کدام یک را دوست دارید و چرا.

 

کدام بطری معطر را بخرید؟

عطرها در اندازه های مختلف بطری وجود دارند، اما معمولاً از ۱ اونس تا ۳٫۴ اونس یا حتی بطری های بزرگتر هم وجود دارند. اگر تازه می خواهید از عطر استفاده کنید بطری های کوچکتر را بخرید تا اگر از طعم آن خوش تان نیومد و یا با بدن شما همخوانی نداشت، هزینه ی کمتری پرداخت کرده اید. احتمالاً سلیقه شما تغییر خواهد کرد وقتی فرصت بوییدن رایحه های مختلف را پیدا کنید.

 

رایحه های عطر و ادکلن متغیر است:

عطر آن ها در اثر گرما و تابش نور خورشید تغییر می کنند. باعث از بین رفتن مولکول های رایحه ی عطر می شود. بنابر این آن ها را در نزدیک پنجره قرار ندهید. با نگهداری رایحه در محیط های خنک، تاریک و خشک، طول عمر رایحه را افزایش دهید. کمد اتاق خواب مکان بسیار خوبی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *