چگونه با آرایش چشمان خود را کشیده تر نشان دهیم؟

آرایش چشم

 

ترفندهایی برای کشیده شدن چشم با آرایش

آرایش چشم ها به صورت کشیده میتواند جذابیت بیشتری به صورت بدهد، در ادامه مقاله  ترفند کشیده شدن چشم با آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم میتواند تفاوت چشمگیری در ظاهر شما ایجاد کند ، یکی از ترفندهای آرایشی کشیده شدن چشم با آرایش است که طرفداران زیادی دارد. به خصوص اگر چشمانی گرد و درشت داشته باشید ، ترفند کشیده شدن چشم با آرایش میتواند جذابیت بسیار زیادی به چهره شما بدهد.

 

آموزش قدم به قدم کشیده شدن چشم با آرایش

برای کشیده شدن چشم باید بیشتر روی گوشه خارجی چشم کار کنید و ابروهایتان را کمانی و بلند کنید. بنابراین اگر ابروهای گرد و هلالی و کوتاه دارید هنگام آرایش چشم کشیده باید ابروها را هم متناسب با چشم ها آرایش کرده و کشیده تر کنید.

همیشه برای ماندگاری آرایش از پرایمر استفاده کنید ، استفاده از پرایمر برای آرایش چسم باعث می شود که سایه به راحتی روی پلک پخش شود و ثابت بماند.

 

اگر پرایمر نداشتید میتوانید مقداری کانسیلر روی پلک و زیر چشم بزنید و با اسفنج به صورت ضربه ای کانسیلر را پخش کنید و سپس با براش کمی پنکیک روی پلک بزنید و سپس آرایش چشم را شروع کنید.

برای کشیده شدن چشم با آرایش میتوانید از نکات زیر استفاده نمایید.

 

استفاده از سایه متوسط برای پشت پلک

با یک براش تخت و باریک ، رنگ سایه ای نسبتا تیره انتخاب کنید ، اگر میخواهید از چند رنگ سایه پشت پلک استفاده کنید باید سایه ها از گوشه داخلی چشم به سمت گوشه بیرونی چشم تیره تر شوند به عنوان مثال میتوانید به ترتیب از رنگ صدفی یا کرمی روشن ، رنگ کمی تیره و رنگ کاملا تیره مثل مشکی یا دودی انتخاب کنید.

 

برای کشیده تر دیده شدن چشم ها بهترین سایه ، رنگ قهوه ای است. با استفاده از براش باریک رنگ قهوه ای تیره را روی چین پشت پلک بزنید. جهت حرکت براش باید به سمت بیرون و گوشه خارجی چشم باشد. رنگ قهوه را کمی بیرون تر از پلک ببرید به طوری که انگار طول چین پلک بیشتر است.

 

در انتها درست مثل کشیدن خظ چشم ، براش را به صورت مورد به سمت داخل پلک بالای خط مژه بکشید ، طوری در گوشه خارچی پلک شما حالت V شکل بگیرد.

 

استفاده از سایه روشن برای گوشه داخلی چشم

یک سایه کاملا روشن در تناژ رنگی سفید ، کرمی یا صدفی انتخاب کنید. با یک براش کوچک سایه روشن را روی گوشه داخلی پلک بزنید و تا نیمه پلک ادامه دهید.

سایه را نزدیک به بن مژه بزنید و بالاتر نبرید. تا جایی که بر آمدگی چشم را از روی پلک احساس میکنید ، سایه روشن را پخش کنید.

 

استفاده از سایه تیره یا مشکی برای گوشه چشم

حالا میتوانید فرم کشیده به چشمانتان بدهید. برای کشیده شدن چشم با آرایش باید با سایه خط چشمی دنباله دار و گربه ای یکشید.

به طور کلی خط چشم های کوتاه ، چشمها را درشت و خط چشمهای دنباله دارد ، چشم را کشیده نشان میدهد.

 

براشی صاف و باریک بردارید و سایه تیره مشکی را درست مثل خط چشم روی گوشه خارجی چشم و چسبیده به مژه ها بکشید و دنباله آن را به اندازه ای که میخواهید چشمتان کشیده شود ادامه دهید.

اگر میخواهید که آرایشتان محو و ملایم باشد میتوانید با همان براش سایه تیره را به سمت بالا محو کنید.

 

استفاده از مداد مشکی داخل چشم

برای کشیده چشم با آرایش میتوانید یک مداد نرم مشکی را داخل چشم روی بن مژه ها بکشید تا فاصله بین مژه ها با مداد سیاه شود. میتوانید هم داخل پلک پایین و هم داخل پلک بالا را مداد بکشید و در انتها ادامه خط چشمی که کشیده بودید را به گوشه داخلی پلک وسط کنید و کمی بیرون از چشم به صورت تیز بکشید.

البته برای چشمان ریز بهتر است از کشیدن مداد داخل پلک اجتناب کنید.

 

از این روش میتوانید به جای سایه سیاه استفاده کنید. استفاده از مداد مشکی برای مبتدی ها بسیار راحت تر از سایه زدن است.

میتوانید سرتاسر پلک خود را مداد مشکی بکشید و سپس با یک براش تخت آن را محو کنید.

 

استفاده از مژه مصنوعی و ریمل

برای کشیده شدن چشم با آرایش استفاده از ریمل و مژه مصنوعی ضروری است به خصوص اگر مژه های پر و بلندی ندارید باید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

هنگام استفاده از مژه مصنوعی باید نوعی را انتخاب کنید که گوشه خارجی آن مژه های بلندتری داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *